ساعت های G-shock کاسیو | آیا ساعت های جی شاک کاسیو ارزش خرید دارند؟

ساعت های جی شاک کاسیو

برترین برندهای جهان زاده‌ی رویاهای بزرگ هستند. ساعت های جی شاک کاسیو حاصل رویای ساعت‌هایی هستند که هرگز نمی‌شکنند. بیش از ۳۰ سال پیش، یک مهندس در شرکت CASIO با ایده جدید و خلاقانه‌اش توانست در برابر قوانین طبیعت پیروز شود. او ساعتی را طراحی کرد که در برابر ضربه، سقوط و در برابر فشار زیاد آب مقاومت می‌کند. از آن زمان به بعد، نام G-SHOCK تبدیل به یکی از معروف‌ترین انواع ساعت‌های مقاوم شد.

فهرست مطالب

 ساعت جی شاک کاسیو

در ابتدا بیش از ۲۰۰ نمونه ساعت دست‌ساز جی شاک کاسیو تحت آزمایش‌های مختلف قرار گرفت. تا این که در سال ۱۹۸۳ اولین نمونه‌‌های موفق آن وارد بازار ژاپن شدند. دیری نیانجامید که این ساعت‌های جدید به محبوبیت فراوانی دست یافتند. ساعت های جی شاک کاسیو موفق شدند در مدت زمان کوتاهی نظر بسیاری از مردم از هر قشری را به خود جلب کنند. این ساعت‌ها هنوز هم به مقاوم‌ترین ساعت‌ها معروفند.

ساعت‌ های جی شاک کاسیو

ساعت های جی شاک کاسیو همه ۷ ویژگی اصلی که هر ساعت خوب و بادوامی باید داشته باشد را شامل می‌شوند: مقاومت در برابر شوک الکتریکی، مقاومت گرانشی، مقاومت در برابر درجه حرارت پایین، مقاومت در برابر لرزش، مقاومت در آب، مقاومت در برابر ضربه و دارای سختی بسیار. این ساعت‌ها با جدیدترین تکنولوژی روز و با بهترین مصالح ساخته می‌شوند تا مقاومت کافی را در برابر هرگونه ضربه‌ داشته باشند.

ساعت های جی شاک کاسیو در طرح‌ها و انواع گوناگون با قیمت‌های مختلف در بازار موجود هستند. ممکن است انتخاب بهترین گزینه و مناسب‌ترین قیمت از میان مدل‌های مختلف دشوار و سردرگم‌کننده به نظر برسد. ما در این مقاله سعی کردیم نکات ابتدایی لازم برای خرید یک ساعت خوب و مناسب را برای شما گردهم آوریم. آشنایی با ویژگی‌ها و خصوصیات این ساعت‌ها کمک فراوانی به انتخاب شما خواهد کرد.

ساعت جی شاک کاسیو لوکس

طراحی و ساخت

ساعت‌های جی شاک مقاوم‌ترین ساعت‌های ساخته شده هستند. تیم طراحی با هدف توسعه مفهوم “Triple 10” به دنبال یک ساعت مچی بود که دارای حداکثر مقاومت ممکن باشد. آن‌ها ساعت‌های جی شاک را طوری طراحی کرده‌اند که در صورت سقوط از ارتفاع ۱۰ متری هیچ آسیبی نمی‌بینند. تا عمق ۱۰ متر زیر آب مقاومت می‌کنند و دارای یک باتری با طول عمر حداقل ۱۰ سال هستند. برای این منظور طراحان از یک بدنه ضد ضربه و بادوام برای پوشش ساعت استفاده می‌کنند. این پوشش دورتادور ساعت را به طور کامل پوشش داده و از قسمت‌های مهم و قطعات اصلی آن به خوبی محافظت می‌کند.

 ساعت جی شاک کاسیو

تمام ساعت های جی شاک دارای، کورنومتر یا کرونوگراف، زنگ هشدار، قالب های ۱۲/۲۴ ساعته برای مدل های نمایش دیجیتال و تقویم خودکار هستند. برخی از مدل‌ها نیز دارای سایر قابلیت‌های پیشرفته، از جمله شمارش معکوس، نور پس زمینه (الکترو لومینسانس یا LED)، زمان جهانی، چندین هشدار روزانه با زنگ هشدار (در مدل های دیجیتال و آنالوگ-دیجیتال) هستند.

تکنولوژی جدید

ساعت‌های جی شاک نه تنها به دلیل طراحی سخت و مقاوم، بلکه با اصلاحات فنی‌شان نیز برجسته هستند. فناوری خورشیدی سازگار با محیط زیست، امکانات بلوتوث، جی‌پی‌اس (GPS) و رادیو از جمله پیشرفته‌ترین فناوری‌های جدید به کار برده شده در این ساعت‌ها هستند.

مدل‌ها و قیمت‌ها

مدل‌های ابتدایی و ارزان قیمت ساعت های جی شاک کاسیو

ابتدایی‌ترین و ارزان‌ترین‌ ساعت‌های جی شاک مدل‌های DW-5600 ،DW-6900 ،DW-9052 و G-100 دیجیتال آنالوگ هستند. همه این مدل‌ها مانند مدل‌های گران قیمت بسیار بادوام‌اند و به همان سطح، از خاصیت ضدضربه و مقاومت در برابر آب، برخوردارند. با این قیمت‌ها ویژگی‌هایی که از دست می‌دهید امکان نمایش ساعت چند شهر مختلف جهان به طور همزمان و نور پس زمینه اتوماتیک است.

لازم به توضیح است که این مدل‌ها نیز دارای نور پس زمینه هستند. اما تفاوت آن‌ها در ویژگی “خودکار (Auto)” و تنظیمات اختیاری است. به این صورت که هر زمان که مچ دست‌تان را برای نگاه کردن به ساعت بچرخانید، نور صفحه به صورت خودکار روشن می‌شود. همچنین ویژگی “کاملا خودکار (Full auto)” به این معنی است که نور صفحه فقط در تاریکی فعال می شود.

این ساعت‌ها برخلاف مدل‌های پیشرفته دیجیتالی، فقط یک زنگ هشدار روزانه دارند. مدل G-100 دارای تایمر شمارش معکوس نیست. این مدل‌های ابتدایی در مقایسه با مدل‌های بزرگ که اخیرا محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند، اندازه متوسطی دارند. این ساعت‌ها برای افرادی که در حین کار نیاز به ساعت‌های سبک و راحت‌تری دارند، مناسب‌ هستند.

ساعت-جی-شاک-کاسیو

ساعت Casio از سری G-Shock مدل DW6900MS-1V

این ساعت دارای موتور مطمئن کوارتز است.

با بند و قاب مشکی مات و صفحه LCD و نور قرمز پس زمینه

دارای زنگ هشدار چند کاره، کرونومتر ۱ تا ۱۰۰ ثانیه و شمارشگر معکوس

دارای فرمت ۱۲ و ۲۴ ساعته، دارای نور پس زمینه، ضد آب تا عمق ۲۰۰ متری

ساعت های جی شاک کاسیو

ساعت های خورشیدی جی شاک

ویژگی Tough Solar

ویژگی Tough Solar یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌های ساعت های جی شاک است. طرفداران جی شاک در صورت امکان، معمولا مدل‌های خورشیدی را انتخاب می‌کنند. ساعت‌های خورشیدی برای ذخیره شارژ باتری، از صفحه شارژ خورشیدی در قسمت جلوی ساعت استفاده می‌کنند. در نتیجه شما مجبور نیستید هر چند سال یک بار باتری را تعویض کنید. بنابراین، احتمالا تا بیش از ۱۰ سال امکان استفاده از یک باتری را خواهید داشت. یکی از بدترین چیزها در مورد یک ساعت این است که مجبور شوید باتری را به طور مرتب عوض کنید و ندانید که چه موقع ممکن است دوباره عمر آن به پایان برسد. ساعت‌های خورشیدی کاسیو شما را از این نگرانی آسوده می‌کنند.

نکته جذاب دیگر در مورد این ساعت‌ها این است که شما برای شارژ کردن آن، مخصوصا در مدل‌های دیجیتالی، مجبور نیستید حتما در محیط خارج و مقابل خورشید قرار گیرید. استفاده از آن در فضای باز و در اتاقی که نور کافی دارد، برای شارژ ساعت کافی خواهد بود. اما اگر برای مدت طولانی در محیط بسته قرار گیرید و شارژ ساعت سریع کم شود، بهتر است مدتی آن را در معرض نور مستقیم خورشید قرار دهید.

ساعت-جی-شاک-کاسیو

ویژگی Multi-Band 6

ساعت‌های خورشیدی جی شاک اغلب دارای ویژگی Multi-Band 6 برای تنظیم خودکار زمان از طریق دریافت سیگنال رادیویی هستند. اگر در محدوده یکی از شش فرستنده در سراسر دنیا زندگی می‌کنید، داشتن این ویژگی بسیار کاربردی خواهد بود. اما ممکن است کسانی که در انتهای دامنه هستند در دریافت سیگنال مقداری مشکل داشته باشند.

امکان بهره‌گیری از انرژی خورشیدی یک ویژگی استاندارد در بسیاری از مدل‌های لوکس میان ساعت‌های رده بالا است. مدل‌های Tough Solar/Multi-Band 6 برای کسانی که به دنبال ساعتی بدون نیاز به تعمیر و نگهداری هستند، می‌تواند بهترین گزینه باشد. با پرداخت مبلغی کمی بیشتر از مدل‌های کلاسیک، به راحتی می‌توانید صاحب یکی از بهترین ساعت‌های جی شاک خورشیدی لوکس شوید.

ساعت-جی-شاک-کاسیو

برای مشاهده انواع مدل‌های گوناگون با قیمت‌های متفاوت ساعت های جی شاک خورشیدی، روی لینک زیر کلیک کنید.

ساعت های بزرگ جی شاک کاسیو

مدل های Big Case بسیار محبوب هستند. می توان اعتبار آنها را در سری ساعت‌های G-Shock دهه ۲۰۱۰، به ویژه مدل‌های بزرگ دیجیتال آنالوگ بزرگ دانست. واقعیت این است که این روزها بیشتر مدل‌های G-Shock در انداه‌های بزرگ هستند. مدل‌های بزرگ دیجیتالی و آنالوگ-دیجیتال شامل مواردی مانند مدل GA-100، GA-110، GA-120 ،GA-200 ، GA-201 و GA-400 می‌شوند. مدل‌های بزرگ تمام دیجیتالی نیز شامل مدل‌های GD-100 ، GD-110 ، GD-120 و GD-400 هستند.

مدل GD-X6900 یک مدل بزرگ کلاسیک است که از نمونه نسخه‌های محدود است. از سری‌های قابل توجه دیجیتالی دیگر می‌توان به خط تولید 8900، G-RESCURE G / W-7900 و GD-350 اشاره کرد که یکی از بهترین گزینه‌ها برای مشاغل نظامی هستند.

ساعت جی شاک مدل Casio GD-X6900-1CR XL 6900 با نمایشگر دیجیتال کوارتز سیاه و سفید

ساعت-جی-شاک-کاسیو-GD-X6900

مدل‌های GA-100 و GA-110 در نوع خود تبدیل به کلاسیک جدیدی شده‌اند و کلکسیونی از رنگ‌های بسیار شیک را به وجود می‌آورند. مدل‌های بزرگ جی شاک نه تنها در مد و استایل خیابانی، بلکه برای استفاده در محل کار نیز بسیار مناسب‌اند. خط تولید Master of G به همراه سایر ساعت‌های میان رده و گران قیمت G-Shock نیز به دلیل اندازه‌های بزرگ‌شان معروف شده‌اند.

ساعت کاسیو از سری G-Shock کوارتز 200M WR مدل GA-700UC-8ACR

 ساعت جی شاک کاسیو

ساعت های جی شاک بازار داخلی ژاپن (JDM)

چند مدل منحصر به فرد G-Shock وجود دارد که فقط در ژاپن یافت می‌شوند. شاید غیرعادلانه به نظر برسد که بقیه مردم دنیا از آن‌ها محروم باشند. اما همین ویژگی باعث می‌شود که آن‌ها بیش از پیش مورد توجه طرفداران ساعت ‌های جی شاک و هاردکور قرار بگیرند. ساعت‌های بازار داخلی ژاپن (JDM) شامل مدل‌هایی مانند GXW-56 معروف به “شاه King ” در اندازه متوسط و GW-5000-1JF هستند. مدلی که برگرفته از طرح‌های اولیه ساعت های جی شاک برای دوست‌داران کلاسیک کاسیو در نظر گرفته شده تا ایده اولیه و طرح دیرینه ۱۹۸۳ را حفظ کند.

ساعت جی شاک کاسیو ژاپن

برخی از مدل‌ها وجود دارند که فقط مختص کشور ژاپن هستند. این مدل‌های ژاپنی از امکانات بیشتری نسبت به نسخه‌های بین المللی و آمریکایی برخوردارند. خوشبختانه این مدل‌های ژاپنی در ایران، از طریق فروشگاه اینترنتی مالتینا به راحتی قابل تهیه هستند. برای مشاهده مدل‌های مختلف ساعت های جی شاک کاسیو نسخه ژاپنی سری G-5000 روی لینک زیرکلیک کنید.

ساعت‌های میان‌رده تا لوکس G-Shock:

سری ساعت های جی شاک G-STEEL و The Gravitymaster Aviation

ساعت های میان رده و سطح بالای G-Shock بیشتر از مدل‌های آنالوگ تشکیل شده‌اند. یک خط تولید قابل توجه میان رده، سری G-STEEL است. این سری از ساعت‌ها که به تازگی معرفی شده‌اند، دارای پوشش سخت دو لایه، از جنس استیل ضد زنگ هستند.

سری ساعت‌های جی شاک The Gravitymaster Aviation، از مدل‌های آنالوگ میان رده و پیشرفته الهام گرفته شده‌اند. این طرح‌ها ظاهر سخت و مقاوم ابزار مهندسی و هواپیمایی را یادآوری می‌کنند. ساعت های G-STEEL و Gravitymaster برای کسانی که به ساعت‌های مجلل و گران قیمت علاقه‌مند هستند، گزینه خوبی خواهند بود.

ساعت جی شاک کاسیو

ساعت جی شاک کاسیو مدل Casio G-Shock G-STEEL GST-B100C

مدل جدید G-STEEL GST-B100 دارای قدرت Tough Solar (شارژ با انرژی خورشیدی) و امکانات بلوتوث است که می‌تواند به طور خودکار ساعت را با سرورهای اینترنت همگام سازی کند. این ساعت برای کسانی که خارج از محدوده فرستنده‌های Multi-Band 6 زندگی می‌کنند انتخاب خوبی است. زیرا مقرون به صرفه‌تر از مدل‌های لوکس با زمان سنج GPS است.

ساعت جی شاک کاسیو مدل The Gravitymaster aviation GPW-1000

این ساعت یکی از برترین مدل‌ها در سری The Gravitymaster aviation است که به دلیل اندازه بزرگ آن، با نام “The Beast” شناخته می‌شود. این ساعت کاملا آنالوگ، سنسورهای محیطی ندارد اما از GPS با زمان سنج ترکیبی در آن استفاده شده است که در صورت عدم وجود Multi-Band 6 با سیگنال‌های GPS همگام سازی می‌شود. همچنین دارای ویژگی Triple G است که مقاومت در برابر ضربه‌ و لرزش را تضمین می‌کند.

ساعت جی شاک کاسیو لوکس

ساعت های جی شاک کاسیو دیجیتال

سری The Master of G جزو ساعت‌های حرفه‌ای G-Shock است که به پیشرفته‌ترین امکانات مجهز شده‌ است. این سری غنی از نوآوری‌های پیشرفته، شامل سری ساعت‌های “man-” است. مدل‌های The Master of G بسیار محبوب هستند و به عنوان بهترین و همه کاره‌ترین ساعت‌های G-Shock مورد توجه قرار می‌گیرند. اگر مطمئن نیستید که با خرید کدام مدل به خانواده جی شاک ملحق شوید، سری The Master of G گزینه خوبی برای شماست. بیشتر ساعت‌های Master of G از شارژ خورشیدی Tough Solar استفاده می‌کنند و دارای زمان سنج رادیویی Multi-Band 6 هستند. به استثنای مدل G-9300 Mudman که فقط دارای Tough Solar است.

ساعت جی شاک کاسیو ژاپن

ساعت جی شاک کاسیو مدل Casio G-Shock Mudman G-9300-1C

ساعت مچی مردانه Casio مدل G9300-1 از جمله ساعت‌های پیشرفته و مدرن کمپانی کاسیو است که ویژگی‌های منحصر به فردی مانند تنظیمات لمسی و شارژ خورشیدی را دارد. این ساعت دارای صفحه نمایش دیجیتال و مون گراف است. در مقابل ضربه مقاومت بالایی دارد و به همین دلیل بهترین گزینه برای ورزشکاران می‌باشد. این ساعت از محصولات سال ۲۰۱۱ کاسیو است. صفحه نمایش خاکستری رنگ آن دارای عملکردهایی چون نمایش تاریخ، کرنوگراف، دو زمانه، نور و کرونومتر می‌باشد. این محصول با نیروی محرکه کوارتز دقیق و با کیفیت ژاپنی کار می‌کند و تا عمق ۲۰۰ متر زیر آب مقاومت دارد. ساعت جی شاک Mudman G-9300 در برابر گل و غبار مقاوم بوده و دارای حسگر دوقلو است که شامل یک قطب نما و دماسنج دیجیتال می‌شود.

ساعت جی شاک Casio مدل Rangeman GW-9400

Rangeman GW-9400 به عنوان محبوب‌ترین ساعت از سری Master of G شناخته می‌شود. در برابر گل و غبار آسیب نمی‌بیند. این مدل اولین ساعت جی شاک با سنسور سه گانه است که شامل ارتفاع سنج، فشارسنج و قطب نما می‌شود. Rangeman به داشتن بهترین حافظه برای ضبط داده‌های سنسورهایش و نمایش اطلاعات مربوط به زمان طلوع و غروب خورشید معروف است. این ساعت به همراه Frogman، به عنوان یکی از بهترین ساعت های جی شاک کاسیو تمام دیجیتال معرفی می‌شوند.

ساعت جی شاک کاسیو ژاپن

توجه بفرمایید:

برخی از مدل‌های Master of G بازار داخلی ژاپن با مدل‌های آمریکایی متفاوت هستند. به عنوان مثال، مدل GW-9300 Mudman دارای چند بند، از جمله بند از جنس فیبر کربن الحاقی و یک بند فیبر کربن نگهدارنده است. مدل‌های ژاپنی GW-9400J Rangeman دارای یک بند فیبر کربن هستند.

نسخه‌های محدود ساعت های جی شاک کاسیو (Limited edition)

از جذابیت‌های خرید ساعت‌های جی شاک نسخه‌های محدود هستند. یعنی، بیشتر مدل‌های متفاوت فصلی رنگارنگ جزو نسخه‌های محدوداند. این مدل‌ها به این دلیل که به تعداد مشخصی تولید می‌شوند، طرح‌های متفاوتی نسبت به نسخه‌های پیش از خود دارند. بنابراین اگر به دنبال رنگ یا استایل خاصی از این ساعت‌ها هستید، بهتر است سریع‌ اقدام به خرید کنید. ممکن است پس از مدتی دسترسی به این مدل‌ها را نداشته باشید. چرا که در اغلب موارد به محض ورود به بازار، موجودی آن‌ها به پایان می‌رسد.

ساعت جی شاک کاسیو ژاپن

همچنین، چند سری از نسخه‌های ویژه وجود دارند که ممکن است تنها چند مدل را شامل شوند. نوع دیگری از نسخه‌های محدود که بسیار محبوب‌اند، نمونه‌های همکاری مشترک با سایر برندها هستند. در این نسخه‌ها، کمپانی کاسیو با یک برند دیگر (اغلب برندهای لباس خیابانی، برندهای مد معروف و هنرمندان) همکاری می‌کند تا یک ساعت با نام مشترک ارائه دهند. این کلکسیون‌ها معمولا دارای طراحی منحصر به فرد، قاب حکاکی شده، نور پس زمینه EL و بسته بندی ویژه هستند.

برای مشاهده و خرید انواع مدل‌های متفاوت از کلکسیون‌های متنوع ساعت های جی شاک کاسیو روی لینک زیر کلیک کنید.

ساعت‌ های جی شاک کاسیو لوکس Luxury G-Shock Watches

قیمت سری ساعت‌های Frogman، Mudmaster و GPW-1000 به قیمت نمونه‌های لوکس نزدیک است. این مدل‌ها ساعت‌های بسیار با کیفیتی هستند. اما آنچه به معنای واقعی به عنوان ساعت‌های لوکس جی شاک شناخته می‌شود، سری‌های MT-G و MR-G هستند. این ساعت‌ها در خط تولید Premium Casio Yamagata در ژاپن مونتاژ و آزمایش می‌شوند.

ساعت جی شاک کاسیو ژاپن

سری ساعت‌های G-Shock MT-G

خط تولید ساعت‌های G-Shock MT-G به دلیل ساختار ترکیبی فلزی و رزینی، به عنوان Metal Twisted G-Shock نیز شناخته می‌شوند. این مدل‌ها تا زمان عرضه مدل MTG-S1000 که دارای قیمتی حدود ۱۰۰۰ دلار داشت، به عنوان نمونه‌های لوکس شناخته نمی‌شدند. مدل‌های MTG-S1000 و MTG-G1000 دارای پوششی از جنس استیل ضد زنگ با نوار ترکیبی از رزین و فولاد ضد زنگ هستند. قسمت خارجی آن از فولاد ضد زنگ پوشیده شده در حالی که قسمت داخلی آن برای راحتی و حفظ دمای ثابت با قطعات رزینی لایه بندی شده است.

ساعت جی شاک کاسیو ژاپن

مدل های MTG-S1000 از امکانات Triple G Resist ،Tough Solar و Multi-Band 6 بهره می‌برند. به مدل MTG-G1000 با پوشش بیرونی جدید، زمان سنج GPS نیز اضافه شده است. جدیدترین ساعت MT-G ساعت مچی MTG-B1000 است که دارای صفحه کوچک‌تر، بند رزین و اتصال بلوتوث می‌باشد.

ساعت جی شاک کاسیو مدل لوکس MTG-B1000

ساعت جی شاک کاسیو لوکس

سری ساعت‌های G-Shock MR-G

خط تولید G-Shock MR-G در سال ۱۹۶۶ برای اولین بار راه اندازی شد و دارای بدنه و قطعات کاملا فلزی بود. این مدل قرار بود به یک مدل مجلل تبدیل شود تا بتوان از آن در هر جایی استفاده کرد. مدل MR-G1000 کنونی، با قیمت حدود ۳۰۰۰ دلار، در راس ساعت های جی شاک کاسیو قرار دارد.

ساعت جی شاک کاسیو لوکس مدل Casio G-Shock MR-G MRGG2000R-1A

بدنه آن از تیتانیوم سبک ساخته شده است که به روش خاص تصفیه و سخت می‌شود. تا یک سطح مقاوم در برابر ضربه و خراش ایجاد کند. مانند مدل‌های MT-G یک کریستال یاقوت کبود ضد بازتاب در آن قرار داده شده که به زیبایی و کیفیت آن می‌افزاید. به علاوه، مجهز به امکانات Tough Solar و Multi-Band 6 و سیستم زمان سنج GPS است. ساعت جی شاک MRG-G2000 آخرین نمونه اضافه شده به خط تولید MR-G می‌باشد.

ساعت جی شاک کاسیو لوکس

برای مشاهده مدل‌های مختلف ساعت های جی شاک کاسیو از سری G-Shock MR-G و G-Shock MT-G وارد لینک زیر شوید.

در آخر

سالیان سال است که ساعت‌ها جزو محبوب‌ترین اکسسوری‌ها هستند. امروزه آن‌ها علاوه بر نشان دادن زمان، امکانات بیشتری به دارنده‌شان ارائه می‌دهند. به همین دلیل است که کمپانی‌های ساعت‌سازی در تلاشند تا بهترین و به روزترین امکانات جدید را به محصولات‌شان اضافه کنند. ساعت های کاسیو که یکی از معروف‌ترین برندهای ساعت سازی هستند، تاکنون در بیشتر طراحی‌ها و خدمات به مشتری به طور موفق عمل کرده‌اند. همین دلیل باعث محبوبیت این برند بی‌نظیر بین ساعت‌بازان شده است.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به استفاده از ساعت‌های متنوع و با کیفیت علاقه دارید، خالی از لطف نیست که سری به فروشگاه اینترنتی مالتینا بزنید. در این فروشگاه به راحتی می‌توانید ساعت‌های اصل از هر برند جهانی را با اطمینان کامل خریداری کنید.

مالتینا با فروش محصولات اصل و معتبر از فروشگاه اینترنتی آمازون سعی در ارائه بهترین خدمات فروش به مشتریان ایرانی را دارد.

منابع: g-central.com , gshock.com , casio.com

 

در وبلاگ مالتینا بیشتر بخوانید:

[alert type=”success”]آیا بزرگ ترین فروشگاه ساعت مچی مردانه در دنیا را می شناسید؟

ساعت مچی زنانه و تمام چیزهایی که باید در هنگام خرید بدانید[/alert]

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024