بهترین لنزهای دوربین موبایل

با این که تعداد کمی از مردم صاحب یک دوربین با کیفیت بالا هستند، تقریبا همه یک گوشی موبایل با یک دوربین خوب دارند. اگر در فکر این هستید که در عکاسی با دوربین موبایل‌تان یک مرحله به جلو بروید، خرید لنزهای دوربین موبایل قدرتمند می تواند دوربین موبایل شما را ارتقاء دهد. در حال حاضر بسته های زیادی در بازار موجود هستند که انواع مختلفی از لنزها را دارند، یکی از متداول ترین آن ها لنز فیش آی است که برای گرفتن عکس های با میدان دید 180 درجه  استفاده می‌شود و لنزهای واید که مناظر و صحنه‌های گسترده را به تصویر می‌کشند. برای به دست آوردن جزئیات بیشتر در عکس‌های کلوز آپ، بسیاری از تولیدکنندگان لنزهای ماکرو را نیز در این بسته ها قرار می‌دهند. بعضی از این بسته ها حتی شامل تله فوتو یا لنز های CPL نیز هستند.

فهرست مطالب

در این مقاله به انواع لنزهای دوربین موبایل می‌پردازیم و ویژگی های کامل آنها را بررسی می کنیم.

چگونه باید بهترین لنزهای دوربین موبایل مناسب نیازهای خود را پیدا کنید؟

اگر می خواهید کمی به توانایی‌های اپتیکی دوربین گوشی خود اضافه کنید، انتخاب‌های زیادی از میان لنزهای دوربین موبایل دارید. برای این که کارتان را ساده تر کنیم، ما لیستی از بهترین لنزهای دوربین موبایل را برای شما تهیه کرده ایم. یک لنز با کیفیت همیشه باید کیفیت عکس را بهتر کند نه این که آن را خراب تر کند، جنبه های دیگری هم هستند که باید قبل از خرید لنزهای دوربین موبایل برای گوشی هوشمندتان در نظر بگیرید.

لنزهای دوربین موبایل 1

  • سادگی استفاده

این ویژگی بسیار مهم است، لنزهایی که استفاده سریع از آن ها سخت است ارزش خرید ندارند. مدل هایی هستند که طراحی های لاستیک مانند مخصوصی دارند که لنزها را از سر خوردن محافظت می‌کند و کلیپس هایی به همراه آنها ارائه می‌شوند که به سادگی روی دوربین گوشی قرار می‌گیرند.

  • جنس ماده و دوام

لنزهای دوربین موبایل فوق العاده‌ای در بازار وجود دارند که از شیشه‌ی اپتیکال با کیفیت بالا و دیگر مواد مرغوب ساخته شده‌اند که به طور کلی دوام آنها را بالا می‌برد. بعضی از بسته‌ها حاوی جعبه‌های محکمی هستند که برای محافظت از لنزها در هنگام جابه جایی کاربردی هستند و همه‌ی بخش های لنزها را سالم کنار هم نگه می‌دارند.

  • قیمت

حتی کسانی که هوادار سر سخت عکس گرفتن با دوربین موبایل هستند احتمالا قصد ندارند بیشتر از 100 دلار برای لنزهای دوربین موبایل هوشمند خرج کنند. شما می‌توانید با گزینه‌های مقرون به صرفه‌تر عکس‌های بسیار خوبی بگیرید. تعادل میان ویژگی ها و قیمت بسیار مهم است.

کیفیت تصویر مشخصا مهم ترین فاکتوری است که باید در نظر بگیرید اما این به نوع لنزی که ترجیح می دهید در هنگام عکاسی بیشتر از آن استفاده کنید، بستگی دارد. در این لیست، موردهای خوبی از میان لنزهای دوربین موبایل که می توانند حقیقتا امکانات عکاسی شما را گسترش دهند، بدون این که نیاز باشد پول زیادی خرج کنید را به شما معرفی می کنیم. بیایید ببینیم کدام یک از این لنزهای دوربین موبایل موجود در بازار در حال حاضر بهترین هستند.

۱- لنز دوربین موبایل کلیپسی برند AMIR

این لنز ساخت AMIR با توجه به سطح بالای کیفیتی که دارد و همینطور قیمت مناسبش یک انتخاب ایده ال است. این لنزها برای همه‌ی انواع دوربین های موبایل مناسب هستند، بسیار قابل حمل اند و توانایی زیادی در بهتر کردن عکس ها دارند. این بسته شامل سه نوع لنز واید، فیش آی و ماکرو است. از آن جایی که محصولات این شرکت با اکثر گوشی‌های هوشمند سازگاری دارند، می‌توان گفت که این بسته قابلیت های بالایی دارد.

با کمک شش لایه شیشه‌ی دقیق SLR، می توانید تقریبا به طور کامل همه‌ی نورهای خیره‌کننده و انعکاس های نادرست را از بین ببرید. اولین لنزی که توجه ها را به خودش جلب می کند لنز واید با زاویه فوق باز 0.40X است. این لنز اجازه می دهد بخش بیشتری از منظره را در عکس ثبت کنید و عکس های فوق العاده تر و گسترده تری بگیرید.

لنز 180 درجه‌ی فیش آی در این بسته این توانایی را به شما می دهد تا دنیا را از زاویه‌ی متفاوتی ببینید و تجربه های جدیدی در عکاسی به دست بیاورید. افکت تنگ ماهی دایره ای عکس های‌تان را جلوه‌دارتر می‌کند در حالی که این لنز می‌تواند نقش لنز زاویه باز را نیز داشته باشد. در نهایت با استفاده از لنز ماکرو، می توانید پرسپکتیو پنهان اشیاء نزدیک را با نگاهی عمیق تر و جزئی تر ببینید. با این لنز 10X می توانید تصاویر واضحی در فاصله نزدیک 13 میلی متری از اشیاء ثبت کنید. این لنز برای عکس گرفتن از گل ها، حشرات، سکه ها و دیگر چیز های کوچک مناسب است.

نکته ای که باید در مورد این شیشه ها به آن توجه داشته باشید این است که آن ها مناسب محورهای نگه دارنده‌ی Zhiyun Smooth Q نیستند. همینطور توصیه می‌شود که قاب دور گوشی را برای گرفتن عکس های بهتر بیرون بیاورید و معمولا از نور فلش استفاده نکنید زیرا در بعضی از مدل های گوشی ها نور فلش زیر کلیپس لنزهای دوربین موبایل قرار می‌گیرد.

Amir طراحی خوب و قابل حملی دارد و یک کلیپس همه کاره‌ی قابل جدا شدن برای لنزها ارائه می‌دهد که برای بسیاری از گوشی‌ها شامل گوشی‌های آیفون و گوشی های اندرویدی مناسب است. این کلیپس حتی برای آیپد نیز مناسب است. یک پارچه‌ی نرم مایکروفیبر برای تمیز کردن لنزها و یک جعبه‌ی سیاه رنگ که برای محافظت از آنها در هنگام جابه جایی کاربرد دارد نیز در بسته در نظر گرفته شده است.

به طور کلی، این بسته قیمت مناسبی دارد و برای ثبت تصاویر خارق العاده با گوشی موبایل بسیار مناسب است. همه‌ی این لنزهای دوربین موبایل، به خصوص لنزهای واید، می‌توانند تجربه‌ی عکاسی روزانه‌ی شما را لذت بخش تر کنند. با این قیمت، نباید واقعا انتظار بالاترین کیفیت ممکن را داشته باشید، اما این لنزها به خوبی کیفیت عکس گرفته شده با دوربین موبایل شما را بالا می برند.

ویژگی های کلیدی

  • ساخته شده از شیشه‌ی با کیفیت
  • قابل حمل و کلیپس با طراحی قابل جدا شدن
  • لنز واید 40X
  • لنز فیش آی 180 درجه
  • لنز ماکرو 10X

لنزهای دوربین موبایل 2

خرید از آمازون

۲- لنز دوربین حرفه ای آیفون Xenovo

بسته‌ی حرفه‌ایXenovo  که برای آیفون عرضه شده است از شیشه اپتیکال با کیفیت بالا ساخته شده و تضمین می‌کند که سطح جدیدی از هیجان را به عکس‌های شما اضافه کند. این بسته حاوی ترکیبی نیرومند از لنزهای دوربین موبایل است. شما یک لنز واید برای ثبت اشیاء بیشتر در عکس‌ها و یک لنز ماکرو با بزرگنمایی فوق العاده زیاد 12.5X برای ثبت کلوز آپ های زیبا خواهید داشت.

پوشش لنز واید از آلومینیوم بدنه‌ی هواپیما ساخته شده است تا دوام بالاتری داشته باشد. Xenovo همیشه از بهترین نوع شیشه برای رسیدن به وضوح تصویر ایده آل استفاده می‌کند. برای کم کردن شبح‌ها، انعکاس‌ها و دیگر نورهای مصنوعی، سازنده‌ی این لنزها آنها را با یک لایه چند عنصره‌ی مخصوص پوشش داده است. به دلیل وجود زاویه بسیار باز 0.45X، شما می‌توانید در مقایسه با لنزهای دوربین موبایل ارزان قیمت تر، المان های بیشتری را در عکس های خود جا دهید. با این لنز ها دیگر با vignetting ها، یعنی گوشه‌های تاریکی که در لنز‌های کم کیفیت تر به وجود می آیند سرو کار نخواهید داشت.

اگر دوست دارید جزئیات تصاویر را ثبت کنید و به دنیای ناشناخته‌ی اشیاء کوچک وارد شوید، لنز ماکروی این بسته کمک بزرگی به شما خواهد کرد. این لنز قابلیت بزرگنمایی 12.5X را دارد که می‌تواند همه‌ی جزئیات را با دقت و تمرکز بالایی در تصاویر ماکرو با وضوح بالا ثبت کند.

کلیپسی که برای محکم کردن لنز روی دوربین استفاده می‌شود قدرت گیرایش بالایی دارد اما از پدهای نرم لاستیکی برخوردار است که از گوشی شما در برابر خط و خش‌ها محافظت می‌کند. یک چراغ LED قابل شارژ به گوشی شما متصل می شود که برای روشن کردن محیط با یک نور مناسب و مداوم قابل استفاده است، این چراغ عملکرد بهتری از فلش خود گوشی دارد. فلش گوشی معمولا بیشتر عکس‌ها را خراب می‌کند تا اینکه بخواهد کیفیت آن ها را بهتر کند زیرا با انداختن نور در چشم افراد آنها را موقتا کور می‌کند و تصاویر غیر طبیعی با محیطی تاریک ثبت می کند اما این نور LED تعداد دفعات تکرار گرفتن عکس های‌تان را کم می‌کند و باعث می‌شود در اولین عکس به آن چیزی که می‌خواهید دست پیدا کنید.

برای این که لنزها را به سلامت جا به جا کنید، Xenovo جعبه‌ی بسیار محکمی ارائه داده است که همه‌ی اجزا را کنار هم نگه می‌دارد. همینطور یک کلیپس مخصوص برای آویزان کردن جعبه به کیف لپ تاپ یا کوله پشتی برای دسترسی سریع به لنز نیز در بسته وجود دارد. این کلیپس راحتی زیادی برایتان فراهم می‌آورد.

با اینکه بسته‌ی Xenovo مخصوص گوشی های آیفون طراحی شده است، می تواند برای هر نوع گوشی موبایلی که اندازه‌ی مناسبی دارد استفاده شود. با در نظر گرفتن تمام ویژگی ها این شرکت برای ساخت این مجموعه از لنزهای دوربین موبایل فوق العاده با کیفیت تلاش زیادی کرده است. می توانید خودتان به وضوح تفاوت را احساس کنید، اما قیمت آن نیز کمی از دیگر بسته ها بالاتر است. هنوز هم اگر می خواهید عکس های حرفه‌ای تری با گوشی آیفون خود بگیرید، برای خرید این لنزها تردید نداشته باشید زیرا قطعا ارزش پولی که برایشان خرج می‌کنید را دارند.

ویژگی های کلیدی

  • لنز واید 45X Truview
  • کلیپس Trugrip
  • لنز ماکرو 5X
  • چراغ LED قابل شارژ
  • جعبه‌ی محکم

لنزهای دوربین موبایل 3

خرید از آمازون

۳- لنز دوربین گوشی‌های هوشمند و آیفون Pocket lens

اگر بودجه‌ی کمی دارید اما هنوز هم دوست دارید افکت های جالب و جدیدی به تصاویر خود اضافه کنید، بسته‌یPocket lens  می‌تواند پاسخ مناسبی برای نیازهای شما باشد.

لنزهای این بسته که به نحوی به عنوان نسخه‌ی ارزان قیمت تر لنزهای با برند های گران قیمت عرضه شده اند، نمی‌توانند شما را شگفت زده کنند اما قطعا توانایی بالاتری نسبت به چیزی که از این رده‌ی قیمت انتظار دارید خواهند داشت، پس حتما باید آن ها را مد نظر قرار دهید.

این بسته مجموعه ای از لنز واید و ماکرو است. این دو هر کدام می توانند به روش خودشان توانایی و خلاقیت شما را برای گرفتن عکس ها زیبا افزایش دهند. بزرگنمایی 0.67X لنز واید به این معنی است که شما می‌توانید عکس هایی با زاویه 25% بازتر بگیرید که برای ثبت مناظر بسیار ارزشمند است. این لنز می‌توانست بهتر از این باشد اما همین مقدار هم برای بسیاری از اوقات مانند زمانی که می خواهید عکس‌های گروهی بگیرد و همه‌ی اعضا را در عکس جا دهید کافی است.

لنز ماکرو از شیشه و آلومینیوم ساخته شده است و میزان بزرگنمایی بالایی دارد (10X) که برای ثبت تصاویر کلوز آپ خوب کافی است. یک کلیپس سفید رنگ و بادوام که طراحی شده است تا بی حرکت در جای خود باقی بماند به همراه لنزها وجود دارد. این کلیپس به طور ویژه برای آیفون طراحی شده است اما با بسیاری از انواع گوشی‌ها سازگاری دارد. این کلیپس را می‌توانید روی اکثر قاب‌های گوشی‌ها نصب کنید اما توصیه می‌شود که برای به دست آوردن بهترین نتیجه از عکاسی با این لنزهای دوربین موبایل، قاب گوشی را در بیاورید. یکی دیگر از اجزای کاربردی درون جعبه کیسه‌ی ضد آبی است که از پارچه‌ی دولایه ساخته شده است. این پارچه به مقدار کمی از لنزها محافظت می‌کند اما از هیچ چیز بهتر است پس شکایتی نداریم.

هر دوی لنزهای این بسته این توانایی را دارند که پرسپکتیو شما را به شدت تغییر دهند و با استفاده از آن ها ناگهان همه چیز برایتان به موضوعات جالبی برای عکاسی تبدیل خواهند شد. Pocket Lenses کارش را به خوبی در خلق افکت های زیبا با ابزار اپتیکالش انجام داده است و بسته ای از لنزهایی ارائه داده است که قیمت مناسبی دارند و لذت عکاسی را با خود به همراه می‌آورند. این بسته تعادل مناسبی میان قیمت و کیفیت لنزها دارد و مناسب عکاس های تازه کار و کسانی است که دوست دارند هر از گاهی عکس‌های خوبی بگیرند.

ویژگی‌های کلیدی

  • لنز واید 65X
  • بزرگنمایی ماکرو 10X
  • طراحی ضد لغزش
  • کیسه‌ی ضد آب
  • تقریبا برای همه‌ی گوشی های هوشمند قابل استفاده است

لنزهای دوربین موبایل 4

خرید از آمازون

۴- بسته‌ی لنز های حرفه ای جهانی دوربین موبایل DOFLY HD

علی رغم پیشرفت زیاد تکنولوژی، دوربین‌های موبایل معمولی هنوز محدودیت های بسیاری دارند. از این رو خرید یک بسته لنز با کیفیت برای کسانی که می خواهند تجربه های خلاق بیشتری داشته باشند امری ضروری به نظر می رسد. DOFLY شما را به لنزهای دوربین موبایلی مجهز می‌کند که با آنها قادر به ثبت تصاویر خارق العاده ای خواهید بود. این بسته‌ی جهانی که قیمت بسیار مناسبی دارد می‌تواند احساسی حرفه ای به عکس های شما بدهد و دوستان‌تان را شگفت زده کند.

سه لنز اپتیکال ضروری در این بسته وجود دارند. اول از همه یک لنز فیش آی 230 درجه در بسته وجود دارد که می‌تواند تصاویر را در هم شکسته و یک تصویر دایره ای شکل به وجود بیاورد. با این لنز، می توانید دنیای جذابی را کشف کنید و عکس های جالبی با زاویه دیدهای منحصر به فرد بگیرید.

لنز دومی که DOLFY در بسته‌ی خود قرار داده است لنز واید 0.6X است. این لنز که برای عکس های دسته جمعی مناسب است، محدوده‌ی وسیع 150 درجه ای دارد و کمک می‌کند تا عکس های فوق العاده زیبایی بگیرید. آخرین لنز موجود در بسته لنز ماکرو 15X است که برای برجسته کردن جزئیات ظریف و بافت های اشیاء کوچک و محیط مناسب است.

علاوه بر کارکرد بالای لنزهای دوربین موبایل، این شرکت روی دوام آن ها نیز تمرکز کرده و آن ها را از شیشه های کلاس بالا ساخته است و در طراحی آنها سعی کرده است از هر گونه اثر نوری نامناسب مانند نورهای خیره کننده و اثر شبحی که ممکن است به دلیل انعکاس رخ دهند جلوگیری کند. قاب آلومینیومی لنز ها ظاهر بسیار زیبایی دارد و حس ویژه ای به لنزها می‌دهد.

این کمپانی تضمین کرده است که لنزها برای استفاده در مدل های مختلف گوشی‌های آیفون و سامسونگ و بسیاری از انواع دیگر گوشی‌ها مناسب هستند. یک نکته‌ی حائز اهمیت این است که این شرکت یک جعبه‌ی محافظ خوب و مستحکم به همراه لنزها ارائه می‌دهد، زیرا این لنزها بسیار ظریف هستند و باید با احتیاط جا به جا شوند.

اگر می خواهید یک بسته لنز با توانایی های بالا برای دوربین گوشی موبایل خود بخرید، ما از میان گزینه های لیست خود این بسته لنزهای جهانی را به شما توصیه می‌کنیم. این لنزهای دوربین موبایل در هنگام عکاسی تاثیر فوق العاده ای دارند و افکت های‌شان به وضوح عکس های شما را بهتر می‌کنند. با توجه به قیمت بسته و کیفیت عکسی که این لنزها ارائه می‌دهند، از خرید خود پشیمان نخواهید شد و از داشتن آنها لذت می‌برید.

ویژگی‌های کلیدی

  • لنز فیش آی Screen Capture 230 درجه
  • لنز ماکرو 15X
  • لنز واید 65X
  • جعبه برای جا به جایی
  • قاب فلزی آلومینیومی
  • قابل استفاده در گوشی های مختلف

لنزهای دوربین موبایل 5

خرید از آمازون

۵- بسته لنزهای دوربین موبایل Zeso

این بسته‌ی لنز های Zeso به همراه یک کنترل از راه دور سلفی و همینطور یک سه پایه به طور ویژه طراحی شده اند تا عکس‌های شما را به سطحی حرفه ای تر ببرند و تجربه‌ی لذت بخش تری از کارکردن با دوربین موبایل‌تان برایتان فراهم می‌آورند. قیمت این بسته کمی از دیگر بسته های ابتدایی تر بالاتر است، اما با توجه به امکاناتی که این بسته در اختیارتان می‌گذارد، می‌توان به جرئت گفت که قطعا ارزشش را دارد.

Zeso در این بسته یک لنز واید، یک لنز ماکرو و یک فیلتر قطبنده‌ی CPL قرار داده است. بیایید ببینیم هر کدام از این ها چه کاری می توانند انجام دهند. لنز واید 0.45X به شما کمک می‌کند تا زاویه دید بازتری را در عکس های‌تان ثبت کنید که در میان همه‌ی انواع عکس‌ها می‌تواند تاثیر شگفت انگیزی روی کیفیت سلفی های‌تان داشته باشد.

لنز ماکرو 15X اجازه می‌دهد عکس‌های کلوز آپ بگیرید و عمق‌های پنهان را کشف کنید. بزرگنمایی زیاد این لنز زمانی که می‌خواهید همه‌ی جزئیات و بافت های اشیاء کوچک را ثبت کنید تفاوت زیادی در عکس های‌تان ایجاد می‌کند. در آخر فیلتر قطبنده‌ی CPL، 37 میلی‌متری که یک افکت پخش نور به وجود می آورد، می‌تواند برای گرفتن عکس‌های با وضوح بالا استفاده شود. چیز های جالب دیگری هم در این بسته وجود دارند. یکی از آنها یک سه پایه چند کاره است که برای گرفتن عکس‌ها و ویدیوهای با ثبات و بدون لرزش مناسب است. این سه پایه بسیار جمع و جور و سبک است و هر نوع گوشی موبایل را می توان روی آن نصب کرد.

با استفاده از کنترل از راه دور بی سیم، همیشه می‌توانید سلفی های خوبی بگیرید. این کنترل از راه دور همینطور کمک می کند تا زمانی که دوربین روی سه پایه قرار دارد با آن عکس بگیرید و استفاده از آن بسیار ساده است. یکی دیگر از امکانات بسته کلیپس پلاستیکی است که با آن می توانید لنزها را بدون آسیب زدن به گوشی روی آن نصب کنید. این شیشه‌ی حاشیه دار می تواند انعکاس های نور را در اطراف لبه های لنزهای دوربین موبایل کاهش دهد.

بسته‌ی Zeso مجموعه‌ی فوق العاده ای از ابزارهای عکاسی برای کسانی است که سرگرمی مورد علاقه‌شان عکاسی است و دوست دارند پتانسیل های خود را در عکاسی با گوشی موبایل افزایش دهند. با توجه به کیفیت فوق العاده بالای لنزها و دیگر لوازم جانبی کاربردی درون جعبه، می‌توان گفت که بسته یکی از بهترین گزینه ها برای دستیابی به عالی‌ترین عکس‌ها است.

ویژگی های کلیدی

  • لنز واید 45X
  • لنز ماکرو 15X
  • فیلتر قطبنده‌ی پیشرفته
  • سه پایه چندکاره
  • سبک و بادوام
  • کنترل از راه دور بی سیم
  • جعبه‌ی محکم ضد آب

لنزهای دوربین موبایل 6

خرید از آمازون

۶- بسته‌ی لنزهای دوربین موبایل Zwish

این بسته Zwish چهار لنز در یک بسته قرار داده است و با افکت هایی زیبا سعی در بهبود کیفیت عکاسی با دوربین موبایل دارد. طراحی کلیپسی این لنزها این اطمینان را به ما می‌دهد که لنزها برای انواع مختلف گوشی‌های موبایل قابل استفاده هستند. با این قیمت، می توان گفت که خرید این بسته قطعا معامله‌ی پر سودی است. در ادامه توضیح می‌دهیم که چرا این بسته تا این حد انتخاب جذابی است.

لنز 12X اپتیکال زوم تله فوتو اصلی ترین کالای درون بسته است که می تواند تصویر حقیقی اهداف در فاصله‌ی دور را ثبت کند. درست مانند یک تلسکوپ یک چشمی، می توانید لنز را جدا کنید و به عنوان لنز تلسکوپ به تنهایی از آن برای تماشای بازی فوتبال یا حیوانات و طبیعت استفاده کنید. این لنز تله فوتوی قدرتمند عکس برداری از اشیاء دور را بسیار ساده تر می‌کند.

لنز واید 0.63X برای تصویر برداری از محدوده‌ی وسیعی از فضا مانند منظره‌ی یک شهر مناسب است. گرفتن عکس‌های گروهی با این لنز نیز ساده است. برای به دست آوردن بهترین نتیجه ها، باید در یک منطقه‌ی باز و پهناور قرار داشته باشید تا بتوانید از تمام توانایی‌های لنز واید استفاده کنید.

لنز فیش آی نیز گزینه‌ی اضافه ای است که تصاویر دایره وار جالبی که به تنگ ماهی شباهت دارند از فضا ثبت می کند. انواع مختلف عکس‌هایی که می‌توانید با این لنز بگیرید بی شمار اند. Zwish همینطور یک لنز ماکرو با بزرگنمایی 15X در این بسته قرار داده است که برای عکس برداری از جزئیات اشیاء کوچک مناسب است.

لنز های واید و ماکرو در یک بسته دو تایی قرار دارند. آنها به هم پیچ شده اند تا نگهداری ساده‌تری داشته باشند. برای استفاده از لنز ماکرو، تنها باید پیچ لنز واید را از آن باز کنید. لنزها زیاد محکم نیستند زیرا قاب آن ها از پلاستیک و آلومینیوم ساخته شده است. با توجه به قیمت، این مشکل بزرگی نیست، اگر لنزهای دوربین موبایلی را ترجیح می دهید که از فلز ساخته شده اند و کمی سنگین تر هستند، احتمالا باید به دنبال بسته‌ی گران قیمت تری باشید.

با نگاهی دوباره به کیفیت بسته‌ی Zwish، می توانیم نتیجه‌ی مثبتی از عملکرد آن بگیریم. همه‌ی لنزهای این بسته عملکرد قابل اعتمادی دارند و سطح بالایی از کیفیت را به عکس‌های شما می‌بخشند، به خصوص لنز تله فوتو که احتمالا جذاب‌ترین لنز درون بسته است. با توجه به امکاناتی که دریافت خواهدی کرد می توان گفت که قیمت این بسته حتی فراتر از مناسب است. ما حتما این بسته را به کسانی که چیزی ورای توانایی‌های دوربین گوشی خود می‌خواهند پیشنهاد می‌کنیم.

ویژگی های کلیدی

  • لنز تله فوتو 12X
  • کلیپس دوربین قابل جدا شدن
  • لنز واید 63X
  • لنز ماکرو 15X
  • لنز فیش آی
  • قابل استفاده روی گوشی‌های هوشمند مختلف

لنزهای دوربین موبایل 7

خرید از آمازون

۷- بسته لنز دوربین موبایل ClipityPix 

یکی دیگر از لنزهای دوربین موبایل خوب بازار که این بار 5 لنز در یک بسته ارائه می‌دهد توسط شرکت ClipityPix ساخته شده است و برای کسانی ساخته شده است که تفریح‌شان عکاسی است و دوست دارند کمی چاشنی به عکس هایی که با گوشی موبایل‌شان می‌گیرند اضافه کنند. قیمت برای چنین بسته‌ی بزرگی نسبتا مناسب است و کیفیتی که دریافت می‌کنید نسبت به هزینه ای که پرداخت می کنید بسیار بالاتر است.

لنز ها در جعبه‌ی کوچک و جمع و جوری بسته بندی شده اند و هر کدام از آن ها برای موقعیت های خاص و متفاوتی مناسب هستند. در کنار لنز واید، فیش آی و ماکر که معمولا در اکثر بسته ها وجود دارند؛ لنز‌های تله فوتو و CPL نیز در این بسته قرار داده شده اند. لنز تله فوتو برای تصویر برداری از فاصله‌ی دور مناسب است و لنز CPL یک فیلتر مخصوص قطبنده دارد که بعضی از انعکاس ها را از بین برده و تصویر واضح تری ثبت می‌کند.

لنز فیش آی 198 درجه ای برای گرفتن عکس های بامزه‌ی دایره وار مناسب است و لنز واید 0.63X پرسپکتیو شما را کمی افزایش می‌دهد تا اشیاء بیشتری را در یک محیط گسترده در عکس خود جای دهید. در آخر، لنز ماکرو با بزرگنمایی 15X قدرت این را دارد که جزئیات اشیاء کوچکی که قصد عکس گرفتن از آنها را دارید را به خوبی ثبت کند.

ClipityPix سازگاری این لنزهای دوربین موبایل با انواع گوشی‌ها را تضمین کرده است اما باید ذکر شود که این لنز مناسب گوشی‌های با دوربین دوگانه نیست. نکته‌ی دیگری که باید بدانید این است که لنز های ماکرو و واید به هم متصل هستند و زمانی که می خواهید از لنز ماکرو استفاده کنید باید آنها را از هم جدا کنید.

نکته قابل ذکر دیگری در مورد این بسته‌ی فوق العاده که قیمتی بسیار کمتر از آنچه در خور کیفیت بالای لنز هایی که ارائه می دهد دارد وجود ندارد. این لنزها برای عکس برداری از مراسم ها و عکس های گروهی عالی هستند، همینطور این لنزهای دوربین موبایل می‌توانند عکس‌های بسیار با کیفیتی تولید کنند که تا مدت ها باقی می‌مانند.

ویژگی های کلیدی

  • لنز فیش آی 198 درجه
  • لنز ماکرو 15X
  • لنز واید 63X
  • لنز CPL
  • لنز تلسکوپی 2X
  • سازگاری بالا
  • لنزهای دوربین موبایل 8

خرید از آمازون

۸- بسته‌ی 3 عددی لنزهای دوربین موبایل YIEASY

این بسته‌ی سه عددی YIEASY برای همه‌ی کسانی که معتقدند نباید هزینه‌ی زیادی صرف چنین لوازم جانبی ساده ای شود گزینه‌ی بسیار مناسبی است. با چنین قیمت پایین و کارکرد ساده ای، این لنزها می توانند روش عکاسی شما با گوشی موبایل‌تان را بهتر کرده و آن را به تجربه‌ی لذت بخش تری تبدیل کنند.

اولین چیزی که نظر ها را به سمت لنزهای دوربین موبایل این بسته جذب می کند قطعا لنز واید 0.4X است. این لنز پرسپکتیو جدیدی به عکس های‌تان داده و اجازه می‌دهد بخش بسیار زیادی از نمای منظره را در عکس‌های خود ثبت کنید. چنین لنز قدرتمندی در این محدوده‌ی قیمت بسیار کمیاب است. یکی دیگر از لنزهای درون بسته لنز فیش آی 180 درجه ای است که برای گرفتن عکس‌های دایره وار جالب در بعضی موقعیت‌ها مناسب است و لنز ماکرو آخرین لنز درون بسته است و قدرت بزرگنمایی خوبی دارد (10X).

ساخت لنزها دوام بالایی دارد و در آنها از آلومینیوم برای قاب دور لنزها و ABS برای ساخت کلیپس‌ها استفاده شده است تا کلیپس‌ها بتوانند به خوبی لنز را روی دوربین بی‌حرکت نگه دارند. کلیپس به همراه یک پد سیلیکونی طراحی شده است که به راحتی جا به جا می‌شود و روی گوشی خراش نمی اندازد. کلیپی اندازه‌ی کوچکی دارد و با بسیاری از گوشی‌های آیفون و گوشی ها اندرویدی سازگار است. لنزهای واید و ماکرو برای افزایش زاویه دید به هم متصل شده اند، اما می‌توانید به سادگی آن ها را از هم جدا کنید.

اگر به عکاسی با دوربین گوشی هوشمند خود علاقه دارید و تعدادی لنز چند کاره با کاربرد آسان می‌خواهید، این بسته بسیار به کارتان خواهد آمد. اگر آنها را درست روی گوشی خود نصب کنید می توانید عکس‌هایی زیبا با وضوحی فوق العاده بگیرید. این بسته، به خاطر لنز واید درونش هم که شده قطعا ارزش خرید را دارد.

ویژگی های کلیدی

  • لنر فیش آی 180 درجه
  • لنز واید 40X
  • لنز ماکرو 10X
  • با دوام و استفاده‌ی ساده
  • طراحی کلیپس به همراه پد
  • جمع و جور و قابل حمل

لنزهای دوربین موبایل 9

خرید از آمازون

۹- لنزهای دوربین موبایل Olloclip XS Max Clip

اگر گوشی شما آیفون است، احتمالا فکر می کنید که گوشی شما در دنیای عکاسی با دوربین گوشی موبایل حرف اول را می زند. اگر این طور است، باید بیشتر فکر کنید. این مجموعه شامل سه لنز بسیار ضروری فیش آی، سوپر واید و ماکرو است که در سیستم اتصال کلیپسی Olloclip با اتصال X قابل تعویض عرضه شده اند.

استفاده از آن ها راحت است اما باید روش کار آن با دوربین دوگانه‌ی آیفون X را یاد بگیرید که شامل استفاده از حالت پرتره برای زوم‌های نزدیک هم می‌شود. اما، مانند اکثر لنزهای دوربین موبایل کلیپسی، این لنزها نیز با محافظ نمایشگر مشکلی ندارند اما نمی‌توانند همزمان با قاب‌های محافظ گوشی استفاده شوند همینطور جلو نور فلش را نیز می‌گیرند.

لنز های Olloclip به صورت یک لنز سوپر واید، 15x ماکرو و 180 درجه فیش آی ارائه می‌شود. برای استفاده از این لنزهای دوربین موبایل سطح مهارت کاربر باید متوسط باشد.

زمانی که صحبت از شرکت هایی باشد که تنها مختص به تولید لنز برای دوربین گوشی‌های هوشمند هستند، شرکت Olloclip یکی از بهترین‌ها است. این شرکت آرایه سرگیجه آوری از لنز ها را تولید می‌کند که همه‌ی آنها با استفاده از کلیپس اتصال لنز سری X به بالای گوشی های آیفون XR (که کمی از XS Max  ارزان قیمت تر است) و آیفون XS (که کمی گران قیمت تر است) متصل می شوند. استفاده از این لنزها ساده است اما باید از گوشی بدون قاب استفاده کنید.

ویژگی های کلیدی

  • کیفیت ساخت بالا
  • استفاده آسان
  • قیمت بالا
  • نیاز به تعویض لنزها به صورت دستی
  • قابل استفاده برای دوربین های دوگانه
  • عدم سازگاری با فلش
  • عدم امکان استفاده با وجود قاب محافظ گوشی

لنزهای دوربین موبایل 10

خرید از آمازون

۱۰- لنز Moment Tele

این لنز به صورت تله فوتو 60 میلی متری ارائه می‌شود و افراد تازه کار هم می‌توانند از آن استفاده کنند.

این لنز تله فوتو با فاصله‌ی کانونی 60 میلی‌متری بسیار قدرتمند و با کیفیت است و با این که وزن نسبتا بالایی دارد مزیت آن این است که از دیگر لنزهای دوربین موبایل گسترده تر است که به آن کمک می‌کند vignetting و اعوجاج های گوشه های تصویر را کاهش دهد و کیفیت کلی عکس را بسیار افزایش می‌دهد.

صفحه‌ی قرار دهی لنز به جای آهن ربا با یک چسب تمیز متصل شده است که گاهی در ثبات اپتیکی تصویر تداخل ایجاد می‌کند. این دوربین از 25 گوشی آیفون و اندروید متفاوت پشتیبانی می‌کند. Moment در حال حاضر این صفحه ها را برای آیفون 7 و آیفون 7 پلاس هم تولید می‌کند.

سیستم اتصال لنز به دوربین نیازی به یک قاب پشتی مخصوص برای گوشی ندارد که یکی از مزیت‌های آن به نسبت دیگر لنزهای دوربین موبایل بازار است. یک کیف از جنس مایکروفیبر هم در بسته قرار دارد که می‌توانید از آن به عنوان پارچه تمیز کننده لنزها نیز استفاده کنید.

ویژگی های کلیدی

  • تصویر با وضوح بالا
  • سازگاری گسترده با گوشی ها
  • لنز کمی سنگین
  • عدم وجود صفحه‌ی محافظ لنز

لنزهای دوربین موبایل 11

خرید از آمازون

 

همچنین بخوانید :

راهنمای خرید لوازم جانبی دوربین گوشی‌های هوشمند

۱۰ هدیه مناسب برای آقایانی که عاشق تکنولوژی هستند

۱۱- لنز های ExoLens with Optics ساخته شده توسط Zeiss Wide-Angle

در این بسته شما یک لنز  equivalent 18mmخواهید داشت. این لنز برای افراد باتجربه‌تر مناسب است.

شرکت آمریکایی Fellows با همکاری یکی از برجسته‌ترین شرکت‌های ساخت لنز یعنی Zeiss لنزهای ExoLens با توانایی‌های اپتیکی بالا را برای آیفون ساخته اند. این لنز واید فاصله‌ی کانونی موثر دوربین آیفون را تا 18 میلی‌متر کاهش می‌دهد.

همه‌ی قاب این لنز از آلومینیوم آندی سیاه ساخته شده است، در حالی که لنز قابل جدا شدن است و به طور اطمینان بخشی سنگین است. درون لنز المان های دایره گونی قرار دارند که جلوی اعوجاج را می‌گیرند و یک پوشش ضد انعکاس، بازتاب نور از روی لنز را کاهش داده و میزان عبور نور را بهبود می‌دهد.

کیفیت ساخت لنزهای دوربین موبایل فوق العاده است اما بسته بندی لنز کمی دردسر ساز است، قطعا با هزینه کردن برای این لنز محصولی درجه یک نصیب‌تان خواهد شد.

ویژگی های کلیدی

  • کیفیت ساخت بالا
  • وضوح عالی
  • طراحی دردسر ساز
  • قیمت بالا

لنزهای دوربین موبایل 12

خرید از آمازون

۱۲- بسته‌ی لنز های دوربین موبایل CamKix

لنز استفاده شده از مدل تله فوتو، فیش آی، ماکرو، واید است. همچنین این محصول برای افراد تازه کار ساخته شده است و همه می‌توانند از آن استفاده کنند.

CamKix برای آیفون 6 و 6S به عنوان یک بسته‌ی ابتدایی گزینه‌ی مناسبی برای کسانی است که برای اولین بار قصد تجربه استفاده از لنزهای دوربین موبایل را دارند. این بسته شامل 4 لنز است که تنوع بالایی دارند، شامل لنز فیش آی و یک ترکیب از لنز های ماکرو و واید.

این لنزها ممکن است کمی حس پلاستیک مانند داشته باشند، اما توانایی عکس برداری‌شان در این محدوده‌ی قیمت بسیار شگفت آور است، اما با این حال نمی‌توانند انتظارات شما برای گرفتن عکس‌های با کیفیت فوق العاده بالا و کاملا بدون اعوجاج را برآورده کنند.

لنزها در جعبه‌های اختصاصی قرار دارند. همینطور یک سه پایه کوچک با پایه های قابل بلند شدن نیز در این بسته وجود دارد که مجهز به نگه دارنده ای است که می تواند همه‌ی انواع گوشی ها را نگه دارد و پایه ی امنی برای قرار دادن سوکت سه پایه دارد. به طور کلی، این مجموعه هدیه مناسبی برای یک تازه کار است.

ویژگی های کلیدی

  • تعداد لنز های زیاد به نسبت قیمت
  • استفاده‌ی آسان
  • میزان فوکوس محدود
  • فاقد توانایی های حرفه ای

لنزهای دوربین موبایل 13

خرید از آمازون

۱۳- لنز Sony QX10

این لنز از یک سنسورCMOS  3/2 اینچ بهره می‌برد و اندازه آن 28-100 میلی متر است. جالب است که بدانید این لنز قبلیت اتصال وای فای و NFC هم دارد و می‌تواند با 1080p فیلم‌برداری هم بکند. همچنین به یک حافظه microSD مجهز است که واقعا کار را تمام می‌کند.

در اصل می توان گفت که سونی اجزای داخلی دوربین کامپکت WX150 را برداشته و آنها در بدنه ای جمع و جور تر قرار داده است. QX10 می‌تواند با آداپتور به گوشی آیفون شما متصل شود و یا به تنهایی استفاده شود تا از زاویه های غیر معمول تر و بالاتری عکس برداری کند و عکس ها را با وای فای یا NFC ارسال کند.

کیفیت عکس به طور واضح از عکس های آیفون بالاتر است و زوم 10X توانایی عکس برداری بسیار بالاتری برای عکس برداری نسبت به خود لنز گوشی آیفون ارائه می‌دهد. کسانی که به دنبال کیفیت تصویری بالاتر از این می گردند باید نگاهی به Sony QX100 بیاندازند.

ویژگی های کلیدی

  • عملکرد خوب
  • کیفیت تصویر خوب
  • کنترل های دستی محدود
  • نمایشگر کوچک

لنزهای دوربین موبایل 14

خرید از آمازون

۱۴- بسته لنزهای دوربین موبایل Nelomo Universal

این بسته از لنزهای سوپر واید 0.65X، 15x ماکرو و 230 درجه فیش آی استفاده می‌کند. | همچنین باید بدانید که برای افراد تازه کار ساخته شده و همه می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

لنز های کلیپسی بسیار پر کاربرد هستند، به خصوص آنهایی که با همه‌ی انواع گوشی ها سازگار اند. Nelomo بسته ای شامل لنزهای دوربین موبایل مختلف است که در کلیپسی که به بالای گوشی متصل می شود قرار می‌گیرند. سه لنز در این بسته قرار دارند، لنز سوپر واید 0.65X، لنز ماکرو 15X و یک لنز فیش آی 230 درجه، که همه‌ی ویژگی های پایه ای مورد نیاز را دارند.

یک جعبه برای قرار دادن هر سه لنز و یک کلیپس در این مجموعه قرار دارد و همینطور قلابی برای آویزان کردن جعبه ی لنز ها به بند کمربند نیز در نظر گرفته شده است که برای سفر و طبیعت گردی مناسب است.

ویژگی های کلیدی

  • مناسب برای همه‌ی انواع گوشی ها
  • لنزهای همه کاره
  • کیفیت در حد پایه
  • استفاده‌ی آسان

لنزهای دوربین موبایل 15

خرید از آمازون

۱۵- بسته لنزهای دوربین موبایل Swarovski Optik PA-i8 برای آیفون

اگر قصد سفر و طبیعت گردی دارید و دوست دارید از حیوانات بزرگ مانند فیل‌ها و کرگدن‌ها عکس‌های کلوز آپ بگیرید، انتخاب‌های کوچک تری به نسبت حمل کردن یک دوربین DSLR و یک لنز تله فوتو دارید. این آداپتور فلزی تراشکاری شده‌ی آیفون با همه‌ی مدل‌های آیفون (از آیفون 6 به بالا) سازگار است و به یک حلقه آداپتور PA که به یک دوربین دو چشمی قوی متصل است پیچ شده است.

تنها نکته این است که این دوربین های دوچشمی (یا تلسکوپ یک چشمی) باید ساخت خود شرکت Swarovski Optik باشند، که تعدادی از بهترین (و البته گران قیمت ترین) دوربین های دوچشمی بازار را تولید می کند. حتما قبل از استفاده از گوشی هوشمند خود ابتدا با دوربین ها فوکوس کنید.

ویژگی های کلیدی

  • مناسب برای طبیعت گردی
  • کیفیت ساخت فوق العاده عالی
  • قیمت خیلی بالا
  • نیاز به دست ثابت و بدون لرزش

لنزهای دوربین موبایل 16

خرید از آمازون

۱۶- لنز حرفه‌ای DxO One

این لنز از یک سنسور CMOS 1 اینچ استفاده می‌کند و کیفیت تصویربرداری آن 20.2  مگاپیکسل است. همچنین این لنز قبلیت اتصال به صورت وای فای و اتصال نوری را هم دارد. این لنز همچنین می‌تواند برای شما فیلم برداری کند و آنها را ذخیره کند. کیفیت فیلم‌برداری  1080p است و حافظه از نوع microSD است.

Dxo One با یک لنز ثابت و سریع 32 میلی متری با دیافراگم f/1.8 که با یک سنسور بزرگ 1 اینچی 20 مگاپیکسلی ترکیب شده است، ویژگی های دوست داشتنی زیادی دارد. DxO One مستقیما به آیفون متصل می‌شود پس دیگر نیازی به صبر کردن برای اتصال وای فای نیست و این اتصال قطع نمی‌شود.

دوربین نیز به عنوان بخش از فرآیند به طور یکپارچه با آن کار می‌کند و تصاویر می‌توانند روی گوشی شما ذخیره شوند، به علاوه فایل‌های خام روی کارت حافظه ذخیره می‌شوند، تا اگر که برای پردازش های بعدی به آنها نیاز داشته باشید از آنها استفاده کنید.

با این حال، اتصال One به گونه ای نقطه ضعف آن نیز هست. باید به یاد داشته باشید که قبل از متصل کردن One به گوشی  قفل آن را باز کنید یا به صفحه‌ی خانه بروید تا اپلیکیشن آن عملکرد درستی داشته باشد و سپس قبل از این که بخواهید شروع به عکس برداری کنید یک تاخیر یک تا دو ثانیه ای وجود خواهد داشت.

One به عنوان یک دوربین کامپکت تصاویر با کیفیت فوق العاده ای تولید می‌کند. این ویژگی آن را به لوازم جانبی جالب و گران قیمتی برای آیفون تبدیل می‌کند.

ویژگی های کلیدی

  • تعامل بالا با آیفون
  • سنسور با کیفیت بالا
  • عمر باتری ضعیف
  • دسترسی کند به گوشی قفل شده

لنزهای دوربین موبایل 17

خرید از آمازون

۱۷- بسته لنز های دوربین موبایل Solomark

یک لنز ساده روی دوربین گوشی موبایل‌تان می‌تواند بزرگنمایی فوق العاده به شما بدهد، پس چرا نباید به فکر عکاسی از آسمان شب باشید؟ این آداپتور برای همه‌ی گوشی ها مناسب بوده و سنسورش را دقیقا روی عدسی چشمی قرار می دهد. این ممکن است به صورت تنظیمات دستی به نظر برسد، اما تنها همین کار برای عکس گرفتن با استفاده از تلسکوپ کافی است و هنوز هم این کار با یک گوشی موبایل ناممکن به نظر می‌رسد.

اما، محدودیت هایی هم وجود دارند. ثبات پایه به کیفیت آن و همینطور کیفیت تلسکوپ‌تان بستگی دارد و تنها می‌توانید با آن از ماه عکس برداری کنید. زمانی که برای اولین بار این کار را انجام می دهید حتما ذوق و شوق زیادی خواهید داشت، اما بعد از مدتی ممکن است علاقه خود را به آن از دست بدهید.

ویژگی های کلیدی

  • کلوز آپ های عالی
  • با محدوده گسترده ای از توانایی های اپتیکی کار می کند
  • استفاده‌ی مشکل
  • تنها برای عکاسی از ماه مناسب است

خرید از آمازون

۱۸- سری لنز های آهن ربایی Photojojo

یک مجموعه لنز حرفه ای برای گوشی شما! مجموعه لنزهای دوربین موبایل Photojojo شامل مجموعه‌ی متنوعی از لنزهای دوربین موبایل برای آیفون، آیپد، گوشی های اندرویدی، تبلت های اندرویدی، بلک بری، مک بوک ها و غیره هستند!

اگر به لنز بزرگ تری برای آیفون 7 یا آیفون 7 پلاس نیاز دارید، سری به لنز های کلیپسی که هر روز معرفی می کنیم بزنید و نگاهی به لنز های Photojojo بیاندازید.

لنزهای دوربین موبایل 19

خرید از آمازون

۱۹- بسته‌ی 3 عددی لنز های دوربین موبایل Criacr

این مجموعه که جدید‌ترین بسته‌ی لنزهای دوربین موبایل ساخت شرکت Amir است شامل 3 لنز HD موبایل است که از لنز تله فوتو با زوم 12x، لنز فیش آی 198 درجه و لنز ماکرو 15X به علاوه لنز واید 0.63X (این دو لنز به هم متصل هستند) تشکیل شده است. علاوه بر لنز ها این مجموعه شامل نگه دارنده‌ی گوشی و سه پایه نیز هست.

با این مجموعه لنز های قابل حمل که برای افراد حرفه ای و علاقه مند ساخته شده اند می‌توانید دنیای عکاسی پیشرفته را کشف کنید.

لنزهای دوربین موبایل 20

خرید از آمازون

۲۰- مجموعه 3 عددی لنز های دوربین قابل جدا شدن Hizek

مجموعه لنز های سه عددی Hizek که شامل لنز های ماکرو، واید و فیش آی است برای تمای نسخه‌های آیفون، سامسونگ و بسیاری از دیگر گوشی ها قابل استفاده است. لنز فیش آی این مجموعه در آمازون محبوب‌ترین لنز فیش آی برای آیفون 7 پلاس بوده است.

به سادگی می توانید کلیپس را به گوشی خود متصل کنید، لنز را در آن قرار دهید و سپس در جهت چرخش عقربه های ساعت لنز را به کلیپس پیچ کنید، آن را در مرکز قرار دهید و عکس بگیرید.

لنزهای دوربین موبایل 21

خرید از آمازون

۲۱- مجموعه‌ی دو عددی لنزهای دوربین موبایل Aukey Ora

مجموعه لنز دوتایی Ora ساخت شرکت Aukey شامل یک لنز واید 120 درجه و یک لنز ماکرو 15x است. این مجموعه از لنزها برای موقعیت های عکاسی متفاوتی مناسب است و می‌تواند کیفیت عکس هایی که با گوشی موبایل خود می گیرید را بهتر کند.

این لنز ها با آیفون، سامسونگ و دیگر گوشی های اندرویدی سازگار هستند.

لنزهای دوربین موبایل 22

خرید از آمازون

۲۲- لنز های هوشمند Mobi-Lens

لنز های Mobi-Lens به گونه ای طراحی شده اند که با دوربین های جلو و عقب گوشی ها، تبلت ها و لپ تاپ های امروزی سازگار باشند. طراحی جهانی آن ها فراتر از ابزار الکترونیکی هوشمند شما بوده و حتی برای ابزار هایی که در آینده خواهید خرید هم مناسب خواهد بود! مجموعه‌ی سه عددی لنز های هوشمند Mobi-Lens Combo Pack گزینه‌ی مناسبی برای کسانی است که به دنبال محصولی با ارزش می‌گردند. در این مجموعه سه لنز (فیش آی، ماکرو، واید) وجود دارد که به سادگی با کلیپس به گوشی شما متصل می شوند و تنها 19.99 دلار قیمت دارند.

لنزهای دوربین موبایل 23

خرید از آمازون

۲۳- لنزهای دوربین موبایل جهانی 20X Umtele

این بسته پر فروش‌ترین محصول Umtele از میان بسته های لنز تله فوتو برای عکس برداری با موبایل است. این بسته‌ی جهانی شامل لنز تله فوتو 10X و لنز فیش آی 180 درجه است.

بسته‌ی جهانی Umtele با گوشی های زیادی سازگاری دارد که از میان آنها می‌توان آیفون 8 پلاس، 8، 7 پلاس، 7، 6S پلاس، 6، سامسونگ گلکسی S6، S6 Edge، S7، S7 Edge، HTC، سونی، هواوی، ال جی G6، G5، موتورولا، آیپد و بسیاری از دیگر گوشی ها را نام برد.

خرید از آمازون

۲۴- بسته‌ی دو عددی لنزهای دوربین موبایل کلیپسی ZPTONE

اگر به دنبال یک بسته‌ی ارزان قیمت برای شروع به کار می‌گردید، بسته‌ی دو عددی لنز موبایل کلیپسی ZPTONE انتخاب مناسبی است. این بسته شامل لنز سوپر واید 0.45x HD و لنز ماکرو 12.5x HD به همراه یک کلیپس قابل جدایش با قیمت تنها 7.65 دلاراست. لنز های ZPTONE ویژگی جهانی دارند و برای انواع گوشی های هوشمند آپل، سامسونگ، تبلت ها و دیگر گجت های با اندازه‌ی مشابه قابل استفاده اند.

لنزهای دوربین موبایل 25

خرید از آمازون

۲۵- بسته‌ی 5 عددی لنزهای دوربین موبایل Apexel

این بسته یکی از پرفروش‌ترین محصولات Apexel است. 4 لنز مخلف درون این بسته (لنز تله فوتو، فیش آی، واید، ماکرو) قرار دارند و یک سه پایه کوچک به همراه شاتر از راه دور بلوتوثی به میزان قابل ملاحظه ای کیفیت عکس های شما را افزایش می‌دهند.

لنز های دوربین موبایل Apexel قابل حمل و قابل جدایش هستند و کلیپس ها طراحی محکمی دارند که می‌توانند تقریبا به همه‌ی انواع گوشی ها متصل شوند. این لنزها به عنوان مثال با مدل های آیفون 7، آیفون 6S، 6S+، آیفون 6، 6+، آیفون 5S، سامسونگ گلکسی S6، S6 Edge، S7، S7 Edge، HTC، سونی، ال جی G6، G5 و بسیاری از دیگر انواع گوشی ها سازگار هستند. سازندگان لنز توصیه می‌کنند که برای به دست آوردن بهترین نتیجه ها بهتر است قاب پشت گوشی محافظ باتری را باز کنید.

لنزهای دوربین موبایل 26

خرید از آمازون

۲۶- بسته‌ی لنز دوربین موبایل 4 تایی Jopree

اگر به دنبال روش نسبتا ارزان قیمتی برای بالابردن توانایی های دوربین گوشی هوشمند اندرویدی خود می‌گردید، ممکن است علاقه داشته باشید تا نگاهی به بسته‌ی 4 تایی Jopree بیاندازید. این مجموعه همانطور که از نامش مشخص است شامل 4 لنز قابل تعویض برای تصاویر و ویدیو هایی است که با گوشی موبایل خود می‌گیرید. یکی از این لنزهای دوربین موبایل، لنز تله فوتو با زوم 2x است. یک دیگر از آنها لنز واید است که توانایی ثبت تصاویر 120 درجه را دارد. لنز فیش آی اجازه می‌دهد تصاویر دایره وار با نمای 180 درجه بگیرید و در پایان لنز ماکرو 20x این توانایی را به شما می‌دهد تا از موضوعات عکاسی خود عکس ها کلوز آپ فوق العاده خوبی بگیرید.

همه‌ی لنز ها از شیشه‌ی اپتیکال حرفه ای و آلومینیوم بدنه‌ی هواپیما ساخته شده اند به علاوه‌ی یک پوشش 5+5 که کمک می‌کند نور های خیره کننده و بازتاب ها و تصاویر شبحی از بین بروند. این بسته شامل دو کلیپس متفاوت است که می‌توانند لنزها را به دوربین گوشی شما متصل کنند، یکی برای دوربین‌های تکی عقب گوشی و یکی برای گوشی های با دوربین عقبی دو گانه. قیمت این بسته نیز مناسب است و در وبسایت آمازون 49.99 دلار قیمت دارد.

لنزهای دوربین موبایل 27

خرید از آمازون

۲۷- بسته لنزهای دوربین موبایل 4 عددی Ansteker

اگر از محصول Jopree خوشتان نیامد، این بسته‌ی 4 عددی ساخت Ansteker ممکن است نظرتان را جلب کند. مانند بسته‌ی Jopree این بسته نیز حاوی 4 لنز دوربین است، آما آنها کمی بهتر هستند. لنز تله فوتوی Ansteker دارای ویژگی زوم اپتیکال 3x است. لنز فیش آی به شما اجازه می‌دهد تصاویر دایره وارد تا اندازه‌ی 238 درجه بگیرید. اما لنز ماکرو کمی ضعیف تر است و زوم 10x دارد.

کلیپس روی این مجموعه با اکثر گوشی های هوشمند سازگار است. این مجموعه Ansteker با قیمت 99.99 دلار کمی قیمت بالاتری دارد، اما تخفیفاتی وجود دارند که قیمت را تا 88 دلار پایین می آورند.

لنزهای دوربین موبایل 28

خرید از آمازون

۲۸- لنز 360 درجه‌ی Insta360 One

اگر می خواهید تصاویر یا فیلم های کاملا 360 درجه بگیرید، این لنز این توانایی را به گوشی موبایل شما می دهد. Insta360 One می تواند عکس های ثابت 24 مکاپیکسلی و ویدیو های با کیفیت 4K با حالت 360 درجه بگیرد. این دوربین دو نسخه‌ی متفاوت برای گوشی های اندروید دارد، یکی با پورت قدیمی تر MicroUSB به گوشی متصل می شود و نسخه‌ی دیگر از طریق پورت جدید تر USB-C  این کار را انجام می‌دهد.

اگر بخواهید دوربین را به تنهایی و بدون گوشی استفاده کنید، می توانید آن را به صورت بی سیم و از طریق بلوتوث نیر به گوشی متصل کنید. این دوربین همینطور از پخش زنده‌ی ویدیو ها نیز پشتیبانی می‌کند، اگر بخواهید با دوربین سلفی بگیرید، به طور اتوماتیک به شما اجازه می دهد تا از دست مونوپاد های سلفی که ممکن است در حال استفاده از آن ها باشید راحت شوید. البته Insta360 One ارزان قیمت نیست. می توانید در آمازون آن را به قیمت 299 دلار خریداری کنید.

لنزهای دوربین موبایل 29

خرید از آمازون

۲۹- لوازم جانبی و لنز های Moto Mod های Moto Z

اگر صاحب یکی از گوشی های Moto Z ساخت شرکت موتورولا هستید، می‌توانید از لوازم جانبی دوربین Moto Mod که به پشت این گوشی ها متصل می شوند استفاده کنید.

Mod های دوربین Hasselblad با زوم واقعی توانایی زوم اپتیکال 10x، OIS برای عکس ها، EIS برای ویدیو ها، دو میکروفون، یک فلش Xenon و چندین ویژگی کاربردی دیگر دارند. این وسیله با قیمت 150 دلار در وبسایت آمازون موجود است.

یکی دیگر از Moto Mod های دوربین ویژه‌ی گوشی های Moto Z دوربین 360 درجه است. این وسیله ‌ جانبی می تواند با دو دوربین 13 مگاپیکسلی اش عکس های 360 درجه ای بگیرد. این دوربین ها ویدیوهای 360 درجه ای 4K با سرعت 24fps نیز ضبط می‌کنند و این دوربین همینطور می‌تواند ویدیوهای 150 درجه ای و عکس هایی بگیرد که برای سلفی‌های فوق گسترده مناسب هستند. این وسیله با قیمت 149 دلار در وب سایت آمازون موجود است.

این Polaroid Moto Mod نه تنها به شما اجازه می‌دهد عکس بگیرید، بلکه آنها را پشت قاب گوشی‌تان چاپ می کند، درست مانند دوربین های پولاروید قدیمی. می توانید این وسیله را به قیمت 150 دلار خریداری کنید.

لنزهای دوربین موبایل 30

خرید از آمازون

۳۰- دوربین و لنزهای Essential Phone

اگر شما صاحب یکی از گوشی های Essential Phone هستید، می توانید این وسیله‌ی جانبی برای دوربین که به شما اجازه می دهد با گوشی موبایل‌تان تصاویر 360 بگیرید را داشته باشید. این مدل از لنزهای دوربین موبایل به تنهایی به قیمت 75 دلار در آمازون به فروش می رسد.

لنزهای دوربین موبایل 31

خرید از آمازون

۳۱- لنز تله فوتو 22x و سه پایه Bamoer

این مدل از لنزهای دوربین موبایل سازگار با اکثر گوشی های هوشمند هستند و در بسته خود از لنزهای تله فوتو 22x، واید، ماکرو و فیش آی بهره می‌برد.

این بسته Bamoer که یک قدم نسبت به مدل قبلی همین شرکت پیشرفت کرده است حاوی لنز تله فوتو 22x به همراه یک سه پایه کوچک است که گوشی را ثابت نگه می دارد، همینطور یک کنترل از راه دور بلوتوثی به عنوان شاتر و سه لنز اضافه نیز در بسته موجود هستند.

این سه لنز شامل لنز های واید، ماکرو و فیش آی هستند، که دو لنز اول برای بسته بندی به هم پیچ شده اند. همینطور شیشه های این لنز ها صفحه های محافظ هم دارند، یک پارچه برای تمیز کردن شیشه ها، دو کیسه‌ی بسته بندی نرم و یک جعبه‌ی محکم نیز برای محافظت از لنزها در این بسته موجود است.

با این که ممکن است همیشه وسوسه شوید که از لنز تله فوتو با قدرت بالای بزرگنمایی استفاده کنید، باید همیشه به این فکر باشید که چگونه می خواهید عکس ها با چنین زوم زیادی بگیرید.

دست های‌تان با احتمال زیاد لرزش زیادی خواهند داشت، پس استفاده از سه پایه ضروری است، و ممکن است حتی بخواهید روی گزینه های بهتری سرمایه گذاری بیشتری کنید که با وجود پایه پیچی لنز تله فوتو امکان پذیر است.

ویژگی های کلیدی

  • دارای زوم 11 برابر بیشتر از اکثر گوشی های هوشمند
  • شامل کنترل بلوتوثی شاتر
  • چنین زوم بالایی موارد استفاده‌ی کمی دارد
  • برای اکثر تصاویر با زوم بالا باید از سه پایه استفاده شود

لنزهای دوربین موبایل 32

خرید از آمازون

چرا باید از یک قاب عکاسی استفاده کنید؟

لنز های Moment در حال حاضر گران قیمت ترین گزینه های لیست هستند، که قیمت هر لنز آن ها بیش از 100 دلار است در حالی که دیگر گزینه ها بسته های کاملی از انواع لنزهای دوربین موبایل را با تنها بخشی از این قیمت ارائه می دهند. پس چرا باید بیشتر هزینه کنید؟ زیرا Moment از شیشه های با کیفیت بالا استفاده می کند تا بهترین کیفیت ممکن برای عکس ها را تضمین کند و در حالی که هنوز استفاده از این لنزها به راحتی زمانی نیست که لنز متعلق به خود دوربین گوشی باشد، این لنز ها باز هم بعد از این حالت بهترین گزینه‌ی در دسترس هستند.

لنزهای دوربین موبایل 33

به علاوه، Moment به جای اتصال با کلیپس از قاب هایش برای قرار دهی لنز هایش استفاده می کند. این ویژگی تعداد گوشی هایی که می توانند از این لنزها استفاده کنند را محدود می‌کند، اما هر بار که از آن ها استفاده می کنید، لنز به سرعت و با دقت روی دوربین تنظیم می شود، به جای این که بخواهید با آزمون و خطا کلیپس را جا به جا کنید تا جلوی دوربین را نگیرید. اگر می خواهید از چیزی عکاسی کنید که زمان در آن اهمیت بالایی دارد، این اتصال سریع می توانند همان تفاوتی باشد که به دنبالش هستید و هیچ صحنه ای را از دست نخواهید داد.

آیا باید از لنز کلیپسی استفاده کنم؟

اگر نمی توانید یا نمی خواهید لنزهای دوربین موبایل و قاب های Moment را خریداری کنید، بله! لنز های کلیپسی معمولا قیمت بسیار مناسب تری دارند و همینطور سازگاری بالایی با بیشتر گوشی ها دارند. از آن جایی که این لنز ها به قاب خاصی نیاز ندارند، می توانید به سادگی آنها را با کلیپس روی دوربین هر گوشی که بخواهید قرار دهید، حتی اگر بخواهید می‌توانید آن ها را روی دوربین جلوی گوشی خود قرار دهید!

لنزهای دوربین موبایل 34

بیشتر این بسته های لنزهای دوربین موبایل همینطور حاوی کیف هایی هستند که برای سفر مناسب اند، یعنی هر جا که بخواهید می توانید با پرسپکتیو های متفاوت عکاسی کنید، حتی اگر گوشی شما تنها با یک لنز ساخته شده است.

اگر به عکاسی علاقه مند هستید نوشته ی زیر را هم از وبلاگ مالتینا بخوانید :

دوربین عکاسی حرفه ای چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

در این پست ما سعی کردیم انواع لنزهای دوربین موبایل را بررسی کنیم و ویژگی های آنها را بیان کنیم. همین الان می‌توانید هرکدام از این لنزها را از فروشگاه مالتینا سفارش دهید. بیشتر این لنزها در بازار ایران کم‌یاب هستند.

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024