راهنمای خرید سگ رباتیک chip | نقاط قوت و ضعف + پاسخ به تمام سوالات شما

امروزه داشتن یک حیوان خانگی در بسیاری از اقشار جامعه رواج پیدا کرده است. افراد مختلف و بنا به دلایل مختلف امروزه علاقه‌ دارند که یک حیوان خانگی داشته باشند. یکی از محبوب ‌ترین حیوانات خانگی، سگ است. اما افراد بسیار زیادی هستند که شرایط و توانایی نگهداری از یک سگ واقعی را ندارند. گزینه جایگزینی که برای این افراد پیش ‌بینی شده ‌است، خریدن سگ رباتیک chip است.

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که به داشتن یک سگ خانگی علاقه دارید؛ اما شرایط نگهداری از سگ را در منزل خود ندارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ سگ رباتیک chip بروید. بیایید با این سگ رباتیک شگفت انگیز آشنا شویم.

سگ رباتیک chip یک موجود رباتیک کوچک و بسیار با مزه است، این سگ رباتیک قادر است به این طرف و آن طرف برود، به یک توپ کوچک ضربه وارد کند و یا در محیط منزل، کودک شما را دنبال‌ کند. سگ رباتیک chip می ‌تواند در مدت زمان کوتاهی کودکان را شیفته خود ‌کند. سگ رباتیک chip یک سگ هوشمند است و بر خلاف سگ‌های واقعی می‌تواند دستورات شما را مو به مو اجرا کند. شما برای استفاده از این سگ رباتیک می‌توانید یک اپلیکیشن را روی موبایل خود نصب‌ کنید و سپس با استفاده از صدور فرامین صوتی توسط شما، سگ خواسته‌های شما را انجام می‌دهد. سگ رباتیک chip یک هدیه بسیار مناسب برای کودکان کوچک علاقه‌مند به یک سگ کوچولو محسوب می‌شود.

سگ رباتیک chip ارزان

این سگ رباتیک توسط کشور چین ساخته شده ‌است و تخمین زده می‌شود که بین 6 تا 12 سال عمر مفید داشته باشد. بدنه این سگ رباتیک از جنس پلاستیک بسیار محکم است و از قطعات الکترونیکی بسیار زیادی هم در درون این سگ رباتیک استفاده شده ‌است.

نقاط قوت

  • یک گزینه بسیار مناسب برای کودکانی که سگ واقعی ندارند.
  • امکان تغییر فرامین صوتی وجود دارد و به این شکل افراد مختلفی می‌توانند از آن استفاده‌ کنند.
  • چرخ‌های به کار رفته در سگ رباتیک chip باعث می‌شود تا این ربات روی سطوح صاف حرکتی سریع و بسیار متعادل داشته ‌باشد.

نقاط ضعف

  • بر خلاف آنچه در تبلیغات نشان داده‌ شد، زمانی‌که سگ رباتیک می‌خواهد مثلا از پله‌ها بی افتد، شما متوجه این موضوع نخواهید شد.
  • قدرت یادگیری این سگ رباتیک از آنچه در تبلیغات نشان داده شده، کمتر است.

ویژگی‌های سگ رباتیک chip

زمانی که شما این محصول را خریداری می‌کنید، درون بسته بندی آن یک توپ هوشمند، یک نوار هوشمند، یک تخت هوشمند، 4 چرخ محافظ، شارژر، کابل USB به همراه خود سگ رباتیک را مشاهده می‌کنید. اگرچه شرکت سازنده این سگ رباتیک بیان‌ کرده است که این محصول برای استفاده توسط کودکان 8 سال به بالا مناسب است، اما ما متوجه‌ شدیم که کودکان 6 و 7 ساله هم می‌توانند از بازی ‌کردن با این سگ رباتیک، لذت ببرند.

 

خرید سگ رباتیک چیپ Chip

سگ رباتیک chip

سگ رباتیک chip چه کارهایی می‌تواند انجام ‌دهد

شما می‌توانید با استفاده از نوار هوشمند یا اپلیکیشن موبایلی به این سگ رباتیک، دستور بدهید. این سگ هوشمند می‌تواند با توپ هوشمند خود بازی‌ کند و یا بازی فوتبال را انجام دهد. همچنین قادر به انجام حرکات یوگا است، حتی می‌تواند شما  را تعقیب‌ کند و توانایی پارس کردن نیز دارد.

زمانی که شارژ باتری این سگ هوشمند کم‌ شود، به دنبال تخت هوشمند خود می‌رود و در آنجا می‌خوابد، با این کار می‌تواند خود را شارژ کند. البته یک شارژر برقی هم وجود دارد که در زمانیکه نمی‌خواهید از تخت هوشمند استفاده ‌کنید (مثلا در زمان مسافرت) می‌توانید آن را مستقیما به شکم سگ متصل‌کنید.

درباره اپلیکیشن این سگ رباتیک باید بگوییم که این اپلیکیشن را می‌توانید روی آیفون، آی پد، تبلت‌ها و دستگاه‌های اندرویدی که از نرم ‌افزار کیت‌کت بهره می‌برند، نصب ‌کنید. قبل از خرید سگ رباتیک chip بهتر است به اپ استور مراجعه‌ کنید و اپ مربوط به آن را دانلود کنید. ممکن است پس از دانلود اپلیکیشن نیاز باشد که دستگاه خود را ری بوت‌کنید، بهتر است این کارها را قبل از خرید و دادن این سگ هوشمند به یک کودک، انجام‌ دهید.

همچنین از نوار هوشمند می‌توانید به عنوان یک ریموت کنترل و برای دادن فرمان به این سگ رباتیک استفاده‌ نمایید.

بیشتر بخوانید: اهمیت نگهداری از حیوانات خانگی بر سلامت روحی و جلوگیری از افسردگی

زمانی که رنگ چشمان سگ بنفش می‌شود به این معنی است که باید ربات هوشمند خود را شارژ کنید. شما می‌توانید با استفاده از نوار هوشمند دستور دهید که سگ رباتیک به تخت خواب هوشمند خود برود و یا اینکه مستقیما شارژر را به آن متصل‌ کنید. شارژ شدن این محصول مدت زمان زیادی طول نمی‌کشد اما شاید مجبور شوید هر یک یا دو ساعت یک بار (بازی کردن) سگ رباتیک خود را به شارژ وصل‌کنید. تخت هوشمند دارای یک نور روشن است و اگر کودک می‌خواهد این تخت هوشمند را در زمان شب در اتاق خود نگه ‌دارد ممکن است نتواند خواب راحتی داشته ‌باشد به همین دلیل بهتر است این تخت هوشمند در زمان شب درون اتاق کودک قرار نگیرد و برای شارژ ربات از روش مستقیم استفاده ‌شود.

سگ رباتیک برای پیدا کردن توپ و تخت خود باید یک دید مستقیم نسبت به هدف خود داشته ‌باشد و اگر چیزی بین او و تخت یا توپش قرار گرفته ‌باشد ممکن است نتواند به هدف خود نزدیک‌ شود.

همان طور که اشاره ‌کردیم سگ رباتیک chip فرامین را به صورت صوتی می‌تواند دریافت‌ کند، برای این کار شما ابتدا باید بگویید hey CHIP و سپس دستور خود را صادر کنید. البته مطابق گزارشات شناسایی صدای کودک برای این سگ رباتیک کار دشواری است. البته برای این کار شما می‌توانید صدای کودک را ضبط ‌کنید و سپس برای صدور فرامین صوتی از همین صداهای ضبط ‌شده استفاده‌ کنید. سعی‌ کنید صداهایی که ضبط می‌کنید، صداهایی واضح و شفاف باشد.

سگ رباتیک chip جذاب

چرخ‌هایی که در زیر سگ رباتیک Chip تعبیه ‌شده به حیوان این امکان را می‌دهد که به راحتی در تمامی جهات حرکت ‌کند. روی سطوح صاف و فرش‌هایی که برجستگی کمی دارند، این سگ رباتیک می‌تواند عملکرد مطلوبی در زمینه حرکت ‌کردن داشته ‌باشد. سگ رباتیک chip قادر است روی پیاده‌ رو هم حرکت ‌کند اما حرکت او در پیاده رو سرعت کمتری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اگر سگ دارید، حتما این مقاله را بخوانید

دقت داشته باشید که:

سگ رباتیک chip یک سگ خانگی محسوب می‌شود و نباید در فضای بیرون از خانه نگهداری ‌شود.

سگ رباتیک chip را از رطوبت دور نگه ‌دارید.

در صورت نیاز می‌توانید با استفاده از یک پارچه مرطوب، سگ هوشمند را تمیز کنید.

سگ رباتیک chip در بازارهای مختلف در دو رنگ سفید و مشکی در دسترس است اما در سایت مالتینا شما می‌توانید سگ رباتیک chip شکلاتی که یک رنگ قهوه‌ای روشن دارد را خریداری ‌کنید.

به یاد داشته‌ باشید که سگ رباتیک chip یک سگ هوشمند و جذاب است. به همراه این سگ رباتیک، تجهیزات جانبی زیادی عرضه می‌شود که باعث‌ شده این سگ هوشمند همواره آماده بازی ‌کردن با کودک باشد. رفتاری که این سگ هوشمند از خود نشان می‌دهد تا حد زیادی بستگی به رفتاری ‌دارد که شما نسبت به او دارید، به همین دلیل سگ رباتیک شما متفاوت از دیگر سگ‌های روباتیک chip خواهد بود.

این سگ رباتیک هوشمند و شگفت ‌انگیز را می‌توانید از وبسایتی مثل مالتینا با پرداخت تنها پرداخت مبلغ مناسب خریداری ‌کنید.

یک گزینه پیشنهادی دیگر : خرید سگ رباتیک چیپی

احتمالا تا اینجا متوجه شده‌اید که سگ رباتیک chip یک ربات هوشمند بسیار جذاب و مناسب برای کودکان است، اما اگر احساس می‌کنید که هزینه آن برای شما زیاد است و به دنبال یک گزینه ارزان قیمت هستید پیشنهاد ما به شما تهیه سگ رباتیک chippies است. قیمت این سگ 20 درصد ارزان‌تر از نمونه گران قیمت‌تر خود یعنی سگ رباتیک chip است. سگ رباتیک chippies در سه رنگ آبی روشن و سیاه (با چشم‌های زرد) و صورتی ( با چشم‌های بنفش ) در دسترس است. این گزینه ارزان ‌قیمت دارای اندازه کوچک‌تری نسبت به سگ رباتیک chip است و همچنین از تکنولوژی متفاوتی در آن استفاده‌ شده که باعث می‌شود ویژگی‌های این دو سگ رباتیک تا حدودی با یکدیگر متفاوت باشد.

خرید سگ رباتیک چیپی Chippies

سگ رباتیک chippies

 

پیشنهاد ما این است که اگر از لحاظ مالی مشکل ‌ندارید، نسخه chip را تهیه‌کنید اما اگر هزینه آن برای شما زیاد است، می‌توانید نسخه chippies را خریداری ‌کنید.

منبع:

whizkidsrobotics

theguidefortoys

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024