خرید روغن ماکادمیا و بررسی خواص روغن ماکادمیا برای مو

ترکیبات منحصر به فرد روغن طبیعی ماکادمیا بسیار مشابه با روغن طبیعی بدن انسان است. غلظت بالای اسید امگا 7، عملکردی مشابه با چربی طبیعی بدن انسان دارد. قبل از اینکه روغن آرگان تبدیل به ترکیبی محبوب و پرطرفدار شود، یک شرکت آمریکایی به روغن دانه‌های ماکادمیا که خواص معجزه‌ آسایی داشت، روی آورد. خرید روغن ماکادمیا یکی از بهترین محصولات موجود در بازار برای انواع متفاوت مو محسوب می‌شود. علاوه بر آن، فرمول ساختاری به کار رفته در این محصول، زمان مالیدن شامپو به موها و خشک کردن آن را تا پنجاه درصد کاهش می‌دهد.

روغن ماکادمیا

 

روغن ماکادمیا، سرعت رشد و ترمیم مو را افزایش می‌دهد

روغن طبیعی ماکادمیا، از دانه‌های ماکادمیا و آرگان تشکیل شده‌ است و توسط مهم‌ترین اسیدهای چرب، غنی می‌شود. روغن دانه‌ی ماکادمیا از امگا 7 بهره‌مند است که از مهم‌ترین اجزای ساختاری مو و پوست به شمار می‌آید. روغن آرگان نیز از امگا 9 برخوردار است که توانایی مو و پوست سر در حفظ رطوبت را افزایش می‌دهد. با ترکیب کردن این روغن‌ها، ماده‌ای به وجود می‌آید که کوتیکول‌های مو را خواهد بست.

فواید روغن ماکادمیا برای مو

در محل رشد و پیدایش دانه‌ی ماکادمیا یعنی استرالیا، این دانه غنی از انواع روغن‌ها است. به همین جهت، برای قرن‌ها توسط مردم بومی آن‌جا استفاده می‌شود. بنابر منابع ذکر شده این دانه، به عنوان خوشمزه‌ترین دانه‌ی جهان به شمار می‌آید، همچنین با نام “ملکه‌ی دانه‌ها” نیز شناخته می‌شود. علاوه بر دارا بودن بافتی خامه‌ای و غنی بودن از عصاره‌های مختلف، این دانه همچنین سرشار از مواد مغذی نیز است.

روغن ماکادمیا، مناسب برای مو و زیبایی

دانه و روغن طبیعی ماکادمیا سرشار از مواد مغذی و مرطوب‌کننده هستند. در واقع، این دانه غنی‌ترین منبع گیاهی جهان از نظر امگا 7 به شمار می‌آید. روغن ماکادمیا که مو را نرم و آبرسانی می‌کند، اغلب به دلیل سرشار بودن از مواد مغذی بسیار، به عنوان محافظ پوست نیز به کار می‌رود. در حقیقت خرید روغن ماکادمیا به زیبایی هرچه بیشتر موهای شما منجر می‌شود.

رطوبت کافی باعث می‌شود تا موهایتان در کنار یکدیگر به صورت درست قرار بگیرند و بهم نچسبند و روغن ماکادمیا نیز نقشی کلیدی در این امر ایفا می‌کند.

از این رو، در ادامه نشانه‌هایی را ذکر کرده‌ایم که نشان می‌دهند موهای دچار کمبود رطوبت شده است.

  • مجعد بودن مو 

 مجعد بودن مو نشانه‌ می‌دهد که موهای شما نیاز به نرم‌کننده‌ای قوی دارند.

  • دو شاخه شدن در انتها

 اگر موهای شما دوشاخه شده است، پس وقت آن است که جلوی این آسیب را بگیرید.

  • گره‌ شدن مو

 موهایی که خشک و زبر هستند، به راحتی گره خواهند خورد و این موضوع نشان از این دارد که موی شما رطوبت بسیار کمی دارد.

  • شاداب و تازه نبودن مو

 مویی که به اندازه‌ی کافی مرطوب باشد، به روشنی خورشید می‌درخشد. پس اگر رشته‌های موی شما مرده به نظر می‌آیند، تقویت رطوبت در موهای شما، کمک بسیار زیادی به آن‌ها خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: روغن نارگیل| خواص، روش استفاده، معرفی و خرید بهترین مارک روغن نارگیل اصل

روغن ماکادمیا چگونه به موها و پوست سر شما کمک خواهد کرد؟

روغن ماکادمیا به دلیل دارا بودن خواص ترمیمی، مغذی و مرطوب‌کنندگی، به عنوان یک محصول آرایشی و بهداشتی و همچنین محافظ پوست استفاده می‌شود. اسکوالین، آنتی‌اکسیدانی است که در روغن ماکادمیا موجود بوده و به وسیله‌ی جلوگیری از فقدان رطوبت، فرایندهای اکسایشی بر روی پوست و پوست سر را کاهش خواهد داد. همچنین اسیدهای چرب موجود در آن، قدرت و درخشندگی فولیکول‌های مو را افزایش می‌دهد و آن‌ها را تغذیه می‌کند. در نتیجه، از ریزش و شکندگی مو جلوگیری خواهد کرد.

 دانه ماکادمیا

این روغن که بدون چسبندگی است، به تارهای موی شما درخشندگی و شادابی خواهید بخشید و علاوه بر آن، از موخوره جلوگیری می‌کند و پوست سر شما را مرطوب نگه می‌دارد.

در طول سال‌های اخیر، برندهای برتر در صنعت مو و زیبایی، عاشق این روغن طبیعی شده‌اند و از قدرت آن در محصولات خود استفاده می‌کنند. محصولات بسیار زیادی در بازار هستند که از روغن ماکادمیا در آن‌ها استفاده شده است، ولی من به طور اختصاصی محصولاتی را انتخاب کرده‌ام که روغن ماکادمیا در بین شش عنصر اصلی سازنده‌ی آن‌ها قرار دارد. در اینجا بخوانید که چرا شش عنصر اصلی هر محصول از اهمیت بالایی برخوردارند.

بیشتر بخوانید: تقویت ابرو و رشد سریع آن | معرفی ویتامین و روغن تقویت کننده ابرو+ روش های خانگی]

خرید روغن ماکادمیا و محصولات مرتبط

شما احتمالا با روغن های ماکادمیا ارزان قیمت در بازار روبرو شوید. جالب است بدانید ماکادمیا در ایران نیست و چون این دانه به فندق شبیه است بسیاری ممکن است روغن فندق را به جای روغن ماکادمیا به شما بفروشند و مزایای خیلی کمی برای سلامت شما داشته باشد.، روغن ماکادمیا ۱۰۰٪ خالص و اصل برای سلامت موهای شما روغنی معجزه آساست.

هنگامی که می‌خواهید از روغن ماکادمیا استفاده کنید باید به اصل بودن محصول توجه داشته باشید. محصولاتی که در این مقاله به شما معرفی می‌کنیم کاملا اصلی هستند و کاربران رضایت 100 درصدی از استفاده این محصولات داشته‌اند.

برای ساخت این محصولات از روغن دانه‌ی ماکادمیا استفاده شده است:

Macadamia Professional Nourishing Moisture Masque محصول روغن ماکادمیاخرید روغن ماکادمیا

این محصول به از بین بردن خشکی و وزی مو کمک می‌کند. این محصول موهای شما را احیا و بازسازی می‌کند و آبرسانی عمیق به موها را فراهم می‌کند.با استفاده از این محصول سلامت و درخشش و حالت پذیری مو بهبود داده می‌شود.این محصول با استفاده از روغن ماکادامیا ساخته شده است و دارای اسیدهای چرب امگا 7 ، 5 و 3 است. ویتامین E و عصاره چای سبز از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند.

خرید روغن ماکادمیا

Macadamia Healing Oil Sprayخرید روغن ماکادمیا

حالت اسپری این محصول باعث افزایش سرعت آبرسانی به موهای شما می‌شود و برای انواع مو مناسب است. اگر بعد از شنا در آب‌های کلر دار و یا نمکی دچار خشکی مو شدید نگران نباشید زیرا باعث تقویت دوباره موهای شما می‌شود. اثر این محصول برای روی موهای شما ماندگار است.

 

خرید روغن ماکادمیا

 Hair Chemist Macadamia Oil Hairخرید روغن ماکادمیا

این سرم مو ماکادامیا دارای روغن التیام دهنده و درخشان کننده برای موهای شماست. این سرم مواد مغذی موثری دارد که موهای شما را نرم می‌کند و وزی آن را از بین می‌برد. این محصول موی ماکادامیا برای موهای مجعد بسیار عالی است. روغن ماکادامیا سرشار از اسیدهای چرب است و رطوبت لازم را به ساقه مو باز می‌گرداند و به عنوان یک روغن عالی برای موهای خشک شناخته شده است.

 

 

در اینجا دستورالعملی برای چگونگی استفاده از روغن ماکادمیا را آورده‌ایم. به این طریق شما می‌توانید تنها با خرید روغن ماکادمیا و با ترکیبی ماکادمیا با سایر مواد مغذی و مناسب برای مو، در منزل برای خود ماسک مو بسازید و از استفاده آن برای موهای خود لذت ببرید.

 

ماکادمیا + آواکادو برای موهای خشک

  • یک قاشق غذاخوری از روغن ماکادمیا
  • دو آواکادوی پوست‌کنده شده
  • نصف قاشق غذاخوری از روغن دلخواه (برای رایحه‌بخشی)

طرز تهیه و استفاده از ترکیب روغن ماکادمیا و آواکادو برای موهای خشک

موارد ذکر شده را در یک مخلوط‌کن قرار دهید و آن‌ها را تا جایی که به یک شکل خمیر نیمه سفت دربیایند، میکس کنید. سپس، مواد را بر روی موهای نم‌دار خود بریزید و با انگشتان خود، آن را بر روی موها و پوست سر مالش دهید. در ادامه از انگشتان یا شانه استفاده کنید و مطمئن شوید که مواد به خوبی بر روی تمامی موها قرار گرفته است. اجازه دهید مواد میکس شده به مدت 15 تا 30 دقیقه بر موهای شما باقی بماند و سپس به کمک یک شامپو ملایم، موهای خود را شستشو دهید.

منابع:

aussiehair

lifestyle.inquirer

naturallycurly

 

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024