احتمالا تا به حال با دیدن ماشین‌های گران قیمت، لوکس و خیره کننده‌ای که ستاره‌های هالیوود و سلبریتی‌های مشهور صاحب آن‌ها هستند، تعجب کرده اید. ماشین سلبریتی ها در واقع، نمایشی از تجمل، شکوه، ثروت و قدرت هستند و گوشه‌ای از شخصیت، علایق و سلیقه سلبریتی‌ها را در انتخاب اتومبیل، نشان می‌دهند. انتخاب ماشین مخصوصا برای سلبریتی‌ها، مهم بوده و این افراد پول خرید ماشین‌های گران قیمت و زمان لذت بردن از آن‌ها را دارند.

پردرآمدترین افراد مشهور اتومبیل‌هایی خریداری می‌کنند که قیمت آن‌ها به راحتی از صدها هزار دلار و گاهی اوقات میلیون‌ها دلار عبور می‌کنند. برخی از انتخاب‌های آن‌ها خارق‌العاده است، برخی دیگر، ممکن است شما را متعجب کند. البته سلبریتی‌هایی هم هستند که لزوما ماشین‌های گران قیمتی ندارند.

در ادامه‌ی این مطلب از مالتینا بلاگ، ۲۵ مورد از گران‌ترین و لوکس‌ترین ماشین‌های سلبریتی‌ها و ستارگان‌هالیوودی مشهور آورده شده است.

معرفی ماشین سلبریتی ها و قیمت آن‌ها

۱- دیوید بکهام – رولز رویس فانتوم دراپ‌هِد (Rolls Royce Phantom Drophead)

دیوید بکهام، ستاره مشهور فوتبال جهان، صاحب خودروی رولزرویس فانتوم دراپ‌هِد است. این ماشین لوکس و گران‌قیمت، دارای سرعت ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صد ۵.۶ ثانیه است. قابل ذکر است که اغلب طرفداران و خریداران ماشین‌های رولز رویس، جزو افراد مشهور و ثروتمند جهان هستند و به لوکس و راحت بودن ماشین، اهمیت زیادی می‌دهند.

ماشین سلبریتی ها

ماشین لوکس دیوید بکهام

قیمت: ۴۰۷،۰۰۰ دلار

۲- ریک راس – میباخ ۵۷ (Maybach 57)

میباخ ۵۷ کوپه یکی از مشهورترین مدلِ اتومبیل‌های مرسدس بنز تا به امروز است و ریک راس که یکی از رپرهای معرف آمریکایی می‌باشد، صاحب این اتومبیل فوق‌العاده است. ریک راس چنان شیفته مرسدس بنز میباخ است که موزیک ویدئویی با نام این خودرو منتشر کرده است. ماکسیمم سرعت میباخ ۵۷، ۳۰۵ کیلومتر در ساعت و شتاب صفر تا صد آن ۴.۹ ثانیه می‌باشد.

ماشین سلبریتی ها

ریک راس – ماشین افراد معروف دنیا

قیمت: ۴۳۰،۰۰۰ دلار

۳- جی لنو – مرسدس بنز SLR مک لارن (Mercedes-Benz SLR McLaren)

جی لنو کمدین، بازیگر و مجری معروف آمریکایی است. او مجری برنامه تلوزیونی محبوب به نام شوی امشب با جی لنو (از ۱۹۹۲ تا ۲۰۰۹) بوده است. با اتمام این برنامه‌ی محبوب تلوزیونی، جی لنو همچنان به گسترش شهرت خود از طریق خریداری ماشین‌های لوکس ادامه داده است. مرسدس بنز SLR مک لارن به دلیل عملکرد بالا و طراحی زیبا از ماشین‌های مورد علاقه لنو است. هندلینگ آن بی نظیر است و می‌تواند راحتی فوق العاده‌ای را فراهم کند.

ماشین سلبریتی ها

جی لنو – ماشین سلبریتی ها

قیمت: ۵۰۰۰۰۰ دلار

۴- نیکلاس کیج – فراری انزو (Ferrari Enzo)

نیکلاس کیج یکی از پردرآمدترین بازیگران هالیوود است و منطقی است که علاقه او به اتومبیل‌ها با حقوق نجومی‌ او مطابقت داشته باشد. او صاحب خودروی فرری انزوی با حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعت و شتاب صفر تا صد ۲.۵ ثانیه است.

ماشین سلبریتی ها

نیکلاس کیج – خودروهای لوکس

قیمت: ۶۷۰،۰۰۰ دلار

۵- جری ساینفیلد- پورشه ۹۵۹ (Porsche 959)

جری ساینفیلد بازیگر، کمدین و نویسنده‌ی آمریکایی می‌باشد که با بازی در مجموعه ساینفلد که سریال کمدی تلویزیونی آمریکایی بود (بین سال‌های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۸) محبوبیت زیادی پیدا کرد. این سلبریتی مشهور، صاحب یک خودروی پورشه ۹۵۹ می‌باشد که سرعتی حدود ۳۱۰ کیلومتر در ساعت، دارد. البته اکنون او ویدیو‌هایی را در یوتیوب به اشتراک می‌گذارد که در آن‌ها حین رانندگی، با افراد مشهور دنیا از بازیگران و خوانندگان گرفته تا باراک اوباما، مصاحبه مب کند.

ماشین سلبریتی ها

جری ساینفیلد- ماشین سلبریتی ها

قیمت: ۷۰۰،۰۰۰ دلار

۶- کانیه وست – لامبورگینی آونتادو (Lamborghini Aventador)

افراد مشهور هر ساله از هدایای گران‌قیمت زیادی را در مناسبت‌های مختلف دریافت می‌کنند. در اولین ملاقات کانیه وست رپر و طراح مد آمریکایی با کیم کارداشیان، کیم کارداشیان او را با لامبورگینی آونتادور غافلگیر کرد. متسفانه، وقتی درهای الکتریکی منزل کارداشیان، هنگام بسته شدن، به طور اتفاقی با این اتومبیل برخورد کرد، ماشین آسیب زیادی دید. شتاب صفر تا صد آونتادور ۲/۸ ثانیه است و می‌تواند با حداکثر سرعت ۳۴۹ کیلومتر در ساعت حرکت کند.

ماشین سلبریتی ها

ماشین کانیه وست

قیمت: ۷۵۰،۰۰۰ دلار

در مالتینا بیشتر بخوانید: همه چیز درباره برند محصولات آرایشی کیم کارداشیان (KKW BEAUTY) + لینک خرید

۷- سیمون کاول – بوگاتی ویرون (Bugatti Veyron)

سایمون کاول، تهیه‌کننده تلویزیونی انگلیسی و داور مسابقات مشهور دنیا مانند، موسیقی آمریکن آیدل و آمریکاز گات تلنت و ایکس فاکتور انگلستان و آمریکا است. او صاحب اتومبیل بوگاتی ویرون است که دارای شتاب صفر تا صد ۲.۵ ثانیه‌ای و ماکسیمم سرعت ۴۱۰ کیلومتر در ساعت می‌باشد. عملکرد و ظاهر بی‌نظیر بوگاتی ویرون، آن را به یکی از سریع‌ترین و لوکس‌ترین خودروهای جهان تبدیل کرده است.

ماشین سلبریتی ها

سیمون کاول – سریع ترین خودروهای جهان

قیمت: ۱.۷ میلیون دلار

۸- برایان ویلیامز (بِردمن)- بوگاتی ویرون (Bugatti Veyron)

برایان ویلیامز معروف به بردمن، از مطرح ترین ستارگان رپ دنیا است و با داشتن درامد بسیار بالا از طریق فروش آلبوم‌های محبوب خود، صاحب اتومبیل بوگاتی ویرون می‌باشد.

ماشین سلبریتی ها

بِردمن – ماشین لوکس

قیمت: ۲.۵ میلیون دلار

۹- کیم کارداشیان – فراری F430 Ferrari)  F430)

خانواده ثروتمند کاردشیان‌ها از به نمایش گذاشتن ثروت خود هیچ اِبا و امتناعی ندارند. کیم کارداشیان، دوست سابق پاریس هیلتون، همسر کانیه وست و مشهورترین عضو خانواده کارداشیان، صاحب یک فراری F430 است.

ماشین سلبریتی ها

ماشی کیم کارداشیان

قیمت: ۱۸۶،۹۲۵ دلار

۱۰- جاستین کمبز – بنز میباخ (Maybach)

جاستین کمبز بازیگر و ورزشکار آمریکایی و پسر رپر معروف پی دیدی کمبز است. جاستین کمبز در شانزدهمین سالگرد تولد خود از پدرش یک بنز میباخ مدل جدید هدیه گرفت. با این حال، گزارش‌ها حاکی از آن است که او به صورت محدود اجازه رانندگی با این اتومبیل را دارد.

ماشین سلبریتی ها

جاستین کمبز – ماشین های لوکس افراد معروف

قیمت: ۴۰۰۰۰۰ دلار

۱۱- جی زی (Jay Z) – میباخ اکسلرو (Maybach Exelero)

رپرها علاقه زیادی به خرید خودروهای گران‌قیمت و لوکس دارند. خوانندگان رپ معروفی مانند جی زی، فلو ریدا، لیل وین، دِ گِیم و بردمن ممکن است در رپ سبک متفاوتی داشته باشند؛ ولی ماشین این سلبریتی‌ها با هم مشترک بوده و بوگاتی ویرون است.

جی زی رپر و تاجر مشهور جهان، یکی از ثروتمندترین موسیقی دانان حوزه هیپ‌هاپ است. او با اتومبیل ۸ میلیون دلاری مایباخ اگزلرو، ثروت و موقعیت خود را به رخ می‌کشد. او در موزیک ویدیو Lost One، به‌طور برجسته از اتومبیل خود استفاده کرده است.

ماشین سلبریتی ها

جی زی – ماشین خوانندگان رپ

قیمت: ۸ میلیون دلار

۱۲- لیل وین (Lil ’Wayne) – بوگاتی ویرون مشکی (Black Bugatti Veyron)

لیل وین، رپر امریکایی، عضو کمپانی Cash Money و مربی سابق بردمن،صاحب خودروی گران قیمت Bugatti Veyron خود را دارد.اتومبیل او دارای رنگ مشکی مات و سایر موارد شخصی سازی شده است. او علاقه زیادی به این خود رو داردٰ به‌طوریکه یک آهنگ به نام ویرون، در میان کارهایش به چشم می‌خورد.

ماشین سلبریتی ها

لیل وین – ماشین سلبریتی ها

قیمت: ۲.۷ میلیون دلار

۱۳-پاریس هیلتون – سفارشی بنتلی  (Custom Bentley GT Continental)

بازیگر، خواننده، دی جی، مدل و وارث هتل‌های هیلتون، پاریس هیلتون، از  خودروی کاستوم بنتلی GT شخصی سازی شده، استفاده می‌کند. او کار شخصی سازی این اتومبیل و رنگ بدنه متفاوت قرمز آن را در گمرک سواحل غربی West Coast انجام داده است.

قیمت: ۲۸۵،۰۰۰ دلار

۱۴- ۵۰ سِنت (۵۰ Cent) – لامبورگینی مورسیلاگو (Lamborghini Murciélago)

۵۰ Cent، خواننده رپ نیویورکی، صاحب اتومبیل لوکسِ لامبورگینی مورسیلاگو می‌باشد. مورسیلاگو با رنگ بدنه سفارشی، از ساختاری بی‌نظیر و موتوری پرقدرت برخوردار است و شکوه و قدرت را در یک اتومبیل لوکس ترکیب می‌کند.

ماشین سلبریتی ها

۵۰ سِنت – ماشین سلبریتی ها

قیمت: ۳۰۰،۰۰۰ دلار

۱۵- دِ گِیم – بوگاتی ویرون (Bugatti Veyron)

جیسون ترل تیلور با لقب دِ گِیم؛ خواننده رپ و هنرپیشه آمریکایی، صاحب بوگاتی ویرونی به رنگ مشکی و زرد است. او به کلکسیون چشمگیر اتومبیل‌های گران قیمت خود از جمله فراری F430 و پورشه پانامرا با روکش طلا، این خودروی پرقدرت و بی‌نظیر را افزوده است.

ماشین سلبریتی ها

دِ گِیم – ماشین افراد معروف

قیمت: ۲.۲ میلیون دلار

۱۶- فلوریدا- بوگاتی ویرون طلایی (Bugatti Veyron)

از زمان محبوبیت تک آهنگ Low در سال ۲۰۰۸، FloRida به یکی از موفق ترین رپرهای دنیا تبدیل شده است. او  صاحب یک بوگاتی ویرون طلاکاری شده است که به خوبی با سبک زندگی عجیش، متناسب است. این اتومبیل دارای موتور W16 توربو و با قدرت ۱،۴۷۹ اسب بخار و شتاب صفر تا صد ۲.۴ ثانیه‌ای است.

بوگاتی ویرون طلایی رنگ فلوریدا، در ابتدا سفید رنگ بود؛ ولی او در سال ۲۰۱۳ تصمیم گرفت که اتومبیل خود را شخصی سازی کند و با طلای ۲۴ عیار آن را طلاکاری کرد. به زودی این موضوع در توییتر به یکی از موضوعات پرطرفدار تبدیل شد؛ زیرا اغلب افراد این کار فلوریدا را اهانت زیبایی به زیبایی طبیعی این اتومبیل می‌دانستند.

ماشین سلبریتی ها

فلوریدا – ماشین سلبریتی ها

قیمت: ۱.۷ میلیون دلار

۱۷- نیک میسون – فراری ۲۵۰ (Ferrari 250 GTO)

در حالی که بیشتر سلبریتی‌ها به سمت خرید اتومبیل‌های اسپرت تمایل دارند، نیک میسن یکی از اعضای بنیان‌گذار و نوازنده‌ی درامز گروه پراگرسیو راک پینک فلوید (Pink Floyd)، ۲۵ میلیون دلار برای خرید اتومبیل رویایی خود، یعنی فراری ۲۵۰ GTO صرف کرد. این اتومبیل کلاسیک – اسپرت به دلیل طراحی برجسته و قابلیت‌های عملکردی بالا، همچنان یکی از برترین مدل‌های برند فراری است.

ماشین سلبریتی ها

نیک میسون – ماشین سلبریتی ها

قیمت: ۲۵ میلیون دلار

۱۸- استیون تایلر – هنسی ونوم جی‌تی (Hennessey Venom GT Spider)

در سال ۲۰۱۲، استیون تایلر، خواننده اصلی گروه راک اروسمیث، یکی از سریع‌ترین اتومبیل‌های جهان را خریداری کرد. هنسی ونوم جی‌تی از یک موتور V8 توربو قدرتمند برخوردار است و دارای سرعت ۴۲۶ کیلومتر بر ساعت است.

ماشین سلبریتی ها

استیون تایلر – ماشین سلبریتی ها

قیمت: ۱.۱ میلیون دلار

۱۹- فلوید می ویدر – کونیگزگ سی‌سی‌ایکس (Koenigsegg CCXR Trevita)

نام مستعار این بوکسور حرفه‌ای آمریکایی، پول (money) است و مجموعه اتومبیل‌های مجلل متعلق به او، این عنوان را تایید می‌کند. در سال ۲۰۱۵، می ویدر یک اتومبیل کونیگزگ سی‌سی‌ایکس خریداری کرد که تنها سومین مدل این اتومبیل  در کل دنیا است. Trevita با طراحی به سبک خودروهای مسابقات اتومبیل رانی یا رالی و حداکثر سرعت ۲۵۴ مایل در ساعت و شتاب صفر تا صد سه ثانیه‌ای، یکی از کمیاب‌ترین و گران‌ترین اتومبیل‌های مشهور جهان است.

ماشین سلبریتی ها

فلوید می ویدر – ماشین افراد معروف

قیمت: ۴.۸ میلیون دلار

۲۰- جیانا جون – بنتلی کانتیننتال فلایینگ اسپور (Bentley Continental Flying Spur)

جیانا جون بازیگر سرشناس اهل کره جنوبی بیشتر به خاطر حضور در فیلم rom-com My Sassy Girl، یکی از مشهورترین چهره‌های مشهور در کشور خودش است. وی به دلیل انجام معاملات سودآور و دستمزد بالای خود، صاحب یک خودروی بنتلی کانتیننتال فلایینگ اسپور است که به دلیل تجملات عجیب و غریبش، از کیفیت و ارزشی بالایی برخوردار است.

ماشین سلبریتی ها

ماشین افراد مشهور جهان – جیانا جون

قیمت: ۲۸۵،۰۰۰ دلار

۲۱- کندال جنر – رنج روور (Kendall Jenner – Range Rover)

کندال جنر عضو معروف خانواده کارداشیان، در شانزدهمین سالگرد تولد خود، یک ماشین رنج روور شاسی بلند هدیه گرفت. جنر از آن زمان تا به کنون، مدل این اتومبیل را ارتقا داده است، اما هدیه تولد او هنوز هم نشانه بارز ثروت و شکوه است.

ماشین سلبریتی ها

کندال جنر – ماشین سلبریتی ها

قیمت: ۹۰،۰۰۰ دلار

در مالتینا بیشتر بخوانید: بیوگرافی و عکس های کندال جنر، پردرآمدترین مدل ۲۰۲۰

۲۲- مایلی سایرس – (Porsche Cayenne GTS)

مایلی سایرس، خواننده و بازیگر آمریکایی تقریبا سه سال است که با پورشه کاین GTS خود رانندگی می کند. این اتومبیل خودروی شاسی‌بلند یا اس‌یووی ( sport utility vehicle یا به‌طور مخفف SUV) جادار نسبت به سایر اتومبیل‌های فوق العاده مشهور، اتومبیلی کاملا معقول و منطقی است و همچنان در سطح لوکس بوده و کیفیت بسیار بالایی دارد.

ماشین سلبریتی ها

ماشین سلبریتی ها – مایلی سایرس

قیمت: ۸۰۰۰۰ دلار

۲۳- پی. دیدی (P. Diddy) – رولز-رویس فانتوم دراپ‌هِد کوپه (Rolls-Royce Phantom Drophead Coupé)

شان جان کامبز که با نام پی. دیدی مشهور است؛ رپر، بازیگر و طراح مد آمریکایی می‌باشد. او برنده سه جایزه گِرَمی‌ و دو جایزه اِم تی وی (MTV Video Music Award) است. با توجه به اینکه او برای پسرش جاستین کامبز، یک بنز مایباخ ۴۰۰ هزار دلاری خریداری کرد، معقول است که خودش، صاحب رولز-رویس فانتوم دراپ‌هد کوپه، با قیمت ۴۵۰ هزار دلار  باشد. ماشین لوکس این سلبریتی، در سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۶ توسط شرکت رولز رویس در بریتانیا تولید شد که فضای داخلی و بیرونی بسیار لوکس، طراحی شیک و عملکرد عالی دارد.

ماشین سلبریتی ها

ماشین سلبریتی ها – پی. دیدی

قیمت: ۴۵۰۰۰۰ دلار

۲۴- جو جانسون – کامیون فورد F650 Ford) F650)

برخی از افراد مشهور، سراغ اتومبیل‌های اسپرت با عملکرد و قدرت بالا می‌روند، برخی دیگر خواهان اتومبیل‌های کلاسیک بوده و برخی دیگر عاشق کامیون‌های غول پیکر و با موتور قدرتمند و ظاهر متفاوت هستند. جو جانسون، بازیکن بسکتبال آمریکایی، برای خرید کامیون فورد F650 و اضافه کردن آپشن‌ها و شخصی سازی این اتومبیل، ۲۰۰۰۰۰ دلار هزینه کرد و یکی از عجیب ترین انتخاب‌های اتومبیل را در میان ماشین سلبریتی ‌ها دارد.

ماشین سلبریتی ها

ماشین سلبریتی ها – جو جانسون

قیمت: ۲۰۰۰۰۰ دلار

۲۵- بیانسه نولز – ۱۹۵۹ اَبر نقره‌ای رولز-رویس کانورتیبل (۱۹۵۹ Silver Cloud Rolls-Royce Convertible)

مقدار ثروت بیانسه نولز (خواننده، بازیگر و تهیه‌کننده موسیقی آمریکایی) احتمالا از تولید ناخالص داخلی بسیاری از کشورها بیشتر است؛ در نتیجه، خرید اتومبیلِ یک میلیون دلاری رولز-رویس کانورتیبل ۱۹۵۹، فقط یک هزینه جزئی برای این سلبریتی مشهور محسوب می‌شود. رولز-رویس از جذابیت بسیار خاصی برخوردار است و صندلی‌های چرم اصل و موتور قدرتمند ۶.۲ لیتری آن، راحتی و عملکرد بسیار بالایی به این اتومبیل با سبک کلاسیک می‌بخشد.

ماشین سلبریتی ها

ماشین سلبریتی ها – بیانسه نولز

قیمت: ۱ میلیون دلار

اگر مطالعه این مطلب برای‌تان مفید بود، خواهشمندیم نظرات و دیدگاه ارزشمند خود را در رابطه با ماشین سلبریتی ‌ها و افراد معروف، با ما و خوانندگان مالتینا بلاگ، در میان گذاشته و محتوای این مطلب را از طریق لینک شبکه‌های اجتماعی موجود در کنار این صفحه یا سایر راه‌های ارتباطی، با دوستان و اطرافیان خود به اشتراک بگذارید. همچنین برای مطالعه‌ی جدیدترین اخبار در مورد افراد مشهور ایران و جهان، به بخش چهره ‌ها و سلبریتی‌ های مالتینا بلاگ مراجعه نمایید.

منابع: motorbiscuit.com، gobankingrates.com

در مالتینا بیشتر بخوانید:

مروری بر شروع ارتباط سام اصغری و بریتنی اسپیرز تا به اکنون

بهترین هدیه‌های ولنتاین که سلبریتی‌ها به یکدیگر داده اند

قدبلندترین و قد کوتاه ترین سلبریتی‌های ‌هالیوود