20 برند برتر کفش ورزشی که باید بشناسید

Running-Shoes-1

همه عاشق هواخوری و هوای تازه هستند و برای تنفس هوای تازه، هیچ تجربه‌ای بهتر از تجربه دویدن در فضای باز نیست. این نوع از ورزش، روشی عالی برای حفظ تناسب اندام و همزمان لذت بردن از مناظر اطراف است. با اینحال، برای اینکه عملکرد بدن خود را به حداکثر برسانید، ضروری است تا بدن خود را در بهترین حالتش حفظ کنید – به همین دلیل است که باید کفش ورزشی درستی را انتخاب کنید. برای دویدن،‌ ژای شما از کف تا بالا و از ژاشنه تا انگشتان، از کف پا تا بالای آن، نیاز به مراقبت و محافظت دارد. این برندهای برتر کفش‌ ورزشی که جزو بهترین‌ها هستند، به شما کمک می کنند تا به بهترین شکل پا پیش گذاشته و به اهداف تازه برسید.

1- نایک

برند نایک به کیفیت کفش‌های کتانی‌اش شهرت دارد. مجموعه Free Run این برند ضمن محافظت کامل از قوس و مچ پا، تجربه یک دویدن با یک پای برهنه را برایتان به ارمغان می‌آورد. این برند کفش در سال 1964 تاسیس شد و نام آن برگرفته از الهه یونانی «پیروزی» است. این برند جدا از عملکرد عالی محصولاتش، طراحی‌های شیکی را نیز ارائه می‌دهد که مطمئناا هر خریداری را تحت تاثیر قرار می‌دهد. کفش‌های Air Zoom برند نایک انعطاف پذیری و نرمی را بگونه‌ای ارائه می‌دهند که به شما کمک می‌کند تا با برداشتن هر گام، پرش بیشتری داشته باشید.

کفش ورزشی Nike-Running-Shoes

 

در مورد نایک در این مطلب بیشتر بخوانید: پرفروشترین مدل‌های کفش نایک در تمام سال‌ها

2-آدیداس

آدیداس برای افرادی که دوست دارند همیشه بیرون و مشغول فعالیت جسمانی باشند، کفش ورزشی می‌سازد. این برند کفش‌هایی مطمئن با طراحی زیبا برای افراد پرجنب‌وجوش ارائه می‌دهد. برند آدیداس در سال ۱۹۴۹ تاسیس شده و تا امروز نیز همچنان برای هرگونه فعالیت جسمانی کفش‌های پیشرفته تولید ادامه می‌دهد. کفش‌های آدیداس همیشه در گوشه‌ای از جهان در حال تکان خوردن هستند، از خیابان‌های « هفته مد » گرفته تا تردمیل‌ها در هر سالن ورزشی. یک جفت Ultraboosts را امتحان کنید که فناوری ضبط حرکت (موشن کپچر) را فراهم می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا در هر گام به تمام پتانسیل‌های خود برسید.

کفش ورزشی Adidas-Running-Shoes

3- نیوبالانس

نیوبالانس (New Balance) از سال 1906 شروع به تولید و ارائه‌ی کفش‌های عالی کرده و بر کیفیت عملکرد تمرکز ویژه‌ای دارد. با محصولات این برند، به لطف فناوری پیشرفته، قوس پای شما محافظت و حمایت خواهد شد. اگر در مورد آغاز مسیر دور و دراز تناسب اندام خود جدی هستید یا در حال شروع چیز جدیدی هستید، کفش‌های نیوبالانس شما را راهنمایی خواهند کرد. کالکشن Fresh Foam به لطف بالشتک نرم و طراحی بی‌نظیرش، بیشترین راحتی را به شما عرصه می‌کند. با چنین کفشی، شما می توانید از حد و مرزهای خود عبور کنید.

کفش ورزشی New-Balance-Running-Shoes

4- کفش ورزشی Asics

Reebok از سال 1958 پاهای مردان و زنان را سریع نگه داشته است – طراحی کفش شیک و محافظت‌کننده این برند، برای هر مهارتی بهترین عملکرد را ارائه می‌کند. سری محصولات Nano از برند ریباک از همان آغاز عرضه‌اش، دارای یک پارچه‌ بافته شده فوق‌العاده و بالشتک سبک وزن از پاشنه تا انگشتان پا است. رنگ های روشن و طراحی مدرن کفش‌های این برند باعث می‌شود تا فوق‌العاده بنظر برسید و به بهترین‌های خود دست پیدا کنید.

کفش ورزشی Asics

5- کفش ورزشی ریباک

Reebok از سال 1958 پاهای مردان و زنان را سریع نگه داشته است – طراحی کفش شیک و محافظت‌کننده این برند، برای هر مهارتی بهترین عملکرد را ارائه می‌کند. سری محصولات Nano از برند ریباک از همان آغاز عرضه‌اش، دارای یک پارچه‌ بافته شده فوق‌العاده و بالشتک سبک وزن از پاشنه تا انگشتان پا است. رنگ های روشن و طراحی مدرن کفش‌های این برند باعث می‌شود تا فوق‌العاده بنظر برسید و به بهترین‌های خود دست پیدا کنید.

 

Reebok کفش ورزشی

6- هوکا وان وان

هوکا وان وان (Hoka One One) یک برند ورزشی پیشرو است که می‌تواند به شما در افزایش سرعت دویدن کمک کند. کفش‌های این برند برای ایجاد بیشترین مقاومت‌، بالشتک فوق العاده‌ای را ارائه می‌دهند و سبک طراحی بروز آن‌ها چشم همگان را به خود خیره می‌کند. با ساختار سبک وزن کفش‌های هوکا وان وان، احساس خواهید کرد که اگر روی ابرها می‌دوید. شما می‌توانید این کفش‌ها را در سالن بدن سازی یا پیست مسابقه بپوشید و مطمئن باشید که بهترین عملکرد را خواهید داشت.

کفش ورزشی Hoka-One-One

7- پوما

وقتی صحبت از کفش ورزشی می‌شود، هیچ کس محصولی مانند پوما ارائه نمی‌دهد. این برند آلمانی در سال 1948 توسط رودی داسلر بنیانگذاری شد – فردی که برادرش، آدی، بنیانگذار آدیداس بود. این برند کفش هایی را تولید می‌کند که هنگام دویدن از پا محافظت می‌کنند و با هر گام عملکرد شما را تا حداکثر ممکن بالا می‌برد. می‌توانید هم برای دویدن مسافت‌های کوتاه و هم برای ماراتن این کفش‌ها را بپوشید و اطمینان داشته باشید که پوما هوای شما را دارد.

 

کفش ورزشی puma

8- کفش‌های آلترا

برند کفش‌های آلترا (Altra) کار خود را به طراحی کفش مناسب برای دویدن اختصاص داده است. این شرکت در سال 2009 تاسیس شده است و با ایجاد و توسعه‌ی یک فناوری پیشرفته می‌کوشد تا بهترین کفش را برای افراد فعال تولید کند. انگشتان پا با جعبه انگشت پا که FootShape نام دارد (به معنای حالت پا) به طور مساوی برروی سطح زمین قرار می‌گیرند، که این امر باعث حفظ تعادل می‌شود و ثبات حداکثری را ایجاد می‌کند. این برندی است که از قدرت کفش مناسب و میزان تاثیر آن بر روی هر گام آگاه است – آلترا،‌ برندی است که از ابتدا تا انتها با شما خواهد بود.

کفش ورزشی Altra Footwear

 

9- نیوتن رانینگ

کفش‌های نیوتن رانینگ  (Newton Running) اینجاست تا به شما کمک کند که بهترین خود باشید. این برند کفش ورزشی به لطف فناوری خود، شکل طبیعی پا را درک کرده و به عملکرد برتر شما امکان می‌بخشد. این کفش‌های ورزشی کاملا تخصصی و بی‌نقص ساخته شده‌اند و هر جفت کفش با استفاده از مواد و منسوجات سازگار با محیط زیست ساخته می‌شود. تکنیک‌های پیشرفته این برند حرکت شما را بهبود می بخشد و محیط زیست را نیز راضی نگه می دارد – دیگر چه می‌خواهید؟

 

Newton Running

10- کفش ورزشی بروکس

کفش‌های بروکس بدون توجه به سطح ورزشی شما، از پایتان محافظت می‌کند. این برند از قالب سه بعدی شانزده-شانزدهی ( هگزادسیمال) استفاده می‌کند که در قسمت خارجی کفش چسبندگی ممتازی را ارائه می‌دهد و در کف میانی آن نیز از بالشتک‌های نوآورانه و انعطاف‌پذیر برای پشتیبانی از قوس پای شما با هر گام، استفاده شده است. هر جفت از کفش‌های ورزشی در هر مجموعه از محصولات بروکس به ریتم، حالت، گام و تعادل وزن هر شخص پاسخ می‌دهد، به این معنی که برای دوی بعدی خود، از بهترین پشتیبانی بهره‌مند خواهید بود.

 

کفش ورزشی brooks

11- ساوکنی

ساوکنی (Saucony) یکی از معتبرترین برندها در صنعت کفش است. این شرکت در سال 1898 تاسیس شد و به خریداران محصولاتش کمک می‌کند تا به تمام توانایی‌های بالقوه خود برسند. این برند، ترکیبی عالی از طرح‌های شیک و مواد (جنس) پیشرفته ارائه می‌دهد. محصولات این برند کفش‌های ورزشی دارای کفی های PWRRUN هستند که در هنگام دویدن به شما حس ثبات و راحتی می‌دهد. پشتیبانی در ناحیه بالای کفش سرعت شما را دوچندان کرده و در عین حال شیک به نظر می‌رسد.

کفش ورزشی Saucony

12- کفش ورزشی میزانو

میزانو (Mizuno) یک برند کفش پیشرفته است که از فناوری SmoothRide Support Wave برای تولید کفش‌های مناسب برای دویدن استفاده می‌کند. پاشنه‌های تقویت شده دارای بالشتک‌هایی متعادل‌اند که هم سبک و هم نرم هستند. قسمت بالایی WAVEKNIT (به معنای موج بافت – بافته شده از موج) آن دارای تهویه و تنفس است و ساختار انعطاف پذیر با حرکت پا کار می‌کند. با این کفش ورزشی در هر قدم احساس سبکی خواهید کرد.

کفش ورزشی mizuno

13- سالومون

سالومون (Salomon) برندی مناسب برای ورزشکارانی است که از دویدن در محیط‌ها و فضاهای جدید لذت می‌برند. این برند کفش هایی را تولید می‌کند که برای انواع زمین‌ها ساخته شده‌اند و از فناوری Gore-Tex برای انعطاف‌پذیری حداکثری در پای شما بهره می‌برند. این برند در سال 1947 در دل کوه‌های آلپ فرانسه تاسیس شد – سطح سخت زمین الهام بخش آن بوده که باعث می‌شود این کفش ورزشی، بهترین گزینه برای ماجراجویی بعدی شما باشد.

 

کفش ورزشی Salomon

14- کفش های محبوب اسکچرز

با اسکچرز، به یک دوی سریع بروید و مسافت دویدن خود را به مرحله‌ای تازه ببرید. این کفش‌ ورزشی سبک وزن، به لطف کفی خنک گاگا مت (Goga Mat) و بدنه‌ مشکی با توری هوا، دارای عملکردی پرتنفس و بادوام برای تمرین بعدی شماست. می توانید سبکی را پیدا کنید که متناسب با هر موقعیتی باشد و مطمئنا به شما کمک می کند تا در مسیر خود قرار بگیرید.

 

کفش ورزشی Skechers

15- آندر آرمور

آندر آرمور (Under Armour) می‌داند چگونه کفش ورزشی خیلی خوب تولید کند. این برند در سال 1996 با هدف تولید لباس برای ورزشکاران حرفه‌ای تاسیس شد. کفش‌های ورزشی این برند، بالشتک سازی با ثبات و راحت و بازگشت انرژی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند – این آن کفشی است که در هر قدم از راه با شما خواهد ماند.

 

کفش ورزشی Under Armour

16- کفش ورزشی APL

APL فناوری منحصربه‌فرد کفش را با عملکرد و راحتی فوق‌العاده می‌آمیزد. این برند کفش‌های کتانی به لطف توری سه بعدی TechLoom Phantom از لحاظ طراحی مدرن و از نظر عملکرد آینده‌نگر هستند. با استفاده از این کفش می‌توانید بلافاصله از زمین مسابقه به روی تردمیل بروید – جنس و ساختار نرم و شیک این کفش ورزشی باعث می‌شود تا کفش مناسبی برای همه باشند.

کفش ورزشی APL

17- کفش های مرل

از بالای یک مسیر پیاده‌روی گرفته تا روی تردمیل یک سالن ورزشی، کفش‌های ورزشی Merrell ثبات را درک می‌کنند. این برند در حوزه زمین‌های ناهموار تخصص دارد، به این معنا که می‌توانید سطح تمرین خود را ارتقا دهید. هر جفت کفش ورزشی مرل از فناوری با عملکرد بالا برخوردار است و به شما این احساس را می‌دهد که گویی هر قدم را با پای برهنه بر می‌دارید. شما همچنین می‌توانید کفش‌های ضد آب و تهویه‌دار را انتخاب کنید تا ماجراجویی بعدی خود را بیش از پیش هیجان‌انگیز کنید.

کفش ورزشی Merrell

18- کفش ورزشی وجا

وجا (Veja) به لطف طراحی مینیمالیستی و مدرنش، یکی از شیک‌ترین برندهای کفش ورزشی موجود در بازار است. قسمت فوقانی و زیبای Alveomesh با آرم V بسیار خیره کننده و خنک است و به شما این امکان را می‌دهد تا مسافت‌های طولانی را طی کنید. این برند، بالشتک L-FOAM را برای حداکثر پرش و به حداقل رساندن لرزش‌ها روی پای، شما ارائه می‌دهد. دوی بعدی شما به لطف رویکرد زیست‌محیطی این کفش، نه تنها به سود شما،‌بلکه به سود محیط زیست نیز خواهد بود.

Veja کفش ورزشی

19 -کفش های لا اسپورتیوا

لا اسپورتیوا (La Sportiva) در ایتالیا تاسیس شد و از سال 1928 به محافظت از پا در برابر عناصر مختلف کمک کرده است. این کفش با بالشتک‌های تثبیت‌شده MEMlex که شوک‌های وارده را به خود جذب می‌کند تا از رسیدن ضربات به پا جلوگیری کند. با کمک فناوری پیشرفته EVA که در جلوی کفش از پا در برابر سنگ محافظت می‌کند، می‌توانید سفر بعدی خود را به بالای کوه انجام دهید. هر زمان که به  بیرون قدم می‌گذارید شاهد بهبود وضعیت شخصی خود خواهید بود.

کفش ورزشی La Sportiva

20- کفش ورزشی عالی آن رانینگ

آیا تا به حال رویای دویدن روی ابرها را دیده‌اید؟ خوب ، اکنون می‌توانید با انتخاب کفش ورزشی آن‌رانینگ  (On-Running) دویدن روی ابرها را شروع کنید. مجموعه On Cloud X ترکیبی از بالشتک CloudTec Zero Gravity با شیارهای انعطاف‌پذیر عمیق  است. برخورداری از چنین تمکاناتی اجازه می‌دهد تا پاهای شما به طور کلی و یکپارچه حرکت کنند و به حداکثر رساندن عملکرد کلی شما کمک می‌کند. چه در حال بازگشت به تناسب اندام باشید و چه یک ورزشکار حرفه‌ای کهنه‌کار باشید ، این بهترین برند برای رسیدن شما از نقطه A به B است.

کفش ورزشی عالی آن رانینگ

 

منبع : thetrendspotter.net

 

همچنین در مالتینا بخوانید :

 شما هم می توانید کوهنوردی را با کفش های کوهنوردی حرفه ای تجربه کنید

خرید کتانی و کفش ورزشی مناسب؛‌ گام نخست به سوی سلامتی و موفقیت

بهترین کفش فوتبال مربوط به کدام برند است؟

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024