بهترین عطرهای مردانه | آشنایی با برترین عطرهای مناسب آقایان

امروز عطر مردانه و ادکلن به یکی از عناصر اصلی زندگی برای آقایان تبدیل شده است و بسیار مورد توجه آن‌ها قرار می‌گیرد چون در حقیقت آن‌ها به تاثیر جذابیت این موضوع بر استایل خود پی برده‌اند. آقایان باید در موقعیت‌های گوناگون از عطر مردانه خاصی استفاده کنند. نوع ادکلنی که در میهمانی های مورد استفاده قرار می‌گیرد با  رایحه‌ای که برای یک قرار ملاقات کاری انتخاب می شود متفاوت است. با ما همراه باشید تا برترین عطر مردانه روز دنیا را به شما معرفی کنیم.

عطر مردانه Dior Homme

کریستین دیور آنقدر زنده نماند که شاهد تأثیر برندش بر مد روز باشد، اما اگر زنده بود حتماً به خود افتخار می‌کرد. دیور یکی از بزرگ‌ترین برندهای مد لاکچری و گران در جهان به شمار می‌رود و حسادت بسیاری از برندهای دیگر را برمی‌انگیزد. آن‌ها همچنین در زمینه‌ی عطر مردانه نیز مهارت دارند، از جمله ادکلن‌های این برند می‌توان به Dior Homme با رایحه‌ی مردانه و تند الهام گرفته از درخت سرو اطلسی اشاره کرد. Dior Homme تعریفی از یک مرد مدرن و امروزی است.

عطر مردانه دیور

عطر مردانه Jo Malone Velvet Rose & Oud

داستان زندگی Joanne Lesley Malone از ترک زود به هنگام مدرسه برای مراقبت از مادر بیمارش گرفته تا تبدیل شدن به یکی از موفق‌ترین تولیدکنندگان عطر و ادکلن در جهان به خوبی مستند شده است. اگرچه بیشتر به خاطر شمع‌های معطر شهرت دارد اما این ادکلن Velvet Rose & Oud نشان می‌دهد که شرکت او مهارت زیادی در کنار هم قرار دادن المان‌ها مختلف بدون توجه به محصول نهایی، دارند. اساس این عطر مردانه‌ی غنی، چوب صندل سفید است که با میخک اندونزی و بادام سوخته، از آجیل‌های فرانسوی، ترکیب شده و رایحه‌ای را به وجود آورده که به مشام هر فرد خوب و جذاب می‌رسد.

عطر مردانه شیک

Terre D’Hermes

Parisian maison de luxe Hermes از سال 1837 در تولید وسایل سبک زندگی از لوازم چرمی گرفته تا مبلمان منزل یا عطرها و ادکلن‌های خوشبو تخصص پیدا کرده است. عطر مردانه‌ی Terre D’Hermes آن‌ها از زمین و فضاهای عالی بیرون الهام می‌گیرد. رایحه‌ی آن گرم ولی همچنان شدید با بوی بنزوئین و شیسو است. خود این عطر مردانه در یک شیشه‌ی بسیار زیبا قرار گرفته که قابلیت دوباره پر شدن را دارد و از معماری معاصر الهام گرفته است. برای چنین برند و محصول نهایی شناخته شده‌ای، قیمت از آنچه انتظار می‌رود، پایین‌تر است.

عطر مردانه آمازون

بیشتر بخوانید: بهترین عطرهای ارزان و مقرون به صرفه از برندهای معروف

Eight And Bob Original

آلبرت فوکوئت، خالق و مغز متفکر Eight and Bob، پسر نجیب‌زاده‌ی پاریسی بود. وقتی شانس دیدار با جان اف کندی در جنوب شرقی پاریس را پیدا کرد، رئیس جمهور آمریکا آنچنان از ادکلن او شگفت‌زده شد که از مرد فرانسوی درخواست کرد تا نمونه‌ای از این رایحه‌ی منحصر به فرد را به او بدهد. مواد اولیه‌ی مورد استفاده برای عطر مردانه‌ی Eight and Bob، مشخص نیست و نمی دانیم از چه موادی برای تولید این عطر مردانه‌ی Eau De Parfum به کار رفته است. آنچه که قطعاً مطمئن هستیم، استفاده از آندریا است، یک گیاه فوق‌العاده و کمیاب که در ارتفاعات شیلی رشد می‌‌کند و هر ساله تنها برای دو ماه قابل کشت است.

عطر مردانه خاص

عطر مردانه Viktor and Rolf Spicebomb

ویکتور و رالف از سال 1995، طراحی‌های غیرمعمول ولی سرزنده‌ی خود را وارد جهان مد و فشن کرده‌اند، اما 10 سال بعد، آن‌ها فروشگاهی را در سنت آندریا، رم برای کسب تجربه در زمینه‌ی عطر و ادکلن برپا کردند. مجموعه‌ی Spicebomb آن‌ها دارای چهار عطر مردانه‌ی مختلف و کاملاً متمایز برای موقعیت‌های مختلف است. هر عطر مردانه در بطری‌هایی به شکل نارنجک قرار گرفته‌اند تا ویژگی‌های انفجاری محتوای خود را به نمایش بگذارند. صرف نظر از اینکه این شکل از بطری‌ها را دوست داشته باشید یا نه، اما رایحه‌ی آن‌ها فوق‌العاده است.

عطر مردانه فانتزی

عطر Carner Barcelona Cuirs

خواه شما در مورد نبوغ خلاقانه‌ی البولی در آشپزی صحبت کنید یا مهارت‌های فوتبال لیونل مسی، بارسلونا و استعداد خلاقانه او همواره دست به دست هم داده‌اند. کارنر، مغازه‌ای را در سال 2009 در شهر با هدف خلق رایحه‌ای که عواطف و احساسات، تجربیات و تصویر مناظر را برمی‌انگیزد، برپا کرد. عطر زنانه و مردانه‌ِی Cuirs آن‌ها، اثباتی برای بیانیه و شعار آن‌هاست، یک عطر مردانه‌ی چرمی با رایحه‌ی چوب گواپاک و بنفشه، پیام نمادین از سواحل مدیترانه‌ای بارسلونا است.

عطر مردانه معروف

عطر Dior Eau Sauvage 

تنها یک رایحه‌ی عالی می‌تواند دو عطر مردانه از یک برند را در این فهرست قرار دهد اما اگر عطر مردانه‌ی Eau Sauvage دیور را ذکر نکنیم، پس حق مطلب را ادا نکرده‌ایم. شگفت‌انگیز است که بدانید این عطر مردانه اولین بار در سال 1966 نمایان شد و اولین عطر مردانه‌ی دیور محسوب می‌شود که توسط استاد عطر و ادکلن فرانسوی، ادموند رودنیتسکا خلق شد. به منظور تبلیغ عطر دیور، مهارت‌های بازیگری آلن دلون به کار گرفته شد که به نحوی ژانر کاملاً جدیدی از تبلیغات عطر و ادکلن آغاز شد که امروزه نیز همچنان ما را شگفت‌زده می‌کنند.

عطر مردانه قیمت مناسب

Maison Margiela Across Sands

این طراحی شیک و لاکچری فرانسوی که قبلاً به عنوان Maison Martin Margiela شناخته می‌شد، در سال 1988 در پاریس شروع به کار کرد. طراحان برند، علاقه‌ی بسیار زیادی به این طراحی غیرسنتی در محصولاتی همچون این عطر مردانه‌ی Across Sands دارند. این عطر مردانه که در سال 2016 خلق شد و از موادی همچون چوب آگار، خرما و ادویه‌های مختلف درست شده، رایحه‌های فریبنده‌ای دارد که بیانگر روشن‌فکری و خلاقیت این محصول است. ظاهر آن زیبا و مینیمالیسی با برچسب نقره‌ای است، و اگرچه با قیمت بسیار بالایی در بازار عرضه شده است اما ارزش پرداخت هر پنی را دارد.

عطر مردانه خوشبو

بیشتر بخوانید: عطر و ادکلن محبوب هنرمندان را بشناسید

عطر Zadig & Voltaire This Is Him

از سال 1997، Zadig and Voltaire با تعریف جدیدی از بخش پوشاک، برای مفاهیم و محصولاتی شناخته شده است که یک سر و گردن از رقبا جلوتر هستند. This Is Him! یکی از عطرهای مردانه‌ی برجسته است که ادویه‌های طبیعی که بیانگر حس آزادی هستند را با هم ترکیب می‌کند و در عین حال، رایحه‌ی مردانه که ترکیبی از فلفل سیاه و وانیل همراه با چوب صندل سفید که به نوعی امضای Zadig and Voltaire است را حفظ می‌کند. این عطر مردانه‌ی منحصر به فرد از یک فرد قدرتمند فرانسوی در زمینه فشن و با قیمت بسیار خوبی عرضه می‌شود.

عطر مردانه جذاب

عطر مردانه Tom Ford Fucking Fabulous

طراح مشهور، تام فورد تقریباً به هر چیزی که دست می‌زند، تبدیل به طلا می‌شود. او یک رهبر مدرن در جهان فشن، طراحی و حتی فیلم‌های هالیودی است که به همان اندازه‌ی لباس‌های او، شگفت‌انگیز و فوق‌العاده هستند. عطر مردانه‌ی Fucking Fabulous است در لیست بهترین عطرهای مردانه قرار می گیرد و ما تصمیم گرفتیم در این مطلب راجع به آن بنویسیم. این یک رایحه‌ی عمیق و احساسی است که برای مدت زمان طولانی روی لباس و بدن شما باقی می‌ماند. آقای فورد مثل هر بار کار فوق‌العاده‌ای را انجام داده است.

عطر مردانه تام فورد

 

اگر به دنبال دیگر عطرها و یا محصولات برند و اوریجینال هستید پیشنهاد میکنیم سری به فروشگاه اینترنتی مالتینا زده و با بهترین و به روز ترین برند ها و مد های دنیا آشنا شوید. مالتینا سعی دارد تا واسط بین سایت آمازون آمریکا و هموطنان عزیز بوده تا آنها نیز بتوانند همانند تمام مردم دنیا دسترسی به کالاهای موجود در دنیا داشته باشند و به راحتی هر محصولی که به دنبال آن هستند درب منزل دریافت کنند.

منبع:

dmarge