تحویل سریع و امن در تهران توسط مالتینا اکسپرس

اکسپرس مالتینا

اگر تا کنون از مالتینا خرید کرده باشید می دانید که میتوانید به راحتی خرید خود را از آمازون و ایبی انجام دهید و بسته خود را در هر کجای ایران که باشید درب منزل و کاملا رایگان تحویل بگیرید. زمانی که بسته های خریداری شده از آمازون و ایبی به دفتر ایران می رسند، توسط مالتینا و از طریق پست راهی خانه های شما میشوند. خبر خوب آن است که از این پس سفارشات تهران توسط مالتینا اکسپرس (سیستم حمل و نقل مالتینا) به دست کاربران میرسد. ما در مالتینا چند ماه است که جهت ارتقا کیفیت ارسال محصولات مالتینا دست به کار شده ایم و سیستم حمل و نقل مالتینا را راه اندازی کرده ایم. با این کار کاربران میتوانند بدون دغدغه از ارسال سریعتر و به موقع و همچنین کیفیت و امنیت کالاها مطمئن باشد و تجربه بهتری نسبت به قبل، از ارسال کالاهای خود داشته باشند.

مالتینا اکسپرس راه اندازی شد!

ما در مالتینا با راه اندازی سیستم حمل و نقل کالا توانسته ایم محصولات را با دقت و کیفیت بیشتری به دست خریدار برسانیم. ما کالاهای کاربران را به چشم امانت می بینیم و این را رسالت خود میدانیم تا خدمات ارسال خود را به بهترین شکل ممکن ارائه دهیم، از این رو ارسال کالاها توسط مالتینا اکسپرس با دقت بسیار بالایی انجام شده تا محصولات خریداری شده بدون با بالاترین سرعت و کیفیت درب منزل شما تحویل داده شوند.

سیستم حمل و نقل مالتینا همچنین تاخیرهای احتمالی ارسال از طریق پست را نیز برطرف کرده و بعد از تحویل کالا در دفتر مرکزی، کالا در زمان کوتاهی به آدرس خریدار ارسال خواهد شد.

رانندگان مالتینا اکسپرس
رانندگان مالتینا اکسپرس را با کارت شناسایی آن ها بشناسید

سیستم حمل و نقل مالتینا در چه شهرهایی فعال است؟

در حال حاضر سیستم حمل و نقل مالتینا (مالتینا اکسپرس) شامل تهران بزرگ میشود. یعنی اگر آدرس خریدار در هر ناحیه ای از تهران که باشد، به جای ارسال از طریق پست، کالا توسط رانندگان خود مالتینا به آدرس مورد نظر فرستاده خواهد شد.

این مساله هم امنیت ارسال از نظر سلامت کالا را تضمین کرده و هم باعث می شود که کالا در زمان کوتاه تری به دست خریدار برسد. در حال حاضر ارسال محصولات به شهرهای دیگر توسط پست انجام شده اما مالتینا به دنبال گسترش سیستم حمل و نقل خود در ماه ها و سال های آینده است.

آیا ارسال محصولات توسط مالتینا هزینه دارد؟

خیر. هزینه ارسال توسط مالتینا کاملا رایگان است از این رو شما هم در هزینه های خود صرفه جویی کرده اید و هم خیالتان بابت ارسال مطمئن و امن کالا آسوده خواهد بود.اگر تاکنون از مالتینا خرید نکرده اید با کمک راهنمای خرید می توانید همین الان به راحتی خرید خود را انجام دهید.

مالتینا اکسپرس
تحویل سریع و امن در استان تهران توسط مالتینا اکسپرس
...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024