بهترین عطرهای ارزان و مقرون به صرفه از برندهای معروف

امروزه علاوه بر پوشش و ظاهر خوب یک فرد، استفاده از یک عطر خوب نیز بنا به موقعیت از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. در بازار انواع بسیار مختلفی ار عطر وجود دارد که هر کسی بنا به سلیقه و علاقه خود در فصول مختلف سال و برای مناسبت های مختلف از آن استفاده می‌کنند. در گذشته‌های دور استفاده از عطر تنها منحصر به طبقه اشرافی و ثروتمندان بوده است. اما با ظهور انقلاب های جدید در طول تاریخ و پیشرفت صنعت آرایش، انواع بسیار مختلفی از عطر و ادکلن‌ به بازار عرضه شد. به نظر شما آیا یک عطر ارزان می‌تواند کیفیت بالایی داشته باشد؟ آیا ماندگاری عطرهای ارزان به همان اندازه عطرهای گران‌قیمت است؟

فهرست مطالب

بسیاری از افراد از جمله هنرمندان و سلبریتی‌ها از عطر و ادکلن‌های گران قیمت استفاده می‌کنند، اما امروزه برندهای مختلف تولید کننده عطر و ادکلن با تغییر سیاست‌های بازاریابی خود انواع عطرهای ارزان و ماندگار را به بازار عرضه کرده اند. در فرمولاسیون این عطرها از اسانس‌های گران و کم‌یاب بهره گرفته نشده‌است، عطرها در بسته‌بندی‌ و شیشه‌های لوکس به مشتری عرضه نمی‌شود، به همین دلیل قیمت تمام شده‌ی آن‌ها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.

عطر ارزان - بهترین عطرهای ارزان و ماندگار جهان

امروزه قیمت پایین یک عطر ناشی از کیفیت پایین آن نیست. دیگر لازم نیست از عطرهای شیرین، وانیلی و سنگین استفاده کنید. در ادامه این نوشتار سعی داریم بهترین عطر و ادکلن‌های خوشبو با قیمت مناسب را به شما معرفی کنیم.

عطر ارزان قیمت با رایحه کهربا:Nautica Voyage By Nautica For Men

عطر ارزان - Nautica Voyage By Nautica For Men

خرید عطر

 

Nautica Voyage  یک عطر مقرون به صرفه با رایحه فوق العاده تازه که پس از ارائه به بازار، بازخوردهای بسیار مثبتی در مورد آن گرفته شد. این عطر همه کاره با رایحه‌ای کاملا ساده و تازه برای هر موقعیتی مناسب است. رایحه مردانه این عطر ترکیبی از نت‌های کهربا، چوب صدر، خزه و واتر لوتوس است که با نت‌های ظریفی از برگ سبز، سیب و درخت گل ابریشم ترکیب شده است. این محصول برای هر بودجه‌ای یک انتخاب عالی است.

عطر ارزان قیمت با رایحه چرم و تنباکو: Quorum By Puig For Men

عطر ارزان - Quorum By Puig For Men

خرید عطر

 

بوی Quorum کمی متفاوت از بو عطرهای معرفی شده در این لیست است، رایحه کلاسیک این عطر بیشتر مورد پسند مردان میانسال و جاافتاده است. بهترین عطر برای استفاده کژوال عطر Quorum است، رایحه غنی و سنگین این عطر آن را از عطرهای مدرن امروزی متمایز کرده است. رایحه‌ای برگرفته از چرم، تنباکو و مشک.

عطر ارزان قیمت با رایحه چوب صندل، نعنای هندی: Intimately Beckham By Beckham For Men

عطر ارزان - Intimately Beckham By Beckham For Men

خرید عطر

 

یکی از عطرهای خوش قیمت با رایحه‌ای ماندگار و کلاسیک Intimately Beckham است که بیشتر استفاده از آن برای قرارهای عاشقانه و مناسبت‌های رمانتیک توصیه می‌شود. رایحه دلپذیر عطر بکهام با نت‌هایی از چوب صندل، نعنای هندی، جوز، گریپ فروت و گل بنفشه همراه است. علاوه بر این رایحه سنگین این عطر باعث دوام و ماندگاری هر چه بیشتر بوی آن می‌شود. این عطر یک هدیه عالی برای یک آقای روشن فکر، رماتیک و امرزوی است.

عطر ارزان قیمت با رایحه ترنج: Adidas Deep Energy

عطر ارزان - Adidas Deep Energy

خرید عطر

 

اگر زیاد علاقه‌مند به استفاده از عطر و ادکلن نیستند و تنها در شرایط خاص از آن استفاده می‌کنید، عطر Adidas Deep Energy یک عطر کاملا اقتصادی برای شروع است. رایحه این محصول تند نیست و نت‌های آغازین آن برگرفته از عطر ترنج و ماندارین است که در نهایت با بوی ادویه، سیب سبز، هل و مشک به نت‌های پایانی خود می‌رسد. برای بودجه‌های محدود این محصول یکی از بهترین عطرها برای تمامی گروه‌های سنی است.

عطر ارزان قیمت با رایحه چوب:Curve by Liz Claiborne for Men

عطر ارزان - Curve by Liz Claiborne for Men

خرید عطر

 

Curve یک عطر کلاسیک با قیمت مقرون به صرفه برای استفاده روزمره آقایان است. رایحه معطر و ملایم این عطر برگرفته از ترکیب گیاهان سبز و چوب است. این عطر برای آقایان با هر سن و موقعیت شغلی یک گزینه عالی است. در میان عطرهای ارزان و ماندگار مردانه در جهان این عطر از جایگاه بالایی برخوردار است.

عطر ارزان قیمت با رایحه ادویه و میوه: David Beckham Instinct

عطر ارزان - David Beckham Instinct

خرید عطر

 

یکی از پیشنهادات عالی برای قرارهای رمانتیک و عاشقانه استفاده از عطر دلپذیر بکهام است. این عطر ارزان با بوی فوق العاده برگرفته از رایحه ادویه و میوه تولید شده است. ترکیب پرتقال، ماندارین و ترنج با هل، فلفل شیرین و بادیان ختایی هر کسی را مست می‌کند. این عطر برای استفاده روزمره نیز یک انتخاب حرفه‌ای و مردانه است.

عطر ارزان قیمت با رایحه مرکبات و چوب:Perry Ellis 360 Red By Perry Ellis For Men

خرید عطر

Perry Ellis’ 360 Red یک عطر دوست داشتنی با قیمت مقرون به صرفه یکی از بهترین عطرهاست. ترکیب رایحه مرکبات و چوب معطر به کار گرفته شده در این عطر باعث شده است که به عطر محبوب تمامی گروه‌های سنی تبدیل شود. بوی این عطر تند نیست و برای هر مناسبتی می‌توان با خیال راحت از آن استفاده کرد. این رایحه برای فصل‌های سرد سال پاییز و زمستان بهترین گزینه است. این عطر مردانه با بوی لذت بخش خود یک هدیه عالی برای دوستان شماست.

عطر ارزان قیمت با رایحه چوب صندل و نعنای هندی: Grey Flannel by Geoffrey Beene for Men

عطر ارزان - Grey Flannel by Geoffrey Beene for Men

خرید عطر

 

یکی دیگر از عطرهای کلاسیک که در طول زمان امتحان خود را پس داده است و از محبوبیت بسیار بالایی در میان آقایان برخوردار است، عطر ارزان و ماندگار Grey Flannel است. بوی کاملا مردانه این عطر برگرفته از اوکموس، چوب صندل، نعنای هندی است که با نت‌های ظریفی از فلفل، مرکباتی مانند نارنج و لیمو ترکیب شده است. تمامی گروه سنی مردان می‌توانند با خیال راحت از این محصول استفاده کنند، چون رایحه خوشایند و قوی این عطر بسیار ماندگار است. یک خرید عالی و مقرون به صرفه!

عطر ارزان قیمت با رایحه  گل سرخ و وانیل: Pacifica Spray Persian Rose Perfume

اجازه ندهید ترکیب رایحه گل سرخ و وانیل شما را بترساند، این عطر ارزان قیمت با رایحه قوی اما نه چندان پر رنگ، با ترکیبات پیچیده خود و بوی شیرین ملایمی که دارد. این عطر را بر روی قسمت‌هایی از پوست اسپری کنید تا رایحه آن ماندگارتر شود.

عطر ارزان- Pacifica Spray Persian Rose Perfume

خرید عطر

 

عطر با رایحه ادویه و چوب: Calvin Klein Obsession Eau de Parfum Women’s Spray Perfume

عطر ارزان- Calvin Klein Obsession Eau de Parfum Women’s Spray Perfume

خرید عطر

رایحه وسوسه انگیز این عطر ارزان قیمت آن را به یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین عطرهای جهان تبدیل کرده است. بوی خاص عطر کلوین کلاین ترکیبی از رایحه انواع میوه، ادویه و چوب است. ترکیب این نت‌ها همانند تجربه یک آغوش زیبا، گرم و طولانی لذت‌بخش است. این عطر یکی از بهترین عطرها برای استفاده روزانه است.

عطر ارزان قیمت با رایحه میوه: By Rosie Jane Leila Lou

عطر ارزان- By Rosie Jane Leila Lou

خرید عطر

رایحه‌های به کار برده شده در این عطر ارزان قیمت عمدتا نت‌های میوه‌ای و گلدار است، اما با این وجود به هیچ وجه بوی تند و زننده‌ای ندارد. در حقیقت، عطر و بوی به جا مانده از این عطر فوق العاده است و با استفاده از آن حس تازگی و تمیزی به شما دست می‌دهد.

عطر ارزان قیمت با رایحه گل‌های تازه: Floral Street London Poppy Eau de Parfum Travel Spray

عطر ارزان- Floral Street London Poppy Eau de Parfum Travel Spray

اگر می‌خواهید برای یک روز پر جنب و جوش آماده شوید، برای ایجاد حس شور و نشاط در خود از رایحه مست کننده لیمو، شکوفه‌های پرتقال و گل نارولی غافل نشوید. ترکیبات موجود این عطر خوشبو با قیمت مناسب آن را به یکی از بهترین عطرهای ارزان قیمت و ماندگار تبدیل کرده است.

 

همچنین بخوانید: معرفی جذاب ترین عطر و ادکلن های ۲۰۱۹ زنانه

 

عطر ارزان قیمت با رایحه وانیل: Lavanila The Healthy Fragrance Vanilla Grapefruit

عطر ارزان- Lavanila The Healthy Fragrance Vanilla Grapefruit

خرید عطر

 

به نظر می‌رسد رایحه مرکبات و وانیل موجود در این عطر ارزان به خوبی با یکدیگر ترکیب نشده‌اند و به محض اسپری کردن آن بر روی پوست بدن دو نت جداگانه را احساس خواهید کرد که به شما اعتماد به نفس فوق‌العاده‌ای می‌دهد. رایحه‌ی دل‌انگیز و در عین حال گرم این عطر برای ماه‌های فصل تابستان بهترین انتخاب است.

عطر ارزان قیمت با رایحه گل و چوب: Jennifer Lopez Promise Eau de Parfum

عطر ارزات- Jennifer Lopez Promise Eau de Parfum

خرید عطر

جدیدترین عطر برند جنیفر لوپز یکی از بهترین عطرهاست که بوی بی‌نظیری دارد. نت‌های میوه‌ای برگرفته از توت صورتی و گلابی با رایحه گرم چوب و نت‌هایی از کهربا ساعت‌ها بر روی پوست شما دوام می‌آورد و ماندگاری بسیار خوبی دارد. عطر جنیفر لوپز یکی از بهترین عطرها با رایحه‌ای متفاوت و دل‌انگیز است.

عطر ارزان قیمت با رایحه تازگی: Clean Reserve Classic, Warm Cotton

عطر ارزان - Clean Reserve Classic, Warm Cotton

خرید عطر

 

این عطر ارزان بویی همانند بوی مواد پاک کننده لباس را برایتان یادآوری خواهد کرد. بویی همانند پاکی و تمیزی بعد از خانه تکانی. این عطر و بوی عالی به دلیل داشتن نت‌هایی ظریف از ترنج، گل صد تومانی یا سرده و کهربا یک گزینه عالی برای استفاده روزمره است. این عطر فاقد هر گونه سولفات، پارابن یا فتالات است.

عطر ارزان قیمت با رایحه گل رز: Philosophy Amazing Grace Ballet Rose Eau de Toilette Mini

عطر ارزان - Philosophy Amazing Grace Ballet Rose Eau de Toilette Mini

خرید عطر

 

بسیاری از برندهای عطر و ادکلن از رایحه گل رز در تولید عطر و ادکلن استفاده می‌کنند. خوش‌بختانه رایحه گل رز به کار گرفته شده در این عطر خوش قیمت بسیار ملایم است و به هیچ عنوان بوی تند و زننده‌ای ندارد. در واقع با اسپری کردن این عطر احساس می‌کنید وارد گلفروشی شده‌اید. بوی بسیار تازه و سبک و ماندگاری بالای آن باعث شده است این محصول به یکی از بهترین عطرها تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: عطر و ادکلن محبوب هنرمندان را بشناسید

عطر ارزان قیمت با رایحه میوه و گل: Eau de Juice Love, Unfiltered Eau de Parfum

عطر ارزان - Eau de Juice Love, Unfiltered Eau de Parfum

خرید عطر

 

در ترکیبات این عطر از رایحه میوه‌هایی از خانواده توت قرمز و گلبرگ‌های گل یاس بهره گرفته شده است که با بوی ماندگار و فوق العاده‌ای که دارد، اغلب با عطرهای گران قیمت اشتباه گرفته می شود.

عطر ارزان قیمت با رایحه کهربا: Bath & Body Works Into the Night Eau de Parfum

عطر ارزان - Bath & Body Works Into the Night Eau de Parfum

خرید عطر

به محض بوییدن رایحه این عطر عاشق آن خواهید شد. این محصول هیچ گونه بوی شیرینی ندارد و به جرات می‌توان گفت بهترین عطر با قیمت مناسب و رایحه فوق العاده است. رایحه گرم، عمیق و جذاب این عطر ناشی از نت‌های ظریف انواع توت، یاس و کهربا است. این عطر را بر روی نقاط نبض خود اسپری کنید و از بوی عالی آن لذت وافر ببرید.

بهترین عطرهای مردانه با قیمت مناسب و رایحه ماندگار

وقتی صحبت از انتخاب بهترین عطر با قیمت منطقی و مقرون به صرفه می‌آید، انتخاب کمی سخت می‌شود. امروزه در بازار انواع عطر و ادکلن با رایحه‌های مختلف وجود دارد، اما چگونه می‌توان بهترین عطر را انتخاب کرد. در ادامه این نوشتار، وبلاگ مالتینا برخی از بهترین عطر و ادکلن‌های ارزان و ماندگار برای مردان را به شما پیشنهاد خواهد کرد تا هم از رایحه بی‌نظیر آن لذت ببرید و هم یک خرید عالی را تجربه کنید.

عطر ارزان قیمت با رایحه چوب:Cerruti 1881 By Nino Cerruti For Men

عطر ارزان - Cerruti 1881 By Nino Cerruti For Men

خرید عطر

Cerruti 1881 یک عطر با رایحه غنی و بسیار ماندگار است که پایه تندی دارد. نت‌های برگرفته از انواع توت تند و پایه گیاهی برگرفته از رایحه چوب و نعنای هندی رایحه این عطر را به رایحه ای ماندگار و بی‌نظیر تبدیل کرده است. در میان عطرهای ارزان و مقرون به صرفه Cerruti 1881 یکی از بهترین عطرها برای انواع گروه سنی مردانه است. به آقایان توصیه می‌شود که برای قرارهای عاشقانه خود با همسرانشان از این عطر عالی و شگفت انگیز استفاده کنند، چون بدون شک هر خانمی عاشق این بوی مردانه است.

عطر ارزان قیمت با رایحه چوب صندل و اسطوخودوس:Guy Laroche Drakkar Noir

عطر ارزان - Guy Laroche Drakkar Noir

خرید عطر

Drakkar Noir یکی از بهترین عطرهایی است که تاکنون امتحان خودش را پس داده است، بدون شک هر مردی باید یک عطر Drakkar Noir داشته باشد. رایحه عمیق و ماندگار این عطر برگرفته از نت‌های کلاسیک چوب صندل و اسطوخدوس است که نت‌هایی بسیار ظریفی از انواع توت‌های تند با آن ترکیب شده است. با وجود قیمت مناسب رایحه این عطر فوق العاده ماندگار و بادوام است. عطرهای تند و اسپایسی به کار برده شده در این محصول باعث شده است به عطر محبوب تمامی گروه‌های سنی تبدیل شود. این عطر یک هدیه افسانه‌ای با قیمت مناسب برای دوستان شماست.

اگر دوست دارید عطرهای ارزان با بویی ماندگار را از برندهای مختلف امتحان کنید، به فروشگاه آنلاین مالتینا مراجعه کنید و بهترین عطر مطابق با سلیقه و بودجه خود را سفارش دهید.

منابع:

 toolsofmen ، thezoereport ، cosmopolitan

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024