زندگی هنرمندان همیشه برای طرفدارانشان جذاب است و مردم برای دانستن جزئیات زندگی خصوصی آن‌ها کنجکاو هستند. هر‌روز اخباری درباره‌ی ازدواج و جدایی بازیگران سینما در سراسر جهان منتشر می‌شود. در این مقاله  ۵ زوج موفق سینمای ایران و ۵ زوج موفق سینمای جهان را به شما معرفی می‌کنیم.

۱. رویا تیموریان و مسعود رایگان

این زوج هر‌دو از بازیگران مشهور کشورمان هستند که فیلم‌های برجسته‌ای را در کارنامه‌ی کاری خود دارند. رویا تیموریان متولد سال ۱۳۳۸ و مسعود رایگان متولد سال ۱۳۳۳ است. این زوج در سال ۱۳۸۳ با یکدیگر ازدواج کردند و تا امروز با یکدیگر زندگی می‌کنند.

رویا تیموریان و مسعود رایگان

۲. محمود پاک‌نیت و مهوش صبرکن

پاک‌نیت متولد سال ۱۳۳۱ و صبرکن متولد ۱۳۳۹ هستند. به گفته‌ی پاک‌نیت، این زوج در تئاتری به نام شاتره با یکدیگر هم‌بازی بوده‌اند و در همان زمان به یکدیگر علاقه‌مند شده‌اند‌. این زوج در سال ۵۸ مراسم ازدواج خود را بر‌پا کردند. مطمئنا همه سریال پر‌طرفدار “پس از باران” با بازی این دو هنرمند محبوب را به خاطر دارند.

محمود پاک‌نیت و مهوش صبرکن

۳. ریما رامین‌فر و امیر جعفری

نوبت به زوج کمدین و دوست داشتنی سینمای ایران رسید. این دو هنرمند طناز ایرانی پسری به نام آیین دارند.

ریما رامین‌فر و امیر جعفری

۴. سحر ولد‌بیگی و نیما فلاح

زوج نام‌آشنای سینما و تلویزیون ایران در تیرماه سال ۱۳۸۲ زندگی مشترک خود را آغاز کردند و ۱۶ بهار از زندگی مشترک آن‌ها می‌گذرد.

سحر ولد‌بیگی و نیما فلاح

۵. حدیث فولادوند و رامبد شکر‌آبی

زوجی موفق و بی حاشیه لقبی است که می‌توان به این دو هنرمند نسبت داد. این دو بازیگر چند سال است که با یکدیگر زندگی می‌کنند و فرزندی ندارند.

حدیث فولادوند و رامبد شکرآبی

۶. تام هنکس و ریتا ویلسون

دو بازیگر مشهور سینمای هالیوود که سال‌هاست به خوبی و خوشی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند. تام هنکس در مصاحبه‌ای گفته که تنها مسئله‌ای که او و ریتا بر‌سر آن با‌هم بحث می‌کنند این است که چه کسی دیگری را بیش‌تر دوست دارد!

تام هنکس و ریتا ویلسون

۷. سارا جسیکا پارکر و متیو برودریک

این دو بازیگر در سال ۱۹۹۷ با یکدیگر ازدواج کردند. به گفته‌ی پارکر راز زندگی آن‌ها این است که با یکدیگر بحث و جدل نمی‌کنند.

سارا جسیکا پارکر و متیو برودریک

۸. ویل اسمیت و جادا پینکت

ویل اسمیت مشهور در سال ۱۹۹۴ با جادا ملاقات داشته و در سال ۱۹۹۷ با وی ازدواج می‌کند. ویل اسمیت می‌گوید که آن‌ها هرگز باهم روی بهبود رابطه‌شان کار نمی‌کنند بلکه هریک از آن‌ها روی خود کار می‌کند و تلاش می‌کند تا بهتر از قبل باشد.

ویل اسمیت و جادا پینکت

۹. هیو جکمن و دبورا لی فورنس

این زوج یک سال پس از ملاقات با یکدیگر، در سال ۱۹۹۶ باهم ازدواج کردند. با آن‌که هیو جکمن طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد اما چشمانش جز دبورا کسی را نمی‌بینند. به گفته‌ی جکمن راز زندگی موفق علاقه و احترام متقابل به یکدیگر است.

هیو جکمن و دبورا لی فورنس

۱۰. استیو و نانسی کارل

نانسی زمانی که در کلاس‌های بازیگری استیو ثبت نام کرده‌ بود با او آشنا شد و آن‌ها در اسال ۱۹۹۵ باهم ازدواج کردند. استیو به شوخی گفته‌است که تصور می‌کند نانسی از او متنفر است زیرا همیشه ساکت است!

استیو و نانسی کارل

در این مقاله ۱۰ زوج سینمایی که علاوه بر بازیگری در زندگی مشترک خود موفق هستند را به شما معرفی کردیم. سعی ما بر این بود که از میان زوج‌های موفق، آن‌هایی را که برای شما آشنا‌تر به نظر می‌رسند را انتخاب کنیم.