شرکت اپل در رویداد پانزده سپتامبر، از جدیدترین و بهترین گجت‌ها و خدمات خود رونمایی کرد. این رویداد از بزرگترین رویدادهای سخت افزاری سالانه این شرکت است. اما متاسفانه هیچ خبری از آیفون ۱۲ جدید، در فهرست محصولات اپل رونمایی شده نبود. شرکت اپل سعی دارد تا با ارائه‌ی مجموعه‌ای از گجت‌های جدید ما را مشغول نگه دارد تا اینکه در نهایت آیفون ۱۲ منتشر شود.

محصولات اپل رونمایی شده در رویداد پانزده سپتامبر شامل چند محصول جدید از جمله اپل واچ، آیپد و به روزرسانی‌هایی برای مجموعه خدمات خود است.

رویداد اپل 2020

آیا می‌خواهید اطلاعات جامعی از محصولات جدید اپل داشته باشید؟ در ادامه همه محصولات اپل رونمایی شده در سپتامبر ۲۰۲۰ را بررسی خواهیم کرد.

اپل واچ سری ۶ یکی از محصولات جدید اپل

ستاره ی محصولات اپل رونمایی شده در این رویداد مهم، اپل واچ سری ۶ بود. جدیدترین مدل این محصول، طراحی مشابهی با اپل واچ سری پنج  ارائه می‌دهد. اما با این تفاوت که در  چند رنگ جدید از جمله آبی تیره عرضه خواهد شد.

مهمتر از ظاهر، امکانات جدیدی است که در این محصول ارائه شده است. اپل واچ سری ۶، دارای سنسوری برای آنالیز سطح اکسیژن خون است، که می‌تواند به جمع‌آوری دقیق اطلاعات در مورد ریتم تنفس و ضربان قلب کمک کند. این سنسور باعث بهبود در عملکرد سرویس ردیابی تناسب‌اندام موجود در اپل واچ‌ها خواهد شد. 

این دستگاه همچنین از پردازنده جدیدی به نام تراشه S6 بهره می‌برد. گفته می شود که این تراشه جدید ۲۰٪ سریعتر از تراشه سری پنج است.  سرعت تراشه‌ی استفاده شده در سری پنج حتی بیشتر از میزانی ست که برای کارهای اپل واچ لازم است. با  این وجود پردازنده‌ی جدید به قدری سریع است که می‌تواند از ویژگی همیشه روشن ارتفاع سنج، برای مانیتور اکسیژن خون استفاده کند.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به صفحه نمایش همیشه روشن اشاره کرد. صفحه نمایش سری جدید اپل واچ  دو و نیم برابر روشن‌تر از سری ۵ و همچنین به همراه مجموعه ای از بک‌گراندهای جدید است. همچنین این دستگاه از ویژگی جدید “Family Setup” نیز پشتیبانی می‌کند. این ویژگی به بزرگسالان امکان می‌دهد تا بدون نیاز به آیفون، دستگاهی را برای هر یک از اعضای خانواده راه اندازی کنند. به این معنی که والدین کودکان می‌توانند تنها با خرید اپل واچ ۶ کنترل کاملی بر روی موقعیت مکانی و یا ارتباطات کودکان خود داشته باشند. 

مشاهده و خرید

اپل واچ 6 از محصولات جدید اپل

اپل واچ سری ۶ از قیمت ۳۹۹ دلار شروع می شود و از ۱۸ سپتامبر برای خرید در وبسایت آمازون در دسترس است.

اپل واچ سری SE

همانطور که در شایعه‌ها مطرح شده بود، یکی دیگر از محصولات اپل رونمایی شده، اپل واچ سری SE است. شرکت اپل به منظور دسترسی افراد بیشتری به ساعت‌های هوشمند اپل، سری SE را به بازار عرضه کرده است. این سری محصول جدید با وجود قیمت کم، همان طراحی ظاهری اپل واچ سری ۶ را دارد. همچنین از ویژگی‌هایی مانند Family Setup و قابلیت تشخیص سقوط پشتیبانی می‌کند و دارای پردازنده‌ی قدرتمند نسل پنج است. 

اپل واچ سری SE مانند سری ۶  از تاریخ ۱۸ سپتامبر در فروشگاه‌ و همچنین برای خرید از آمازون در دسترس خواهد بود. شاید بهترین ویژگی این دستگاه این باشد که قیمت آن از ۲۷۹ دلار شروع شود – به این معنی که می‌توانید از بروزترین اپل واچ موجود آن هم با قیمتی بسیار مناسب بهره ببرید.

مشاهده و خرید

اپل واچ SE از محصولات جدید اپل 

 

آیپد Air 

محصول دیگری که در فهرست محصولات اپل رونمایی شده  قرار دارد. آیپد Air، اولین آیپد از زمان عرضه‌ی  آیپد پرو است.  این محصول از قابلیت صفحه نمایش لبه به لبه برخوردار است. همچنین از نمایشگر ۱۰.۹ اینچی لیکوئید رتینا با حاشیه های نسبتاً کوچک در لبه ها بهره می‌برد. این محصول برخلاف آیپد پرو، دارای Touch ID است، که برخلاف قبل به جای اینکه در دکمه‌ی  Home  قرار داشته باشد به دکمه‌ی پاور منتقل شده است. به عبارت دیگر، قابلیت فیس آیدی روی دستگاه وجود ندارد.

علاوه بر قابلیت های ظاهری این سری آیپد، از نسل قبل بسیار قدرتمندتر است. این محصول دارای  پردازنده بیونیک A14 است. تراشه ای که انتظار می رود در آیفون ۱۲ استفاده شود. طبق گفته‌ی اپل، این محصول ۴۰ درصد عملکرد پردازنده را نسبت به نسل قبلی آیپد Air بهبود بخشیده و همچنین افزایش ۳۰ درصدی عملکرد گرافیکی را نیز ارائه می دهد. این دستگاه همچنین دارای یک اتصال USB-C است که این امکان را فراهم میسازد تا به لوازم جانبی بیشتری متصل شوید. 

آیپد Air جدید از محبوب‌ترین لوازم جانبی اپل نیز پشتیبانی می‌کند. بنابراین می‌توانید از صفحه کلید Magic Apple همراه با نسل دوم قلم لمسی اپل استفاده کنید. آیپد  Air  در سایت آمازون با شروع قیمت از ۵۹۹ دلار با طیف وسیعی از رنگ‌ها ازجمله سبز و آبی آسمانی، در دسترس خواهد بود.

مشاهده و خرید

آیپد ایر

آیپد ۲۰۲۰ از محصولات جدید اپل

 یکی دیگر از محصولات اپل رونمایی شده در این رویداد آیپد ۲۰۲۰ است. آیپد جدید همان طراحی کلی آیپد سری‌های قبل را دارد اما برای عملکرد بهتر از تراشه‌ی بیونیک A12 بهره می‌برد. طبق گفته اپل، آیپد جدید عملکر سی‌ پی‌ یو را تا ۴۰% نسبت به مدل نسل‌های گذشته افزایش داده است. نه تنها این، بلکه تراشه بیونیک A12 برای اولین بار موتورهای عصبی اپل را به آیپد‌ها آورده تا ویژگی‌های هوش مصنوعی بیشتری را فراهم کند.

آیژد جدید از صفحه کلید هوشمند و قلم لمسی پشتیبانی می کند. متاسفانه، این محصول تنها از قلم‌های لمسی نسل اول پشتیبانی می‌کند. قیمت آیپد جدید مانند مدل‌های نسل قبلی، از ۳۲۹ دلار یا ۲۹۹ دلار برای دانشجویان شروع می‌شود. این محصول در کلیه فروشگاه‌های معتبر از جمله آمازون در دسترس است. 

مشاهده و خرید

 

آیپد 2020 از محصولات جدید اپل

آیپد ۲۰۲۰ از محصولات جدید اپل

اپل وان و اپل فیتنس؛ خدمات آنلاین

در گام بعدی اپل دسترسی به همه سرویس‌های خود را آسان تر کرده است. سرویس اشتراکی طولانی مدت اپل وان به شما امکان می‌دهد که با پرداخت هزینه‌ی کمی از بسیاری از خدمات اپل بهره‌مند شوید. خدمات ارائه شده در اپل وان شامل، اپل تی‌وی (تلویزیون آنلاین اپل)، اپل آرکید، اپل نیوز، اپل موزیک (پخش آنلاین موسیقی) و پنجاه گیگابایت حافظه‌ی مجازی در آی‌کلاود است.

این سرویس همچنین شامل ۲۰۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی آی‌کلاود و امکان اشتراک گذاری با حداکثر شش نفر از اعضای خانواده است. 

سرویس دیگر ارائه شده در این رویداد سرویس اپل فیتنس نام دارد. سرویس جدید اپل فیتنس با برنامه‌ی تناسب‌اندام اپل واچ ادغام شده، و اطلاعاتی مانند ضربان قلب، زمان و غیره را نشان می‌دهد. سرویس اپل فیتنس پلاس برای آیپد، آیفون و اپل تی‌وی در دسترس است. 

تمرینات ارائه شده در این سرویس شامل یوگا، دوچرخه سواری، تمرینات عضلات مرکزی بدن، سرد کردن بدن بعد از تمرینات و غیره است. این سرویس قبل از پایان سال در دسترس خواهد بود. اشتراک ماهانه آن ۱۰ دلار است. همچنین می‌توانید با پرداخت ۸۰ دلار به‌صورت سالانه از خدمات آن استفاده کنید. اگر اپل واچ سری ۶ خریداری کنید، اشتراک سه ماه رایگان اپل فیتنس را دریافت خواهید کرد. 

منابع: https://www.digitaltrends.com

https://gulfnews.com