قبل از خرید مسواک برقی به چه نکاتی دقت کنیم؟ + معرفی بهترین برند ها

خرید مسواک برقی

مسواک برقی از بهترین گزینه‌ها برای تامین بهداشت دهان و دندان بوده و با توجه به عملکرد حرفه‌ای آن، در قیاس با مسواک‌های معمولی از کارایی بیشتری برخوردار است. اما اگر قصد خرید مسواک برقی را دارید، لازم است که پیش از اقدام به خرید به نکات مهم و موثر در انتخاب این محصولات دقت کرده و بهترین و هوشمندانه‌ترین خرید را داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانیم.

نکات مهم در خرید مسواک برقی

نکات مهم در خرید مسواک برقی را در موارد زیر جای می‌دهیم:

  • نوع سری مسواک: نوع سری مسواک از اهمیت زیادی برخوردار است. سری تمیزکننده، سری براق‌کننده و جرم‌گیر از برترین و رایج ترین انواع سری‌های مسواک‌های برقی هستند. در صورتی که می‌خواهید یک مسواک برقی کامل و بی نقص خریداری کنید، لازم است که نسبت به این موارد اهمیت قائل شده و به نوع سری‌های محصول دقت کنید.
  • قابلیت تعویض سری مسواک: قابلیت تعویض سری مسواک، ویژگی قابل توجهی است که باعث می‌شود بتوانید از یک پایه مسواک با چند سری استفاده کرده و آن را به صورت اشتراکی به کار ببرید. اگر چه این چندان جالب به نظر نمی‌رسد، اما با توجه به قیمت محصول، گاهی اوقات با خرید یک مسواک برقی با قابلیت تعویض سری مسواک، زوج‌ها می‌توانند از آن به صورت اشتراکی پایه و سری مجزا، استفاده نمایند.
  • نوع حرکت مسواک: نوع حرکت مسواک در فرم‌های لرزشی و چرخشی بوده و حین خرید مسواک برقی باید به این مورد توجه داشته باشید که آیا محصول مورد نظر شما دارای حرکت چرخشی یا لرزشی و یا هر دو است. دارا بودن هر دوی این حرکات، باعث خواهد شد تا شما به راحتی تمام دندان‌های خود را تمیز کرده و برای تمیز کردن دندان‌های آسیاب و دیواره‌های آن‌ها نیز مشکلی نداشته باشید.
  • تایمر: در برخی از محصولات این گروه تایمر وجود داشته و در برخی دیگر فاقد این قابلیت هستیم. با داشتن تایمر، شما می‌توانید مسواک را روی زمان مشخصی تنظیم کرده و به همان اندازه مسواک زدن به وسیله آن را ادامه دهید. در نوع دیگری از محصولات که فاقد تایمر هستند، باید خود این زمان را برای مدت مسواک زدن، در نظر بگیرید.
  • سرعت لرزش در دقیقه: سرعت لرزش در دقیقه می‌تواند چیزی بین 6 هزار تا 12 هزار دور در دقیقه بوده و این یکی از امتیازات قابل توجه انواع مدل‌های مسواک برقی به حساب می‌آید. بدیهی است که سرعت لرزش می تواند بر کیفیت مسواک زدن و همین طور سرعت عمل دستگاه تاثیر مثبت بگذارد. البته از جهاتی دیگر نیز با انتخاب محصولی که سرعت لرزش در دقیقه پایین‌تری داشته باشد، می‌توانید هزینه خرید را کنترل کنید.
  • مدت زمان شارژدهی: هر آن قدر که مدت زمان شارژدهی بیشتر باشد، مسواک ارزنده تر بوده و با یک بار شارژ کردن می‌توانید دفعات بیشتری از آن استفاده کرد، مسواک ارزش بالاتری خواهد داشت و کاربری آن به مراتب بیشتر است.
  • پایه شارژ: وجود پایه شارژ نیز عمل شارژ کردن مسواک را ساده‌تر می‌سازد.
خرید مسواک برقی
برای خرید مسواک برقی باید به عوامل مهمی چون دور در دقیقه، تعداد سری، سری قابل تعویض، پایه شارژ و … توجه داشته باشید.

بهترین برند مسواک برقی

از بهترین برندهای مسواک برقی می‌توان به برندهای اورال بی، فیلیپس، جیمی، تریزا، شیائومی، کلگیت، موزر، آ ا گ، براون، آی وی اسمایل، رمینگتون، رینبو، مایپو، کارینا، هارمن، میجیا، آنانسا، نایس فیل، پروفی کر و … اشاره کرد. برندهای اورال بی و فیلیپس بهترین مسواک‌های برقی را دارا هستند و بیشترین رضایت مشتریان را به دست آورده‌اند.

اگر می خواهید با انواع مدل های مسواک برقی این برندها آشنا شوید و قیمت آن ها را بدانید کافیست سری به لینک زیر بزنید.

همچنین اگر می خواهید به طور دقیق تر با ده برند برتر در زمینه مسواک های برق آشنا شوید پیشنهاد میکنم مطلب زیر را مطالعه کنید

مسواک برقی یا هوشمند چیست؟ (معرفی ۱۰ مدل برتر از مسواک های برقی)

نظر شما چیست ؟

شما برای خرید مسواک برقی به چه نکاتی توجه می‌کنید و چه تجربه‌ای در این خصوص دارید؟ تا چه اندازه استفاده از این نوع مسواک به جای مسواک معمولی را موثر می‌دانید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران وبلاگ مالتینا در میان بگذارید.

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024