در این مقاله لینک‌های دانلود جدیدترین فیلم‌های سینمایی ایرانی را در اختیار شما قرار می‌دهیم. در طول سال فیلم‌های سینمایی اکران شده وارد شبکه‌ی نمایش خانگی می‌شوند. این مقاله لینک‌های دانلود جدیدترین فیلم‌های سینمایی ایرانی را برای مخاطبانی که فرصت تماشای این فیلم‌ها در سینما را از دست داده‌اند، می‌توانند فیلم‌ها را در خانه تماشا کنند.

شما می‌توانید برای تماشای فیلم سینمایی مورد نظر خود، DVD آن را تهیه کنید و یا فیلم را از روی سایت دانلود کنید. امروزه اکثر سایت‌ها، لینک‌‌های قانونی فیلم‌ها را روی سایت قرار می‌دهند. به این ترتیب قانون کپی-رایت رعایت می‌شود و شما می‌توانید فیلم‌ها را به صورت قانونی و حلال دانلود کنید.

در این مقاله جدیدترین فیلم‌های سینمایی ایرانی که وارد شبکه‌ی نمایش خانگی شده‌اند را به شما معرفی می‌کنیم. همچنین لینک‌های دانلود جدیدترین فیلم‌های سینمایی ایرانی را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

۱. فیلم سینمایی هت تریک

دانلود فیلم سینمایی هت تریک

هت تریک فیلمی است در ژانر درام و اجتماعی به کارگردانی رامتین لوافی و تهیه‌ کنندگی مجید مطلبی. هت تریک جدیدترین فیلم سینمایی ایرانی است که به شبکه‌ی نمایش خانگی آمده‌است.

این فیلم در سال ۱۳۹۵ تولید و در بهمن سال ۱۳۹۷ به روی پرده‌ی سینماها رفت  و حدود ۱میلیارد و ۶۰۰ میلیون فروخت. هتریک نخستین فیلم از لیست دانلود جدیدترین فیلم‌های سینمایی ایرانی می‌باشد.

بازیگران

امیر جدیدی، پری‌ناز ایزدیار، ماهور الوند، صابر ابر و همایون ارشادی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

خلاصه داستان

هت تریک داستان فراز و نشیب‌های زندگی فرزاد و همسرش است. فرزاد که هیچگاه انتخاب‌های درستی در زندگی نداشته ، اینبار با مشکلاتی تازه مواجه می‌شود. این مشکلات، زندگی همسرش و دوستش کیوان را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد…

برای دانلود فیلم سینمایی هت تریک با کیفیت‌های مختلف روی آیکون دانلود کلیک کنید:

 

دانلود فیلم هتریک

۲. ترانه

دانلود فیلم سینمایی ترانه

این فیلم محصول سال ۱۳۹۶ است که در بهمن ۱۳۹۷ اکران شده‌است. این فیلم با موضوعی اجتماعی دارد و مهدی صاحبی و محمدتقی انصاری کارگردانی و تهیه کنندگی آن را برعهده داشته‌اند. فیلم سینمایی ترانه حدود ۲۸۰ میلیون تومان در گیشه فروش داشته‌است.

بازیگران

الهه حصاری، اندیشه فولادوند، امیررضا دلاوری، مریم معصومی، بابک انصاری و نازنین فراهانی در این فیلم نقش آفرینی کرده‌اند.

خلاصه داستان

داستان این فیلم پیرامون زندگی دختر دانشجویی می‌چرخد که برای تامین هزینه‌های زندگی وارد یک شرکت مدلینگ می‌شود و در این راه مشکلاتی برایش به وجود می‌آید…

برای دانلود فیلم سینمایی ترانه با کیفیت‌های مختلف روی آیکون دانلود کلیک کنید:

دانلود فیلم ترانه

۳. شعله ور

فیلم سینمایی شعله ور

شعله ور فیلمی اجتماعی به نویسندگی و کارگردانی حمید نعمت الله است. محمدرضا شفیعی تهیه کننده‌ی این فیلم است. اولین اکران این فیلم در سی و ششمین جشنواره‌ی فیلم فجر بوده‌است.

این فیلم سینمایی محصول سال ۱۳۹۵ است و در مرداد ماه ۱۳۹۷ در سینماها اکران شده‌است. فروش این فیلم حدود ۱میلیارد و پنجاه میلیون تومان بوده‌است. شعله ور سومین فیلم از لیست دانلود جدیدترین فیلم‌های سینمایی ایرانی است.

بازیگران

امین حیایی، زری خوشکام، بهمن پرورش، فربد قبادی، دارا حیایی، مژگان‌صابری و پانته‌آ مهدی‌نیا از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

خلاصه داستان

شعله ور، داستان زندگی مردی است که احساس می‌کند فردی ناموفق در زندگی‌اش بوده‌است…

این فیلم در جشنواره‌ی فیلم فجر، دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد و چند سیمرغ بلورین در بخش‌های مختلف را از آن خود کرده‌است.

برای دانلود فیلم‌ سینمایی شعله ور با کیفیت‌های مختلف روی آیکون دانلود کلیک کنید:

دانلود فیلم شعله ور

 

۴. فیلم سینمایی درساژ

دانلود فیلم سینمایی درساژ

محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم به کارگردانی پویا بادکوبه و تهیه کنندگی روح الله برادری در ژانر درام تهیه شده‌است. درساژ در دی ماه ۱۳۹۷ به روی پرده‌های سینما رفت. این فیلم کاندیدا و برنده‌ی جوایز بسیاری در جشنواره‌های داخلی و بین المللی بوده‌است. درساژ حدود ۵۰۰ میلیون تومان در گیشه فروخته‌است.

بازیگران

علی مصفا، شبنم مقدمی، یسنا میرطهماسب و نگار مقدم در این فیلم سینمایی نقش آفرینی کرده‌اند.

خلاصه داستان

این فیلم داستان زندگی گلسا، دختری ۱۶ ساله را به تصویر می‌کشد که در شهر کوچکی در اطراف تهران زندگی می‌کند. روزی گلسا و دوستانش دست به اقدامی هیجان انگیز می‌زنند که پیامدها و دردسرهایی را برایشان به وجود می‌آورد…

برای دانلود فیلم سینمایی درساژ با کیفیت‌های مختلف روی آیکون دانلود کلیک کنید:

دانلود فیلم درساژ

۵. پاستاریونی

دانلود فیلم سینمایی پاستاریونی

این فیلم به کارگردانی سهیل موفق و تهیه کنندگی بی‌تا منصوری در سال ۱۳۹۵ تولید شد‌. پاستاریونی که ترکیبی از دو کلمه‌ی پاستا و بریونی است، فیلمی در ژانر کمدی و خانوادگی است که در آذر ماه ۱۳۹۷ اکران شد. کودکان می‌توانند به همراه والدین خود به تماشای این فیلم سینمایی بنشینند. این فیلم، آخرین فیلم لیست دانلود جدیدترین فیلم‌های سینمایی ایرانی است.

بازیگران

سام درخشانی، بهاره رهنما، محمد نادری، گوهر خیراندیش، مهدی باقربیگی، کمند امیرسلیمانی و امید روحانی از بازیگران این فیلم هستند.

 خلاصه داستان

پاستاریونی فیلمی درباره‌ی غذاهاست. پدر کوشان در تهران یک فست فود دارد که در آستانه‌ی ورشکستگی است. کوشان تصمیم می‌گیرد بریانی را جایگزین فست فود پدرش کند…

برای دانلود فیلم سینمایی پاستاریونی با کیفیت‌های مختلف روی آیکون دانلود کلیک کنید:

دانلود فیلم پاستاریونی

در این مقاله لینک‌های دانلود جدیدترین فیلم‌های سینمایی ایرانی را در اختیار شما قرار دادیم و هریک از این فیلم‌ها را به شما معرفی کردیم. برای دانلود قانونی و حلال این فیلم‌ها کافی است به لینک‌های قرار داده شده مراجعه کنید و به سادگی فیلم مورد نظر خود را خریداری کنید.

همچنین می‌توانید با خریداری اشتراک سایت‌های فیلیمو و نماوا، کلیه‌ی این فیلم‌ها را با حجم اینترنت رایگان تماشا کنید. از شما خواهشمندیم برای حمایت از تهیه کنندگان و کارگردانان کشورمان از دانلود غیرقانونی و غیرحلال فیلم‌ها پرهیز کنید. بیایید با دانلود حلال و قانونی فیلم‌ها،  به تولید فیلم‌های بهتر و با کیفیت‌تر کمک کنیم و رعایت حقوق کپی-رایت را در جامعه فرهنگ سازی کنیم.

آخرین فیلم سینمایی ایرانی که در خانه تماشا کردید کدام فیلم است؟ترجیح می‌دهید فیلم‌های سینمایی را در خانه تماشا کنید یا در سینما؟ لطفا نظرات خود با با ما به اشتراک بگذارید.

برای مطالعه‌ی مقالات دیگر در زمینه‌ی فیلم و سینما به وبلاگ مالتینا سر بزنید.

همچنین بخوانید:

معرفی ۱۰ فیلم موفق ایرانی در جشنواره‌های بین المللی

ده فیلم ترسناک تاریخ سینمای جهان