6 گجت لاکچری که در ایران نیست اما مالتینا برای شما فراهم میکند!

گجت هایی که در ایران نیستند

احتمالاً شما هم با شنیدن نام گجت، اولین چیزی که به ذهنتان می‌آید شخصیت کارتونی کارگاه گجت باشد. الآن زمان مناسبی است که پس از سال‌ها دلیل این نام‌گذاری را بدانیم !

کارگاه گجت

این نام‌گذاری برگرفته از قابلیت‌های کلاه کارگاه نه‌چندان زرنگی بود که در آن انواع و اقسام ابزارها (گجت ها) یافت می‌شد. درواقع ابزارهای این کارگاه بودند که او را در پیدا کردن مجرم و تحویل دادن به دست قانون کمک می‌کردند. (البته اگر از نقش همکارانش صرف‌نظر کنیم ! )
امروزه گجت ها نقش کلاه همه‌کاره‌ی کارگاه را برای ما بازی می‌کنند و شاید حتی بیشتر از آن. تنها کافی است به گوشی‌های هوشمند به‌عنوان نمونه نگاه کنیم.

اما گجت چیست ؟

گجت یا ابزارک درواقع ابزارهای کوچک الکتریکی یا مکانیکی هستند که برای کاربردی خاص طراحی‌شده‌اند. با این تعریف شاید دیگر نتوان گوشی‌های هوشمند را جزو گجت ها به حساب آورد به‌جای آن شاید لوازم جانبی گوشی‌ها نظیر منو پاد و لنزهای موبایلی نمونه‌ی بهتری برای گجت ها به‌حساب بیایند.

اهمیت گجت ها در زندگی ما:

تقریبا همه‌ی ما عاشق گجت‌هایی هستیم که بیشتر آن‌ها در فروشگاه‌ها به فروش می‌رسند.امروزه همه‌ی افراد حداقل به یک گجت هوشمند نیاز دارند تا در زندگی روزمره و حتی برای سرعت بخشیدن به یادگیری موضوعات مختلف به آن‌ها کمک کند.

اهمیت گجت ها

قبل از اختراع تلفن و یا نامه‌های الکترونیکی امروزه، ارسال پیام و دریافت آن ممکن بود چند روز طول بکشد. اما امروزه به لطف تلفن های همراه و اینترنت چیزی به نام زمان دریافت پیام وجود ندارد و شما هر زمان که اراده کنید پیامی را به کسی برسانید، در کمتر از چند ثانیه میتوانید این کار را انجام دهید. نرم‌افزارهای استفاده شده در اپلیکیشن‌ها و دستگاه‌های ارتباطی چیزی غیر از گجت‌ های فنی نیستند. این ابزارها درواقع بهره‌ وری اسنان را از لحاظ کارایی افزایش داده و جهان را تبدیل به مکان مناسب‌تری برای زندگی کرده‌اند.
در ادامه چند دلیل برای اینکه چرا گجت ها در زندگی ما انقدر مهم شده اند را میتوانیم بخوانیم.

گجت‌ها باعث جمع وجور شدن چیزها می‌شوند:

به عنوان مثال یک چاقوی ارتشی سوئیس را درنظر بگیرید، این چاقو را می‌توان به عنوان قاشق، چنگال، قوطی بازکن، چاقو و غیره به کار برد.گجت‌های الکترونیکی هم مانند بقیه‌ همنوعان خود بسیار کارآمد هستند.

گجت‌ها بسیار جذاب هستند!

آی پدها، سیستم‌های موسیقی، بازی‌های ویدئویی، DVD پلیرها و از همه مهم‌تر جعبه‌ی جادویی یا همان تلویزیون که میزان سرگرمی آن برای ما مشخص است و نیازی به توضیح ندارد. این اختراعات، قدرت آوردن لبخند روی لب ما را دارند، و این کار را با تاثیر بر احساسات ما انجام می‌دهند. این ابزارها انقدر تاثیرگذار هستند که می‌توانند تنهایی مارا پر کنند.

یک گجت می‌تواند شادی را برای خانواده به ارمغان بیاورد!

با ظهور وبکم‌ها و دیگر لوازم ارتباط ویدئویی، دوری از خانواده و دوستان دیگر دردآور نیست. این دستگاه‌ها می‌توانند دسترسی ما را به چیز‌هایی که با ما فاصله دارند آسان‌تر کنند.

گجت های مفرح

حال که از اهمیت گجت ها در زندگی‌مان گفتیم این سؤال پیش می‌آید که آیا تمام گجت ها در دسترس هستند؟ بهترین و مطمئن‌ترین مکان برای خرید آن‌ها کجاست؟ آیا در ایران هم می توان هر گجتی که تولید می شود را تهیه کرد ؟

چگونه گجت‌هایی  که در ایران نیستند را بخریم؟

یکی از معروف‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی جهان آمازون است، که همه‌ی ما حداقل یک‌بار اسم آن را شنیده‌ایم. برای اینکه به بزرگی این فروشگاه پی ببرید باید بدانید که آمازون در سال ۲۰۱۷ بیش از ۵ میلیارد محصول فروخته است.

تقریباً می‌توان گفت هر چیزی که فکرش را بکنید می‌توان در این فروشگاه اینترنتی پیدا کرد. از کتاب‌هایی که به‌سختی پیدا می‌شوند تا داروهای کمیاب و از اسباب‌بازی‌های کم‌قیمت  تا لوکس‌ترین جواهرات. شاید اگر مطلب عجیب ترین کالاهای آمازون را پیش‌ازاین دیده باشید متوجه شده‌اید که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در این وب‌سایت پیدا می‌شود. گجت ها هم یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کالا هایی هستن که در این وبسایت به فروش می رسند.

همچنین بخوانید:  آیا می دانید آمازون چگونه کالاهای خود را به دست مشتریان می رساند؟

حال سوال این است که آیا در ایران هم می‌توان به راحتی به این بازار بزرگ از محصولات دسترسی داشت ؟

چگونه در ایران از سایت ‌آمازون امریکا خرید کنیم؟

در پاسخ به این سوال باید گفت اگر به دنبال راحت ترین و بصرفه ترین راه هستید جواب شما وب‌سایت مالتینا است. مالتینا به عنوان واسط اصلی بین سایت آمازون امریکا و خریداران ایرانی شناخته می شود و هر محصولی که مد نظر خریداران ایرانی باشد را به راحتی برایشان ارسال می‌کند. جلب رضایت مشتری و تضمین اصالت و کیفیت کالا این وب‌سایت را از رقبای خود متمایز کرده است.

خرید از آمازون

درادامه‌ی این مقاله قصد داریم چند گجت پرکاربرد و با کیفیت را مورد بررسی قرار دهیم که در ایران نیستند و شما می‌توانید به راحتی آنها از طریق مالتینا تهیه کنید.

1-عینک واقعیت مجازی مدل Bnext VR

اولین گجتی که قصد معرفی آن را داریم، عینک واقعیت مجازی مدل Bnext VR هست که با انواع گوشی‌های آیفون و اندرویدی سازگار است.

گجت عینک واقعیت مجازی Bnext VR

گوشی هوشمند خودتان را با کمک Bnext VR تبدیل به یک کنسول بازی کنید!. تکنولوژی، ابزارآلات مهیج و پیشرفته‌ای در اختیار ما قرار داده تا بیشتر از زندگی خود لذت ببریم. اما هیچ کدام از این ابزارها قابل رقابت با دستگاهی نیستند که به شما اجازه می‌دهد در دنیای واقعیت مجازی خودتان به تماشای فیلم و یا بازی کردن بپردازید. تجربه‌ی بصری که Bnext VR در اختیار شما می‌گذارد واقعا قابل توجه است.

 با قرار دادن یک گوشی سازگار با این دستگاه در قسمت جلوی آن شما میتوانید در محدوده‌ 360 درجه بازی کنید که تنها محدودیت آن قدرت تخیل شماست. جالب ‌تر اینکه؛ به کمک این دستگاه شما می‌توانید انواع فیلم ‌ها را به صورت جذاب تری تماشا کنید که تابحال هرگز آن را تجربه نکرده‌اید. Bnext VR با نمایشگر‌های 4 تا 6 اینچی سازگار است و انواع  رزولوشن‌های: 4k,3d,HD,1080p & 720p را پشتیبانی می‌کند. برای تهیه‌ی این محصول ‌می‌توانید به وبسایت مالتینا (واسط خرید از آمازون امریکا) مراجعه کنید.

 

خرید از آمازون

2-ساعت هوشمند TicWatch S2:

گجت بعدی ما یک ساعت مچی هوشمند به نام TicWatch S2 هست. این ساعت جذاب دارای تاییدیه‌ استاندارد نظامی امریکا 810 جی است که مقاومت آن را در برابر: آب، خاک و شوک‌های احتمالی تضمین می‌کند.

گجت ساعت هوشمند TicWatch S2

TicWatch S2 از جمله گجت‌هایی است که چندین کاربرد دارد و از (GPS-Glonass-Beidou) پشتیبانی می‌کند. عمر مفید باتری آن پس از هربار شارژ 2 روز است. دکمه‌های این ساعت از جنس فایبرگلاس هستند و به راحتی جدا نمی‌شوند، تا کارایی این گجت زیبا را برای گردش های طولانی بیشتر کنند. پس تا زمانی که بیرون از خانه به TicWatch S2 متصل باشید مشکلی پیش نخواهد آمد.علاوه بر این‌ها شما می‌توانید این گجت حرفه‌ای را به مچ دستتان ببندید، و به استخر یا حتی غواصی بروید. زیرا TicWatch S2 تا عمق 25 متری آب به خوبی دوام می‌آورد.

گوگل به خوبی از این گجت پشتیبانی میکند، و شما می‌توانید انواع اپلیکیشن‌های مورد‌علاقه خودتان را بر روی این ساعت هوشمند نصب کنید. TicWatch S2 یک دستیار حرفه‌ای به حساب می‌آید. اما نکات مهمی نیز وجود دارد که برای حفظ سلامت و طول عمر آن باید حتما رعایت کنید. برای شارژ این ساعت هوشمند از پورت USB کامپیوتر و یا آدابتورهای شارژ با قدرت 5 ولت و 1 آمپر استفاده کنید، در غیر این‌صورت دستگاه شما خواهد سوخت!.اگر علاقه‌مند به تهیه‌ی این محصول حرفه ای هستید جای نگرانی نیست و می‌توانید به راحتی آن‌را از وبسایت مالتینا خریداری کنید.

خرید از آمازون

3-مچ‌بند هوشمند DEMAI IP68

امروزه مچ‌بند‌های هوشمند یکی از پر‌طرفدار‌ترین گجت‌های پوشیدنی به شمار می‌روند. DEMAI IP68 نمونه‌ی یک مچ‌بند هوشمند با طراحی بسیار زیبا است. این مچ‌بند زیبا دارای قابلیت‌هایی مثل: مقاومت دربرابر نفوذ آب، بلوتوث، ضربان سنج، قدم شمار(برای پیاده روی و دویدن) و سایر امکانات هوشمند مناسب برای خانم‌ها آقایان و حتی کودکان است.گجت مچ‌بند هوشمند DEMAI IP68

DEMAI IP68  از 14 حالت مختلف ورزشی برای حفظ تناسب اندام پشتیبانی می‌کند. این قابلیت منحصر به فرد، تمام فعالیت‌های روزانه شما را با اندازه‌ گیری میزان کالری که می‌سوزانید، و یا قدم‌هایی که در طول روز برمی‌دارید کنترل می‌کند.از دیگر امکانات DEMAI IP68 می‌توان به فشارسنج، تماس تلفنی، ارسال پیامک، پشتیبانی از نرم‌افزار ویچت، قابلیت تبدیل به ریموت کنترل، ساعت هشدار و … اشاره کرد.صفحه 0.96 اینچی این ساعت ضدآب و OLED است. همچنین ظاهر آن بسیار دوست داشتنی و بروز است که این گجت زیبا را کاربرپسند کرده.

خرید از آمازون

4-گچت ردیاب ES Smart Bluetooth Tracker

دیگر ناامیدانه به دنبال لوازم شخصی خود مانند کلید‌ها یا کیف پولتان نگردید!. با استفاده از گجت‌های ردیاب مثل ES Smart Bluetooth Tracker و نصب اپلیکیشن MYNT روی گوشی هوشمند خودتان، به راحتی آنها را پیدا می کنید. البته این گجت ها کارایی دیگری هم دارند، مثل ردیابی لوازمی که از شما به سرقت رفته و برای شما ارزش مالی و معنوی بالایی دارند.

گجت ردیاب ES Smart Bluetooth Tracker

هنگامی که وسیله‌ی خودتان را گم کردید، فقط کافیست روی نقشه‌ی موبایلتان به محلی که از طریق GPS نمایش می‌دهد بروید. پیدا کردن این گجت با صدایی که از آن خارج می‌شود کار شما را بسیار آسان‌تر می‌کند. طول عمر باتری آن هم یک سال است و قابلیت تعویض آسان توسط کاربر را دارد.

خرید از آمازون

5-حلقه هوشمند Motiv Ring Fitness

نوبت به معرفی گجت بعدی یعنی حلقه‌های هوشمند رسیده است. اگر به دنبال یک حلقه‌ی هوشمند زیبا و درعین حال شیک و کارآمد هستید. پیشنهاد ما برای شما Motiv Ring Fitness هست. این گجت علاوه بر اینکه به دستان شما زیبایی می‌بخشد یک دستیار هوشمند نیز هست.

گجت حلقه‌های هوشمند Motiv Ring Fitness

از قابلیت‌هایی که Motiv Ring Fitness دارد می‌توان فشارسنج، ضربان سنج، اندازه گیری کالری مصرفی در طول روز و قدم شمار را نام برد. برای شارژ کردن آن می‌توانید از طریق کابل USB و یا شارژرهای مغناطیسی استفاده کنید. طول عمر مفید باتری Motiv Ring Fitness سه روز است و نگرانی برای هر روز شارژ کردن آن نخواهید داشت. کافیست به وبسایت مالتینا(واسط خرید از آمازون امریکا) سری بزنید و این حلقه‌ی شیک و جذاب را در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف سفارش دهید.

خرید از آمازون

6-عینک هوشمند TechKen Sunglasses

آخرین گجتی که قصد معرفی آن‌را داریم یک عینک آفتابی است!. TechKen Sunglasses یک عینک هوشمند حرفه‌ای و در عین حال شیک و زیبا به شمار می‌رود. هدست بلوتوثی آن قابلیت اتصال به انواع دستگاه‌های هوشمند مثل آیفون، گوشی‌های اندرویدی و تبلت‌ها را دارد.

گجت عینک هوشمند TechKen Sunglasses

لنز‌های پولاریزه‌ی این عینک قدرت حفاظت بسیار مناسبی دربرابر امواج مضر نور خورشید دارند و از نفوذ اشعه‌های خطرناک به چشمان شما جلوگیری میکنند.

طراحی تلسکوپی این عینک باعث شده تا به راحتی بتوان هدست آن را روی گوش تنظیم کرد. همچنین از لحاظ طرح پوششی آن بر روی چشم‌ها هرگز محدوده‌ی بینایی شما را کاهش نمی‌دهد و به آسانی می‌توانید به دویدن و ورزش‌های مختلف بپردازید. TechKen Sunglasses نیز همانند گجت‌های هوشمند دیگر امکاناتی مانند: پخش موزیک، پاسخ دادن به تماس تلفنی و … را دارد.برای تهیه این محصول با تضمین اصالت و کیفیت می‌توانید به وبسایت مالتینا مراجعه کنید.

خرید از آمازون

منابع: techbullion ، bkwebdesigns ،technicallyeasy

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024