معرفی و خرید گلکسی بادز لایو | ایربادهای لوبیا شکل سامسونگ

ایرباد لوبیا شکل سامسونگ

ایرباد لوبیا شکل سامسونگ محصول جدیدی از طراح محصول مشهور سامسونگ Yongseok Bang است و درست از زمانی که این ایرباد با شکل عجیب و خاص خود روی میز او و همکارانش قرار گرفت، آغاز موفقیت دیگری برای سامسونگ شکل گرفت. نامگذاری این ایرباد برند کره‌ای با نام beans به معنی لوبیا نیز با توجه به شکل ظاهری آن‌ها، اصلا عجیب نیست.

در اظهارات Bang درمی‌یابیم که هدف کمپانی سامسونگ از تولید لوبیاها، به دست آوردن یک خط محصول متمایز دیگر بود تا بتوان مجدد تپش را به بازار بازگرداند. البته این اقدام سامسونگ کمی نیز جسورانه به نظر می‌رسد و باید گفت که این کمپانی و تیم طراحی و تولید محصول، ریسک قابل توجهی بر لبه چاقوی موفقیت و شکست را پذیرفته‌اند.

اما به واقع عادلانه است که بگوییم سامسونگ در این پروژه موفق شده است.

Bang در اظهارات خود اعلام کرد که تقریبا چیزی نزدیک به دو سال طول کشید تا سامسونگ Buds Live را به بازار بیاورید و در این مدت یک بازه زمانی شامل آزمون و خطا را پشت سر گذاشت. سه دوره متمرکز در این بازه زمانی با چالش‌های زیادی سپری می‌شد: اصالت در طراحی، تناسب ارگونومیک و عملکرد عالی. به این معنا که فارغ از این که ایربادها چطور به نظر می‌رسند، باید حتما صدایی که از آن‌ها دریافت می‌شود، بی‌نقص و عالی باشد.

ایرباد لوبیا شکل سامسونگ

اما ببینیم چه شد که کمپانی کره‌ای سامسونگ، به فکر طراحی ایرباد لوبیا شکل فعلی خود افتاد؟

ایرباد لوبیا شکل سامسونگ

سامسونگ از نزدیک ظاهر گوش را مورد بررسی قرار داد و در این مطالعه دریافت که یک فاکتور لوبیا شکل می‌تواند به راحتی در دهانه بیرونی گوش جای گرفته و به خوبی در آن قرار بگیرد. چنین فرمی از ایرباد، می‌توانست احساس راحتی کامل به کاربر داده و در ضمن مشکلات همیشگی گوشی‌های هندزفری که از گوش خارج می‌شوند و راحتی کامل ندارند، را نداشته باشد. سامسونگ بر چیزی بیش از 2 هزار نفر، آزمایشات اولیه را انجام داد، تا سایز و ابعاد و طرح و وزن نهایی این محصول را برآورد نموده و به نقطه قطعی برساند.

اما مهم‌ترین و بزرگترین مشکلی که سامسونگ در خصوص طراحی این محصولات با آن روبرو شد، موضوع پیچیده افراد با گوش‌های کوچک‌تر بود. برای رفع این موضوع نیز بال‌های کوچک به ایربادها اضافه شد. ایربادهای لوبیا شکل سامسونگ به طور طبیعی در گوش افراد با گوش‌های متوسط یا بزرگ قرار می‌گیرد و آن‌هایی که سایز گوش کوچک‌تری دارند، می‌توانند مشکل را با بال‌های کوچک و نرم آن برطرف سازند.

به علاوه سامسونگ در ایربادهای لوبیا شکل خود، طراحی متفاوتی را در نظر گرفت و مهندسی متفاوتی از آن چه در مورد Galaxy Budهای سنتی و نیز Galaxy Buds Plus به کار برده بود، ایجاد کرد. طراحی متفاوت این ایربادهای لوبیا شکل، باعث می‌شود تا نازک‌تر و ظریف‌تر بوده و به راحتی در گوش قرار بگیرند. به این شکل دیگر ریسک بیرون افتادن آن‌ها از گوش را نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید : خرید ایرپادهای اپل و مقایسه انواع آن

ایرباد لوبیا شکل سامسونگ

میکروفن ایرباد لوبیا سامسونگ

از آن جایی که این لوبیاها کاملا درون کانون گوش قرار می‌گیرند، موضوع موقعیت میکروفن آن‌ها نیز در جای خود چالش برانگیز بود. فاصله بین دو میکروفن خارجی ابتدا بیش از آن برآورد شده بود که بتواند عملکردی مناسب داشته باشد. در واقع موقعیت قرارگیری آن داخل گوش به شکلی بود که به خوبی صدای شخص را با کیفیت لازم دریافت نمی‌کرد و ممکن بود صدا ضعیف‌تر از حد انتظار باشد. بنابراین مهندسان سامسونگ، این فاصله را بهینه کرده و یک شیار کوچک در قسمت بیرونی لوبیا اضافه کردند تا صدای کاربر را به شکلی بهتر به میکروفن برساند. پس از آن عملکرد این میکروفن روی صدها نفر آزمایش شد.

در مورد جعبه نگهدارنده ایرباد لوبیا شکل سامسونگ باید بگوییم که بیشتر منتقدان معتقد بودند که این جعبه بیشتر شبیه به جعبه عینک آفتابی است تا ایرباد! اما چیزی که تیم Bang به دنبال آن بود: قابلیت بازشوندگی راحت جعبه و حمل و نقل آسان! شیارهایی که در امتداد هر سه طرف وجود دارد، باعث می‌شود که باز کردن آن در هر شرایطی به سادگی صورت بگیرد. Bang این جعبه را بیشتر شبیه به جعبه جواهرات می‌داند و به راستی نیز باید ایرباد لوبیا شکل سامسونگ را نوعی جواهر از کمپانی کره‌ای بدانیم.

این مطلب را از دست ندهید: بهترین ایربادهای معرفی شده در سال ۲۰۲۰

ایرباد لوبیا شکل سامسونگ

معرفی و خرید ایربادهای لوبیا شکل سامسونگ

خرید ایرباد Galaxy Buds Live وایرلس – رنگ Mystic Black

رنگ سیاه این ایرباد لوبیایی شکل، بسیار جذاب به نظر می‌رسد و از پرفروش‌ترین‌های این گروه محصولات به شمار می‌آید.

ایرباد Galaxy Buds Live وایرلس – رنگ Mystic Black
خرید ایرباد Galaxy Buds Live وایرلس – رنگ مشکی

خرید ایرباد Galaxy Buds Live وایرلس – رنگ Mystic White – (ایرباد لوبیا شکل سامسونگ)

این ایرباد با رنگ سفید و درخشان خود، انتخاب افرادی است که محصولات دیجیتال را در رنگ‌های روشن می‌پسندند.

ایرباد Galaxy Buds Live وایرلس – رنگ Mystic White – (ایرباد لوبیا شکل سامسونگ)
خرید ایرباد Galaxy Buds Live وایرلس – رنگ سفید

خرید هدفون بلوتوث گلکسی بادز لایو سامسونگ – Samsung Galaxy Buds Live

خانم‌ها عاشق این ایرباد لوبیا شکل سامسونگ در رنگ صورتی درخشان خود خواهند بود.

هدفون بلوتوث گلکسی بادز لایو سامسونگ – Samsung Galaxy Buds Live
خرید ایرباد Galaxy Buds Live وایرلس – رنگ صورتی

 

سخن پایانی

شما کدام یک از این نمونه‌ها را ترجیح داده و کدام رنگ را برای خود می‌پسندید؟ همین طور چه تجربه‌ای در استفاده از محصولات برند کره‌ای سامسونگ دارید؟ این موارد را با ما و دیگر کاربران وبلاگ مالتینا در میان بگذارید.

منبع: theverge

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024