13 دوربین فیلم برداری حرفه ای FULL HD با دید کامل در شب

با بیشتر شدن استفاده‌ی مردم از دوربین فیلم برداری دید در شب برای فیلم برداری در تاریکی مطلق و نور شب، نیاز به دوربین فیلم برداری دید در شب با قابلیت فیلم برداری با کیفیت بالا در نور کم یا دارای قابلیت دید در شب به شدت افزایش پیدا کرده است. ممکن است هدف از فیلم برداری شکار ارواح یا فیلم برداری از طبیعت در هنگام کوه نوردی باشد، در هر صورت مجهز بودن به دوربین های دید در شب یا حتی فیلم برداری مادون قرمز بسیار ضروری است. همینطور کسانی که به شکار علاقه مند هستند یا کسانی که دوست دارند شب هنگام به ماهیگیری بروند نیز به چنین دوربین هایی نیاز دارند. غار نوردان نیز باید به دوربین های دید در شب قدرتمندی مجهز باشند که امکان فیلم برداری از جزئیات غار های تاریک را در ماجراجویی هایشان برایشان فراهم می آورد.

فهرست مطالب

پرسش اصلی این است:  اگر توانایی فیلم برداری در شب برایتان اهمیت بالایی دارد، کدام دوربین فیلم برداری دید در شب را باید خریداری کنید؟

این روزها گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارند. از با کیفیت ترین برند های آمریکایی و ژاپنی گرفته تا دوربین های با فیلم برداری مادون قرمز ارزان قیمت چینی، همه در بازار موجود هستند. اما بیشتر دوربین های مادون قرمزدار چینی کیفیتی که من به دنبالش بودم را نداشتند؛ تنها تعداد کمی از آنها هستند که به اندازه‌ی کافی خوب هستند. اگر بودجه‌ی محدودی دارید و به دنبال یکی از دوربین فیلم برداری دید در شب فوق‌العاده برای استفاده های معمولی هستید، می توانید از میان‌شان یکی را انتخاب کنید.

من همیشه دوست دارم که در پست هایم بهترین دوربین فیلم برداری را معرفی کنم، حتی با اینکه آنها نسبت به دیگر گزینه ها قیمت بالاتری دارند. به این دلیل که شخصا معتقدم بهتر است که پول بیشتری خرج کنم و با کیفیت ترین کالا را به یک باره بخرم تا اینکه کالایی ارزان قیمت بخرم و بعدا پشیمان شوم.

در این پست، من چند مورد از بهترین دوربین های دید در شب از نظر خودم را معرفی کرده‌ام که قابلیت های فراوانی دارند. ممکن است دوربین های ارزان قیمت تری نسبت به این دوربینها وجود داشته باشند، اما بعد از تحقیق بسیار و مشورت با چند صاحبنظر، لیست را به این چند مورد محدود کردم.

1-FDRAX33 Sony هندیکم 4K با حالت فیلم برداری در شب

دوربین های دید در شب 1

از تبلیغات کم برای دوربین فیلم برداری دید در شب Sony FDRAX33 بسیار شوکه شدم. در تبلیغات این دوربین بیشتر به کیفیت 4K ویدیو ها و دیگر ویژگی های پیشرفته‌ی آن اشاره شده است. توانایی دید در شب به همراه لامپ مادون قرمز برای این دوربین جزو ویژگی های ثانویه محسوب می شوند. حتی کسانی که FDRAX33 را خریداری می کنند، معمولا از آن برای تصویر برداری معمولی در نور روز استفاده می کنند. اما این دوربین لامپ مادون قرمز پرکاربردی دارد که می تواند برای فیلم برداری در هر زمان از شب استفاده شود و تصاویری که در نور شب ثبت می کند بسیار خوب هستند.

یکی از ویژگی هایی که Sony FDRAX33 را یکی از بهترین دوربین های دید در شب می کند، کیفیت 4K آن است. تعداد دوربین های با نور مادون قرمز که واقعا کیفیت 4K دارند چندان زیاد نیست (بعضی از دوربین ها ادعا دارند که کیفیتشان 4K است اما با بررسی دقیق مشخص می شود که بالاترین کیفیت‌شان نهایتا 3K است. بعدا متوجه می شوید که در مورد چه صحبت می کنم). در حالت مادون قرمز، نمایشگر کمی دانه دانه می شود و معمولا تک رنگ است یا هاله از رنگ سبز دارد. به همین دلیل کیفیت 4K تصاویر شبانه را با کیفیت بالایی نمایش میدهد.

قیمت این دوربین فیلم برداری کمی بالاست، و علت آن قابلیت های ویژه ای است که به همراه آن عرضه می شود.

این دوربین توانایی بالایی در ثبت تصاویر دارد، برای این کار از ویژگی ثبات تصویر اپتیکی متعادل استفاده می کند، که کمک می‌کند تا تصاویر و ویدیوها را با ثبات بیشتری ثبت کنید و لرزش ها و ناهنجاری‌ها را نسبت به دیگر تکنولوژی‌های استاندارد به میزان بیشتری از بین می برد.

همینطور می توانید با استفاده از ویژگی Ustream ویدیوهای خود را به طور زنده در اینترنت پخش کنید و آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید تا دوستانتان بتوانند با ورود به Ustream ویدیو را تماشا کنند. شما حتی می توانید با وارد کردن اکانت شبکه های اجتماعی‌تان ویدیو ها را در آن شبکه ها به طور زنده به اشتراک بگذارید.

ویژگی های دیگر این دوربین، ضبط صدای محیط، تنظیمات دستی، صفحه LCD لمسی 3 اینچی و قابلیت بک آپ گیری ساده با گوشی های اندروید یا iOS برای بهتر کردن تجربه فیلم برداری شما هستند.

برای این که کیفیت فیلم های‌تان در شب بهتر شوند، می‌توانید از یک نور مادون قرمز یا لامپ LED خارجی استفاده کنید.

چه چیزی را در این دوربین دوست دارم

این دوربین بسیار قابل حمل است. زمانی که برای فیلم برداری به یک فضای تاریک می روید، به وسیله ای قابل حمل نیاز دارید. چیزی که بتوانید به سادگی با خود حمل کنید بدون این که احساس ناراحتی و فشار داشته باشید.

عمر باتری FDRAX33 بسیار بالا است. با شارژ کامل 2 الی 3 ساعت دوام می آورد. این میزان برای فیلم برداری در محیط بیرون کافی است.

تکنولوژی ثبات تصویر اپتیکی متعادل چیزی است که باعث ثبات فوق‌العاده‌ی عکس‌ها در مقابل تکنولوژی استاندارد می‌شود.

فیلم برداری در نور شب به اندازه ای که در دیگر دوربین های دید در شب می‌بینید دانه دانه نیست.

چه چیزی را در این دوربین دوست ندارم

قیمت دوربین. اگر استفاده‌ی خیلی کمی از دوربین دارید و تنها برای شکار ارواح و یک بار طبیعت گردی بعد از مدت ها به دوربین دید در شب نیاز دارید، این دوربین ممکن است علی رغم تمام مزایا و ویژگی های خوبی که دارد کمی برای‌تان گران قیمت باشد.

صفحه‌ی لمسی نمایشگر می‌توانست کمی نسبت به لمس ها حساس تر باشد.

حالت تصویر برداری در شب با سوئیچ کردن به لامپ مادون قرمز در دوربین فعال می شود. با این که دوربین فیلم های با کیفیت خوبی در شب ثبت می کند، لامپ دید در شب توانایی محدودی دارد. برای همین توصیه می شود که برای به دست آوردن بهترین کیفیت از یک لامپ مادون قرمز خارجی به همراه FDRAX33 استفاده کنید.

نظر نهایی

اگر به دوربین فیلم برداری برای نور روز و همینطور نور شب نیاز دارید و استفاده در حد متوسط یا زیادی از دوربین دارید و بودجه زیادی در اختیار دارید، می توانید این دوربین را خریداری کنید. اما، اگر به دوربینی نیاز دارید که استفاده اصلی اش تصویر برداری در نور شب و در تاریکی زیاد است، می توانید دیگر دوربین های دید در شب که قیمت بسیار کمتری هم دارند را امتحان کنید.

2-دوربین فیلم برداری full HD Besteker با حالت دید در شب مادون قرمز

دوربین های دید در شب 2

دوربین فیلم برداری full HD Besteker به همراه حالت دید در شب مادون قرمز مدل جدیدی است که به تازگی در اکتبر 2018 به بازار معرفی شده است. این دوربین قبل از ورود به بازار به طور تمام و کمال تست شده است و ویژگی هایی دارد که آن را به یکی از بهترین دوربین های دید در شب در آمریکا تبدیل کرده است. اجازه دهید نگاهی به چند مورد از ویژگی های فوق العاده‌ی این دوربین بیاندازیم.

Besteker full HD یکی از بهترین دوربین های دید در شب با قیمت مناسب است. دوربین فیلم برداری full HD Besteker کیفیت تصویر 4K واقعی دارد و مانند دوربین هایی که ادعای کیفیت فیلم برداری 4K دارند اما در واقعیت کیفیت تصاویرشان نهایتا به 3K می رسد نیست. می توانید در نور روز فیلم های با کیفیت FHD 1080p ضبط کنید و با کمک حالت مادون قرمز در تاریکی مطلق نیز تصویر برداری کنید.

قابلیت کنترل از راه دور برای دوربین وجود دارد، می تواند در حال شارژ شدن فیلم ضبط کند و با سنسور CMOS می‌تواند عکس های با کیفیت بالای 24مگاپیکسل بگیرد، این دوربین برای تازه‌کارها و آماتور هایی که به دنبال یک دوربین فیلم برداری مادون قرمز خوب می گردند مناسب است.

یک میکروفون اضافه درون جعبه‌ی دوربین وجود دارد. وجود این میکروفون اضافه اهمیت بالایی دارد زیرا اگر می خواهید به شکار ارواح یا فیلم برداری از پدیده های ماوراء طبیعی بروید، باید بتوانید آرامترین صداها را ضبط کنید. دستگاه ضبط صدای درون بسیاری از دوربین های فیلم برداری ممکن است برای ضبط کردن صدا های بسیار آرام کافی نباشد. از این رو، وجود میکروفون اضافی کاربرد بالایی دارد.

در نهایت، باتری دوربین می تواند تا 2.5 ساعت ویدیو با کیفیت 1080p ضبط کند. وجود چنین باتری ضروری است زیرا در هنگام شکار ارواح در شب های تاریک نباید هیچ صحنه ای را به دلیل کمبود شارژ باتری از دست بدهید!

چه چیزی را در این دوربین دوست دارم

قیمت دوربین بسیار مناسب است. با چنین قیمت مناسبی، می‌توانید دوربین دید در شب خوبی داشته باشید. پس اگر تازه کار هستید یا به یک دوربین فیلم برداری برای شکار ارواح یا فیلم برداری در شب نیاز دارید، این دوربین انتخاب مناسبی است.

نمایشگر full HD درست مانند ادعای شرکت کار می‌کند و صادقانه بگویم، اگر تنها به دنبال یک دوربین دید در شب برای شکار ارواح باشم، وجود یک نمایشگر full HD برایم کافی است.

باتری عمر خوبی دارد و هنگام فیلم برداری با کیفیت 1080p تا 2.5 ساعت دوام می آورد.

چه چیزی را در این دوربین دوست ندارم

ماده‌ی استفاده شده در بدنه و بافت آن احساس پلاستیک مانندی دارد. ممکن است این تنها برای من مهم باشد اما احساس می کنم این به خاطر قیمت مناسب دوربین است.

کنترل از راه دوری که به همراه دوربین در جعبه قرار دارد، هنگام استفاده از لنز با زاویه باز، آنقدرها خوب کار نمی کند. این ممکن است به خاطر این باشد که لنز زاویه باز با اشعه های مادون قرمزی که دوربین و کنترل از راه دور را به هم متصل می کنند تداخل می کند.

نظر نهایی

برای این قیمت، دوربین فیلم برداری Besteker full HD با حالت مادون قرمز دوربین خوبی است. ممکن است نمایشگر آن بهترین کیفیت را نداشته باشد یا دید در شب آن بهترین حالت ممکن نباشد، اما هنوز هم می تواند با این قیمت در رده یکی از بهترین دوربین های دید در شب قرار بگیرد.

3-WG50 Bestguarder

دوربین های دید در شب 3

WG50 Bestguarder یک دوربین فیلم برداری یک چشمی است که از حالت فیلم برداری دید در شب بهره مند است. این حالت با یک لنز 50 میلی متری انتخابی به همراه زوم اپتیکال تا سقف زوم دیجیتال تا 5 برابر پشتیبانی می شود. این دوربین فیلم برداری یک لامپ مادون قرمز درون خود دارد که اجازه می دهد تا فاصله ی 350 متری (1150 فوت) جلو خود را ببینید.

WG50 به دلیل طراحی مقاومش یکی از بهترین دوربین های دید در شب است. این دوربین مطابق استاندارد های IPX4 است، که آن را ضد آب کرده و اجازه استفاده از آن در آب و هوای نامناسب را نیز می‌دهد. این دوربین بیشتر برای شکار استفاده می شود، پس باید تحمل آب و هوای نامناسب را داشته باشد. WG50 Bestguarder به خوبی از پس این کار بر می آید.

از آن جایی که می توان دوربین را روی سه پایه ثابت کرد، می توانید برای مدت طولانی آن را در مکانی قرار دهید و از فعالیت های موجودی که مد نظرتان است فیلم برداری کنید. اگر می خواهید از این دوربین برای شکار استفاده کنید، این ویژگی می تواند به تشخیص الگو های رفتاری آن موجود و حضورش در مکان های مشخص کمک کند.

زمانی که بیشتر وقت خود را در فضای آزاد می گذرانید و به ابزار محکم و قابل اطمینان نیاز دارید، این دوربین همراه مناسبی برای شما خواهد بود که می تواند همپای شما و با استحکام و انرژی بالا فعالیت کند.

ویژگی های مثبت

  • بسیار محکم و با استحکام
  • دامنه‌ی وضوح بالا تا 3o0m
  • کیفیت بالای تصاویر دید در شب

ویژگی های منفی

  • این دوربین فوکوس خودکار ندارد و باید آن را به طور دستی بچرخانید و تنظیم کنید.
  • کیفیت تصاویر به خوبی تصاویر دیگر دوربین های دید در شب نیست.
  • باتری عمر طولانی ندارد. باید یک باتری اضافه به همراه خود داشته باشید.

4-Hausbell 5052

دوربین های دید در شب 4

این دوربین فیلم برداری نیز قیمت مناسبی دارد و به همراه دید در شب مادون قرمز ارائه شده است که برای تازه کار ها یا کسانی که قصد دارند هر از گاهی در تاریکی شب فیلم برداری کنند مناسب است. Hausbell 5052 به یک نمایشگر با کیفیت 1080p و زوم دیجیتال مجهز است. این دوربین جمع و جور و سبک است و برای استفاده های معمولی و ساده بسیار مناسب است.

مانند دیگر دوربین های دید در شب با قیمت مناسب در این محدوده‌ی قیمت، این دوربین یک حالت مادون قرمز برای فیلم برداری در شب دارد. کیفیت تصاویر در حالت دید در شب فوق العاده بالا نیست، نه به خوبی سونی FDRAX33 یا پاناسونیک HC-VX981k، اما برای ضبط ویدیو در تاریکی مناسب است.

این دوربین فیلم برداری به قابلیت وای فای نیز مجهز است، که اجازه می دهد با استفاده از گوشی هوشمند یا تبلت خود آن را از راه دور کنترل کنید. این باعث می شود انتقال تصاویر از دوربین فیلم برداری به گوشی نیز امکان پذیر باشد. بسیاری از مردم از این ویژگی برای فیلم برداری از فرزندان‌شان در هنگام خواب استفاده می کنند. با استفاده از حالت مادون قرمز، نیازی به نور نخواهید داشت و می توانید ویدیویی با کیفیت مناسب از فرزند خود که در خواب ناز به سر می برد ضبط کنید.

شکار ارواح چطور؟

حالت دید در شب به اندازه‌ی کافی خوب است، پس می توانید از این دوربین فیلم برداری برای تحقیقات ماوراء طبیعی خود نیز استفاده کنید. اما من پیشنهاد می دهم برای ضبط آرام ترین صداها از یک میکروفون خارجی استفاده کنید.

یکی دیگر از ویژگی های خیلی خوب Hausbell 5052 طراحی آن است. بدنه‌ی جمع و جور آن اجازه می‌دهد تا به سادگی آن را در کیف خود جا دهید، پس می توانید آن را هر جا که می خواهید ببرید. دوربین بسیار سبک است، که یعنی هنگام فیلم برداری فشاری روی دست و بازوی خود احساس نخواهید کرد، حتی وقتی که لازم باشد مدت زمانی طولانی فیلم برداری کنید.

Hausbell 5052 در رنگ جذاب طلایی موجود است که ظاهری با وقار و کلاسیک به آن می دهد و باعث می شود در میان دیگر مدل ها برجسته تر به نظر برسد. باتری آن نیز عمری طولانی دارد. پس اگر بودجه‌ی محدودی دارید و دوربین با ظاهری زیبای Hausbell 5052 برای شما انتخاب مناسبی خواهد بود.

چه چیزی را در این دوربین دوست دارم

کار کردن با دوربین ساده است و این برای تازه کارهایی که به تازگی شروع به فیلم برداری در شب کرده اند یا خانواده هایی که می خواهند اولین دوربین فیلم برداری خود را بخرند مناسب است.

وزن آن سبک است و بسیار قابل حمل است.

کیفیت ویدیو ها و صدا های ضبط شده به میزان قابل قبولی بالا است.

چه چیزی را در این دوربین دوست ندارم

توانایی زوم و زاویه باز دوربین محدود است.

ویژگی های مادون قرمز و کارکرد آن ها در حد ابتدایی است.

5-دوربین فیلم برداری دید در شب HC VX981K Panasonic

دوربین های دید در شب 6

Panasonic تا به حال در دنیای دروبین های فیلم برداری عملکرد خوبی داشته است. پس عجیب نیست که VX981K نیز در لیست بهترین دوربین های دید در شب و مادون قرمز ما وجود دارد.

عملکر HC VX981K در نور کم فوق العاده است، حالت صحنه‌ی با نور پایین 2-lux، حالت نور شب 1-lux رنگی و حالت تاریکی مطلق 0-lux، همه با نور مادون قرمز در دوربین وجود دارند.

HC-VX981K می تواند ویدیوها و عکس های بسیار خوبی در تاریکی بگیرد، به خصوص اگر از حالت بسیار حساس 1-lux استفاده کنید. اما اگر کمی بیشتر سرمایه گذاری کنید و یک منبع نور مادون قرمز خارجی خریداری کنید، می توانید تصاویر با کیفیت بسیار بهتری داشته باشید. البته این کاملا اختیاری است. اگر فیلم برداری در شب بخشی از کار همیشگی شماست، پس خرید منبع نور مادون قرمز خارجی می تواند به شما کمک کند، اما اگر تنها هر از گاهی برای سرگرمی در نور شب فیلم برداری می کنید، منبع مادون قرمز درون خود دوربین فیلم برداری برای‌تان کافی خواهد بود.

البته، Panasonic HC-VX981K تنها برای تصویر برداری در نور شب نیست. سنسور BSI MOS  8.29مگاپیکسل 2.3/1 اینچی و موتور پردازشگر تصویر کریستال 4K باعث می شوند دوربین فیلم و عکس های واضح و روشنی ضبط کند.

این دوربین به لنز Leica Dicomer با زوم اپتیکال تا 20 برابر نیز مجهز است که می تواند با استفاده از زوم هوشمند تا 40 برابر افزایش پیدا کند. در دوربین های فیلم برداری سطح پایین تری امروزی از زوم aerage استفاده می شود. حتی با چنین زوم زیادی، کیفیت فیلم ها عالی باقی می ماند.

این دوربین می تواند هم ویدیو با کیفیت 1080p و هم با کیفیت 4K UHD ضبط کند، همینطور می‌توانید با استفاده از حالت های عکس برداری 4K و نرم افزارهای ویرایش عکس، عکس های با کیفیت 4K نیز بگیرید.

ویژگی های مثبت و منفی HC-VX981K Panasonic

ویژگی های مثبت

  • ویژگی های بسیار زیادی دوربین برای شخصی سازی کردن ویدیو ها.
  • بدنه‌ی با استحکام و کیفیت بالا با قابلیت ضبط ویدیو در هر شرایطی.
  • فرمت ویدیو با هر نرم افراز موجود در اینترنت قابل تغییر است.

ویژگی های منفی

  • با استفاده از حالت های شخصی سازی ضبط ویدیو باتری بیشتری مصرف می کنید. در این حالت باتری به سرعت خالی می شود.
  • در هنگام تصویر برداری در نور کم، ممکن است مسئله‌ی تعادل نور سفید وجود داشته باشد و رنگ‌ها از بین بروند. می‌توانید با استفاده از تنظیمات حالت نوری را روی ابری یا آفتابی قرار دهید تا کیفیت رنگ ها بهتر شود. با این کار رنگ‌ها تن گرم تری پیدا می کنند و به طور کامل از بین نمی‌روند، زیرا دوربین هر رنگی را در تاریکی رنگ سفید فرض می‌کند.
  • گزارش های حاکی از این وجود دارند که بعضی از ویدیو های ضبط شده با این دوربین کمی افکت چشم ماهی در خود دارند.

6-دوربین فیلم برداری با طیف کامل 4K Ancter

دوربین های دید در شب 6

می توانید با دوربین فیلم برداری با طیف کامل Ancter تمام لحظات سفرتان با دوستان‌تان را با کیفیت 4K ضبط کنید. این دوربین، یکی از بهترین دوربین های دید در شب مجهز به لنز زاویه باز با کیفیت بالا است تا تصاویر را با جزئیات بیشتری ثبت کند. این دوربین همینطور از نور فلش مادون قرمز که برای فیلم برداری در نور شب مناسب است نیز بهره مند است، نور مادون قرمز وضوح تصاویر را افزایش می‌دهد.

به علاوه، این دوربین فیلم برداری به باتری فوق العاده پر قدرتی مجهز است که اجازه می دهد برای 220 دقیقه ویدیو با کیفیت 1080p ضبط کنید. این دوربین فیلم برداری با طیف کامل همینطور توانایی اتصال به وای فای را دارد که اجازه می دهد به سادگی عکس ها و ویدیو های خود را از دوربین به گوشی هوشمند خود ارسال کنید و آن را به سرعت با دوستان و خانواده‌ی خود به اشتراک بگذارید.

7-دوربین فیلم برداری دید در شب 4K Kenuo

دوربین های دید در شب 7

دوربین فیلم برداری دید در شب 4K Kenuo نیز یکی از بهترین و با کیفیت ترین دوربین های دید در شب است. این دوربین به سنسور 13مگاپیکسل CMOS مجهز است که می تواند ویدیو های با کیفیت 4K را با سرعت 24fps ضبط کند. این دوربین فیلم برداری دید در شب همینطور به یک نمایشگر LCD 3 اینچی مجهز است که تصاویر را بلافاصله پس از فیلم برداری به شما نشان می دهد، این نمایشگر قابلیت چرخش 270 درجه دارد.

به علاوه، این دوربین فیلم برداری دید در شب به قابلیت وای فای مجهز است که اجازه می دهد به سادگی عکس ها و ویدیو های ضبط شده را به گوشی هوشمند یا تبلت خود انتقال دهید و با سرعتی بیشتر از همیشه با دوستان و خانواده‌ی خود به اشتراک بگذارید.

8-دوربین فیلم برداری قابل حمل Mengyasi

دوربین های دید در شب 8

دوربین فیلم برداری قابل حمل Mengyasi که در لیست ما قرار دارد با قدرت 24 مگاپیکسل می‌تواند ویدیو های با کیفیت 1080p ضبط کند و به همراه نمایشگر LCD 3 اینچی عرضه شده است که اجازه می‌دهد بلافاصله پس از فیلم برداری، ویدیوی خود را تماشا کنید. این نمایشگر قابلیت چرخش 270 درجه دارد و می تواند راحتی را برای شما فراهم آورده و با موقعیت شما سازگار شود.

به علاوه، این دوربین فیلم برداری دید در شب به قابلیت های نور LED، تشخیص چهره، کنترل از راه دور، لرزش گیر و پورت USB 2.0 مجهز است. ویژگی غافلگیر کننده آن این است که دو باتری به همراه دوربین وجود دارند تا هنگام فیلم برداری در سفر خیال‌تان از بابت تمام نشدن شارژ باتری کاملا راحت باشد.

9-دوربین فیلم برداری دیجیتال دید در شب WEILIANTE

دوربین های دید در شب 9

دوربین فیلم برداری دیجیتال دید در شب WEILIANTE هم یکی از بهترین دوربین های دید در شب لیست ماست. این دوربین فیلم برداری دید در شب می تواند ویدیو های full HD با کیفیت 1920x1080p ضبط کند و با کیفیت 24مگاپیکسل عکس بگیرد. به علاوه، دوربین به نمایشگر LCD 3 اینچی مجهز است که بلافاصله پس از فیلم برداری تصاویر ضبط شده را به شما نشان می‌دهد.

نمایشگر قابلیت چرخش 270 درجه دارد که خود را به راحتی با همه‌ی وضعیت ها منطبق می‌کند. این دوربین همینطور از ویژگی دید در شب مادون قرمز بهره می برد که زمانی که می خواهید تصاویر سیاه و سفید در تاریکی ضبط کنید به کارتان می آید.

10-دوربین فیلم برداری دیجیتال RockBirds HDV-5052STR

دوربین های دید در شب 10

دوربین فیلم برداری دیجیتال RockBirds HDV-5052STR یکی از دوربین های دید در شب برتر لیست ماست. HDV-5052STR به یک نمایشگر LCD 3 اینچی مجهز است که می تواند برای راحتی شما تا 270 درجه چرخش داشته باشد.

این دوربین فیلم بردای مادون قرمز به ویژگی پخش زنده مجهز است که اجازه می دهد ویدیو های با کیفیت HD خود را همزمان با دوستان و خانواده‌ی خود به اشتراک بگذارید. به علاوه، این دوربین دید در شب قابلیت اتصال به وای فای را دارد که با آن می توانید ویدیو های دوربین را از راه دور با گوشی هوشمند یا تبلت خود تماشا کنید.

11-دوربین فیلم برداری دید در شب Kimire

دوربین های دید در شب 11

گزینه‌ی بعدی در لیست ما، دوربین فیلم برداری دید در شب Kimire است. این دوربین فیلم برداری دید در شب به همراه یک میکروفون خارجی ارائه می شود که اجازه ضبط صدای واضح و با ثبات را فراهم می‌کند. این میکروفون همینطور نویز های محیط را کاهش داده و ویژگی میکروفون حساس شاتگان را دارد که می تواند تمام لحظات فوق العاده‌ی سفر شما را ثبت کند.

به علاوه، این دوربین به ویژگی دید در شب مادون قرمز مجهز است که می توانید با آن در نور شب تصاویر واضح و روشنی را ثبت کنید.

12-دوربین فیلم برداری دید در شب WELIKERA

دوربین های دید در شب 12

دوربین فیلم برداری دید در شب WELIKERA یکی از بهترین گزینه های لیست ما است. این دوربین با تکنولوژی پیشرفته ای عرضه شده است که اجازه می دهد ویدیو های با وضوح 1920x1080p و با زوم دیجیتال 16 برابر ضبط کنید.

به علاوه، این دوربین دید در شب به نمایشگر LCD 3 اینچی مجهز است که می تواند ویدیوها را بلافاصله پس از ضبط به شما نشان دهد. WELKERA همینطور قابلیت تصویر برداری در شب با نور مادون قرمز را دارد که اجازه می دهد ویدیو ها و عکس های واضح و روشنی در نور شب ثبت کنید.

13-دوربین فیلم برداری دید در شب مادون قرمز Bell and Howell DNV16HDZ-BKFull

دوربین های دید در شب 13

این دوربین فیلم برداری دید در شب به خوبی در شب و روز کار می کند. دوربین برای ضبط ویدیو و ثبت عکس های با ثبات کالیبره شده است. نمایشگر لمسی LCD 3 اینچی دوربین را برای تصویر برداری از صحنه های شبانه، زمانی که نور محیط کم سو است مناسبت می کند.

وضوح ویدیو ها به دلیل کیفیت 16مگاپیکسل دوربین full HD است.

زوم اپتیکال در دوربین فیلم برداری دید در شب مادون قرمز Bell and Howell DNV16HDZ-BKFull  با نهایت دست و دلبازی به 10 برابر می‌رسد. با تغییر به حالت زوم دیجیتال به زوم فوق العاده‌ی 120 برابری دست پیدا خواهید کرد. همه‌ی این ویژگی ها به شما اطمینان می دهند که ویدیو ها و عکس هایتان کیفیتی مانند زندگی واقعی دارند.

حتی زمانی که NV روشن است عمر باتری زیاد است. لامپ LED مادون قرمز می تواند تا فاصله‌ی 16 فوت نفوذ کند. این دوربین همینطور از شکاف کارت حافظه‌ی دوگانه‌ی 32GB SD نیز پشتیبانی می‌کند. با این میزان حافظه، نیازی به حافظه های خارجی برای ذخیره ی ویدیو ها و عکس های‌تان نخواهید داشت. همینطور تعدادی لوازم جانبی در جعبه به همراه دوربین وجود دارند. از میان آنها می توان HDMI، نرم افزار ویرایش عکس ها، کابل های AV و USB را نام برد. همینطور باتری‌های لیتیوم یونی نیز در جعبه قرار دارند. لازم به ذکر است که این دوربین هم با کامپیوتر های PC و هم با Mac سازگار است. بنابراین، می توانید فایل‌هایتان را به سادگی با آنها دانلود کنید و با خانواده و دوستان‌تان به اشتراک بگذارید.

ویژگی های مهم:

  • دو کارت حافظه‌ی 32GB SD
  • وضوح 16مگاپیکسل
  • نمایشگر لمسی LCD 3 اینچی
  • نرم افزار ویرایش عکس ها
  • کابل های HDMI، USB و AV
  • ویدیو های HD

ویژگی های مثبت:

  • انتقال فایل ساده
  • توانایی فوق‌العاده پخش تصویر با سرعت آهسته
  • کیفیت بالای دید در شب
  • طراحی زیبا
  • سبک و جمع و جور
  • منو با استفاده‌ی ساده

ویژگی های منفی:

  • به یک منبع مادون قرمز خارجی نیاز خواهید داشت
  • جایگاه میکروفون ها نامناسب است

کلام آخر

این موارد از بهترین های دوربین فیلمبرداری بودند که می توانند ویدیو های با کیفیت بالا ضبط کنند و ارزش پولی که صرف آنها شده است را دارند. مدل های دیگری نیز در بازار موجود هستند، که بعضی از آنها حتی قیمت پایین تری دارند. اما همانطور که پیشتر گفتم کیفیت در جایگاه اهمیت بالاتری قرار دارد، دوربین های این لیست همگی کیفیت بالایی دارند، اما ممکن است کمی گران قیمت باشند. برخی از این دوربین های دید در شب در ایران موجود نیستند و به سختی پیدا می شوند؛ شما می توانید به سادگی آنها را از فروشگاه مالتینا خریداری کنید و از کار با آنها لذت ببرید.

 

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024