تجهیزات خانه هوشمند | معرفی جذابترین تجهیزات قابل استفاده در خانه های هوشمند

تجهیزات خانه هوشمند
Fictive application controlling the modern house

با گسترش فناوری و تکنولوژی فضای خانه های بشر نیز به سمت هوشمندسازی پیش رفته است. استفاده از سیستم‌های کنترل از راه دور و تجهیزات خانه هوشمند به آسان کردن کارهای انسان کمک نموده و فصل جدیدی از تحول بشر امروزی را رقم می‌زند. استفاده از ابزار و گجت‌هایی با بهره هوش مصنوعی حسابی به دل انسان قرن بیست و یکم نشسته است. البته سبک زندگی صنعتی حال حاضر در بروز این اتفاقات بی تاثیر نمی باشد. تا حالا فکر کرده اید که روشنایی اتاق شما به تناسب نور محیط اطراف تنظیم شود یا یک سیستم کامپیوتری مرکزی خواسته‌های شما را به سرعت انجام دهد. البته که هنوز با برخی از این اهداف خاص فاصله دارید اما وسایل خانه هوشمند متنوعی طراحی شده و شرکت‌های زیادی در این زمینه فعال شده‌اند. پیشنهاد می‌کنیم که با مالتینا بلاگ در ادامه همراه باشید!

انواع تجهیزات خانه هوشمند

شاید کمی زود باشد که بگوییم تا به حال هر دستگاهی را که در خانه به کار می‌گرفته‌اید، فراموش کنید! اما روزی تمام رویاهای بشری به حقیقت می‌پیوندد. هر خانه به یک سری لوازم و وسایل احتیاج دارد که آن را تکمیل می‌کند. البته این لوازم خانگی مطابق با نیازهای انسان در خانه طراحی و تولید شده که به انجام کارها و آسان شدن آنها کمک می کند. ما بیشتر وقت خود را در خانه می‌گذارنیم و پیشرفت تجهیزات و وسایل متنوع برای خانه، یک مسئله طبیعی است. مسائل زیادی در هر خانه وجود دارد که شاید تنها یک راه حل برای آن وجود داشته باشد که همان روش حل مسئله به عنوان ایده برای تولید یک محصول درنظر گرفته شده است.

انواع تجهیزات خانه هوشمند
تجهیزات خانه هوشمند

همانطور که گفتیم تکنولوژی به شدت رشد کرده و امروزه تجهیزات خانه هوشمند پا به زندگی بشر گذاشته‌اند. همه شما با گوشی‌های هوشمند سروکار داشته‌اید پس چیزی به نام دستیار صوتی حتما به گوشتان خورده است. Siri (به فارسی سیری) محبوب‌ترین شخصیت هوشمندی است که به عنوان دستیار صوتی در گوشی آیفون وجود دارد و کارهای زیادی از عهده آن بر می‌آید. البته علاوه بر اپل، شرکت‌هایی مانند Google و Amazon هم پروژه‌های جداگانه‌ای را برای توسعه سیستم هوشمندسازی خانه دنبال می‌کنند.

وسایل خانه هوشند در دسته‌های متنوع به بازار عرضه شده که ما در ابتدا سعی می‌کنیم، بخشی از آنها را به شما معرفی کنیم. به علاوه در پایان به شما چندین محصول ویژه را نیز نشان می‌دهیم که وجودشان در خانه‌ی شما به زودی ضروری خواهد شد.

دستگاه تنظیم دما هوشمند یا ترموستات

Google Home را به دستگاه هوشمند تنظیم کننده دما متصل کنید تا درجه حرارت اتاق با صدای شما تعیین گردد. یکی از پیشنهادات مورد علاقه‌ی بسیاری از کاربران در این زمینه Ecobee SmartThermostat است. با توجه به اینکه دستیار صوتی آمازون یعنی الکسا (Alexa)  به صورت پیش فرض در آن تعبیه شده، خبر خوبی برای طرفداران آمازون به شمار می‌رود. این مسئله به همان اندازه که مورد رضایت کاربران Amazon است، کاربران گوگل و دستیار صوتی آن را هم راضی نگه می‌دارد. سنسورهای هوشمند دمای آن بر اساس فضای موجود بهترین دما را تنظیم می‌کنند.

دستگاه دیگری به نام Honeywell نیز انتخاب خوبی به شمار می رود. این ابزار زیبایی خاصی به خانه می‌بخشد و کار با آن بسیار راحت است! کافیست که حساب Honeywell Total Connect Comfort خود را با Google Home متصل نمایید تا تنها با صدایتان درجه حرارت اتاق مشخص شود. همچنین می‌توانید دمای خانه را از او بپرسید، به علاوه سایر ویژگی‌ها که با آن آشنا خواهید شد. این محصول تجهیزات خانه هوشمند هشدارهایی مانند یادآوری تغییر فیلتر هوا، دمای بالا و پایین را نیز ارائه می‌کند.

اما اگر ترموستاتی می‌خواهید که سبک زندگی شما را یاد بگیرد و با آن سازگاری پیدا کند، دستگاه هوشمند تنظیم کننده دمای Nest را تهیه کنید. این دستگاه بر اساس الگوی رفتاری کاربر متوجه می‌شود که چه دمایی را برای خانه می‌پسندید و مطابق با آن درجه حرارت را معین می‌کند. همچنین صفحه بزرگتری دارد که ازآن طرف اتاق هم اعداد نقش بسته روی آن دیده می‌شود. اگر این ابزار مربوط به تجهیزات خانه هوشمند را به Google Home وصل کنید، از طریق صدا قادر به سرد کردن، گرم کرد، تنظیم درجه حرارت و سایر موراد خواهید بود.

ابزار روشنایی هوشمند

اگر لامپ‌های Philips Hue را به دستیار گوگل متصل نمایید، قادر به انجام کارهای بیشتری غیر از روشن و خاموش کردن آنها می‌شوید. همچنین از گوگل سوال کنید که آیا لامپ‌ها را روشن گذاشته‌اید یا نه؟!! همینطور میزان روشنایی را تغییر دهید، در برخی از اتاق‌های خاص رنگ دلخواهی مشخص کنید، همینطور یک زمینه یا تم کلی برای صحنه‌های مختلف قرار دهید. شما با Hue گزینه‌های مختلفی در اختیار دارید و از قدرت انتخاب خوبی شامل نوارهای روشنایی، لامپ‌های جداگانه، لامپ‌های سفید و رنگی بهره می‌برید. بخاطر داشته باشید که باید یک کیت starter و یک پل هم باید تهیه کنید.

Philips Hue smart light flaw presents security risk, say experts | Fortune

سری Sengled’s Element نیز چیزهای زیادی برای ارائه دارد. چراغ‌های هوشمند خود را با هاب Element به دستیار گوگل وصل کنید. به وسیله هاب Element کارهایی مانند روشن و خاموش کردن لامپ‌ها، کم نور نمودن و تنظیم برنامه ریزی به راحتی صورت می‌پذیرد. همچنین قادر به انتخاب لامپ‌های کم نور و چند رنگ هستید.

تجهیزات خانه هوشمند و این بار دوربین!

هنگامی که که گوگل برند تجاری هوشمندسازی خود را به Nest تغییر داد، سیاست‌های حفظ حریم شخصی را بروزرسانی نکرد تا با همه دوربین‌های امنیتی سازگاری داشته باشد. بنابراین برخی از دوربین‌ها مانند Arlo دیگر با Google سازگاری قبل را ندارند. با این حال هنوز تعدادی دوربین امنیتی وجود دارند که با Google Home یا Nest کار می‌کنند. Wyze Cam 2 یکی از گزینه‌های خوبی به شمار می‌آید که شامل فضای ذخیره سازی ابری 14 روزه رایگان است، همچنین ویژگی‌های دیگری مانند دید در شب، حسگرهای حرکتی و سایر فناوری‌های امنیتی مدرن را نیز دارا می‌باشد.

همچنین می‌توانید به دستگاه‌های ویژه گوگل مانندNest وفادار باشید. Nest Cam یک دوربین قابل اعتماد داخلی است که برای نظارت ساده و کار با Google Home عالی به نظر می‌رسد. البته اگر می‌خواهید گزینه‌های امنیتی بیشتری در دسترس داشته باشید، از دوربین‌های بیرونی این محصول نیز استفاده کنید. همچنین امنیت و نظارت بر درب منزل را با یکدیگر ترکیب کنید و از Nest Hello بهره ببرید، زنگ درب امنیتی گوگل به شما اعلام می‌کند که چه کسی درب منزل است و کارهای بیشتری از آن بر می‌آید.

کلید و پریز هوشمند

بله درست متوجه شده‌اید! کلید و پریز هم جزو تجهیزات خانه هوشمند به شمار می‌رود. تعداد زیادی سوئیچ یا کلید روشنایی هوشمند در آمازون پیدا می‌شود که بسیاری از آنها نیازی به کامپیوتر مرکزی ندارند. کلید Kasa Smart Wi-Fi Light با TP-Link و دستیار گوگل کار می‌کند و از آن برای خاموش و روشن کردن خودکار لامپ‌های خود طبق برنامه دلخواه استفاده کنید. اگر به دنبال یک کلید باکیفیت هوشمند و در عین حال مقرون به صرفه هستید، کلید هوشمند Gosund 15A با کنترل از راه دور و تایمر مناسب است. این ابزار هوشمند با دستیار Google Assistant کار می کند و قیمت بسیار پایینی دارد.

حتما به این فکر می‌کنید که پریز هوشمند چه قابلیت‌های دارد؟ پریز هوشمند Belkin WeMo Mini Wi-Fi مقرون به صرفه است و نصب آسانی دارد. همچنین امکان کنترل چراغ‌ها و وسایل را از طریق صدای شما فراهم می‌کند، علاوه بر این نیاز به یک مرکز کامپیوتری نخواهد داشت. پریز هوشمند Kasa Wifi با TP-Link کنترل می ود و سازگاری خوبی با Google Home دارد. به علاوه با قیمت مناسبی قادر به خرید آن خواهید بود.

امنیت و قفل هوشمند

بالا بردن امنیت خانه با قفل August Smart به شما این امکان را می‌دهد تا درب منزل را به کمک فرمان صوتی از طریق Google Home قفل کنید. پیچ و مهره‌های قفل به طور خودکار بسته می‌شوند و هنگام نزدیک شدن شما باز می‌شوند. همچنین می‌توانید بهشخصی اجازه دهید چند هفته، چند ساعت یا حتی چند دقیقه دسترسی داشته باشد.

Smart Lock Review - WECA Association

Nest X Yale یک قفل بدون کلید بوده که دارای کیبورد می‌باشد. این قفل طراحی زیبایی دارد و به راحتی با Google Assistant سازگار می‌شود. می‌توانید با صدای خود در را قفل کنید یا وضعیت آن را بررسی نمایید. دوربین Nest هم با Google Home کار می‌کند و همکاری جذابی رخ خواهد داد. می‌توانید به Google Home اعلام کنید که ویدیوی زنده Nest Cam را در تلویزیون پخش کند.

همچنین می توانید Google Home را با سیستم امنیتی Vivint Home تنظیم نمایید. می توانید جملاتی  از قبیل “Hey Google, arm my system (to (stay or away” یا “Hey Google, is my system armed?” را برای بررسی وضعیت خانه خود به کار ببرید.

سطح بالاتر تجهیزات خانه هوشمند با هاب

داشتن هاب هوشمند، سطح خانه شما را بالا خواهد برد. این دستگاه باعث می‌شود تا به جای کنترل یک دسته از دستگاه‌ها بتوانید از طریق چندین برنامه مختلف کلیه‌ی تجهیزات خانه هوشمند خود را متمرکز کنید. بعضی از وسایل هوشمند برای راحتی کار به هاب نیاز دارند.هاب هوشمند سامسونگ با نام SmartThings Hub 3rd Generation برایتان یک دسترسی فوق العاده ایجاد می‌کند. این باعث می‌شود تا تجهیزات خانه هوشمند باهم هماهنگ باشند و روالی متناسب با سبک زندگی فردی خود ایجاد نمایید. به عنوان مثال برنامه صبح بخیر را بهوجود آورید تا چراغ‌ها و تلویزیون را روشن کند و دمای اتاق تنظیم گردد. همچنین Wink’s Hub 2 هم مانند SmartThings قادر به هماهنگی وسایل خانه هوشمند است، بنابراین کلیه محصولات به صورت یکپارچه باهم کار می‌کنند.

شاید در ابتدا کمی گیج‌کننده باشد اما بعد از مدتی به صورت یک حرفه ای رفتار خواهید کرد.

دستگاه هوشمند AV

Google Assistant می‌تواند تجربه جدیدی از موسیقی یا سینما را در خانه شما تداعی کند. برای مبتدیان Google Chromecast وجود دارد که به شما امکان پخش برنامه های موردعلاقه مانند YouTube، Netflix و Amazon Prime را می دهد. پس از اتصال می توانید به کمک دستیار داخلی Chromecast به بررسی اخبار، وضعیت آب و هوا، ورزش و سایر موارد جدید متعلق به گوگل بپردازید.

برای سیستم‌های تصویری بزرگ ابزار Bose Soundbar 500 گزینه مناسبی است که از دو دستیار گوگل و الکسا پشتیبانی می‌کند. صدا باکیفیت و عمیق می‌باشد و دستورات صوتی با 8 میکروفون به راحتی شنیده می‌شود.

همچنین بلندگوهایی با سازگاری متناسب با Google Home وجود دارد. Sonos One یکی دیگر از بلندگوهای عالی دارای دستیار صوتی است. از نظر کیفیت صدا و سهولت استفاده، Sonos همیشه جزو بهترین‌های بازار می‌باشد. ویژگی‌هایی مانند تنظیم خودکار، کالیبره شدن بلندگو بر اساس آکوستیک اتاق و برنامه جذاب Sonos برای ios و Android از این محصول یک انتخاب ویژه ساخته است.

لوازم خانگی یا تجهیزات خانه هوشمند

دستیار گوگل با تعداد زیادی لوازم خانگی از iRobot گرفته تا بسیاری از محصولات برندهای مشهور کار می‌کند. حتی اجاق گازهای هوشمند هم به وسیله دستیار قابل کنترل می‌شوند و امکان مدیریت وعده غذایی را فراهم می‌نمایند. علاوه بر تنظیم دما، قادر به وارد کردن دستوالعمل‌های طبخ غذا به حافظه اجاق گاز هستید. در چنین شرایطی فقط کافیست با دستور صوتی چیزی بخواهید و تمام! دستیار گوگل می تواند به سایر تجهیزات خانه هوشمند متصل شود، یکی از بهترین آنها اجاق Anova Sous Vide است. می‌توانید از صدای خود برای انجام کارهایی مانند شروع پخت و پز، متوقف کردن آن، تنظیم تایمر، افزایش یا کاهش دما و بررسی دمای فعلی استفاده کنید.

دستیارهای صوتی حتی می‌توانند فعالیت لباسشویی شما را نیز هوشمند کنند. برای شروع و توقف چرخه شستشو، تنظیم برنامه شستشو و سایر موارد تنها با LG Smart Top Load Washer قابل انجام است. چیزی که خود را به خوبی نشان می‌دهد انجام کارها فقط با خواستن اتفاق می افتد. دستیار صوتی شما تمام کارها را به وسایل خانه هوشمند ابلاغ خواهد کرد.

بررسی تخصصی تجهیزات خانه هوشمند

همانطور که گفتیم روزی فرا می‌رسد که تمام وسایل خانه به صورت هوشمند توسط یک مرکز به کنترل شما درخواهد آمد. کافیست که فقط دستور بدهید و بخواهید. امروزه دستیارهای صوتی هوشمند بار برقرار ارتباط میان وسایل خانه هوشمند و شما را به دوش می‌کشند و معلوم نیست که فردا ابزار یا تکنولوژی جدیدی جای آن را می‌گیرد یا نه. تجهیزات خانه هوشمند تقریبا با تمام دستیارهای صوتی مختلف ساطگاری دارند البته برخی از آنها به صورت ویژه سازگاری بیشتری با یک دستیار خاص دارند اما همه در کلیات شبیه یکدیگر هستند. شما بر طبق ویژگی محصولات باید دست به انتخاب بهتری بزنید.

در ادامه سعی نمودیم تا شما را با بهترین تجهیزات جذاب خانه های هوشمند در سال 2020 آشنا کنیم.

ما در این لیست تاکید زیادی رو بهترین محصولات از دیدگاه مشتریان داشته ایم که ویژگی‌های مناسبی دارند. این لیست به عنوان یک نقشه راه قادر است تا به شما در جمع آوری تجهیزات خانه هوشمند کمک کند. از آنجایی که ما به صورت کلی در مورد ماهیت محصولات صحبت کرده‌ایم در این بخش صرفا به توضیحات در مورد ویژگی‌های خاص هر محصول بسنده کرده و لینک خرید آن را نیز برایتان قرار می‌دهیم تا در صورت پسندیدن، به راحتی از فروشگاه خرید از آمازون محصول را تهیه کنید.

اسپیکر هوشمند (Amazon Echo Dot (third generation

بررسی تخصصی تجهیزات خانه هوشمند
(Amazon Echo Dot (third generation

در زمینه بلندگو ما محصولات هم سطح زیادی داریم که ویژگی‌های مشابه زیادی دارند و کار ما را برای انتخاب کمی سخت کرده بود. در ابتدا Echo Dot به نسبت Google Home Mini برتری داشت اما با ورود Google Nest Mini با مارک جدید، دو محصول در وضعیت تعادلی قرار گرفتند. دستیارهای صوتی هر دو محصول نیز از نظر کارایی وضعیت مشابهی دارند. بیشتر اوقات شما از یک بلندگوی هوشمند می‌خواهید که وضعیت آب و هوا را اعلام کند، تایمر تنظیم کند یا آهنگی برایتان پخش نماید. با این حال Amazon Echo Dot به دلیل مزیت سخت افزاری و دارا بودن جک خروجی صدا انتخاب جذاب‌تری به شمار می‌رود. همچنین با LED تعبیه شده در آن ظاهر زیباتری پیدا کرده است.

خرید اسپیکر هوشمند (Amazon Echo Dot (third generation

شما می توانید محصول زیر را از طریق لینک زیر خرید کنید.

اسپیکر هوشمند Google Nest Mini

بررسی تخصصی وسایل خانه هوشمند
Google Nest Mini

این اسپیکر هوشمند نسبت به نسل قبلی خود تغییرات قابل توجهی ایجاد نموده است.گوگل کیفیت صوتی را در Nest Mini بهبود بخشید و به صدای باس عمق بیشتری داد. اما قابلیت منحصربفرد یادگیری بلندگو به لطف تراشه‌ای جدید امکان پذیر شده و بلندگو بر اساس آموخته‌های خود از دستورات شما، پردازش را انجام می‌دهد. همچنین اگر اینترنت شما قطع شود به شما اجازه صادرکردن برخی از دستورات را می‌دهد و زمان پاسخگویی پیشرفته نیز عالی است. این تجهیزات خانه هوشمند باعث می‌شود تا زندگی آسوده‌ای داشته باشید.

خرید اسپیکر هوشمند Google Nest Mini

شما می توانید محصول زیر را از طریق لینک زیر خرید کنید.

Google Nest Hub

وسایل هوشمند خانه
Google Nest Hub

همان ویژگی هایی دستیار Google را در Nest Hub دریافت می کنید، با این تفاوت یک یک رابط صفحه بازخورد دیداری درست شما را ارائه می‌دهد. در واقع دستورات گفتاری شما را نشان می‌دهد تا بدانید که Google به صورت صحیح کلمات را شنیده باشد. این سیستم گوگل برای یکپارچه سازی ماهرانه وظایف وسایل خانه هوشمند طراحی می‌شود. شما با یکی از محصولات مقرون به صرفه ترکیب نمایشگر با دستیار صوتی روبرو هستید.

شما می توانید محصول زیر را از طریق لینک زیر خرید کنید.

ارتباط بی سیم با Google Nest Wifi

تجهیزات هوشمند خانه
Google Nest Wifi

ارتباط بی سیم یا همان Wifi لازمه به کارگیری تجهیزات خانه هوشمند است. اگر ارتباط بی سیم شما به اندازه کافی خوب نباشد، قادر به استفاده از وسایل هوشمند نخواهید بود. اگر درخانه بزرگی زندگی می‌کنید، Google Nest Wifi بهترین انتخاب است. زیرا برد بالایی دارد و به خوبی سایر دستگاه‌ها را متصل نگه می دارد.

شما می توانید محصول زیر را از طریق لینک زیر خرید کنید.

لوازم هوشمند خانه
TP-Link Kasa Smart Plug Mini

فکر می‌کنم که راجع به  این محصول به اندازه کافی در بخش‌های بالا صحبت کردیم، اما بدانید که این محصول بسیار ارزان بوده و درک عملکرد آن آسان است. برنامه مناسبی برای آن طراحی شده که به خوبی از عهده وظایفش بر می‌آید. در آخر این محصول انتخاب مورد علاقه مشتریان است!

شما می توانید محصول زیر را از طریق لینک زیر خرید کنید.

لامپ‌های هوشمند Philips Hue White LED

لوازم خانگی هوشمند
Philips Hue White LED

لامپ‌های هوشمند Philips Hue بهترین انتخاب در زمینه روشنایی است. زیرا تنوع طیف روشنایی بالایی دارد و به خوبی با دستیارهای صوتی آمازون، گوگل و اپل سازگاری دارد. اگرچه این مدل لامپ شهرت زیادی را بخاطر تغییر رنگ نور به دست آورد.

خرید لامپ‌های هوشمند Philips Hue 

شما می توانید محصول زیر را از طریق لینک زیر خرید کنید.

Ecobee SmartThermostat

لوازم خانگی هوشمند
Ecobee SmartThermostat

Ecobee SmartThermostat یک ابزار تنظیم کننده دمای هوشمند است که طبق برنامه یا دستورات صوتی شما کار می‌کند. این وسیله به لطف سنسور دما از راه دور با سنجش حرارت محیط به تنظیم دما می‌پردازد.

شما می توانید محصول زیر را از طریق لینک زیر خرید کنید.

دوربین هوشمند Arlo Pro 3

بهترین تجهیزات هوشمند خانه
Arlo Pro 3

Arlo Pro 3 جدیدترین دوربین هوشمند خانگی مورد علاقه کاربران است و نسخه پایه آن شامل دو دوربین و یک پایه بی سیم می‌باشد. این محصول یک دوربین امنیتی Wifi در فضای باز بوده و به لطف طراحی ضد آب عمر بالایی دارد. همچنین باتری به کار رفته در آن ظرفیت بالایی دارد و تا مدت زیادی نیاز به شارژ نخواهد داشت.

خرید دوربین هوشمند Arlo Pro 3

شما می توانید محصول زیر را از طریق لینک زیر خرید کنید.

کیت  SimpliSafe یکی از تجهیزات خانه هوشمند

لوازم هوشمند خانه
SimpliSafe

دوربین امنیتی جزو تجهیزات خانه هوشمند به حساب می‌آید اما کافی نیست! اگر نگران وضعیت کل خانه خود هستسید باید از کیت SimpliSafe استفاده کنید. نسخه پایه آن یک پایه، صفحه کلید، سنسور حرکتی و سنسور باز و بسته شونده دارد.

شما می توانید محصول زیر را از طریق لینک زیر خرید کنید.

زنگ در هوشمند Nest Hello

تجهیزات هوشمند خانه
Nest Hello

زنگ در ویدیویی جزو جدیدترین تجهیزات خانه هوشمند است که به شبکه Wifi شما متصل می‌شود تا بتوانید در لحظه متوجه حضور افراد پشت در شوید. همچنین می توانید سه ساعت کلیپ ویدیویی را به صورت رایگان ضبط و ذخیره کند. اما جذاب‌ترین نکته در مورد آن قابلیت شناسایی چهره با کنترل مالک است. تشخیص چهره فرایند پیچیده‌ای می‌باشد که این دستگاه به خوبی از پس آن برآمده است.

خرید زنگ در هوشمند Nest Hello

شما می توانید محصول زیر را از طریق لینک زیر خرید کنید.

قفل هوشمند August Wi-Fi 

وسایل هوشمند خانه
August Wi-Fi Smart Lock

August Wi-Fi Smart Lock یک سیستم قفل هوشمند است. به راحتی نصب ی شود و به هیچ عنوان جای قفل اصلی شما را نخواهد گرفت و شما با کلید فیزیکی هم قادر به باز کردن قفل درب می باشید. طراحی بسیار زیبایی دارد و از لحاظ اندازه و ابعاد خیلی جمع و جور است. این قفل از طریق بلوتوث یا وایفای به تلفن شما متصل می شود و از زریق یک برنامه ثالث ویژگی‌های بیشتری را به شما اختصاص می دهد. شما بدون نیاز به هیچگونه لوازم جانبی قادر به استفاده از این محصول خاص خواهید بود.

خرید قفل هوشمند August Wi-Fi 

شما می توانید محصول زیر را از طریق لینک زیر خرید کنید.

امیدواریم که مطلب فوق مورد توجه شما قرار گرفته باشد، مالتینا بلاگ موضوعات مختلفی را در دل خود جای داده که هر کدام خواندنی می‌باشند. بخش علم و تکنولوژی پر شده از موضوعات متنوع که به افزایش دانش شما در زمینه های مختلف کمک می‌کند. با اشتراک گذاری این مطلب در رسانه‌های اجتماعی دوستان خود را از زندگی پر فراز و نشیب این نقاش برجسته آگاه کنید. در پایان نظرات خود را با درج کامنت در مورد موضوعات مطرح شده با ما در میان بگذارید.

منبع : digitaltrends , cnet

این مطالب را هم به شما توصیه میکنیم :

[alert type=”info”]مزیت های اصلی خانه هوشمند و معرفی ۴ گجت پرفروش دنیا 

معرفی سه دستیار صوتی هوشمند برتر دنیا : اپل ، آمازون و گوگل[/alert]

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024