بهترین سایت های خرید از ترکیه را بشناسید | معرفی و بررسی

امروزه تعداد ایرانیانی که ترجیح میدهند خرید های خود را از ترکیه انجام دهند افزایش یافته و به طور کلی رفتار خرید اینترنتی در دنیا و ایران به یک عادت تبدیل شده است. ویژگی‌هایی مانند سهولت دسترسی، داشتن قیمت مناسب، امکان مقایسه ویژگی‌های محصولات با یکدیگر و صرفه جویی در وقت، افراد را به سمت خرید مایحتاج زندگی خود به صورت آنلاین، جذب می‌کند. ما ایرانی‌ها معمولا علاقه زیادی به خرید اجناس و محصولات ترک داریم، چرا که محصولات ترک از زیبایی و کیفیت بالایی برخوردار هستند. امروزه امکان خرید آنلاین و دسترسی به سایت‌های خرید از ترکیه برای ایرانیان فراهم شده است. 

با خرید به واسطه وبسایت مالتینا میتوانید از بیشتر این سایت ها خرید کرده و کالای خود را بعد از ۲ هفته درب منزل دریافت کنید. از مزایای خرید از ترکیه به واسطه مالتینا آن است که فقط مبلغ لیر هر کالا را با نرخ روز  به اضافه هزینه باربری و ارسال آن به ایران را می پردازید و دریافت و ارسال بسته شما به سرتاسر ایران و درب منزل کاملا رایگان است. همچنین به دلیل اعتبار وبسایت مالتینا می توانید خیالی آسوده از خرید خود به صورت اینترنتی داشته باشید. (مالتینا از سال ۱۳۹۶ واسطه خرید ایرانیان از وبسایت های آمازون و ای‌بی آمریکا می باشد که به تازگی امکان خرید از سایت های ترکیه و امارات را نیز به خدمات خود اضافه کرده است.)

مالتینا واسطه خرید از سایت های ترکیه با تحویل رایگان در سرتاسر ایران

خرید آنلاین به ویژه در طی پاندمی کرونا، شتاب بیشتری گرفت. به خصوص در ماه‌های اول شیوع این بیماری، توجه مردم برای عدم خروج از خانه، باعث افزایش تعداد بازدیدکنندگان از سایت‌های خرید اینترنتی شد. بنابراین، برخی از پلتفرم‌های خرید آنلاین تحت شرایط پاندمی کرونا با داشتن عملکرد عالی و ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به مشتریان خود، توانستند نام خود را در لیست بهترین و پیشروترین سایت‌های خرید از ترکیه جای دهند. 

اکنون زمان آن است که لیست بهترین سایت های خرید از ترکیه را با شما به اشتراک بگذاریم. معرفی و بررسی 20 مورد از بهترین سایت های خرید از ترکیه موضوع این مطلب از مالتینا بلاگ است که در ادامه با معرفی آدرس، امکانات، مزایای، ویژگی‌ها و… منتظر شما هستند. 

بهترین و معتبرترین سایت های خرید از ترکیه ??

وبسایت‌های که در ادامه معرفی خواهیم کرد، بهترین سایت های خرید از ترکیه هستند و می‌توانید با خیالی آسوده از آن‌ها خرید کرده و  کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنید.

خرید از ترندیول | Trendyol

Trendyol یکی از سایت‌های خرید معروف و محبوب کشور ترکیه است که از سال 2010 فعالیت خود را آغاز کرده است و حدود 18 میلیون کاربر فعال دارد. این وبسایت، در سال 2010 توسط Demet Mutlu تاسیس شد و امروزه یکی از بزرگ‌ترین سهامداران علی بابا است. برندهای پوشاک به نام Trendyol Milla برای زنان و Trendyol Man برای مردان در این وبسایت وجود دارد. علاوه بر این، ترندیول از زنان کارآفرین حمایت می‌کند و محصولات طراحان مد را برای اولین بار در ترکیه به نمایش گذاشته و ارائه می‌کند. این وبسایت با تبلیغات نوین و موثر در شبکه‌های اجتماعی توانسته کاربران زیادی را جذب کند.

ترندیول در واقع یک فروشگاه بزرگ پوشاک و اجناس مختلف دیگر است و محصولات حدود 400 شرکت تولیدی پوشاک ترک و غیر ترک را به فروش می‌رساند. علاوه بر انواع پوشاک و لباس، لوازم برقی و خانگی، لوازم الکترونیکی، محصولات خوراکی و … نیز در وبسایت ترندیول عرضه می‌شوند.
تقریبا تمام برندهای معروف پوشاک ترکیه مانند کوتون، دفاکتو، ال سی وایکیکی، ساتین، ماوی و سایر برندهای مشهور جهان در سایت ترندیول فروخته می‌شود. برندهای ورزشی معروف مانند نایکی، پوما، آدیداس با مارک‌های معروف ساعت مچی مانند کاسیو، سیتیزن و … از جمله این برندها هستند.

سایت های خرید از ترکیه

خرید همه چیز از وبسایت هپسی بورادا ترکیه|Hepsiburada (سایت مشابه دیجی کالا در ترکیه)

Hepsiburada به معنی همه‌چیز همین‌ جاست؛ یکی از از محبوب‌ترین آدرس‌های خرید آنلاین از ترکیه شناخته شده است، که دارای طیفِ گسترده‌ای از محصولات مختلف بوده و بیش از پانصد هزار کالا در آن به فروش می‌رسد. Hepsiburada با تمرکز بر روی امر مشتری مداری و ارسال سریع کالاهای باکیفیت، بیش از ۷ میلیون مشتری دارد و خرید از این فروشگاه به دلیل هزینه پستی نسبتا کم و سرعت تحویل بالا می تواند برای کاربران ایرانی بسیار جذاب باشد. وبسایت هپسی بورادا با رابط کاربری خود که جستجو میان محصولات را تسهیل می‌کند، نیز بسیار کاربردی است. این سایت با ارائه محصولات در بسیاری از دسته بندی‌های کاربردی، مانند لوازم الکترونیکی، مراقبت شخصی، خانه، کتاب، مادر و نوزاد، با تخفیف‌های ویژه، توجه کاربران زیادی را به خود جلب می‌کند.

سایت های خرید از ترکیه

خرید آنلاین از اِن اونبیر  یا ان ایلون |N11

سایت N11 محصولات متنوعی را دسته بندی‌های مختلف از جمله لوازم الکترونیکی، پوشاک، اسباب بازی، محصولات ورزشی و همچنین تمامی محصولات مراقبت از کودک و … را ارائه می‌دهد و می‌توانید هر محصولی را که نیاز دارید با قیمت‌های مقرون به صرفه و با کیفیت بالا را در آن پیدا کنید. همچنین تقریبا انواع لوازم یدکی که در بازار یافت نمی‌شوند، در سایت N11 موجود است. در وب سایت N11 حراجی‌های شگفت انگیز و متنوعی برگزاری می‌شود که امکان خرید محصولات اصل را با قیمتی پایین را برای مشتریان فراهم می آورد.

سایت های خرید از ترکیه

خرید آنلاین از وبسایت گیتدی گیدی یور | Gitti Gidiyor

Gitti Gidiyor با معنی لغوی رفته بیاره! به عنوان یکی از بازارهای آنلاین معروف ترکیه شناخته می‌شود؛ توسط eBay غول پیکر جهان خریداری شده است. این سایت که جایگاه مهمی در بین معتبرترین سایت‌های خرید از ترکیه دارد، فروشندگان زیادی را با خریداران گرد هم می‌آورد و زیرساختِ قوی هم از نظر داده‌ها و هم از نظر حفاظت مالی دارد. Gitti Gidiyor یک پل ضمانتی بین خریدار و فروشنده برقرار کرده و با داشتن روزهای تخفیف و کمپین‌های Stars Pass توجه زیادی را به خود جلب می‌کند. در این سایت، می‌توانید محصولاتی در دسته بندی دیجیتال و الکترونیک، مد و پوشاک، مادر و نوزاد، حیوانات خانگی، خودرو و سایر زمینه‌ها پیدا کنید.

سایت های خرید از ترکیه

خرید اینترنتی از آمازون ترکیه | AMAZON turkiye

آمازون که یکی از بزرگترین سایت‌های تجارت الکترونیک در جهان به حساب می‌آید، در ترکیه نیز توجه زیادی را به خود جلب کرده است. این پلتفرم با طیف گسترده ای از محصولاتی که دارد و با فرصت‌های خرید امنی که به مصرف کننده ارائه می‌دهد، از رقبای خود جلوتر است. وجود بخش‌های Outlet و Deals of the Day در سایت، کاربران زیادی را جذب می‌کنند.

سایت های خرید از ترکیه

در مالتینا بیشتر بخوانید: خدمات جدید مالتینا | تعهد زمان تحویل کالا برای خرید از آمازون تا ایران

مورهیپو | Morhipo

MorhiPo در سال 2011 توسط Boyner Group تاسیس شد. همچنین در سال 2014 به عنوان سریع‌ترین سایت تجارت الکترونیک در حال رشد در اروپا انتخاب شد. این سایت که در آن ارائه محصولات مد و پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه غالب است، محصولات مراقبت شخصی، ورزشی و اکسسوری‌های متنوع را نیز به فروش می‌رساند. شهروندان ساکن ترکیه اگر در باشگاه تخفیف ویژه این وبسایت خرید از ترکیه عضو شوند، امکان خرید برخی از محصولات با تخفیف تا 90 درصدی، برایشان وجود خواهد داشت.

سایت های خرید از ترکیه

سبد گل |Çiçeksepeti

چیچک سپتی به ارسال گل در سراسر ترکیه در یک روز معروف و در این تجارت کاملا موفق بود و مخاطبان زیادی را جذب کرد. امروزه، وبسایت CicekSepeti طیف محصولات خود را توسعه داده است، محصولات زیادی از تلسکوپ گرفته تا عطر و لباس را به فروش می‌رساند. علاوه بر این، روز به روز بر تنوع هدایایی مانند گل و گل‌های خوراکی افزوده می‌شود. CicekSepeti در مدت کوتاهی توانست جای خود را در بین بهترین سایت های خرید از ترکیه به صورت ایمن و باکیفیت، به دست آورد.

سایت های خرید از ترکیه

میگروس |Migros

Migros که یک پلتفرم خرید آنلاین بسیار قدیمی است؛ قبل از سال 2000 در ترکیه شروع به کار کرده است، آدرس این غول خرده فروشی، امروزه یکی از محبوب ترین سایت های خرید از ترکیه است، به لطف تخفیفات شگف انگیز و کالاهای با کیفیت و با قیمت مناسب و گزینه تحویل سفارش در همان روز، توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است.

سایت های خرید از ترکیه

علی اکسپرس ترکیه |Aliexpress

Aliexpress که سیاست قیمت‌گذاری روی محصولاتش را به دلار انجام می‌دهد، سایتی است که می‌توانید از سراسر جهان از آن خرید کنید هرچند این وبسایت مناسب تاجرین از سرتاسر دنیاست چرا که کالاها را به صورت عمده و با کارت بیزنسی واینویس های مخصوص ارسال میکند. علی اکسپرس در روزهایی که قیمت دلار پایین تر بود، بسیار محبوب بود. اگرچه با افزایش قیمت دلار از محبوبیت آن کاسته شده است، اما همچنان بسیاری از محصولات موجود در آن با قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای به فروش می‌رسند. همه چیز از محصولات فناوری گرفته تا اقلام کوچکی که زندگی شما را آسان‌تر می‌کنند، در علی اکسپرس سایت موجود است.

سایت های خرید از ترکیه

صاحیبیندن (Sahibinden)

Sahibinden یک پلتفرم بسیار مفید و کاربردی برای خرید محصولات دست دوم و دست اول است که با ساختار نوآورانه خود از سال 2000 در ترکیه شروع به فعالیت نموده است. بازار آنلاینی که در آن می‌توانید محصولات زیادی از خانه‌ گرفته تا ماشین‌ها، از کالاهای کودک گرفته تا لوازم الکترونیکی را پیدا کنید. این پلتفرم آگهی‌های شغلی را نیز ارائه می‌دهد.

سایت های خرید از ترکیه

اِویدا (Evidea)

Evidea که فروش اینترنتی خود را از سال 2008 آغاز کرد، به فروش لوازم خانگی، لوازم تزئینی و دکوری می‌پردازد. در سال 1392 اولین فروشگاه فیزیکی اِویدا در ترکیه افتتاح شد. محصولات مختلفی مانند ست صبحانه، گلدان، تابلو، ظروف سرو و پذیرایی و انواع لوازم برقی در آن به فروش می‌رسد که قیمت آن‌ها نسبت به بازار مناسب است و کیفیت بسیار خوبی دارند. شما می‌توانید هر وسیله‌ای را که برای خانه‌ی خود نیاز دارید، از Evidea خریداری کنید. در این وبسایت خرید لوازم خانگی و دکوری از ترکیه، هر روز تخفیف‌هایی با عنوان فرصت روز، برای محصولات مختلف در نظر گرفته می‌شود که می‌توانید هر گوشه از خانه خود را با کمترین بودجه، زیباتر کنید.

سایت های خرید از ترکیه

ای بِبِک (Ebebek)

Ebebek یک سایت تجارت الکترونیکی است که والدین می‌توانند محصولاتی را که برای نوزادان و کودکان‌شان نیاز دارند، به صورت آنلاین خریداری کنند. این پلتفرم که تقریبا تمام محصولات مورد نیاز مادر و کودک را با شروع دوران بارداری تا سن 4 سالگی را می‌توان در آن پیدا کرد. این سایت که خدمات 24 ساعته با پشتیبانی پس از فروش، ارائه می‌دهد، گزینه بسیار خوبی برای والدینی که در خرید با نوزاد خود مشکل دارند، است.

سایت های خرید از ترکیه

 

دکتر (D&R)

D&R یکی از محبوب‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در ترکیه است که در آن کتاب، مجله، لوازم التحریر، اسباب بازی، مدل، موسیقی، بازی، لوازم الکترونیکی و بسیاری از محصولات دیگر در آن به فروش می‌رسد.

سایت های خرید از ترکیه

کارفورسا (Carrefoursa)

Carrefoursa، یکی دیگر از غول‌های خرده فروشی مشهور جهان است. این برند که با‌ هایپر مارکت‌های بزرگ خود، توجه تعداد زیادی از کاربران را به خود جلب می‌کند، روزانه هزاران سفارش دریافت کرده و و به مشریانش تحویل می‌دهد.

سایت های خرید از ترکیه

مُدانیسا (Modanisa)

سایت خرید مُدانیسا Modanisa که به ویژه در حوزه‌ی مد و پوشاک فعالیت داردد، مورد علاقه بانوانی است که حجاب را به عنوان سبک پوشش و استایل انتخاب می‌کنند، است. 

سایت های خرید از ترکیه

گِتیر (Getir)

Getir یکی از بهترین وبسایت‌های خرید در ترکیه است، که از طریق اپلیکشن موبایل و وبسایت ارائه خدمات می‌پردازد. این وبسایت خرید آنلاین، با افزایش تعداد کاربران خود به 2 میلیون، به یکی از پلتفرم‌های خرید آنلاین تبدیل شد که بیشترین فروش را در دوره پاندمی کرونا انجام داد.

سایت های خرید از ترکیه

مدیا مارکت (MediaMarkt)

Mediamarkt، یک برند آلمانی و خرده فروشی لوازم الکترونیکی است که بیش از 80 فروشگاه در ترکیه دارد و شما می‌توانید به راحتی و به صورت ایمن، خرید خود را از آن انجام دهید. همچنین می‌توانید محصولاتی را در دسته بندی‌های مختلف مانند کنسول بازی، ریموت تلویزیون و… با قیمت‌های مناسب از مدیا مارکت تهیه کنید. با وجود تخفیف روزانه یا ساعتی در مدیا مارکت، می‌توانید محصول مورد علاقه خود را با تخفیف تا 40 درصد خریداری کنید.

سایت های خرید از ترکیه

بوینر (Boyner)

 boyner یکی از وب سایت خرید پوشاک و لباس با کیفیت در کشور ترکیه و نامی آشنا در صنعت پوشاک ترکیه است. است. فعالیت این فروشگاه بیشتر در زمینه فروش انواع لباس های پوشاک اصل ترکیه است، ولی علاوه بر برندهای ترک، محصولات برندهای مشهور خارجی نیز در آن به فروش می‌رسد.

سایت های خرید از ترکیه

 

اون لیرا (Onlira) – همه چیز در Onlira 10 لیر است! 

شما می‌توانید هر محصولی یا خدماتی که دنبال آن هستید، فقط با قیمت 10 لیر از سایت  Onlira ترکیه خریداری کنید! اونلیرا که در مدت کوتاهی توانسته به یکی از بهترین سایت ‌های خرید ترکیه تبدیل شود، مفهومی‌کاملا متفاوت در مقایسه با سایر سایت‌های تجارت الکترونیکی را دنبال می‌کند. به لطف این سایت منحصربه فرد، می‌توانید برای هر چیزی که در سایت وجود دارد 10 لیر هزینه کنید. در این سایت تجارت الکترونیک، که در آن صدها محصول و خدمات مختلف را می‌توانید بیابید، کاربران می‌توانند هم خریدار و هم فروشنده باشند..

سایت های خرید از ترکیه

اینجه حساپ (İnceesap)

İncehesap یک سایت بسیار قابل اعتماد است که در آن می‌توانید محصولات دیجیتال و مربوط به تکنولوژی را پیدا کنید. این شرکت در سال 2008 تاسیس شد و از آن زمان تاکنون، یک محیط خرید امن را برای کاربران خود فراهم کرده است که روزانه بیش از 2000 سفارش در آن پردازش می‌شود.

یکی از بهترین جنبه‌های İncehesap این است که هر جمعه تخفیف‌هایی را تحت عنوان Gaming Night ارائه می‌دهد که توجه بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای را به خود جلب می‌کند. برای هر محصولی که فکرش را بکنید می‌توانید تخفیف‌هایی را مشاهده کنید، از مانیتور گرفته تا موس پد، از صندلی‌های بازی گرفته تا کارت‌های گرافیک.

با این حال، این تخفیف‌ها با موجودی محدود است. به عبارت دیگر، شما باید در ساعات مشخصی باید در سایت حضور داشته و تخفیفات را دنبال کنید. لازم به ذکر است که تخفیف‌های ارائه شده در وبسایت، تخفیف‌های واقعی هستند.

سایت های خرید از ترکیه

مالتینا مرجعی برای خرید از ترکیه از تمام این وبسایت‌ها

وبسایت مالتینا دروازه‌ای مطمئن و کاربردی برای داشتن یک خرید مطمئن و آسان از سایت های خرید از ترکیه در ایران است. کاربران ایرانی می‌توانند بدون نیاز به داشتن حساب‌های ارزی و فقط با پرداخت از طریق کارت‌های عضو شبکه شتاب در داخل کشور، کالای مورد نظر خود را از بین میلیون‌ها تنوع کالایی انتخاب کرده و سفارش دهند و در ایران و درب منزل آن را تحویل بگیرند. مالتینا سلامت فیزیکی کالا و همچنین تشابه آن با کالای سفارشی را تضمین می‌کند.

کلام آخر: 

در این مطلب، لیستی از بهترین و معتبرترین سایت های خرید از ترکیه را معرفی و مورد بررسی قرار دادیم. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا تا به حال، تجربه خرید از این وبسایت‌ها را داشته‌اید؟ آیا وبسایت‌های دیگری را برای خرید از ترکیه می‌شناسید؟

اگر مطالعه این مطلب برای‌تان مفید بود، خواهشمندیم نظرات و دیدگاه ارزشمند خود را در رابطه با این موضوع، با ما و خوانندگان مالتینا بلاگ، در میان گذاشته و محتوای این مطلب را از طریق لینک شبکه‌های اجتماعی موجود در کنار این صفحه یا سایر راه‌های ارتباطی، با دوستان و اطرافیان خود به اشتراک بگذارید. همچنین برای مطالعه مطالب مفید در زمینه راهنمای خرید محصولات متنوع و کاربردی، به بخش راهنمای خرید و معرفی محصول مالتینا بلاگ مراجعه نمایید.

منابع: buldumz.com ،yollando.com

در مالتینا بیشتر بخوانید: 

فروشگاه‌های خرید اینترنتی آمریکایی را چقدر می‌شناسید؟ معرفی ۱۲ فروشگاه اینترنتی

۳۰ مورد خرید آنلاین خنده دار که موجب پشیمانی خریدار شده است

۱۰ چیز که بهتر است همیشه دست دوم آن‌ها را بخرید

فروشگاه‌های خرید اینترنتی آمریکایی را چقدر می‌شناسید؟ معرفی ۱۲ فروشگاه اینترنتی