راهنمای خرید میکروفون | قبل از خرید این مقاله رو بخونید!

میکروفون دستگاهی است که صوت را به جریان الکتریسیته تبدیل می‌کند. بهترین میکروفون‌ در اجراهای زنده داینامیک می‌باشد. در این نوع میکروفون‌ها از دیافراگم بسیار نازک استفاده شده که در اثر فشار صدا به حرکت در آمده و موجب حرکت کردن جریان الکتریسیته کوچک می‌شود. این نوع میکروفون‌ها نسبت به میکروفون کاندنسر ارزان قیمت‌تر هستند.

از دیگر موارد استفاده‌ی میکروفون بازی‌ها است امروزه بیشتر بازی‌های آنلاین به صورت گروهی و تیمی ‌است که برای ارتباط با تیمتان باید از بهترین میکروفون استفاده نمایید.

با توجه به داغ‌ شدن بازار تدریس‌های آنلاین به خاطر شرایط یکی از مشکلات اساسی که به وسیله‌ی میکروفون‌ها حل می‌شود بی‌کیفیت یا بد بودن صدا است برای حل این مشکل نیز به میکروفون‌ها نیازمندید.

در این مقاله قصد داریم شما را با برخی از بهترین میکروفون‌های سال 2020 آشنا کنیم.

بهترین میکروفون حوزه‌ی استریمینگ وگیمینگ:

میکروفون Blue Yeti X

میکروفون‌های Blue در بسیاری از راهنماها «بهترین»  نشان داده می‌شوند. Blue Yeti X یک مدل‌ترکیبی از نانو و یتی اصلی است. میکروفون مقاومی ‌که اکنون دارای یک پنل جلوی LED است که با یک حرکت دست صدا را تنظیم می‌کند همچنین مجموعه گسترده‌تری از گزینه‌های سفارشی سازی را ارائه می‌دهد و در هنگام انجام تنظیمات ، می‌توانید با دستگیره‌ی هوشمند جدید تنظیمات را انجام دهید.

بهترین میکروفون

مشاهده و خرید

میکروفون JLab Audio Talk GO

بهترین میکروفون مناسب برای پادکست‌ها و پخش کننده‌های برنامه با بودجه‌ی بسیار کم بهتر ازحد انتظار شما عمل می‌کند. جثه‌ی کوچک و قد بلند Talk GO برای هر کسی که به دنبال میکروفونی است که فضای زیادی روی میز اشغال نکند و در عین حال اندازه‌ی مناسبی از نظر قدی داشته باشد مناسب است. صدای شما را  بهتر از حد انتظار و بدون لرزش و افت کیفیت منتشر می‌کند.این میکروفن سبک و مقاوم است.

بهترین میکروفون

مشاهده و خرید

میکروفن HyperX Quadcast S

یک میکروفون با ارزش و عالی برای پخش صدا کاملا مناسب است اگر که به دنبال میکروفون با پخش صدایی شفاف و قابل استفاده باشید گرچه از نظر کیفیت صدا کاملاً مطابق با Yeti X نیست ، اما در طراحی و مجموعه ویژگی‌ها آن را جبران می‌کند. شوک داخلی تعبیه شده به تنهایی دلیل کافی برای انتخاب این میکروفون است. پایه‌های شوک که به شما کمک می‌کند تا در هنگام پخش صدا ، هیچ گونه ضربه در میکروفون ضبط نشود. ویژگی خوب دیگر، دکمه قطع لمسی در بالای میکروفون است.

بهترین میکروفون

مشاهده و خرید

بهترین میکروفون حوزه ضبط ویدیو در خانه:

میکروفون Tascam TM-2X Stereo X-Y 

در دنیای ضبط کننده‌های صوتی ، تعداد کمی‌از شرکت‌ها می‌توانند با Tascam رقابت کنند. این مارک تجاری بیشتر روی ضبط کننده‌های صوتی خارجی مانند میکروفن‌ها فعالیت می‌کند. اگر هر دو کارایی میکروفون را می‌خواهید اما نمی‌خواهید دو میکروفون بخرید ، این یک گزینه خارق العاده است. این محصول همچنین دارای فرکانس ضبط 50 هرتز – 20 کیلوهرتز است که به شما امکان می‌دهد فرکانس‌های پایین بیشتری را نسبت به سایر میکروفون‌ها ضبط کنید.

مشاهده و خرید

میکروفن روی دوربین Rode VideoMicro Compact 

وقتی صحبت از کوچک و قابل حمل می‌شود ، Rode VideoMicrophone Compact همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید. اگر در دنیای میکروفن‌های ویدیویی تازه‌کار هستید و به تازگی می‌خواهید وارد این حوزه شوید ، این گزینه‌‌ی خوبی است. یک میکروفون جمع و جور است که برای بهبود کیفیت صدای فیلم‌های شما طراحی شده است. صداهای نا خواسته‌ی اطراف را کاهش می‌دهد و روی صدای جلوی دوربین تمرکز می‌کند.

مشاهده و خرید

میکروفن Rode VMGO Video Mic Go Lightweight 

بهترین‌ میکروفون سبک وزن روی دوربین و از نظر طراحی ، کم حجم و سبک ، با استفاده‌ی راحت، وضوح صدا ، بدون نیاز به باتری با تنها 73 گرم جرم. ناحیه پیکاپ آن دقیقاً جلوی میکروفون متمرکز شده و سایر صداها و صداهای اطراف را کاهش می‌دهد و اطمینان حاصل میکند که سوژه شما از نویزهای صدای اطراف جدا شده‌ باشد.

بهترین میکروفون

مشاهده و خرید

بهترین میکروفون حوزه تدریس آنلاین:

میکروفون مخصوص لپتاپ Fifine Mini Gooseneck 

این میکروفون بسیار کوچک و ایده آل برای هر کسی است که با استفاده از لپ تاپ یا کامپیوتر  آموزش می‌دهد . این یک میکروفون کوچک و بدون حاشیه‌ای است که از طریق اتصال USB به لپ‌تاپ شما متصل می‌شود و صدای بهتری را نسبت به صدای داخلی به شما می‌دهد. این بهترین میکروفون با بودجه‌ی کم  است که می‌توانید آن را به راحتی خریداری کنید، اگر تمام کاری که می‌خواهید انجام دهید تهیه چیزی است که صدای کلاس آنلاین شما را بهتر کند.

بهترین میکروفون

مشاهده و خرید

میکروفون کامپیوتر CMTeck USB Computer 

این بهترین میکروفون‌ USB برای از بین بردن نویزهای ناخواسته است. مناسب برای هر لپ‌تاپ یا دسکتاپ با قیمت پایین ، کابل بلند و اندازه کوچک ، این گزینه عالی برای هر نوع تماس ویدیویی است. در حالی که این مدل خاص برای بازی‌های آنلاین طراحی شده است ، اما برای معلم آنلاین دو برابر کارایی بهتری دارد. این میکروفون با داشتن بدنه ای کوچک و داشتن گردن بلند، در حین برگزاری کلاس ، به راحتی قابل تنظیم و دور از چشم وب کم است.

بهترین میکروفون

مشاهده و خرید

میکروفون ارزان Fifine USB Microphone 

بهترین میکروفون‌ خازنی USB با کیفیت بالا است که برای سازندگان محتوا و مدرسان آنلاین طراحی شده است که میزان دسی‌بل صوتی پایینی دارند این میکروفن برای افرادی ساخته شده است که می‌خواهند به پخش گفتگوی صوتی از طریق کار یا فیلم‌های YouTube یا تدریس آنلاین بپردازند ، در واقع یک میکروفون خوب برای معلم آنلاین است. به عنوان یک میکروفن خازنی ، صدای صوتی با کیفیت بهتری نسبت به میکروفون رومیزی ارزان‌تری مانند CMTeck تولید می‌کند. همچنین به خوبی می‌تواند صدای شما را جدا کرده و صدای پس زمینه را از بین ببرد.

بهترین میکروفون

مشاهده و خرید

بهترین میکروفون‌ یقه‌ای:

میکروفون یقه ای Audio-Technica ATR3350iS 

 برای تولید صدای قابل فهم ، باکیفیت و دقیق طراحی شده است. این کندانسور با کیفیت بالا برای استفاده در فیلم و برمانه‌های زنده ایده‌آل است. طراحی کوچک آن به دیده نشدن کمک می‌کند. دارای کندانسور با کیفیت بالا ، مناسب برای مربیان ورزشی ، مناسب برای  استفاده در ویدئو، این میکروفون عملاً نامرئی است، دارای کابل بلند و یکپارچه و مصرف کم باتری.

بهترین میکروفون

مشاهده و خرید

میکروفون یقه ای Shure MVL

این میکروفون یک راه حل سریع و آسان برای حذف کردن صدای ناخواسته در برنامه‌های زنده و صدا‌های ناخواسته‌ی نزدیک میکروفن است. اتصال به هر تلفن همراه یا رایانه لوحی مجهز به قابلیت ضبط با اتصال مستقیم. پلتفرم برای ضبط سخنرانی واضح در مصاحبه ، فیلمبرداری یا محیط سخنرانی عمومی‌و به اشتراک گذاری بلافاصله از طریق ایمیل یا متن. طراحی و ساخته شده است.

بهترین میکروفون

مشاهده و خرید

ضبط واضح صدا با Rode smartLav+

صدایی با کیفیت بالا را به تلفن هوشمند یا رایانه لوحی شما ارائه می‌دهد. اگر در زمینه فیلم ، تلویزیون یا صدا و سیما فعال هستید ، به این میکروفون نیاز دارید. می‌توانید صدایی واضح و مشخص را با میکروفون ضبط کنید  کپسول خازن چند جهته صدا را از هر جهت ضبط می‌کند و فیلتر فوم پاپ موجود باعث از بین رفتن نویزهای صوتی می‌شود. کابل تقویت شده با کولار دارد و گیره آن محکم است بنابراین نگران افتادن آن نباشید.

بهترین میکروفون

مشاهده و خرید

در این مقاله تعدلدی از بهترین میکروفون‌ حوزه‌های مختلف را معرفی کردیم برای خرید میکروفون‌های معرفی شده و میکروفون‌های دیگر می‌توانید به سایت مالتینا مراجعه کنید.

منبع: amazon.com

 

مقاله های دیگر در مالتینا :

راهنمای جامع خرید هدفون و معرفی جدیدترین هدفون های ۲۰۱۹ دنیا

معرفی انواع دوربین و لوازم جانبی ویلاگینگ (ویدیو بلاگینگ)

۴ وبکم تخصصی برای گیم و استریم ویدئو که ارزش خرید بالایی دارند

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024