بهترین عینک آفتابی زنانه | سلبریتی ها و سوپراستارهای جهانی چه عینکی می‌زنند؟

عینک آفتابی زنانه

عینک‌های آفتابی نه تنها محافظ چشمان ارزشمند شما هستند، بلکه به جذابیت بیشتر ظاهرتان کمک می‌کنند. سال‌هاست که عینک‌ آفتابی به عنوان یک اکسسوری مجبوب بین طرفدداران مد شناخته شده است. این اکسسوری سالیانه در طرح‌ها و انواع مختلف روانه بازار می‌شود. به طوری که ممکن است برای انتخاب یک عینک آفتابی مناسب و مدروز سردرگم شوید. آیا شما هم از علاقه‌مندان عینک‌های آفتابی در استایل روزانه هستید؟ قطعا دنبال کردن جدیدترین مدل‌ها و یافتن یک مدل شیک و زیبا که مناسب صورت شما باشد، کار دشواری است. ما در این مقاله تعدادی از مدل‌های به‌روز عینک آفتابی زنانه، در سال جدید را معرفی می‌کنیم. با خرید یک عینک آفتابی زنانه مناسب هم شیک‌تر شوید و هم از چشمانتان مراقبت کنید.

بهترین عینک افتابی های زنانه

۱. عینک آفتابی با شیشه‌های شفاف و نمایان (Translucent Lenses)

عینک آفتابی زنانه

قطعا یکی از رایج‌ترین مدل‌های عینک آفتابی زنانه در سال جاری، عینک‌ها با شیشه‌های شفاف هستند. شیشه این عینک‌ها رنگ ملایمی دارد، به طوری که چشمانتان از پشت شیشه کاملا نمایان می‌شوند. بسیاری از برندها از تکنولوژی نوین و پیشرفته‌ای برای ساخت این شیشه‌ها استفاده می‌کنند. آنها سعی دارند در عین تولید شیشه‌های روشن، امکان محافظت از چشم‌ها در برابر نور را حفظ کنند. با این حال این عینک‌ها با هدف استفاده برای استایل خیابانی طراحی شده‌اند. بهتر است در مقابل آفتاب سوزان و هنگام اسکی از آنها استفاده نکنید. این عینک‌ها بیشتر به عنوان یک اکسسوری شیک برای کامل کردن استایل استفاده می‌شوند.

۲. عینک آفتابی گربه‌ای (Pointed Cat Eyes)

عینک آفتابی زنانه

شاید این عینک‌ها شما را یاد عینک‌های آفتابی دوران جوانی مادربزرگتان بیاندازد. اما اشتباه نکنید. عینک‌های آفتابی گربه‌ای جدید، با الهام از نگاه‌های نافذ گربه طراحی شده‌اند. اخیرا این مدل‌ها‌ در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون، قسمت بزرگی از ویترین‌ها را به خود اختصاص داده‌اند. عینک‌های آفتابی گربه‌ای امسال یکی از پرفروش‌ترین عینک‌های برندهای معروف هستند. قطعا در تصاویر سلبریتی‌ها (همان افراد مشهور!) آن‌ها را دیده‌اید.

۳. عینک آفتابی با شیشه‌های بزرگ (Oversized Glam Shades)

عینک آفتابی زنانه

عینک‌های آفتابی با شیشه‌های بزرگ، بهتر از هر نوع دیگری، از چشمان شما محافظت می‌کنند. این عینک‌ها همیشه طرفدار دارند. امسال نیز، عینک‌های بزرگ بسیار رایج شده‌اند و شما را تبدیل به خانمی شیک و به‌روز خواهند کرد. این مدل‌ها برای مد خیابانی(Street style) بسیار مناسب هستند. مخصوصا با تیپ ورزشی یا با لباس‌های جین جلوه‌ای زیبا به استایل شما خواهند داد. با استفاده از چنین عینک آفتابی، به راحتی می‌توانید به خریدهای روانه خود بپردازید و شیک باشید.

۴. عینک آفتابی سِپَرمانند یا سپری (The Shield)

عینک آفتابی زنانه

این مدل از عینک آفتابی را بیشتر روی صورت اسکی‌بازان و ورزشکاران دیگر دیده‌ایم. اما امسال، در سطح شهر، به دختران خوش‌استایل بسیاری با چنین عینکی برخواهید خورد. دختران اهل مُد و فشن، عاشق این مدل جدید شده‌اند. این عینک‌ها با یک قطعه شیشه طولانی و یکسره و بدون برش طراحی شده‌اند. به دلیل شباهتی که به سپر شوالیه‌ها دارند نام عینک آفتابی سپری(The Shield) را گرفته‌اند. این عینک‌های بزرگ به خوبی از چشمان شما محافظت می‌کنند و قسمت زیادی از صورتتان را پوشش می‌دهند. به طوری که دیگر به آرایش چشم احتیاجی نخواهید داشت.

۵. عینک آفتابی با فریم غیر معمول(Novelty Frames)

عینک آفتابی زنانه

آیا از قاب‌های ساده و تک‌رنگ خسته نشدید؟ فکر نمی‌کنید زمان آن رسیده تا پایتان را کمی فراتر از مرز سادگی بگذارید؟ امسال برندهای مختلف انواع عینک آفتابی زنانه با قاب‌های متفاوت و رنگارنگ عرضه کردند. خوشبختانه این عینک‌ها با استقبال بسیار زیادی روبه‌رو شدند و به سرعت توانستند توجه منتقدین مد را خود جلب کنند و روی صفحه اول مجله‌های مد قرار بگیرند. شاید این قاب‌ها در نگاه اول کمی عجیب و غریب به نظر برسند. اما بدون شک شما را تبدیل به خانمی شیک خواهند کرد. با چنین عینکی از شور و حال تابستان لذت ببرید.

۶. عینک آفتابی مربعی شکل (Square Sunglasses)

عینک آفتابی زنانه

عینک‌های آفتابی مربعی شکل، بسیار شیک و زیبا هستند. این مدل عینک‌ها جلوه‌ای مدرن و ظریف به صورت شما می‌دهند و با زوایای تیزی که دارند به خوش‌فرم‌تر دیده شدن صورت‌تان کمک می‌کنند. در عین حال از اطراف چشم‌ها به خوبی محافظت کرده و مخصوصا چین و چروک‌ها را پوشش می‌دهند. قاب‌های مربعی، در دسته مدل‌های محبوب عینک آفتابی زنانه در تابستان امسال هستند.

۷. عینک آفتابی با شیشه‌های مستطیلی باریک (The Skinny Extended Rectangle)

عینک آفتابی زنانه

حتی اگر از افرادی نباشید که دنیای مد را ثانیه به ثانیه دنبال می‌کنند، قطعا عینک‌های مستطیلی باریک برا دیده‌اید. این عینک‌های آفتابی اخیرا بین سلبریتی‌ها بسیار رایج شده‌اند. بعید نیست، با چنین عینکی حس قدم زدن در خیابان‌های بورلی هیلز(Beverly Hills) لس‌آنجلس به شما دست دهد. این عینک‌های آفتابی شاید به خوبی از چشم شما در مقابل نور آفتاب محافظت نکنند. اما کافی است تا در یک نگاه به همه ثابت کنند شما خانمی شیک و امروزی هستید. بنابراین از این عینک‌های آفتابی بیشتر به عنوان اکسسوری استفاده می‌شود.

۸. عینک آفتابی صورتی (Pink Sunglasses)

عینک آفتابی زنانه

بهتر است امسال هنگام خرید عینک آفتابی زنانه، به رنگ‌های صورتی با دقت بیشتری نگاه کنید. زیرا این رنگ در بین عینک‌های آفتابی بسیار رایج شده است. عینک‌های آفتابی با فریم صورتی، شیشه‌های کمرنگ صورتی، یا حتی تزئینات صورتی روی عینک، همه انتخابی فوق‌العاده برای بهار و تابستان امسال هستند.

۹. عینک آفتابی خلبانیِ تخم‌مرغی شکل (Oval Aviators)

عینک آفتابی زنانه

مدل عینک‌های خلبانی را همه می‌شناسیم. این مدل عینک‌های آفتابی در سده‌ی اخیر بارها در دوره‌های مختلف رایج شده‌اند. به همین دلیل شاید نتوان تاریخ دقیقی برای رواج یافتن آنها تعییین کرد. خبر خوب برای طرفداران این مدل این است که، عینک‌های آفتابی خلبانی امسال نیز زیاد و پرطرف‌دار شده‌اند.
عینک‌های خلبانی با شیشه‌های جیوه‌ای، مخصوصا شیشه‌های تخم‌مرغی جز مدل‌های محبوب امسال هستند. اگر از قبل چنین عینکی خریداری کرده‌اید و یا از دوران جوانی پدر و مادرتان مانده است، با خیال راحت می‌توانید تابستان امسال از آن استفاده کنید. مراقب باشید آسیبی به عینک آفتابی خلبانی‌تان نرسد. ممکن است این مدل محبوب بعد از چند سال دوباره پشت ویترین‌ها و روی کاتالوگ‌ها خودنمایی کند.

۱۰. عینک آفتابی با فریم طرح حیوانی(Tortoiseshell Frames)

عینک آفتابی زنانه

اگر از طرفداران سینمای کلاسیک هستید، بدون شک عینک‌های بزرگ با فریم‌های طرح حیوانی نظرتان را جلب کرده‌اند. بازیگران زن زیبای قدیمی را به خاطر آورید که با موهای زیبا، یک دستمال گردن کوچک و عینک آفتابی بزرگ پلنگی چگونه دل‌ها را می‌ربودند. امسال، نمونه این عینک‌ها را در بسیاری از مغازه‌ها خواهید یافت. عینک آفتابی زنانه با فریم بزرگ در طرح پوست حیوانات توجه بسیاری از طراحان را به خود جلب کرده است. با انتخاب چنین عینک آفتابی، هم حس زنان شیک مد رترو(Retro) را خواهید داشت، و هم در دسته زنان به روز دوران خود قرار خواهید گرفت. از استایل رتروی خود در این تابستان لذت ببرید. شاید بپرسید که استایل رترو چیست؟ به هر نوع تقلید و تکرار از استایلی که در گذشته مطرح بوده‌است، سبک رترو گفته می‌شود.

۱۱. عینک آفتابی بدون قاب(Rimless Sunglasses)

عینک آفتابی زنانه

امسال بسیاری از طراحان مد تصمیم گرفتند قاب‌ها را کنار بگذارند. این طور که پیداست، موفق هم بوده‌اند و ایده خود را عملی کرده‌اند. زیرا عینک‌های بدون فریم در عین سبک بودن بسیار زیبا و ظریف به نظر می‌رسند. شما به راحتی می‌توانید از عینک‌های آفتابی بدون فریم، در طرح‌های مختلف استفاده کنید.

۱۲. عینک آفتابی با شیشه‌های کاملا گرد (Ultra Round Lenses)

عینک آفتابی زنانه

عینک‌های آفتابی با شیشه‌های دایره‌ای از مدل‌های به‌روز در سال جاری هستند. اما به یاد داشته باشید که، این عینک‌ها مناسب همه نیستند. قطعا عینکی که انتخاب می‌کنید باید متناسب با شکل صورت شما باشد. اگر صورت مستطیلی یا کشیده‌ای دارید، عینک‌های گرد انتخاب مناسبی برای شما خواهند بود. طراحان برای دوری از ظاهر رترو(Retro) و قدیمی در عینک‌های جدید، سعی کرده‌اند شیشه‌های دایره‌ای را با قاب یا دسته‌های زاویه‌دار فلزی ترکیب کنند. این کار موجب ایجاد ظاهری مدرن‌تر شده است.

۱۳. عینک آفتابی با قاب بزرگ ویفری(Extended Wayfarers)

عینک آفتابی زنانه

 

به چه نکاتی در خرید عینک افتابی زنانه باید دقت کنیم؟

اولین و مهم‌ترین نکته در انتخاب عینک آفتابی کیفیت خوب و قابلیت محافظت در برابر اشعه خورشید است. پس هرگز کیفیت را فدای زیبایی نکنید. در هنگام خرید عینک آفتابی، ممکن است شیفته‌ی عینک‌های مختلف در طرح‌های گوناگون شوید. متاسفانه امروزه برخی عینک‌های غیراستاندارد و بی‌کیفیت را با قیمت اندک روانه بازار کرده‌اند. فراموش نکنید که هدف شما نخست سلامتی چشمانتان و سپس زیبایی است.
عینک‌های آفتابی علاوه‌بر‌ نقش محافظت‌کننده، نقش یک اکسسوری را نیز دارند و تیپ شما را کامل می‌کنند. در انتخاب عینک آفتابی، باید به شکل صورت و هماهنگی عینک با آن توجه کنید. فراموش نکنید که همیشه اولویت اول در انتخاب لباس، زیورآلات و عینک، با گزینه‌ای است که برازنده و مناسب شما باشد. ضمنا عینکی که انتخاب می‌کنید باید با لباس‌ها و سایر زیورآلات هماهنگی داشته باشد.

 

خرید عینک افتابی اصل زنانه

عینک‌های ویفری یادآور دوران درخشان ستاره‌هایی چون مرلین مونرو هستند. این عینک‌ها بیشتر با برند ری‌بن(Rayban) شناخته می‌شوند. هم اکنون مدل‌های جدید عینک آفتابی زنانه ویفر با کمی تغییرات و در طرح‌های جدید روانه بازار شده‌اند. در مدل‌های جدید ویفر سعی شده از زوایای تندتر و کشیدگی استفاده شود. طرح‌های جدید با الهام از سبک مد پیشرو(Futuristic Fashion) طراحی شده‌اند. این عینک‌ها نیز مانند سایر مدل‌های مدرن طرفداران زیادی دارند. شما نیز امسال با چنین انتخابی می‌توانید در گروه خانم‌های شیک باشید.

برای خرید عینک افتابی اصل زنانه، مالتینا در کنار شماست…

 

منبع: liveabout.com

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024