لجر نانو اس کیف پول سخت افزاری بیت کوین پشتیبانی از 25 نوع ارز

کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس

لجر نانو اس یک کیف پول سخت افزاری تمام عیار

لجر نانو اس یا Ledger Nano S(لجر نانو اس) یک کیف پول سخت افزاری است. با خرید لجر نانو اس اصل میتوانید اطمینان خاطر کنید که این لجر امکان پشتیبانی از 25 نوع ارز شامل بیت کوین، اتریوم، ریپل، دوج کوین، لایت کوین، آلت کوین و … را فراهم میکند و احتمالا به کیف پول سخت افزاری دیگری حتی در آینده نیاز پیدا نخواهید کرد.  تاکنون بیش از 1.2 میلیون نسخه از این کیف پول در سراسر دنیا به فروش رفته است. استفاده از لجر نانو اس یکی از مطمئن‌ترین و پرفروش‌ترین والت‌های سخت‌‌افزاری در دنیا به شمار می‌رود.

کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس

*با این کیف پول الکترونیکی از دارایی های خود در بازار آنلاین محافظت کنید.

ویژگی های کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس:

  • امنیت
  • سادگی
  • قابلیت چند ارزی
  • ضد سرقت
  • تراشه ای امن
  • استفاده آسان
  • محافظت در برابر مجرمین
  • قابلیت پشتیبان گیری و بازیابی

امنیت

کلیدهای خصوصی برای دسترسی به اطلاعات و نوشتن پسورد برای دیگران به نمایش درنمی آید. تراشه امنیتی این کیف پول همان تراشه ای است که برای گذرنامه ها و کارت های اعتباری استفاده می شود.

سادگی

این کیف پول(لجر نانو اس) تنها به وسیله 2 دکمه کنترل می شود . تمام اقدامات شما روی صفحه نمایش، نشان داده می شود. همچنین اپلیکیشن همراه Ledger به شما این امکان را می دهد تا تمام معاملات خود را مدیریت کنید.

قابلیت چند ارزی

کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس قادر است از 25 رمزنگاری ارز از جمله بیت کوین، آلت کوین، ریپل و اتریوم پشتیبانی کند.با این کیف پول می توانید انواع ارزهای دیجیتال را مدیریت کنید.

ضد سرقت

برای حفاظت از اطلاعات و دارایی هایتان نیاز به هیچ اقدام اضافی نیست. خود کیف پول کاملا در برابر سرقت اطلاعات محافظت شده است و هر بار که دستگاه روشن شود، تمام اطلاعات از نو بررسی می شوند و هر عامل مشکوکی  شناسایی و مسدود می شود.

تراشه امن

کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس

دارای یک معاری تراشه دوگانه (ST31 CC EAL5 +، STM32) و یکپارچگی سیستم عامل با گواهی رمزنگاری می باشد.طراحی کیف پول به گونه ای است که در برابر مهاجمین احتمالی کاملا ایمن است و اطلاعات شما از روی کلیدهای کیف پول قابل استخراج نیست.

استفاده آسان

کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S دارای یک صفحه نمایشگر است که می توانید هر زمان که بخواهید معاملات خود را بعد از تایید، توسط نمایشگر مشاهده کنید.هر عملیاتی در Ledger Nano S تنها با 2 دکمه مدیریت می شود. تراکنش های رمزنگاری نیز امنیت بالایی دارند و از پیچیدگی کافی برخوردار هستند تا دستیابی به اطلاعات شما توسط دیگران غیر ممکن باشد.

محافظت در برابر مهاجمین

کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس با سیستم عامل منحصر به فرد و اختصاصی BOLOS مدیریت می شود.این سیستم عامل یک سپر شخصی برای محافظت از دارایی های شما در برابر مهاجمین احتمالی است.بررسی و تأیید خرید و فروش شما در صفحه نمایش و تایید معامله و با استفاده از دکمه های فیزیکی تعبیه شده روی دستگاه (عامل دوم ضد تروجان) انجام می شود.

پشتیبان گیری و بازیابی

این کیف پول اطلاعات شما را به صورت محرمانه حفظ می کند و توسط یک پین کد قفل می شود.درواقع اطلاعات شما در یک بخش جداگانه در کیف پول ذخیره و محافظت می شود.تمام حساب های شما در یک صفحه بازیابی پشتیبان گیری می شوند.در نتیجه شما به هیچ وجه نگران از دست رفتن اطلاعات تان نخواهید بود.بدنه سخت افزاری کیف پول نیز دوام بالایی داشته و به سختی آسیب می بیند.

از اصل بودن لجر و کیف پول تان مطمئن شوید!

برای اینکه مطمئن باشید کیف پول تان اصل است و تقلبی نیست می توانید به وب سایت ما مراجعه کرده و شماره سریال کیف را چک کنید. این کار از هر روش دیگری معتبر تر است.حساب های بانکی شما در یک صفحه بازیابی (ریکاوری) پشتیبانی می شوند.بر روی هر دستگاه Ledger یا والت های سازگار (BIP39 / BIP44) قابل نصب است.

لجر یعنی همه دارایی های شما در یک دستگاه

Ledger Nano S می تواند به طور همزمان 5 تا 18 اپلیکیشن کاربردی را اجرا کند. در نتیجه به شما امکان دسترسی به بیش از 25 رمزنگاری اعتباری و صدها رمز ERC20  را می دهد.حتی اگر یک اپلیکیشن را حذف کنید، باز هم کلیدها برای دستیابی به دارای های رمزنگاری شما ذخیرده شده و امن هستند. در نتیجه شما همچنان قادر به مدیریت دارایی های تان هستید و به سادگی نیز می توانید دوباره اپلیکیشن ها را در کیف پول تان نصب کنید.

1 میلیون نفر اشتباه نمی کنند!

فروش بالای 1 میلیون کیف پول در سطح دنیا خود نشانه ای بر کیفیت و کارایی بالای کیف پول های ماست.

نحوه استفاده

در وب سایت ما می توانید یک راهنمایی گام به گام در خصوص نحوه استفاده از کیف پول و تمام جزئیات را دریافت کنید.

مشخصات کالای Ledger Nano S :

اندازه صفحه نمایش: 50 میلیمتر
نام تجاری: Ledger
سری: Ledger Nano S
شماره مدل: Nano S
سیستم عامل مورد نیاز: Windows 7+، Mac OS X 10.8+
وزن کیس: 0.64 اونس/ 15 گرم
ابعاد محصول: 0.7 x 0.3 x 3.9 اینچ / 1.7 در 9.9 در 0.76 سانتی متر
ابعاد کیس: L x W x H 0.71 x 0.35 x 3.86 اینچ / 9.8 در 0.8 در 1.8 سانتی متر
رنگ: سیاه
تعداد پردازنده: 2

کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S به شما اجازه می دهد تا اطلاعات را به صورت کاملا رمزنگاری شده و ایمن مخابره کنید.کیف های سخت افزاری ما به راحتی به رایانه یا تلفن همراه شما متصل می شوند.این کیف پول اطلاعات شما را به صورت محرمانه حفظ می کند و توسط یک پین کد قفل می شود.درواقع اطلاعات شما در یک بخش جداگانه در کیف پول ذخیره و محافظت می شود.

نرم افزارهای سازگار:

کیف پول برای استفاده از برنامه های همراه مانند cryptocurrencies wallets ، FIDO U2F، SSH ایده ل است.این کیف پول دیجیتال از استاندارد FIDO برای تأیید اعتبار فاکتور دوم در Google، Dropbox، GitHub یا Dashlane پشتیبانی می کند.

کیف پول امن دیجیتال:

 تمام حساب های شما در یک صفحه بازیابی پشتیبان گیری می شوند.در نتیجه شما به هیچ وجه نگران از دست رفتن اطلاعات تان نخواهید بود.بدنه سخت افزاری کیف پول نیز دوام بالایی داشته و به سختی آسیب می بیند.

حمل آسان:

ابعاد کوچک و وزن پایین کیف پول باعث می شود که بتوانید به راحتی آن را در جیب خودتان قرار داده و حمل کنید. برای خرید لجر نانو اس به صورت مستقیم از آمازون روی دکمه زیر کلیک نمایید:

کیف پول ارز دیجیتال لجر نانو اس

خرید از آمازون

ارزهای دیجیتال قابل پشتیبانی در کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S:

Bitcoin (BTC), Ethereum (ETH), Ethereum Classic (ETC), Ark (ARK),Bitcoin Cash (BCH),Bitcoin Gold (BTG), Expanse (EXP), Dash (DASH), Digibyte (DGB),Dogecoin (DOGE),

Komodo (KMD), Litecoin (LTC), NEO (NEO), Pivx (PIVX), Posw Coin (POSW), Qtum(QTUM)  Stealthcoin (XST), Stellar Lumens (XLM), Stratis (STRAT), Ubiq (UBQ),

Vertcoin (VTC), Viacoin (VIA), Ripple (XRP), Zcash (ZEC)