مد و فشن یکی از مهم‌ترین عرصه‌های دنیای امروز بوده و تولید محتوا در مورد آن از موضوعات داغ شبکه‌های اجتماعی معروف است. فشن بلاگرها، افرادی هستند که به طور تخصصی در زمینه مد و فشن فعالیت دارند و نکات و ترفند‌هایی را درباره استایلی شیک و به روز در اختیارتان قرار می‌دهند. امروزه شبکه‌های اجتماعی پر‌طرفدار مانند اینستاگرام یکی از اصلی‌ترین بسترهای فعالیت فشن بلاگرهای معروف بوده و اصلی‌ترین راه هدایت مخاطبان به وبلاگ‌ شخصی فشن بلاگر‌ها هستند.

آیا فشن بلاگرهای معروف را در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنید؟ چقدر در مورد نحوه کار و فعالیت فشن بلاگرها اطلاع دارید؟

فشن بلاگرهای معروف

وبلاگ نویسی مد یا فشن بلاگری، از اوایل سال ۲۰۰۰ میلادی رواج یافت و با گسترش شبکه‌های اجتماعی و حضور فعال فشن بلاگرها در فضای مجازی رونق پیدا کرد و باعث جلب توجه و علاقه افراد زیادی به این زمینه شد. فشن بلاگرها در پیشرفت و رواج مد و گسترش برند‌ها تاثیر بسزایی دارند و در عین حال که مشاور مد و لباس هستند، خودشان هم به پوشیدن و ترکیب و لباس‌ها و معرفی سبک‌های جدید مد اقدام می‌کنند و با بهره گرفتن از قدرت شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و یوتیوب، به تولید محتواهای متنی یا تصویری در زمینه مد و استایل می‌پردازند.

در این مقاله به معرفی فشن بلاگرهای معروف دنیای مد همراه با نشانی اینستاگرام یا وبلاگ شخصی آن‌ها می‌پردازیم و نکات جالبی در مورد سبک و نحوه فعالیتشان مطرح می‌کنیم:

گابی گرگ (Gabi Gregg)

فشن بلاگرهای معروف

گابی گرگ یکی از فشن بلاگرهای معروف است که به طراحی استایل برای خانم‌های چاق و با سایز بزرگ می‌پردازد. یک دهه پیش او با این شعار که اضافه وزن نمی‌تواند مانع خوش پوشی و زیبایی استایل یک خانم شود،  وبلاگی در زمینه مد و فشن ایجاد و فعالیت خود را به عنوان یک فشن بلاگر آغاز نمود. او در استایل خود معمولا لباس‌هایی با رنگ‌های شاد را انتخاب می‌کند و با برند‌های معروف تولید کننده مایو‌های شنا همکاری گسترده‌ای دارد.
سبک لباس پوشیدن او نشانگر این است خانم‌های چاق بدون توجه به اضافه وزن خود و با داشتن اعتماد به نفس، می‌توانند استایل شیک و جذابی داشته باشند. ما به فشن بلاگر‌های بیشتری مانند او احتیاج داریم و به لطف رسانه‌های اجتماعی و اینترنت، می‌توانیم از ایده‌های او در زمینه مد و لباس بهره مند شویم.

Blog – gabifresh.com
Instagram – www.instagram.com

لیزا گاشه (Lisa Gachet)

فشن بلاگرهای معروف

لیزا گاچت (Lisa Gachet)، از فشن بلاگرهای معروف اهل پاریس و از فعالان پروژه DIY یا همان ‌Do It Yourself است و به طور تخصصی در زمینه مد و فشن و طراحی استایل فعالیت دارد. او مطالب و عکس‌های جالب و زیبایی را در زمینه لایف استایل، سبک پوشش شخصی خود و نحوه ترکیب لباس‌ها و رنگ‌های مختلف از طریق وبلاگ شخصی یا صفحه اینستاگرامش که در زیر مشخص شده، در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

Blog – www.wearlemonade.com
Instagram – www.instagram.com

وندی نگوین (Wendy Nguyen)

فشن بلاگرهای معروف

وندی نگوین از فشن بلاگر‌های معروف و تأثیرگذار دنیای مد است.  او فعالیت‌های مختلف و زیادی دارد و معتقد است همه این فعالیت ها می‌توانند به هم متصل و مرتبط باشند. وندی با ترکیب مد کلاسیک و روزمره توانسته استایل‌های زیبا و خیره کننده‌ای را طراحی و در عرصه مد و لباس ارائه دهد. او فارغ‌التحصیل رشته روانشناسی از دانشگاه UCLA آمریکا است و در ضمن انجام فشن بلاگری، در رویداد‌های اجتماعی و فرهنگی زیادی شرکت کرده و از مدافعان حقوق نوجوانان به شمار می‌رود. او از طریق اینستاگرام و وبلاگ شخصی خود ایده‌، تجربیات و طرح‌های خود را با مخاطبانش به اشتراک می‌گذارد و می‌توانید از طریق لینک‌های زیر آن‌ها را مشاهده و دنبال کنید.

Blog – www.wendyslookbook.com
Instagram – www.instagram.com

 کت فارمر (Kat Farmer)

فشن بلاگرهای معروف

کت فارمر یک فشن بلاگر و مشاور استایل ۴۳ساله است. کت می‌خواهد استایل‌هایی را معرفی کند که به زنان نشان می‌دهد در دهه ۴۰ زندگی هم می‌توان شیک و به روز بود. سادگی و ظرافت خاص موجود در استایل کت فارمر، باعث شده که مخاطبین زیادی در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و وبلاگ خودش که از طریق لینک‌های زیر قابل دسترسی است، را  جذب کند.

Blog – doesmybumlook40.blogspot.in
Instagram – www.instagram.com

 لین اسلاتر (Lyn Slater)

چند سال قبل، لین اسلاتر به دلیل فقدان وبلاگ‌های مد درباره طراحی استایل برای خانم‌های مسن، شروع به فعالیت در زمینه فشن بلاگری نمود و به طور تصادفی، به یک مدل جذاب و فشن بلاگر معروف دنیای مد تبدیل شد.

لین استالر ۶۳ ساله  با محدودیت‌هایی که افزایش سن در زمینه مد و فشن همراه خود می‌آورد، مبارزه کرده و با داشتن استایل قدرتمند و در عین حال ساده و جذاب، به خانم‌های سراسر جهان اثبات می‌کند که سن فقط یک عدد است و در هر سن و سالی می‌توان یک استایل هیجان‌انگیز و زیبا داشت. استفاده از عینک‌های آفتابی مد روز و اکسسوری‌ها، بخش جدایی ‌ناپذیر استایل او هستند.

لین استالر موانعی را که بر اساس سن در صنعت مد وجود دارد را، از میان برداشته و معتقد است، اگر لباسی بپوشید و در آن احساس زیبایی، راحتی و اعتماد به نفس کنید، مهم نیست چند سال دارید. تصاویری از استایل و لباس‌های شخصی او را می‌توانید از صفحه اینستاگرام یا وبلاگ شخصی او مشاهده کنید و الهام بگیرید.

Blog – www.accidentalicon.com
Instagram – www.instagram.com/iconaccidental

اکانکشا ردو (Akanksha Redhu)

فشن بلاگرهای معروف

این فشن بلاگر معروف، در وبلاگ شخصی و صفحه‌ی اینستاگرامش، از زندگی خود می‌گوید و روزهای زندگی را با حس مُد و فشن تلفیق کرده است. هم‌اکنون اکانکشا ردو،۱۳۱ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد و وبلاگ شخصی او در فهرست وبلاگ‌های پربازدید حوزه مد و فشن است. شما می‌توانید از طریق لینک‌های زیر او را دنبال کنید و از ایده‌های جالب و رنگارنگش بهره‌مند شوید.

Blog – akanksharedhu.com
Instagram – www.instagram.com

 تامی رید (Tami Reed)

فشن بلاگرهای معروف

تامی رید، فشن بلاگر‌‌ معروف و جذاب دیگری است که شخصیت پر شور و هیجانی دارد و بسیار شوخ طبع است. او قبل از تبدیل شدن به یک وبلاگ‌نویس مد، حضور فعال و پر‌‌‌رنگی در رسانه‌های اجتماعی داشت و توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب و محبوبیت فراوانی را به دست آورد. او مشاور طراحی لباس مدل‌ها روی فرش قرمز و کارآفرینی موفق است. برای الهام گرفتن از ایده‌‌‌‌‌ها و مشاهده سبک و نوع پوشش این فشن بلاگر، می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به او را دنبال کنید.

Blog – www.talkingwithtami.com
Instagram – www.instagram.com

 کاویتا دانکرسلی (Kavita Donkersley)

فشن بلاگرهای معروف

کاویتا در ۱۶ سالگی با شعار«او طبق مد لباس می‌پوشد»، پا به عرصه فعالیت در زمینه فشن بلاگری گذاشت و عشق خود به سبک‌های مختلف مد و تجربیات سفر به کشو‌رهای مختلف را از طریق وبلاگش که با مخاطبانش به اشتراک می‌گذاشت او امروز، در سن ۲۳سالگی، نزدیک ۵۶ هزار نفر فالوور در اینستاگرام دارد و توانسته با تلاش، خلاقیت و کمی شانس، خود را در لیست فشن بلاگرهای معروف دنیای مد جای دهد. او تاکنون با برندهای معروف لباس همکاری داشته است. شما می‌توانید از طریق لینک‌های زیر او را از اینستاگرام و وبلاگش دنبال کنید و ایده‌ها و تجربیات خوبی در زمینه مد و استایل به دست آورید.

Blog – www.shewearsfashion.com
Instagram – www.instagram.com

 کلیر گلدورثی (Claire Goldsworthy)

فشن بلاگرهای معروف

کلوری گلدورثی (Claire Goldsworthy)، از دیگر فشن بلاگرهای معروف در اینستاگرام است. این فشن بلاگر استرالیایی، خاطرات، تجربیات و مصاحبه‌های خود را با صاحبان برندها و افراد موفق عرصه مد را از طریق وبلاگ شخصی‌ خود، در اختیار مخاطبانش قرار می‌دهد و سعی در ترکیب هنر با ارزش و اخلاق دارد. او با مفهوم همراه شدن با سبک‌ها و مد‌هایی که به سرعت پیشرفت کرده و در مدت کوتاهی منسوخ می‌شوند و گذرا هستند، مخالف است.

Blog – thefashionadvocate.com
Instagram – www.instagram.com

در پایان

فشن بلاگر‌ها در شبکه‌های اجتماعی محتوا‌هایی در زمینه سبک زندگی، ترکیب رنگ‌ها، ست کردن لباس‌ها، انتخاب اکسسوری مناسب، نحوه ایجاد یک استایل جذاب و معرفی سبک‌های جدید مد، به اشتراک می‌گذارند و فضای خوبی را برای علاقه مندان به موضوع مد و پوشاک فراهم می‌کنند.‌

برای فشن بلاگر شدن، تنها داشتن شهرت، پوشیدن لباس‌ برند‌های گران‌قیمت، گرفتن عکس‌های مجلل و پر زرق و برق کافی نیست. یک بلاگر موفق باید دارای ایده‌های خلاقانه و متمایز باشد و بتواند محتواهای جذاب و کاربردی برای مخاطبانش تولید کند. داشتن لحن گرم و صمیمی، بهره گیری از بسترهای رسانه‌ای مناسب و به روز برای ارتباط با مخاطبان و اشتراک‌گذاری محتوا و استفاده از عکس‌های با کیفیت و جذاب، از عوامل مهم موفقیت یک فشن بلاگر هستند.‌

شما می‌توانید با توجه به علاقه و سلیقه شخصی خود هر یک از فشن بلاگرهای معروف را از طریق شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید و از ایده‌های آن‌ها در زمینه بهتر شدن استایلتان بهره بگیرید. اگر فشن بلاگر معروفی را می شناسید و فکر می‌کنید ما باید در این نوشته او را معرفی کنیم، در قسمت نظرات این نوشته با ما در میان بگذارید.

منبع: stylecraze.com