خرید دستگاه دفع موش و حشرات آمریکایی + راهنمای استفاده

وجود جانوران موذی در محیط پیرامونمان موجب برانگیخته شدن حس ترس و ناراحتی خواهد شد. سوسک، ساس، مورچه و موش می توانند معضلات بزرگی را در فضای خانه ایجاد نمایند و آرامش را از شما سلب کنند. بسیاری از افراد درگیر بودن با اینگونه حشرات مزاحم و آفات مختلف را برای یکبار هم که شده، تجربه کرده اند. در حقیقت خاطر جمع ما را مختل کرده و باعث رنجش ما می شوند، در چنینی شرایطی به سرعت در پی برخورد با این مشکل بر می‌آییم. روش‌های خلاقانه ما را به سمت استفاده از دستگاه دفع موش و حشرات سوق داده‌اند که بر حسب اتفاق بازدهی بسیار بالایی دارند. از این رو در وبلاگ مالتینا به معرفی برترین ابزار ارائه شده جهت دفع موش و حشرات موذی خواهیم پرداخت، پس همراه ما باشید!

معرفی 7 دستگاه دفع موش و حشرات برتر مجهز به فناوری آلتراسونیک
آفات محیط خانه

با اینکه بسیاری از افراد با تله گذاشتن و سم‌پاشی درصدد حذف این موجودات از خانه خود هستند اما این اقدام به عنوان راهکار دائمی شناخته نمی شود، زیرا دوباره این موجودات موذی پایشان به خانه و محل زندگی شما باز خواهد شد. علاوه بر این، استفاده از مواد شیمیایی و سمی تا مدت زمان زیادی بر سطوح باقی می‌ماند و اثرات زیان باری به روی اعضای بدن انسان به خصوص ریه در افراد سالمند و کودکان خواهد گذاشت. حتی مواردی از مسمومیت حیوانات خانگی دریافت شده که مشکلات جبران ناپذیری را به بار آورده است. به همین سبب استفاده از تکنولوژی و فناوری‌های بروز می تواند در رفع مسائل شما در این رابطه کمک شایان توجهی نماید. استفاده از تجهیزات و دستگاه دفع موش و حشرات جدیدترین ابزار ارارئه شده از سوی محققان است که باید با کسب اطلاعات کافی در مورد آنها به انتخاب دست بزنید.

7 دستگاه دفع موش و حشرات برتر مجهز به فناوری آلتراسونیک

تصور کنید که موش مبلمان و لباستان را بجود و وسایل شما را تخریب کند، چه حسی به شما دست خواهد داد. مسلما اینگونه آفات آسیب‌های زیادی را به زندگی شما وارد می‌کنند و احتمال آلودگی و حتی بیماری‌های حیوان به انسان را افزایش می‌دهند. به همین سبب باید از دستگاه دفع موش و حشرات استفاده کنید و فناوری‌های جدید را جایگزین روش‌های قبلی نمایید. این یک ایده مبتکارانه بر پایه یافته‌های علمی است که نتایج خوبی را در جلوگیری از ورود جانوران موذی به محیط خانه به همراه دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تکنیک نوآورانه بشری پیشنهاد می‌کنیم که مطلب را در ادامه به دقت مورد مطالعه قرار دهید. زیرا این لیست دستگاه دفع موش و حشرات توسط یکی از برترین حشره‌شناس‌های مشهور جهانی به نام نیکلاس مارتین ایجاد شده که به بسیاری از شرکت‌های فعال در این زمینه مشاوره می‌دهد. برای اینگه سراغ اصل مطلب برویم، ابتدا شما را کمی با فناوری التراسونیک آشنا خواهیم کرد.

روش التراسونیک به کار رفته در دفع موش و حشرات

انسان قادر به شنیدن موج صوتی با هر بسامدی نیست! دامنه شنوایی بشر بین 20 تا 20 هزار هرتز Hz می‌باشد و هر موج صوتی خارج از این محدوده را حس نخواهیم کرد. دامنه شنوایی برای موجودات مختلف تفاوت داشته و موجوداتی مانند سگ و خفاش بیشترین محدوده را برای شنیدن موج‌های صوتی دارند. توجه کنید که موج های زیر 20 هرتز را فروصوت و بالای 20 هزار هرتز را فراصوت گویند.

هر حشره و حیوانی مانند انسان یک حد آستانه شنوایی منحصر به فردی دارد، این نوع دستگاه‌های طراحی شده دقیقا فرکانس‌‌های را تولید می کند که برای موش و حشرات موذی غیرقابل تحمل باشد. به طور مثال فرکانس های زیر را آورده‌ایم:

  • پشه، مگس، عنکبوت و سوسک بین 38- تا 44 کیلو هرتز
  • مارمولک بین 52- تا 60 کیلو هرتز
  • موش بین 60- تا 72 کیلو هرتز

با این مقدمه سراغ بهترین دستگاه‌های دفع موش و حشرات برویم.

1- BRISON Ultrasonic Pest Repeller

این دستگاه به راحتی حمل و آماده به کار می شود؛ با استفاده از امواج الکترومغناطیسی و التراسونیک محافظت کاملی را از منزل شما صورت خواهد داد و موش و حشرات موذی را از محیط زندگی شما فراری می دهد. این دستگاه فوق‌العاده برد بالایی دارد و منطقه بزرگی در حدود 1600 فوت مربع را پوشش می دهد. به این معنی که علاوه بر خانه قابلیت استفاده در دفاتر، هتل، انبار، گاراژ و غیره را دارد.

BRISON Ultrasonic Pest Repeller دستگاه دفع موش و حشرات

اگر از BRISON Ultrasonic Pest Repeller استفاده کنید به زودی سوسک، مورچه، کک و موش را از محل خود فراری خواهید داد. این ابزار مفید و جمع و جور برای انسان و حیوانات خانگی به طور کامل ایمن می‌باشد و جای نگرانی در این مورد وجود ندارد. همچنین نیاز به تنظیم ندارد و فقط کافیست آن را به برق وصل کنید، سپس دستگاه را روشن کرده تا شروع به کار کند.

ویژگی مثبت دیگر آن وجود یک چراغ با نور مناسب شب است که موقع خاب شما را اذیت نمی‌کند. همچنین هنگام فعالیت بی سر و صدا بوده و بوی ناخوشایندی تولید نخواهد کرد، بنابراین به راحتی در اتاق خواب کودک دلبندتان به کار گرفته می‌شود. در ضمن از مواد شیمیایی خطرناک استفاده نکرده‌اید چراکه این وسیله با محیط زیست سازگاری دارد. بسیاری از افراد با توجه به ظاهر دستگاه در خرید آن تردید دارند اما باید بدانید که مانند یک قهرمان عمل می نماید. BRISON سبک و مدرن بوده و متناسب با هر مکانی ساخته شده، علاوه بر آن طراحی زیبا و براقی دارد که جلوه زیبایی به خانه شما خواهد بخشید. اگر در محیط منزل شما جانوران موذی وجود دارند برای خرید دستگاه دفع موش و حشرات پیشرفته دریغ نکنید، چراکه ارزش خرید بالایی دارند.

مزایا

معایب
  • استفاده آسان و سریع
  • عملکرد بی صدا و موثر
  • سازگار با محیط زیست
  • ایمن برای انسان و حیوانات خانگی
  • مجهز بودن به نور شب
  • در صورتی که شرایط موجودات موذی خارج از کنترل شده باشد، نتایج سریعی ارائه نمی‌دهد.

 

2- دستگاه دفع موش و حشرات Neatmaster Dual Microchip

اگر جوندگانی مانند موش یا حشرات ترس‌آور مزاحم خانه و کاشانه‌ی شما شده اند، استفاده از دستگاه Neatmaster را فراموش نکنید. هرچه سریعتر باید در این زمینه کار بکنید زیرا موش می‌تواند ناقل بیماری‌های خطرناکی باشد. این دستگاه علاوه بر موش ها و سایر جوندگان در مقابل سایر حشرات و خزندگان چندش‌آور مانند سوسک نیز موثر است. همه می‌دانیم که آرامش خیال ما در کنار موجودات مزاحم تا چه حد مکدر خواهد شد اما با این دستگاه دفع موش و حشرات مجهز به فناوری التراسونیک فضای خانه امن خواهد شد.Neatmaster Dual Microchip دستگاه دفع موش و حشرات

برای استفاده از Neatmastert آن را به برق متصل کرده و سپس روشن نمایید. پیشنهاد می‌کنیم که آن را در فضاهایی مانند آشپزخانه قرار دهید که محل عبور موجودات مزاحم است. البته از آنجایی که با امواج کار می‎کند در مسیر آن لوازم زیادی قرار ندهید تا بیشترین بهره وری را داشته باشد. این دستگاه دارای یک جفت میکروچیپ داخلی است که کار ارسال امواج مختل کننده را بر عهده دارند. اگر محل زندگی آنها را به صورت دقیق نمی دانید، به صورت تصلدفی دستگاه را در چندین منطقه خانه مورد ارزیابی قرار دهید.

نکته مثبت دیگر دستگاه در عدم آسیب رسانی به حیوانات خانگی مانند سگ و گربه است، چرا که دامنه فرکانسی تولید شده برایشان آزاردهنده نخواهد بود. به علاوه بوی در محل ایجاد نمی کند که از این لحاظ مزیت محسوب می گردد. با این حال اگر در این مورد وسواس دارید، آن را دور از حیوانات خانگی خود قرار دهید.

اگر میزان موش یا حشرات در خانه‌ی شما بالاست، آن را روی حالت قرمز قرار دهید در غیر اینصورت وضعیت سبز را انتخاب کنید. همچنین نکته‌ی مثبت دیگر دستگاه میزان مصرف برق پایین آن است.

مزایا

معایب
  • دارای حالات مختلف با شدت اثر متفاوت
  • تنوع در دفع انواع حشره و موش
  • بی خطر برای حیوانات خانگی
  • برای استفاده در فضاهای باز نامناسب است.

 

3- Loraffe 2 Pack under Hood Animal Repeller

در برخی از موارد نوعی موش خیابانی به فضاهای اطراف خانه شما به ویژه اتومبیل حمله می‌کنند و برخی از لوله‌ها و سیم‌های درون محفظه موتور را تخریب می کنند. اگر شروع به جویدن کابل‌های اتومبیل و سایر لوازم گرانقیمت خودرو کنند، آسیب‌های خطرناکی را تجربه خواهید کرد. اگر چنین مشکلاتی را در بیرون خانه و فضاهای بدون منبع انرژی داریدف از دستگاه دفع موش و حشرات Loraffe استفاده کنید، چراکه با ترکیب امواج مختلف و یک چراغ LED ساده کار می کند. این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده که اختلالات شدید بینایی و شنوایی برای موجودات مزاحم ایجاد می‌کنند و آنها را از محل فراری می‌دهد.Loraffe 2 Pack under Hood Animal Repeller

این دستگاه دافع قدرتمند با انتشار امواج التراسونیک و چراغ‌های LED کار می‌کند؛ فرکانس‌های صوتی به صورت مداوم در حال تغییر هستند تا موجودات به ۀآن صدا خو نگیرند. دامنه فرکانس آن بین 25 تا 55 کیلو هرتز است بنابراین شما آنها را شنیده و آشفته نمی‌شوید. در صورتی که محیط اطراف اتومبیل از لحاظ موجودات موذی آلودگی زیادی دارد، از جنین دستگاه استفاده کرده تا قدرت و میدان بیشتری را پوشش دهید.

این محصول از هر نظر برای استفاده در خودرو ایده‌ال بوده و طرز استفاده آسانی دارد، هچنین هنگام حرکت خودرو به صورت اتوماتیک به حالت آماده به کار یا همان استندبای می‌رود. در چنین شرایطی انرژی را در خود ذخیره می‌کند تا کمتر نیاز به تعویض باتری داشته باشید. در مورد اختلالات احتمالی با عملکرد خودرو نگرانی نداشته باشید زیرا هیچ اثری بر عملکرد وسیله نقلیه شما نخواهد گذاشت. پس با اطمینان خاطر می‌توان آن را هنگام حرکت در خودرو نگهداری نمود.

موارد خاص استفاده از Lorafee

با توجه به قابل حمل بودن Loraffe از آن در مکان‌هایی غیر از خودرو استفاده کنید. به عنوان مثال در فضاهایی مانند گاراژ یا اتاق زیر شیروانی که دسترسی به پریز برق وجود ندارد. در این دستگاه باتری قلیایی قرار داده شده که بعد از 45 روز فعالیت، نیاز به تعویض پیدا می‌کند. جالب اینکه در بسته این محصول پیچ گوشتی مخصوص و کتابچه راهنمای کاربر برای راهنمایی در مورد چگونگی قراردادن آن در یک مکان مناسب است.

مزایا

معایب
  • قابلیت حمل و نصب آسان
  • استفاده در فضاهای بدون منبع تغذیه
  • بی‌خطر برای استفاده در انواع خودرو
  • نیاز به تعویض باتری

 

4- ZEROPEST Ultrasonic New Pest Control Set

علاوه بر ناقل بودن موش و حشرات به بیماری‌ها و ویروس‌های احتمالی، می توان تخریب‌های فیزیکی را هم متصور بود. موش برای تیز نگهداشتن دندان‌های خود عادت به جویدن اجسام سخت دارد، بنابراین خیلی راحت به مبلمان، لباس و حتی سیم‍کشی پیرامون ساختمان شما آسیب خواهد زد. اگر موش و سایر موجودات مانند کک، سوسک، مگس و پشه مخل آسایش شده‌اند، از یک دستگاه دفع موش و حشرات کمک بگیرید. با استفاده از محصول فوق دیگر نگرانی بابت داشتن یک دستگاه با برد خوب نداشته باشید.ZEROPEST Ultrasonic New Pest Control Set دستگاه دفع موش و حشرات

این دستگاه به راحتی موش ها را در مساحتی حدود 1200 فوت مربع دفع می‌کند، برای اطمینان صحت عملکرد آن وسایل زیادی را در برابر آن قرار ندهید. زیرا تداخل امواج التراسونیک به شدت بر میدان مفید آن اثر خواهد گذاشت. اگر میزان آلودگی در خانه بالاست حتما چند دستگاه را در اتاق‌های مختلف به کار گیرید تا به صورت موثری آنها را از محیط دور نماید.

Zeropest حیوانات خانگی را تحریک نمی‌کند و بو ندارد و از این جهت برای اشخاص حساس گزینه خوبی به شمار می‌رود. همچنین عملکرد بدون سروصدای آن برای افرادی مناسب است که هنگام خوابیدن به صدا حساسیت نشان می‌دهند. در این دستگاه تراشه قدرتمند منجهز به التراسونیک قرار داده شده که موجودات مزاحم را دور می‌کند.

بنابراین اگر در شرایط حادی قرار دارید، حتما Zeropest را تهیه کنید. مدت اثر مفید این محصول در حدود سه هفته می‌باشد و تمام موجودات موذی را به صورت کامل دور می‌کند پس اگر بعد از 3 روز استفاده دچار تغییرات محسوسی نشدید، تعجب نکنید. آنطور که در مورد این دستگاه نوشته شهد، بعد از حدود دو هفته اثرات دستگاه مشهود می‌گردد. اگر مدت اثر طولانی‌تری دارد اما به صورت کامل آلودگی را از محیط دور خواهد کرد.

مزایا

معایب
  • میدان اثر بزرگ
  • دور کردن انواع آفات
  • قابل استفاده در کنار حیوانات خانگی
  • نتایج فوری ایجاد نمی‌کند.

 

5- Upgraded TBI PRO Ultrasonic Pest Repeller

اگرچه این دستگاه به صورت موثری در برابر موش عمل می‌کند اما مورچه‌ها را نیز به لطف فناوری التراسونیک منحصربفرد سریع فراری می‌دهد. محصولی باکیفیت که توسط TBI Pro طراحی شده و اثرات چندگانه‌ای در برابر آفات دارد. از اثر امواج مافوق صوت، الکترومغناطیس که صدایی در بازه شنوایی موش و حشرات مزاحم ایجاد می کند.Upgraded TBI PRO Ultrasonic Pest Repeller دستگاه دفع موش و حشرات

سیستم مافوق صوت آن به گونه‌ای در نظر گرفته شده که طیف وسیعی از فرکانس‌های با شدت بالا را در بر می‌گیرد تا برای خروج کامل آفات اطمینان خاطر به وجود آورد. شما تنها با توجه به آلودگی خود میزان مورد نظر را تنظیم می کنید. به عنوان مثال، گزینه فرکانس بالا یک موج شدید التراسونیک را علیه موجودات مزاحم ارسال می‌کند گکه یک فرکانس فوق‌العاده با دو باند مطسع به حساب می‌آید. این فرکانس‌های چندمنظوره برای این تولید می‌گردد تا قدرت مناسبی داشته و امکان کنترل خوبی را برای شما فراهم کند.

گزینه یون منفی نیز برای تصفیه هوای اطراف خانه تعبیه شده تا ذرات معلق را حذف کند. علاوه بر این دیگر وسایلی مانند مبل قادر به تداخل امواج نخواهند بود زیرا صدای تولید شده در این گزینه از آنها عبور خواهد کرد. این دستگاه منطقه بزرگی در حدود 2000 فوت مربع را پوشش می‌دهد، از این رو برای خانه‌های بزرگ ایده‌ال است. شما باید دستگاه دفع موش و حشرات TBI PRO را به برق وصل کنید و منتظر اثر آن باشید. همچنین هیچگونه صدا یا بویی تولید نمی‌کند که از مزایای محصول به شمار می‌رود.

مزایا

معایب
  • دامنه بسیار گسترده‌ای را پوشش می‌دهد.
  • اثرات قدرت چندگانه دارد.
  • دارای گزینه یون منفی برای تصفیه هوا است.
  • امکان دارد زمان زیادی برای اثرگذاری نیاز داشته باشد.

 

6- دستگاه دفع حشرات 70K Pest Repeller

بررسی‌های مختلفی نشان داده که اگر به دنبال یک دستگاه با اثرات مضاعف بر آفات می‌گردید، 70K Pest Repeller گزینه خوبی به حساب می‌آید. اثر دوتیی این دستگاه از طریق دو بلندگوی آن، لمواج صوتی بیشتری را منتشر می کند که موجب آزار دیدن موش و حشرات خواهد شد. هر یک از این بلندگوها برای تولید امواج صوتی متنوع  برای به حداقل رساندن اثر عادت در بین موجودات مزاحم طراحی شده است. بنابراین می‌توان از این دستگاه دافع در فضاهای دیگری مانند مدارس و بیمارستان استفاده نمود. البته به مساحت مکان مورد نظر شما بستگی دارد که به دو یا تعداد بیشتری از این دستگاه نیاز داشته باشید، زیرا این محصول مساحتی میان 10 تا 465 متر مربع را پوشش می‌دهد.Lovhome Ultrasonic Solar Animal Repellent

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه قابل تنظیم بودن آن باتوجه به آلودگی محیط است. بنابراین فرکانس را در بازه 20 تا 60 هزار هرتز تنظیم کرده تا آفات را به صورت کامل فراری دهد. هرچه فرکانس را روی اعداد بالاتری قرار دهید، موجودات بزرگتری مانند موش را هدف قرار می‌دهید. در حالی که فرکانس‌های پایین بیشتر مناسب حشراتی مانند عنکبوت می‌باشد. همانطور که می‌بینید کارکرد دستگاه انچنان پیچیده نیست و تنها باید دستورالعمل آن را به خوبی بخوانید.

اگر سوسک در خانه شما وجود دارد، این دستگاه التراسونیک مناسب آن است زیرا آنها را به طور کامل از بین می‌برد. در فرایند عملکرد آن هیچگونه ماده شیمیایی یا سمی استفاده نمی‌شود، بنابراین نگرانی از این بابت وجود ندارد. همچنین می‌توان آن را به راحتی در اطراف حیوانات خانگی یا کودکانتان بدون هیچ عارضه‌ای استفاده کرد.

این محصول چندان قوی است که شما را از روش‌های مکمل دیگر بی‌نیاز خواهد کرد.

مزایا

معایب
  • اثر دفع کننده‌ای مضاعف
  • فرکانس صدای قابل تنظیم
  • بی‌خطر برای انسان و حیوانات خانگی
  • دامنه وسیعی را پوشش نمی‌دهد.د.

 

7- Lovhome Ultrasonic Solar Animal Repellent

ما در این لیست انواع دستگاه دفع موش و حشرات مناسب خانه و خودرو را بررسی کردیم اما محصولی که مناسب فضای بیرون باشد را اکنون معرفی می‌کنیم. این دستگاه نماینده التراسونیک در فضای باز به شمار می‌رود که عملکرد مطلوبی دارد. دستگاه Lovhome مجهز به سنسوری به نام PIR می‌باشد که حرکات آفات را انالیز کرده و در صورت تشخیص چراغ آن قرمز می‌شود. سپس برای چند ثانیه امواج صوتی قوی ارسال می‌کند، در نتیجه موجب فراری دادن موجودات مزاحم در فضای مورد نظر شما مانند باغ می‌گردد. جالب اینکه از خورشید انرژی لازم برای فعالیت را دریافت می‌کند و به منبع تغذیه خاصی نیاز ندارد. باتری به کار رفته در این دستگاه از طریق خورشید شارژ می‌ شوند که گزینه اقتصادی به شمار می‌رود.Lovhome Ultrasonic Solar Animal Repellent دستگاه دفع موش و حشرات

این دستگاه علاوه بر جوندگان روی مارها، پرندگان و سایر موجودات مضر نیز اثر گذاشته و آنها را از محل دور می‌کند. علاوه بر این به هیچ ماده شیمیایی و سمی متکی نیست و با محیط زیست سازگار است. علاوه بر این دستگاه به جان موجودات کاری ندارد و تنها آنها را فراری می‌دهد.

از آنجایی که دستگاه Lovhome برای خارج از خانه و از جنس مواد مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش ساخته شده است، بنابراین تحت تاثیر تغییرات آب و هوا قرار نخواهد گرفت. علاوه بر این ضد آب است و در هوای بارانی صدمه نمی‌بیند.

 

مزایا

معایب
  • مناسب برای خارج از خانه
  • تنوع بالا و اثرگذاری روی مار و پرندگان
  • ساخته شده از مواد غیرقابل نفوذ و مقاوم در برابر اشعه آفتاب
  • باتری‌های خورشیدی به کار رفته در آن قابلیت تعویض ندارند.

در پایان

باید اضافه کنیم که فناوری التراسونیک برای دستگاه دفع موش و حشرات بسیار خوب عمل می‌کند که باعث شهرت این محصولات شده است. وجود موش یا حشرات موذی برای هر فردی می‌تواند تا حد زیادی آزاردهنده باشد. از این رو سعی نمودیم تا در این محتوا لیستی از برترین کالاها را در این زمینه معرفی نماییم. امیدواریم در نهایت با یک انتخاب خود بر مشکلات خود فائق آیید و از شر این آفات نجات پیدا کنید. وبلاک مالتینا را دنبال کنید، زیرا هروزه اطلاعات زیادی در زمینه‌های مختلف را در اختیارتان قرار می‌دهد و در افزایش دانش عمومی شما موثر خواهد بود. بخش اطلاعات عمومی شامل موضوعات مختلف درباره سطوح مختلف سبک زندگی است که خواندن آنها تا مدت زیادی شما را سرگرم خواهد کرد.

با اشتراک گذاری این مطلب در رسانه‌های اجتماعی دوستانتان را از اطلاعات بروز آگاه کنید. در پایان سوالات و پیشنهادات خود را از طریق درج کامنت در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

مطالب پیشنهادی:

چگونه از شر موریانه برای همیشه خلاص شوید؟

ساس چیست؟ روش های تضمینی برای از بین بردن ساس و مقابله با آن

منبع : pestcontrolhacks

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024