7 قلم‌ هوشمند برتر موجود در دنیا + راهنمای خرید

قلم هوشمند

قلم هوشمند یک نوشت افزار دیجیتال برای نوشتن است که با باتری کار می‌کند و به کاربران این اجازه را می‌دهد تا یک یادداشت، دست نوشته یا نقاشی را به صورت دیجیتالی ضبط کند. امروزه با توجه به پیشرفت سریع زندگی دیجیتالی نیاز به نوت بوک‌های دیجیتالی بیشتر و بیشتر احساس می‌شود. یک روش جایگزین برای تایپ کردن استفاده از قلم هوشمند برای ثبت دست نوشته‌های روزمره است. این کار هم آسان است و هم بسیار سریع‌تر صورت می‌گیرد. به طور معمول، قلم هوشمند به کمک یک گذرگاه سریال عمومی (USB) به انواع دستگاه‌های هوشمند متصل می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد دست نوشته‌های خود را به صورت دیجیتالی بر روی سیستم‌های رایانه‌ای خود بارگذاری کنند.

قلم هوشمند- بهترین قلمهای موجود

قلم هوشمند به شما این امکان را می‌دهد که دستگاه‌های هوشمند و دیجیتالی خود را به یک دفترچه یادداشت تبدیل کنید. در واقع می‌توان ادعا کرد که  قلم هوشمند، شکاف بین دنیای آنالوگ و دیجیتال را پر کرده است. در ادامه این نوشتار فهرستی از بهترین قلم‌های هوشمند موجود در بازارهای جهانی را به شما معرفی خواهیم کرد که به شما در پیاده کردن ایده‌های ناب و خلاقانه‌تان بر روی کاغذهای دیجیتالی کمک می‌کند.

قلم و نوت بوک هوشمند با قابلیت استفاده مجدد Rocketbook

قلم هوشمند - Rocketbook Smart Reusable Notebook and Pen

نوت‌بوک‌ با قابلیت استفاده مجدد که همزمان با قلم‌های Pilot Frixion نیز کار می‌کند، یک روش سازگار با محیط زیست است که به کاربران اجازه می‌دهد دست نوشته‌های خود را به صورت دیجیتالی ثبت و ضبط کنند وسپس از طریق گوگل درایو، دراپ‌باکس، اورنوت، باکس، وان‌نوت، اسلاک و آی‌کلود آن‌ها را انتقال دهند. شما حتی می‌توانید از طریق برنامه کاربردی رایگان Rocketbook دست نوشته‌ها و یادداشت‌های خود را به دستگاه‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید یا iOS منتقل کنید.

بیشتر بخوانید: در سال جدید کدام تلفن هوشمند را بخریم؟

این نوت بوک هوشمند  32 صفحه‌ای را می‌توان به راحتی به کمک یک دستمال پارچه‌ای مرطوب تمیز کرد. در واقع تنها 15 ثانیه زمان لازم است تا هیچ ردی از جوهر قلم، نشانگر یا هایلایتر بر روی صفحه نوت بوک هوشمند دیده نشود و بتوان صفحات این نوت بوک را به دستگاه مجدد وصل کرد. امکانات مربوط به هوش مصنوعی این نوت بوک‌های هوشمند امکاناتی نظیر عنوان‌گذاری، جستجوهای هوشمند، رونویسی ایمیل برای برچسب‌گذاری و جستجوی آسان یادداشت‌های ذخیره شده را پیشنهاد می‌دهد. این پکیج حاوی یک نوت بوک 8.4*11 اینجی، یک قلم هوشمند Pilot Frixion و یک پارچه تمیز کننده میکروفایبر است. این محصول در هشت رنگ جذاب و متنوع به بازار عرضه شده است.

قلم دیجیتال Livescribe Echo

قلم هوشمند - Livescribe

 

Livescribe یک نام آشنا و معروف در عرصه قلم هوشمند است که تمام نیازهای شما برای ثبت دیجیتالی دست‌نوشته‌ها و نقاشی‌ها را برآورده می‌کند. به کمک این قلم هوشمند می‌توانید یادداشت‌های روزانه، رونوشت مربوط به جلسات کاری، پیش‌نویس سخنرانی‌ها، ضبط صدا انجام دهید، سپس  به راحتی با اتصال به رایانه و با استفاده از نرم‌افزارهای رایگان موجود برای دستگاه‌هایی با سیستم‌عامل ویندوز یا Mac فایل‌ها را ذخیره کنید.

این قلم هوشمند دارای 2 گیگابایت حافظه داخلی است که می‌تواند بیش از 200 ساعت صدا را ضبط کند یا هزاران صفحه و نت را ذخیره کند. برای کار کردن با این قلم هوشمند نیاز به کاغذ مخصوص Livescribe داریم که یک کاغذ معمولی با الگوهای منحصر به فرد از میکرودوت‌هاست که همانند یک سیستم GPS عمل می‌کند و به صورت خودکار اجازه ثبت دیجیتالی نوشته‌ها را به کاربر می‌دهد. این قلم هوشمند در اندازه‌ و سبک‌های مختلف در بازار موجود است که می‌توانید بر حسب نیاز بهترین مدل را برای خودتان انتخاب کنید: نوت‌بوک‌های کالج، ژورنال‌های خط کشی‌شده، ژورنال‌های خالی، ژورنال‌های کوچک و غیره. هم‌چنین شما می‌توانید صفحات دوت را به صورت رایگان به کمک نرم افزار Echo Desktop چاپ کنید. این پکیج حاوی یک نوت‌بوک 50 صفحه‌ای، دو عدد کاتریج جوهر، یک کابل USB میکرو و یک درپوش است.

قلم هوشمند Moleskine Pen+ Ellipse

قلم هوشمند- Moleskine Pen

 

مجموعه نوشتاری هوشمند Moleskine Pen+ Ellipse حاوی یک عدد قلم هوشمند و یک تبلت کاغذی با کاغذهای رمزنگاری شده در یک چارچوب نقطه‌ای است که با به کار گیری فناوری کدنویسی به قلم هوشمند در ثبت نوشته‌ها به صورت دیجیتال کمک می‌کند. برنامه کاربردی سازگار با سیستم عامل‌های اندروید و ios به کاربران این اجازه را می‌دهد که یادداشت‌های خود را به روی دستگاه‌های رایانه‌ای منتقل کنند.

در واقع به کمک این قلم هوشمند می‌توان یادداشت‌های آنالوگ را به فایل‌های دیجیتال تبدیل کرد. سپس می‌توانید این فایل‌ها را با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارید، جستجو کنید، هم‌چنین ویرایش یا سازمان‌دهی کند. در عین حال می‌توانید صدای خودتان را به منظور همگام سازی یادداشت‌ها و دیاگرام‌ها ضبط کنید و به صورت یک فایل PDF ذخیره کنید. در نهایت می‌توانید فایل را بر روی گوگل یا اورنت آپلود کنید. این پکیج حاوی یک عدد کابل شارژر USB، یک عدد جوهر یدکی برای پر کردن مجدد قلم هوشمند و یک کتابچه راهنمای کاربر است.

در مالتینا بخوانید: معرفی سه دستیار صوتی هوشمند برتر دنیا : اپل ، آمازون و گوگل

نوت بوک دیجیتال Wacom Bamboo Folio Smartpad

قلم هوشمند - Wacom Bamboo

 

نوت بوک دیجیتال Wacom Bamboo Folio Smartpad شامل نوت بوک و قلم هوشمند است که به شما اجازه نوشتن یا ترسیم طرح را می‌دهد و در نهایت یک پرونده دیجیتال با قابلیت به اشتراک گذاری را به شما تحویل می‌دهد. ضخامت حداکثری این این نوت بوک 80 صفحه است. شما می‌توانید پس از اتمام کار تنها با یک دکمه تمامی یادداشت‌های خودتان را ذخیره کنید. برنامه کاربردی رایگان Wacom Inkspace دست‌نوشته‌های شما را به فایل‌های متنی تبدیل می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد فایل‌ها را با فرمت‌های مختلف JPG, PNG, PDF, SVG, یا  WILLذخیره کنید.

در آپدیت‌های اختیاری به شما امکان دسترسی به خدمات ابری رایگان Inkspace داده می‌شود. به این ترتیب شما می‌توانید یادداشت‌ها خودتان را به متن تبدیل کنید، ایده‌های خودتان را برچسب‌گذاری کنید یا آن‌ها را به صورت اسناد منتشر کنید. هم‌چنین شما می‌توانید برای همگام‌سازی یادداشت‌ها خود از خدمات ابری استفاده کنید و فایل‌ها خودتان را به بسترهای دراپ‌باکس، اورنت یا وان‌نت ارسال کنید. شما نیاز به یک گوشی هوشمند یا تبلت مجهز به فناوری بلوتوث با سیستم عامل اندروید یا iOS دارید تا بتوانید به راحتی با برنامه کاربردی Wacom Inkspace کار کنید.

قلم دیجیتال Neo Smartpen N2

قلم هوشمند - Neo Smartpen N2

 

قلم هوشمند Neo Smartpen N2 یادداشت‌های کاربران را به کمک یک دوربین داخلی تعبیه شده به صورت دیجیتالی ذخیره می‌کند، در واقع از دست‌خط کاربر فیلم گرفته می‌شود و سپس به صورت یک سند دیجیتالی به کمک برنامه کاربردی Neo Notes همگام‌سازی و ذخیره می‌شود. این برنامه کاربردی با تمامی بسترهای خدمات ابری از جمله اورنت، گوگل درایو منیجر، وان نت و کریتیو کلاد سازگار است. پردازنده دو هسته‌ای AMR9 قابلیت ضبط کردن بیش از 120 فریم در هر ثانیه را دارد و تا 256 بار ضربات و فشار وارد شونده بر روی کاغذ را محاسبه می‌کند.

این قلم هوشمند و دیجیتالی دارای 90 مگابایت حافظه داخلی است که می‌تواند داده‌های خطی شما را ذخیره کند. شما می‌توانید نوشته‌های متنی و تصویری خودتان را به دستگاه‌های هوشمند منتقل کنید و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. این پکیج حاوی یک عدد قلم هوشمند استاندارد مدل D1 است. این قلم قابلیت شارژ مجدد دارد و می‌توانید در صورت تمام شدن جوهر مجددا آن را جایگزین کنید.

قلم هوشمند NewYes

قلم هوشمند

 

قلم هوشمند NewYes دارای یک دوربین داخلی تعبیه شده با یک لنز است که مکان دقیق هر کلمه‌ای که شما می‌نویسید یا ترسیم می‌کنید را با فشار سطحی 1024 تشخیص می‌دهد. با کمک فناوری بلوتوث 4.2 این قلم هوشمند از روش انتقال بی‌سیم کارآمد بدون اتلاف داده استفاده می‌کند. این قلم به صورت مداوم تا 8 ساعت قابلیت نوشتن دارد. یک برنامه کاربردی با قابلیت تشخیص دست‌خط به شما این امکان را می‌دهد که متن‌های قابل ویرایش را در سیستم‌های هوشمند ذخیره کنید و کلمه‌های کلیدی را جستجو کنید.

هم‌چنین به کاربر این امکان ضبط کردن صدا و لینک دادن آن به فایل نوشتاری را می‌دهد. به کمک یک دکمه پخش می‌توانید بین فایل‌های سخنرانی و جلسات ناوش کنید. هم‌چنین این قلم هوشمند به شما امکان به اشتراک‌گذاری ایده و یادداشت‌ها را با دوستان و همکاران در شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک، واتساپ، اینستاگرام، توییتر و ایمیل را فراهم می‌کند. فایل‌ها را می‌توانید به صورت PDF ذخیره کنید. این پکیج حاوی یک عدد نوت بوک اختصاصی، یک عدد کابل شارژر، جوهر یدکی برای پر کردن مجدد قلم و یک برنامه کاربردی سازگار با پلتفرم‌های اندروید و iOS است.

قلم دیجیتال Livescribe 3 Smartpen Black Edition

قلم هوشمند- Livescribe 3 Smartpen Black Edition

 

قلم هوشمند Livescribe3 یک ابزار سریع با کاربری آسان برای به اشتراک گذاری اطلاعات دست نوشته از روی کاغذ به تبلت یا گوشی‌های هوشمند است. این قلم به برنامه کاربردی رایگان Livescribe+ بر روی پلت‌فرم های اندروید و iOS از طریق فناوری هوشمند بلوتوث متصل می‌شود تا نوشته‌ها و نقشه‌های ترسیم شده را همگام‌سازی کند. حافظه داخلی تعبیه شده در این قلم قابلیت ذخیره کردن نوشته‌ها و طرح‌های مختلف را دارد. هم‌چنین با استفاده از میکروفون گوشی‌های هوشمند یا تبلت امکان ضبط صدا را به کاربر می‌دهد تا با هر چیزی که بر روی کاغذ نوشته شده است را با سرعت بالای دوربین مادون قرمز همگام‌سازی کند.

با انتقال دادن نت‌های به برنامه کاربردی می‌توانید فایل‌ها را دسته‌بندی، سازمان‌دهی و برچسب‌گذاری کنید. می‌توانید فایل‌های صوتی را پخش کنید و در صورت تمایل فایل را با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارید. با هر بار شارژ شدن کامل این قلم تا 14 ساعت قابلیت کار کردن دارد. کاغذهای نقطه‌ای Livescribe به کمک الگوهای میکرودوت کوچک قابل چاپ است که در کنار کار کردن با دوربین مادون قرمز به کاربر اجازه ثبت کردن مکان دقیق نوشته‌ها و طرح‌های ترسیم شده را می‌دهد. کنترل‌ها و برچسب‌ها بر روی نوت‌بوک‌های Livescribe چاپ می‌شود که به قلم هوشمند در برقراری ارتباط با برنامه کاربردی کمک می‌کند. شما می‌توانید انواع مختلفی از کاغذ، اتصالات و اندازه‌ها را بر حسب نیاز خودتان انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: 20  تبلت طراحی و قلم های نوری با گرافیک بالا مخصوص حرفه ای ها

قلم هوشمند- انتخاب و خرید

قلم دیجیتال به عنوان یک نوشت افزار هوشمند یک ابزار کمکی عالی برای نویسندگان و طراحان است که به آن‌ها اجازه می‌دهد در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون اتلاف داده ایده‌های خود را ثبت و ضبط کنند. مهم‌ترین مسئله‌ای که به هنگام انتخاب قلم هوشمند باید به آن توجه داشت، نیاز کاربر است. پس از مشخص شدن هدف کاربری می‌توانید به مقدار باتری مصرفی، اندازه قلم، نرخ پاسخ‌دهی، وضوح، حساسیت نسبت به فشار، کلیدهای میانبر تعبیه شده بر روی قلم و در نهایت بودجه در نظر گرفته برای آن توجه کرد تا بتوان بهترین قلم هوشمند را از میان آیتم‌های موجود در بازار انتخاب کرد. فروشگاه آنلاین مالتینا مجموعه‌ای از بهترین و به‌روزترین قلم‌های هوشمند موجود در دنیا برای دوستداران علم و تکنولوژی گردآوری کرده است.

منبع: digitaltrends

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024