خرید و معرفی محصولات بالئا Balea

خرید محصولات بالئا

برای خرید محصولات بالئا با گروه بزرگی از کالاهای آرایشی بهداشتی روبرو خواهید بود. بالئا یکی از برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی آلمانی است که محصولات فوق العاده باکیفیتی داشته و در سراسر اروپا فروش بسیار خوبی را به همراه دارد. فروشگاه‌های بالئا در کشورهای مختلف برپا بوده و محصولات بالئا در شمار مرغوب‌ترین محصولات آرایشی و بهداشتی قرار دارند. در ادامه با وبلاگ مالتینا همراه باشید تا نگاهی دقیق‌تر بر برترین محصولات این برند آلمانی بیندازیم.

برند بالئا Balea

در سال 1973 میلادی بود که Gotz Werner برای نخستین بار پایه‌های این برند را آغاز کرد و رفته رفته فروشگاه‌هایی در آلمان، استرالیا، بوسنی، بلغارستان، اتریش، مقدونیه، رومانی، صربستان، اسلواکی و … افتتاح نمود. در سال 1986 میلادی او برند خود را به صورت رسمی معرفی کرد و محصولات مراقبت شخصی آن در سال 1995 میلادی در بازار ارائه شد. شعار کمپانی بالئا این است که هر شخصی اعم از جوان و پیر، مرد و زن، کودک و بزرگسال، نیاز به محصولات مراقبت شخصی با ویژگی‌های مربوط به خود دارد و این کمپانی در این راستا گام برمی‌دارد.

محصولات بالئا شامل کرم‌های مراقبت پوست، لوازم آرایشی، کرم‌های ضدآفتاب، دئودورانت‌ها و … بوده و همگی با مواد اولیه کاملا ایمن و غیرشیمیایی ساخته شده‌اند و این بزرگترین افتخار برند آلمانی Balea محسوب می‌شود.

در ادامه به معرفی برترین محصولات از این برند می‌پردازیم.

خرید محصولات بالئا

کرم دست بالئا Urea

این کرم دست برای پوست‌های حساس و خشک طراحی شده و از بهترین محصولات مراقبت از پوست دست محسوب می‌شود. شما می‌توانید پس از هر بار شستشوی دست با صابون، از این کرم استفاده کرده و دستانی لطیف و نرم داشته باشید. حجم کرم دست بالئا Urea، 100 میلی لیتر بوده و برای استفاده 1 تا 2 ماهه، کفایت خواهد کرد.

کرم دست بالئا Urea
کرم دست بالئا Urea از بهترین محصولات مراقبت از پوست دست

کرم لیفتینگ پوست بالئا

اگر پوست شما جوانی خود را از دست داده و کشیدگی و جلوه کافی ندارد، با استفاده مرتب از کرم لیفتینگ پوست بالئا، می‌توانید دوباره ماهیچه های صورت خود را سفت کرده و آن را به روزهای جوانی بازگردانید. این کرم را دو بار در روز، ترجیحا صبح و شب، استفاده کرده و پس از یک دوره مصرف یک ماهه، تاثیر چشمگیر آن را مشاهده نمایید. کرم لیفتینگ بالئا از مواد طبیعی ساخته شده و ضمن لیفت کردن صورت، به پوست شما نیز قوام می‌بخشد.

کرم لیفتینگ بالئا
کرم لیفتینگ بالئا از محصولات بالئا محسوب می شود که دارای خاصیت لیفت کنندگی پوست قوی بوده و برای بازگرداندن صورت به جوانی کارایی دارد.

سرم ضدچروک Q10 برند Balea با حجم 30 میلی لیتر

این سرم ضدچروک دارای ترکیبات امگا بوده و برای بازگرداندن خاصیت کشسانی قوی پوست، عالی عمل می‌کند. فرمول قوی و منحصر به فرد سرم ضدچروک Q10، باعث می شود که چروک های پوست شما کاهش پیدا کرده و رفته رفته کاملا از بین بروند. Q10 اثری قوی بر سلول‌های پوستی داشته و آن‌ها را بازسازی می‌کند. این کرم غنی از اسیدهای چرب بوده و تداوم مصرف آن، پوست شما را در برابر چین و چروک‌های تازه نیز مقاوم می‌سازد.

سرم ضدچروک Q10
یکی از بهترین محصولات بالئا را باید سرم ضدچروک Q10 بدانیم که اثری شگفت انگیز بر چروک های پوست صورت دارد.

کرم دور چشم Urea از محصولات بالئا

کرم دور چشم Urea از بهترین محصولات بالئا برای محافظ از پوست اطراف چشم و کاهش چین و چروک‌های آن است. این کرم دور چشم فاقد هرگونه رایحه بوده و به هیچ وجه چشم‌ها را آزار نخواهد داد. شما می توانید با اطمینان خاطر از این کرم بر پوست حساس اطراف چشم‌های خود استفاده کرده و خشکی و چین و چروک‌ها را کاهش دهید. روغن جوجوبا، پنتاویتین و … در ترکیب این کرم دور چشم، عالی عمل می‌کنند. همین طور پانتنول، باعث جوانسازی سلول‌های پوستی اطراف چشم شده و متابولیسم آن‌ها را افزایش می‌دهد. لازم به ذکر است که این کرم دور چشم توسط متخصصان پوست و چشم تائید شده است.

کرم دور چشم Urea بالئا
برای استحکام بخشیدن و جوانسازی پوست اطراف چشم ها، کرم دور چشم Urea از محصولات بالئا را امتحان کنید.

پیشنهاد مطالعه: پاکسازی پوست| بهترین دستگاه‌ اسکراب و پاکسازی پوست کدام است؟

کرم ژل ضدسلولیت بالئا با حجم 200 میلی لیتر

اگر سلولیت‌های پوستی شما برایتان آزاردهنده هستند، نیازی نیست که به عمل‌های جراحی پوستی فکر کنید. کرم ژل ضدسلولیت بالئا این سلولیت‌ها را به شکلی معجزه آسا، برطرف خواهد ساخت. این کرم کاملا گیاهی بوده و با یک دوره مصرف در محل بازو، ران و غیره، به خوبی سلولیت‌ها را برطرف خواهد ساخت. کافی است که مصرف آن را به صورت متناوب انجام داده و وقفه‌ای میان استفاده از این کرم نیندازید. در ترکیب این محصول، از کافئین، آلژه، گینکگو و غیره استفاده شده است. اگر روی بازو، ران یا شکم خود سلولیت‌های ناخوشایند مشاهده می‌کنید، از این کرم بر محل آن‌ها قرار داده و به خوبی ماساژ دهید تا کرم جذب شود. بهتر است این کار را پس از حمام و خشک کردن پوست انجام دهید. همین طور استفاده از این محصول یک یا دو بار در روز تا رسیدن به نتیجه مطلوب، پیشنهاد می‌شود.

کرم ژل ضدسلولیت بالئا با حجم 200 میلی لیتر
برای خرید محصولات بالئا در گروه ضدسلولیت، کرم ژل ضدسلولیت بالئا با حجم 200 میلی لیتر را توصیه می کنیم.

برای مشاهده و خرید سایر محصولات برند بالئا می توانید از طریق لینک زیر به سایت مالتینا مراجعه کنید تا ضمن اطلاع از مشخصات و قیمت دقیق محصولات آنها را سفارش داده و درب منزل خود  دریافت کنید.

سخن پایانی

برای خرید محصولات بالئا و تحویل فوری نمونه‌های اصل آن، می‌توانید به فروشگاه مالتینا مراجعه نموده و با اطمینان خرید نمایید. این محصولات مستقیما از تامین کننده اصلی، به دست شما رسیده و با بهترین قیمت ارائه می‌شوند. شما چه تجربه‌ای از محصولات برند Balea داشته و تا چه اندازه این برند را در گروه مراقبت شخصی و پوستی، موفق می‌دانید؟

همین طور بخوانید: کایلی جنر| خرید لوازم آرایشی کایلی جنر و داستان راه اندازی این برند

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024