چند سالی است که رابطه عاشقانه خواننده مشهور و پرطرفدار آمریکایی، بریتنی اسپیرز با یک مدل ایرانی به نام سام اصغری در اینستاگرام جنجالی شده است. این مسئله باعث شده، عده زیادی از مردم در ارتباط با رابطه این دو نفر کنجکاو شوند.

همچنین، رابطه آن‌ها در این مدت خالی از حاشیه هم نبوده، به همین علت سوال‌های بسیاری در مورد رابطه آن‌ها به وجود آمده است. از طرفی دیگر طولانی مدت شدن ارتباط این دو نفر توجه طرفداران آن‌ها را به خود جلب کرده است. بنابراین ما تصمیم گرفتیم در این مقاله بیشتر به رابطه سام و بریتنی بپردازیم تا به اکثر سوالات شما پاسخ دهیم.

اگر شما از طرفداران بریتنی یا سام هستید و دوست دارید درباره این دو نفر و رابطه‌ی آن‌ها اطلاعات بیشتری به دست آورید یا فقط از سر کنجکاوی و علاقه می‌خواهید چیزهایی در ارتباط با رابطه بریتنی و سام بدانید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. در ابتدا به رابطه این دو نفر نگاهی کلی خواهیم داشت، سپس وارد جزئیات بیشتری می‌شویم.

سام اصغری و رابطه اش با بریتنی

نگاهی کلی به روند رابطه سام اصغری و بریتنی اسپیرز

در این قسمت قصد داریم شما را با اولین لحظه شروع عشق بریتنی و سام و اتفاقات بعدش آشنا نماییم. شاید عبارت عشق در نگاه اول را شنیده باشید. این اتفاق دقیقا چیزی بود که برای بریتنی و سام رخ داد. این خواننده معروف و سام در ماه اکتبر سال ۲۰۱۶ میلادی، در صحنه موزیک ویدئوی Slumber Party با هم آشنا شدند. در واقع این موزیک ویدئو را می‌توان نقطه آغازین عشق این اسپیرز و اصغری دانست.

سام اصغری در سال ۲۰۱۸ میلادی زمانی که قصد داشت در ارتباط با اوایل آشنایی‌ خود با بریتنی صحبت کند، گفت: من از این‌که می‌توانستم با یکی از بزرگ‌ترین هنرمندان تمام دوران‌ها ملاقات کنم، بسیار هیجان ‌زده بودم یا بهتر است بگویم استرس داشتم.

زمانی که با سام از طرف یک مجله مصاحبه شد، او در ارتباط با اولین گفت‌وگوی خود با بریتنی بیان کرد: اولین بار که داشتم با بریتنی صحبت می‌کردم او گفت: سلام من بریتنی هستم و من گفتم: متاسفم میشه دوباره اسمت رو تکرار کنی؟ شاید همین شوخ‌ طبعی سام و شجاعتش بود که باعث شد بریتنی اسپیرز احساس مثبتی نسبت به او پیدا کند.

بعد از این گفت‌وگوی اولیه، اسپیرز مجذوب سام شد و گفت‌وگوی آن‌ها ادامه پیدا کرد. آن‌ها در ادامه گفت‌وگو به صحبت درباره غذاهای مورد علاقه‌شان پرداختند و در طی همین صحبت اولین تفاهم آ‌ن‌ها آشکار شد.

 هم بریتنی و هم سام از سوشی به عنوان غذای مورد علاقه‌شان یاد کردند. بعد از به پایان رسیدن اولین گفت‌وگو آن‌ها شماره‌ تلفن‌های خود را رد ‌و بدل کردند تا بتوانند در اولین فرصت ممکن قرار ملاقاتی دوباره ترتیب دهند تا با هم بیشتر آشنا شوند.

بریتنی بعدها در ارتباط با اولین جرقه‌های شروع رابطه‌اش با سام بیان کرد: شماره او را در کیفم پیدا کردم. سام را به‌ خاطر آوردم. او درست شبیه من بود. همچنین، سام واقعا بامزه بود، یک پسر فوق‌العاده بامزه. اسپیرز، شاهزاده خانم پاپ در مصاحبه رادیویی خود در ماه ژانویه ۲۰۱۷ میلادی بازگو کرد: به خاطر همین دلایلی که گفتم شماره سام را برداشتم و  با او تماس گرفتم، از آن به بعد سام به مرد شوخ و بامزه من تبدیل شد.

از آغاز رابطه تا به امروز، سام اصغری یکی از مهم‌ترین پشتیبان‌های بریتنی در کار و زندگی شخصی بوده است. سام تا جایی که می‌تواند از بریتنی در هر حوزه‌ای حمایت می‌کند که این مسئله یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های رابطه‌ این دو نفر است.

 به عنوان مثال اصغری در طول کنسرت‌های Piece of Me در لاس وگاس از بریتنی پشتیبانی زیادی کرد تا اسپیرز موفقیت زیادی به دست آورد. همچنین، در آن دوره سام در بین طرفداران محبوبیت بالایی پیدا کرده بود. علاوه‌بر این مثال خوب است به حمایت سام از بریتنی زمانی که بریتنی در یک مرکز بهداشت روان بستری شد، هم اشاره‌ای داشته باشیم.

 بریتنی در بهار سال ۲۰۱۹ در یک مرکز بهداشت روان به مدت ۳۰ روز بستری شد، سام در این مدت دائما از او مراقبت کرد تا بریتنی قوی‌تر از گذشته به زندگی عادی برگردد.

یکی از آشنایان این دو نفر در ماه می سال ۲۰۱۹ به Us Weekly گفت: سام برای بریتنی درست مانند یک رویای مطلق است. در حقیقت سام در زندگی بریتنی مثل یک انرژی مثبت عمل می‌کند.

خوب است بدانید، شاهزاده خانم پاپ قبل از سام در سال ۲۰۰۴ میلادی با عشق دوران کودکی‌اش یعنی جیسون الکساندر ازدواج کرد. فاصله ازدواج تا جدایی این زوج ۵۵ ساعت بود. سپس با کوین فدرلاین رقصنده، آشنا شد و به مدت ۳ سال از ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۷ با او زندگی کرد. ثمره ازدواج سه ساله آن‌ها دو پسر، با نام‌های پرستون و جیدن است.

سام اصغری و دوست دخترش بریتنی

بیشتر بخوانید: سلبریتی هایی که به کلی فراموش کردیم روزی با یکدیگر زوج بوده اند

رویدادهای مهم رابطه بریتنی اسپیرز و سام اصغری

اکتبر ۲۰۱۶

اصغری در موزیک ویدئو Slumber Party که در یک عمارت بورلی هیلز فیلم‌برداری می‌شد، بازی کرد. اصغری قبلا نیز در موزیک ویدئو Work From Home گروه Fifth Harmony نقش یک کارگر ساختمان را ایفا کرده بود.

ژانویه ۲۰۱۷

بریتنی در اینستاگرام خود تصویری در حال شام خوردن با سام در روز سال نو منتشر کرد. به این ترتیب رابطه خود و سام را اعلام کرد و به رسمیت شناخت.

فوریه ۲۰۱۷

این زوج در مراسم سالانه قبل از گرمی یا همان Clive Davis در کنار هم حضور یافتند. در این مراسم بریتنی و سام فوق‌العاده به‌ نظر می‌رسیدند.

مارس ۲۰۱۷

اسپیرز با به اشتراک گذاشتن عکسی از خود و اصغری در حال پیاده روی، ۲۳ ساله شدن سام را به او در اینستاگرام تبریک گفت.

مارس ۲۰۱۷

سام در هفته مد لس آنجلس دوست دختر خود را به نمایشگاه مایکل کاستلو دعوت کرد تا خواهرش فی را با او آشنا کند.

آوریل ۲۰۱۷

اسپیرز در اینستاگرام پستی گذاشت و نوشت روز زیبایی را با سام در رستوران مالیبو گذرانده است.

سام اصغری را بیشتر بشناسیم

در این بخش سعی داریم تا شما را با سام بیشتر آشنا کنیم و کمی هم به رابطه اش با بریتنی اسپیرز بپردازیم.

سام کیست؟

سام اصغری در واقع یک مربی بدنسازی محسوب می‌شود و به شاگردانش برنامه‌های غذایی و ورزشی می‌دهد تا به تناسب اندام برسند. او همچنین، به طور مرتب در اینستاگرام فعال است و پست‌های زیادی می‌گذارد.

سام که اخیرا وارد حوزه بازیگری و مدلینگ نیز شده است متولد اسفند ۱۳۷۲ در تهران است. قد او ۱۸۸ سانت است و بر اساس شنیده ها، خانواده‌ای ۶ نفره دارد و آخرین فرزند خانواده است. او در سن ۱۲ سالگی به همراه پدرش به آمریکا مهاجرت کرد.

اصغری به تیم فوتبال دبیرستان خود پیوست و سپس به تیم فوتبال دانشگاه نبراسکا-لینکلن رفت، اما خیلی زود تیم این دانشگاه را رها کرد و در ادامه برای کالج Moorpark در لس آنجلس فوتبال بازی کرد.

خواهرش او را تشویق کرد که مدلینگ را امتحان کند.

اصغری در مصاحبه‌اش گفت: من کارهای مردانه زیادی امتحان کرده‌ام، فوتبال بازی می کردم و در آکادمی پلیس حضور یافتم. اما در آخر خواهرم تشویقم کرد تا حرفه مدلینگ را دنبال کنم.

در سن ۲۱ سالگی اتفاقات مهمی برای او رقم خورد. از جمله کارهای حرفه‌ای و دیده شده اصغری عبارت هستند از بازی در یک تبلیغ برای تویوتا پریوس، حضور در موزیک ویدئو بریتنی و Fifth Harmony.

بیشتر بخوانید: ماجرای کامل آشنایی، ازدواج و طلاق جانی دپ و امبر هرد

تمرینات ورزشی سام و بریتنی

بدنساز حرفه‌ای، سام اصغری به Men’s Health گفت: من و بریتنی هر دو به طور منظم در باشگاه خانگی‌مان تمرینات ورزشی انجام می‌دهیم. وی اضافه کرد: تمرین کردن با بریتنی بسیار لذت‌بخش است. به همین دلیل ما سعی می‌کنیم چند بار در روز این ورزش‌ها را در کنار هم انجام دهیم. همچنین، ورزش کردن برای سلامت جسم و روح عالی است و باعث می‌شود، ذهن انسان از انرژی‌های منفی پاک‌سازی شود.

اگر بریتنی اسپیرز یا سام را در اینستاگرام دنبال کنید، ویدئوهای تمرینات ورزشی آن‌ها را حتما خواهید دید. این زوج اطلاعات خیلی زیادی از روند رابطه‌شان با مردم در میان نمی‌گذارند و حریم خصوصی سفت و سختی دارند. بیشترین چیزی که همه از رابطه آن‌ها دیده‌اند، همین ویدئوهای ورزشی آن‌ها است.

اسپیرز همچنین، یک‌بار به شوخی بیان کرد: او یک مربی بدنسازی است، بنابراین دوست دارد همه تمریناتی که در کنار هم انجام می‌دهیم عالی و بی‌نقص باشد. به همین خاطر ما گاهی برای رسیدن به ویدئو مطلوب‌مان ۴۰ ضبط ویدئو را قطع می‌کنیم. این یعنی ۴۰ بار انجام یک حرکت ورزشی سنگین! این مسئله گاهی فشار زیادی به من می‌آورد.

شادی و رضایت بریتنی

سام و میزان علاقه‌اش به بریتنی اسپیرز

اصغری در مصاحبه‌اش گفت: بریتنی بیش از هر کس دیگری به من انگیزه می‌دهد. او واقعا شخصی فروتن است. نمی‌دانم چطور به اندازه او فروتن شوم و این من را دیوانه می‌کند. اگر من همانند بریتنی جایگاه و مقام بالایی در زندگی کسب می‌کردم، هیچ‌ وقت نمی‌توانستم به اندازه او فروتن باشم. همچنین، باید بگویم من سه خواهر دارم و در کنار آن‌ها بزرگ شده‌ام در نتیجه از کودکی یاد گرفتم چگونه یک حامی خوب باشم. بنابراین در این سن و رابطه نیز دوست دارم همیشه از بریتنی حمایت کنم. بریتنی برای من مثل یک نعمت باارزش است، شاید بزرگترین نعمتی که دارم.

به نظر می رسد که نظر اسپیرز نیز به سام اینگونه است. در واقع رابطه آن‌ها بر پایه عشق دوطرفه استوار است. برای اینکه بیشتر این مسئله را درک کنید، خوب است به اینستاگرام بریتنی سری بزنید. بریتنی در پستی نوشته بود: سام هر روز به من انگیزه می‌دهد تا به فرد بهتری تبدیل شوم. همین مسئله باعث شده که احساس کنم خوش‌بخت‌ترین دختر جهان هستم.

اصغری در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است روزی بخواهد با خواننده مشهور آمریکایی ازدواج کند، به Entertainment Tonight گفت: کاملا. وی افزود: ازدواج چیزی است که هر زوجی باید به آن برسند. در واقع این مسئله تمام هدف یک رابطه است. همچنین اضافه کرد: من و بریتنی یک خانواده هستیم. حتی اگر هرگز با هم ازدواج نکنیم هم ما خانواده باقی می‌مانیم.

نظرات سام اصغری درباره پدر بریتنی اسپیرز

همان طور که می‌دانید، رابطه بریتنی و پدرش چند سالی است که حواشی زیادی به همراه داشته، پس از انتشار مستند Hulu و New York Times Presents، اصغری نیز صریحاً نظر خود را درباره جیمی اسپیرز، پدر بریتنی که مدت‌ها بریتنی را آزار میداد، بیان کرد.

وی در استوری اینستاگرام خود نوشت: جدیدا مردم و طرفداران ما درباره نظر من نسبت به پدر بریتنی سوالات زیادی می‌پرسند و می‌خواهند بدانند، نظرم درباره شخصی که می‌خواهد دائما رابطه من و بریتنی را کنترل کند و مانعی بر سر راه ما باشد، چیست.

پس اگر نظر من را می‌خواهید باید بدانید به نظر من جیمی اسپیرز یک عوضی واقعی است! وی افزود که توضیح بیشتری در این باره نخواهد داد تا به حریم خصوصی آن‌ها لطمه‌ای نخورد. زیرا برای حریم خصوصی خود و بریتنی ارزش زیادی قائل هستم. وی گفت: با اینکه آزادی بیان حق من است و به این کشور آمده‌ام تا نظراتم را صریح و آزادانه بیان کنم، اما بیشتر از این چیزی نمی‌گویم زیرا حریم خصوصی احترام بالایی دارد و من آن را زیر پا نمی‌گذارم.

جملات خاص سام اصغری درباره بریتنی اسپیرز

سام اصغری در یکی از مصاحبه‌هایش به PEOPLE گفت: من همیشه برای بریتنی که نیمه بهتر خود من است، چیزی جز بهترین اتفاقات نمی‌خواهم و مطمئن باشید به رابطه‌ام در کنار او ادامه خواهم داد. همچنین، سعی می‌کنم آینده‌ای را که او دوست دارد را برایش بسازم.

 قطعا آنچه را که بریتنی لایق آن‌ است برای او فراهم خواهم کرد. او افزود: من از همه عشق و پشتیبانی بریتنی و طرفداران او و همچنین طرفداران خودم بسیار تشکر می‌کنم و مشتاقانه منتظر آینده شگفت انگیزم در کنار بریتنی هستم.

سخن پایانی

ما در این مطلب سعی کردیم، تمامی اطلاعاتی که از اینستاگرام، مصاحبه‌ها و… آن‌ها در دسترس بود را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. اما شما می‌توانید با مراجعه به کانال یوتیوب بریتنی اسپیرز و سام اصغری یا اینستاگرام این زوج اطلاعات بیشتری در رابطه با آن‌ها به دست آورید. اما همان طور که دیدید این زوج اطلاعات زیادی از خود و رابطه‌شان به اشتراک نمی‌گذارند و بی ‌حاشیه بودن را ترجیح می‌دهند. امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی به شما ارائه دهیم. خوشحال ‌می‌شویم نظرات شما را در مورد این زوج بدانیم.

منابع:

usmagazine

harpersbazaar

people