بهترین برند ریمل ضد آب سال توسط سایت کمپانی دیور معرفی شد

ریمل طلایی و ریمل نقره ای

آرایش چشم مهمترین نکته برای افزایش جذابیت صورت در هنگام آرایش کردن است. برای آرایش چشم‌ها لوازم آرایش مختلفی مانند کانسیلر، سایه چشم، ریمل ، خط چشم داخل و خارج چشم و استفاده از کانسیلرها و غیره.

اما بدون شک داشتن مژه‌های بلند و پرپشت می‌تواند چشمان شما را حتی بدون آرایش هم زیبا نماید. معمولا برای این کار به سراغ کاشت مژه و لمینیت مژه میرویم اما راه کارهای ساده‌تری نیز وجود دارد و آن این است که یک ریمل ضد آب خوب و عالی داشته باشید تا تمامی نیازهای شما را رفع نمایند.

ریمل چشم

ریمل چیست؟

ریمل که در قدیم با نام سرمه بیشتر مطرح بود و از بادام سوخته و روغن آن تهیه می‌شد برای زیبایی چشم و مژه ها به کار می‌رفت. ریمل رنگ‌ها و مدل های مختلفی دارد که می‌توانید به تناسب آرایش کلی خود از آن استفاده نمایید. همچنین ریمل‌هایی ویژه موی سر وجود دارد که ترکیبی از رنگ‌ها هستند. خصوصا رنگ طلایی آن بیشتر مورد استفاده و استقبال خانم ها قرار گرفته است.برای راهنمایی بیشتر در زمینه ریمل ضد آب خوب و شناختن بهترین برند های ریمل مقاله زیر را مطالعه کنید.

ریمل طلایی و ریمل نقره ای

ریمل‌های مژه انواع و اقسام گوناگونی دارند که شما بنا به نیاز و خواسته ای که دارید می‌توانید آن را انتخاب نماید. به طور مثال:

  • یک ریمل ضد آب خوب می‌تواند مژه‌های شما را بلند نماید و یا اگر دارای مژه‌های بد حالتی هستید به شما کمک نماید تا حالت زیبا به آن دهید.
  • مژه‌های شما را تیره می‌کند و این موضوع باعث می‌‌شود چشمان شما گیراتر شود و زیبایی چشمان را دو چندان می‌کند.
  • در نهایت اینکه این ابزار مژه‌ها را پرپشت و حجیم نشان می‌ دهد که حالت زیبایی به چشم می‌‌دهد.

اما تمامی این موراد در صورتی است که بتوانید یک ریمل خوب از یک برند خوب را انتخاب نمایید که تنها با یک بار زدن به مژه، چشمان خود را زیباتر نمایید و دیگر نیازی به سایر آرایش‌های چشم نباشد.

به نظر شما چه برندی می‌تواند چنین باشد و تمام خصوصیات را یک جا داشته باشد؟

ریمل دیور شو با ماندگاری بالا از کمپانی dior فرانسه

ریمل دیورشو از برند کریستین دیور

قبلا برند کریستین دیور را به عنوان یکی از بهترین برندهای پوشاک زنانه در دنیا معرفی کردیم. اما دیور علاوه بر حوزه مد و پوشاک، در زمینه تولید لوازم آرایشی نیز عالی عمل کرده است و یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی در دنیا محسوب می‌شود..

ریمل دیور شو ساخت و محصول کمپانی دیور می‌‌باشد. البته ریمل دیور در رنگ‌ها و انواع مختلف وجود دارد اما ریمل دیور شو سیاه، دارای رنگی بسیار تیره است و می‌تواند مژه های شما را تیره و زیبا نماید و همچنین افزایش حجم مژه را برای شما به دنبال داشته باشد. فرچه ریمل دیور شو به حالتی طراحی شده که می‌تواند بر روی تک تک مژه ها تاثیر گذار باشد و بتواند میزان و مقدار مناسبی از ریمل را بر روی تک تک آن ها قرار دهید.

بدنه فرچه ریمل دیور شو بسیار مقاوم و تخصصی طراحی شده که بتواند نیازهای مشتری را به خوبی پاسخگو باشد. تاثیر استفاده از این ریمل را بلافاصله پس از مصرف مشاهده خواهید نمود. در تصویر زیر، مژه های بدون ریمل در سمت چپ، یکبار ریمل زده شده در وسط و سه بار ریمل زده شده در سمت راست را می‌بینید.

روش ریمل زدن

ریمل دیور شو فاقد مواد پارابن و مواد مضر می‌باشد. پارابن در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می‌ گیرد و خاصیت ضد باکتریایی دارد و مانع از رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها در محیط و فضایی مانند داخل قوطی شامپو یا لوازم آرایش و غیره می‌شود.

اما مضرات بسیاری مانند خشکی چشم، پیری شدن پوست پلک را دارد زیرا به لایه‌های عمیق پوست نفوذ می‌کند و می تواند درماتیت و التهابات و سایر مشکلات دیگر را ایجاد نماید که در واقع معایب آن بیشتر از مزایا می‌باشد و همین دلیل تولیدکنندگان را مجاب کرده که از آن استفاده نکنند.

ریمل دیور نقره ای

فتالاتس از دیگر موارد مضر موجود در بسیاری از لوازم آرایشی و بهداشتی می‌باشد که باز هم رد پایی از آن در این محصول دیور شو دیده نمی‌شود. این مواد شیمیایی در زمان قرارگیری با مخاط بدن می‌توانند سم هایی خطرناک را ایجاد کنند که پس از تحقیقات بسیار تصمیم بر این شد که از بسیاری از لوازم آرایشی و بهداشتی حذف شود.

همچنین اگر به دنبال بهترین مارک ریمل ضد آب خوب هستید میتوانید از این برند آن را تهیه نمایید. برای خرید ریمل اصل از برند دیور می‌توانید روی دکمه زیر کلیک کنید.

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024