10 محصول بی نظیر برای مقابله با صدای خروپف در جهان عرضه شد

دستگاه های ضد خروپف

خروپف یکی از دلایل جدا کردن محل خواب زوج‌هایی ست که با دلخوری و آزردگی از تختخواب مشترکشان، دست می‌کشند. به خصوص اگر فردی که عادت به خروپف دارد، زودتر به خواب خوش خود فرو رود، خوابیدن دیگری با مصیبتی همراه خواهد شد.دستگاه‌های ضد خروپف می‌توانند بهترین راه حل و چاره برای این موضوع بوده و از گسست هم بالینی زوج‌ها، ممانعت به عمل بیاورند. با این حساب دستگاه‌های ضد خروپف را باید به نوعی پیوند دهنده قلب‌ها و تحکیم کننده روابط خانوادگی و زناشویی بدانیم!

دستگاه های ضد خروپف

به طور مثال برند فیلیپس اخیرا یک کمربند عرضه کرده که با پایش وضعیت خواب فرد؛ خروپف او را با یک ویبره ملایم کنترل خواهد کرد. اما به جز این محصول ابتکاری فیلیپس، ابزارهای فراوان دیگری نیز برای مقابله و متوقف ساختن خروپف وجود دارند، که در زیر برترین و کارآمدترین آن ها را دنبال می‌کنیم.

چرا خروپف می کنیم؟

دلیل اصلی خروپف کردن لرزش سقف دهان است. در این حالت ریه‌ها در برابر مجرای هوایی انسداد داشته و عضلاتی که باید مسیر ورود هوا را باز نگه دارند، قوام خود را از دست داده اند. بنابر این ریه‌ها هوا را به داخل کشیده و با لرزش کام دهان یا همان سقف دهان و نیز بافت های شل شده عضلات، صدای خروپف به وجود می‌آید.

عوامل ایجاد خروپف:

اگر چه بعضی اوقات خروپف بدون هیچ علت خاصی رخ می‌دهد، اما بعضی عوامل موجب تشدید آن می‌گردند. از جمله این عوامل می‌توان به داشتن اضافه وزن، مصرف نوشیدنی‌های الکلی، مصرف داروهای ضد‌حساسیت، آسم، آسم آلرژیک و … اشاره کرد. همچنین بعضی افراد نیز حین خوابیدن به پشت، دچار خروپف می‌گردند. این نوع از خروپف با تغییر وضعیت خواب شخص، متوقف خواهد شد.

متوقف ساختن خروپف

برترین دستگاه‌های ضد خروپف:

بیشتر محصولات ضد خروپف در تماس با بینی فرد بوده و با تسهیل کردن تنفس و رفع وضعیتی که حین خواب به وجود می‌آید؛ صدای آزار دهنده خروپف را متوقف می‌سازند. به واقع خروپف به دلیل تنفس از طریق دهان به جای بینی، اتفاق افتاده و این محصولات چنین وضعیتی را معکوس می‌سازند. به این شکل که راه تنفس از طریق دهان را بسته و امکان تنفس راحت از مسیر بینی را فراهم می‌کنند.

دستگاه ضد خروپف Ease Breath

این وسیله بسیار ساده، اما کارآمد در دو سوراخ بینی قرار گرفته و باعث می‌شود تا با سهولت بیشتری از طریق بینی نفس کشیده شود. به این طریق تنفس کامل از طریق بینی انجام شده و فرد دهان خود را باز نکرده و بالطبع خروپفی اتفاق نمی‌افتد.
برای خرید این محصول روی دکمه زیر کلیک کنید:

دستگاه ضد خروپف

خرید از آمازون

قطره Asonor

همان طور که اشاره کردیم؛ نداشتن تنفس صحیح از راه بینی موجب ایجاد خروپف می‌گردد. اگر هر شب پیش از خواب، تنها چند قطره از قطره ضد خروپف Asonor را در هر یک از سوراخ‌های بینی خود بچکانید، تنفسی آرام و کامل داشته و از صدای خروپف در طول شب خبری نخواهد بود. به علاوه به کمک این قطره و تنفس راحت، خوابی لذت بخش‌تر را تجربه خواهید کرد.
قطره ضد خروپف Asonor

خرید از آمازون

چانه بند

چانه بندهای ضد خروپف به شکلی کاملا حرفه‌ای از زیر چانه تا بالای سر کشیده شده و مانع باز و بسته شدن دهان، به صورت غیرارادی حین خواب می‌شوند. به این صورت فرد چاره‌ای جز تنفس از طریق بینی نداشته و خروپف‌های وی قطع می‌گردد. به علاوه از آن جایی که نفس کشیدن از راه دهان و باز ماندن دهان، موجب پوسیدگی زودرس دندان‌ها می‌گردد؛ چانه بندهای ضد خروپف از دندان‌های شما نیز محافظت به عمل می‌آورند.

چانه بند ضد خروپف

این چانه بند از جنسی نرم و ضد حساسیت ساخته شده و هیچ گونه آزار پوستی و حساسیتی به وجود نخواهد آورد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول به لینک زیر مراجعه نمایید:

خرید از آمازون

دندانی ضد خروپف

محصول دیگری که هم ضد خروپف بوده و هم از دندان‌ها محافظت بسیار عالی به عمل می آورد؛ دندانی ضد خروپف است. این محصول از جنسی نرم و لطیف بوده و به راحتی در دهان شما قرار می‌گیرد. کافی‌ست پیش از خواب دندانی ضد خروپف را در دهان قرار داده و خوابی خوش و بدون بی‌قراری را تجربه کنید.

دستگاه های ضد خروپف

به علاوه افرادی که عادت به دندان قروچه دارند، با استفاده از این محصول عادت خود را ترک کرده و از آسیب بیشتر به دندان‌های خود، ممانعت به عمل می‌آورند. این محصول از لاتکس بدون BPA ساخته شده و کاملا ایمن و بهداشتی است.

خرید از آمازون

قرص ضد خروپف

اما یکی از راحت‌ترین روش‌ها برای متوقف ساختن خروپف، استفاده از قرص‌های ضد خروپف است. با استفاده از این قرص‌ها که تحت تائیدیه FDA آمریکا قرار دارند، خوابی مطبوع و لذت بخش برای خود و آرامش برای دیگران را تأمین خواهید ساخت.

قرص ضد خروپف
برای خرید یک بسته 60 تایی از قرص ضد خروپف، از دکمه زیر استفاده نمایید:

خرید از آمازون

چسب ضد خروپف

یکی از روش‌های بسیار جالب و در عین حال ساده برای پایان دادن به خروپف‌های آزار دهنده شبانه، چسب ضد خروپف است. این چسب‌ها فرمی شبیه به لب انسان داشته و به آرامی روی لب‌ها قرار گرفته و مانع باز و بسته کردن دهان در طی خواب می‌گردند.

چسب دهان ضد خروپف

آیا به دنبال تجربه تنفس طبیعی و سالم هستید؟ با استفاده از این چسب‌‌ها، دهان شما بسته مانده و فرصت تنفس از طریق بینی را به شش‌ها و ریه‌های خود می‌دهید. به این شیوه مشکلات تنفس از طریق دهان و گلوی خشک صبحگاهی را به فراموشی خواهید سپرد. تنفس دهانی باعث می‌شود تا خواب کامل و مناسبی نداشته و صبح را با خستگی و تجربه استرس شبانه؛ آغاز نمایید.

برای خرید چسب دهانی ضد خروپف، به لینک زیر وارد شوید:

خرید از آمازون

گجت ضد خروپف الکتریکی SD Life MiCPAP

این وسیله کوچک و کاربردی از مواد کاملا طبیعی و سازگار محیط زیست ساخته شده است. پس از شارژ آن، می‌توانید برای 4 تا 6 ساعت از این دستگاه ضد خروپف استفاده نمایید. کافی‌ست آن را در سوراخ‌های بینی خود قرار داده و دکمه روشن شدن آن را حرکت دهید. سپس خوابی راحت را تجربه کرده و دیگر نیازی نیست که اتاق‌های خود را به دلیل صدای آزاردهنده شبانه، از یکدیگر جدا سازید.

گجت ضد خروپف الکتریکی SD Life MiCPAP

برای خرید محصول، روی دکمه زیر کلیک نمایید:

خرید از آمازون

قرص نعنایی Boxer Gift

قرص‌های نعنایی ضد خروپف، از ساده‌ترین راه حل‎ها برای متوقف ساختن تنفس غیرطبیعی شما از راه دهان و صدایی‌ست که به دنبال آن به گوش می‌رسد. این قرص‌ها بدون قند بوده و برای افراد مبتلا به دیابت نیز مشکلی ایجاد نخواهد کرد. کافی‌ست پیش از ساعت خواب یک قرص نعنایی ضد خروپف را در دهان گذاشته و خوابی ریلکس و راحت را تا سپیده صبح، پشت سر بگذارید.

قرص نعنایی ضد خروپف Boxer Gift

خرید محصول را از طریق دکمه زیر انجام دهید:

خرید از آمازون

چسب بینی ضد خروپف Breath Right

در مورد چسب لب ضد خروپف محصولی را معرفی کردیم. اما به جز آن، شما می‌توانید از چسب بینی ضد خروپف نیز بهره‌مند شوید. این چسب‌ها روی بینی قرار گرفته و با باز کردن مسیر تنفسی بینی، مانع خروپف‌های شبانه می‌شوند. برای برداشتن چسب بینی Breath Right از روی پوست بینی خود، کافی‌ست آن را با آب گرم شسته و سپس به آرامی چسب را از روی بینی بلند کرده و بردارید.

چسب بینی ضد خروپف Breath Right

محصولات Breath Right را در انواع مختلف، از طریق لینک زیر جستجو کنید:

خرید از آمازون

اسپری ProfesSnore

لازم است که پیش از استفاده، اسپری را به خوبی تکان داده و سپس 3 بار آن را اسپری کنید. هر بار نیز به مدت 30 ثانیه صبر کرده و سپس اسپری را فرو دهید. هر شب پیش از خواب این فرآیند را تکرار کرده و از نتایج درخشان آن در متوقف ساختن خروپف، شگفت زده شوید.

اسپری ضد خروپف ProfesSnore

به خاطر داشته باشید که پس از استفاده از اسپری ProfesSnore، نباید چیزی نوشیده یا میل کنید. زیرا خوردن هر طعمی پس از آن، می‌تواند تاثیر این اسپری را کم کند.

جهت خرید اسپری ضد خروپف ProfesSnore، روی دکمه زیر کلیک نمایید:

خرید از آمازون

 

با استفاده از محصولات فوق و سایر محصولات ضد خروپف، خوابی دلچسب‌تر را تجربه خواهید کرد. به علاوه دیگران نیز از همراهی خواب با شما لذت برده و در کنارتان آرامش کامل خواهند داشت.

در صورتی که روش‌های دیگری برای متوقف ساختن خروپف‌های شبانه را امتحان کرده و از آن‌ها نتیجه گرفته‌اید، حتما تجربیات خود را در بخش نظریات با خوانندگان مالتینا در میان بگذارید.

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024