خدمات جدید مالتینا | تعهد زمان تحویل کالا برای خرید از آمازون تا ایران

تا کنون برای شما پیش آمده است که بعد از یک خرید اینترنتی روزها و هفته ها بعد از زمان مقرر منتظر دریافت محصول خود باشید، اما کالای خریداری شده به دست شما نرسد؟ آیا فروشگاه یا شرکت مورد نظر خسارتی بابت این تاخیر به شما پرداخت می کند؟ ما در مالتینا به دنبال کسب رضایت صد در صد مشتریان خود هستیم، از این رو در وهله اول تمام تلاش خود را خواهیم کرد که محصول خریداری شده در زمان مقرر به شما تحویل داده شود، در غیر این صورت در صورت تاخیر به شما خسارت پرداخت خواهیم کرد.

تحویل محصولات خریداری شده از مالتینا چقدر طول می کشد؟

در ابتدا لازم به ذکر است که مالتینا با استفاده از خدمات ارسال هوایی اکسپرس و سریع ترین خدمات گمرک به دنبال آن است، محصولات خریداری شده از آمریکا را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست مشتری برساند.

از زمانی که شما سفارش خود را در مالتینا ثبت کرده و هزینه آن را پرداخت کرده اید، میانگین طی ۳ الی ۸ هفته کاری محصول خود را دریافت خواهید کرد. در گزارش عملکرد مالتینا میتوانید مشاهده کنید که ۹۱٪ محصولات خریداری شده از آمازون بعد از دریافت در دفتر آمریکا طی ۳۰ روز کاری به دست مشتریان رسیده است.

تعهد زمان ارسال کالا

به طور کلی پروسه خرید و ارسال محصولات از آمازون پروسه ای پیچیده دارد و بسته به نوع محصول ممکن است پروسه طولانی تری را سپری کند که در اینصورت جای نگرانی نیست چرا که مالتینا موظف است محصول خریداری شده شما را تا حداکثر 10 هفته کاری به شما تحویل دهد. به این نکته توجه داشته باشید که منظور از 10 هفته کاری، روزهای غیر تعطیل از شنبه تا چهارشنبه است. بنابراین زمان خرید محصول خود را در نظر داشته باشید و تا 10 هفته بعد منتظر تحویل گرفتن آن درب منزل خود بمانید.

بیشتر بخوانید: مشکلات خرید از آمازون که ممکن است با آن مواجه شوید

چرا تحویل بعضی از کالاها بیش از زمان مقرر طول می کشد؟

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، تیم مالتینا به دنبال آن است که محصول خریداری شده هر مشتری را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل دهد، اما گاهی به دلایل مختلف این مساله کمی با تاخیر انجام خواهد شد. برای مثال تحویل برخی از محصولات در خود آمازون بیش از 20 روز طول خواهد کشید، از این رو این زمان به بازه کلی ارسال به مشتری اضافه خواهد شد.

همچنین ارسال کالاهای بزرگ و سنگین بدون شک در مقایسه با محصولات کوچکتر سخت تر بوده و حمل و نقل و ترخیص آن ها زمان بیشتری نیاز دارد. گاهی نیز ممکن است فروشنده در آمازون در ارسال کالا تاخیر داشته و یا تاخیراتی در گمرک اتفاق بیفتد.

تعهد زمان تحویل کالا از جدیدترین خدمات خرید از آمازون در مالتینا

مالتینا خسارت تاخیر ارسال کالا را به شما پرداخت می کند

از آن جا که مالتینا خود را موظف به وقت شناسی می داند، اگر به هر دلیلی محصول بیش از 10 هفته کاری به دست شما نرسید، بابت آن به شما خسارت پرداخت خواهد کرد. مالتینا به ازای هر روز کاری تاخیر ارسال بعد از 10 هفته، هزینه ای معادل 18 درصد از مبلغ کل سفارش تقسیم بر 360 روز را به شما پرداخت خواهد کرد. برای مثال اگر هزینه نهایی محصول شما 5 میلیون شده باشد، به ازای هر روز تاخیر مبلغی حدود 13 هزار و 500 تومان به شما پرداخت خواهد کرد.

مشاهده قوانین تحویل اکسپرس محصول

برای آن که با قوانین تعهد زمان تحویل کالا و پرداخت خسارت مالتینا بیشتر آشنا شوید، در صفحه هر محصول در قسمت سمت چپ بر روی تحویل اکسپرس کلیک کنید. بعد از کلیک صفحه ای نمایش داده می شود که به تمامی سوالات ذهنی و ابهامات احتمالی شما پاسخ خواهد داد. در صورتی که باز هم سوال و ابهامی دارید، کارشناسان مالتینا در روزهای کاری هفته، آماده پاسخ گویی به شما عزیزان هستند.

این مقاله هارو از دست ندید:

۱/ راهنمای خرید | قبل از خرید از مالتینا حتما لینک محصول آمازون را چک کنید

۲/ تحویل سریع و امن در تهران بزرگ توسط مالتینا اکسپرس

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024