تصور دنیایی بدون طراحی گرافیک، بدون تصویر و بدون رنگ واقعا مشکل است.
فرض کنید جاده‌ها از علائم راهنمایی و رانندگی خالی بودند، کتاب‌های داستان کودکان بدون تصویر بودند، اپلیکیشن‌ها هیچ لوگو و المان تصویری نداشتند، گوگل مپ وجود نداشت و مطالب این وبلاگ هم بدون هیچ‌گونه طرح گرافیکی منتشر می‌شدند.
روز جهانی طراحی گرافیک
به همین دلیل، ۲۷ آوریل به عنوان روز جهانی طراحی گرافیک نام‌گذاری شده است. یک روز جذاب از سال، متعلق به تمام افرادی که دنیا را زیباتر کرده‌اند یا حداقل به ما کمک کرده‌اند که دنیا و هرآنچه که در آن است را زیباتر ببینیم.
طراحی و گرافیک، زبان مشترک تمام انسان‌ها در دنیاست چرا که افرادی با زبان‌های متفاوت به راحتی می‌توانند تصاویر و علائم را درک کنند. بنابراین لازم است هنر و خلاقیت و مهارت گرافیست‌ها را قدر بدانیم و برای سرانگشتان توانمند و ذهن ایده‌پرداز آنان آرزوی سلامتی کنیم.
روز جهانی گرافیک
مالتینا، واسطه خرید مستقیم از آمازون آمریکا نیز از حضور دو همکار توانمند در حوزه گرافیک و طراحی کامپیوتری بهره‌مند است که نتیجه تلاش‌ها و زحمات این دو عزیز را می‌توانید در فروشگاه مالتینا، صفحه اینستاگرام مالتینا و کانال تلگرام مالتینا ببینید.
تیم تحریریه بلاگ مالتینا نیز روز طراحی گرافیک را که متعلق به این دو گرافیست بی‌نظیر است، به آقای محمد بیات و آقای حمیدرضا بقایی تبریک می‌گوید و برای آنها آرزوی شادکامی و سلامتی دارد.
Happy Your Day!