بهترین بازی های رایگان iOS کدامند؟

در گذشته بازیکنان تنها برای بازی کردن باید تنها از کنسول‌های بازی یا کامپیوتر استفاده می‌کردند تا خود را سرگرم کنند. اما به لطف پیشرفت در تکنولوژی، گوشی‌های هوشمند موبایل نیز قابلیت اجرا بازی‌ها و سرگرم کردن کاربران را پیدا کردند. گوشی‌های هوشمند شرکت اپل نیز با دارا بودن پردازنده قدرتمند این شرکت می‌توانند بسیاری از بازی‌های با گرافیک بالا را اجرا کنند. اما مسئله این است که برخی از این بازی‌های رایگان نیستند و با وجود مشکلاتی در پرداخت برای کاربران ایرانی، استفاده کردن از برخی از بازی‌ها و لذت بردن از آن‌ها شاید کار آسانی نباشد. اما نگران نباشید، زیرا با این وجود، باز هم بازی‌های سرگرم کننده و جذابی وجود دارند که به صورت رایگان در مارکت اپل قرار داده شده‌اند. در این مقاله، ۱۰ بازی از بهترین‌ بازی‌های رایگان سال ۲۰۱۹ برای سیستم عامل iOS را به شما معرفی کنیم.

۱. بازی Hearthstone

Smiley face

کمتر گیمری است که کمپانی Blizzard را با سری بازی‌های Warcraft نشناسد. حال این شرکت یکی از بهترین بازی‌های کارتی موجود برای پلتفرم iOS را عرضه کرده است. بازی کردن در Hearthstone چندان کار سختی نیست تنها کافی است که میزی درست کنید و کارت‌های خود را که از شخصیت‌های بازی Warcraft هستند انتخاب کنید و بازی کنید. اگر از علاقه مندان به سری بازی‌های وارکرفت هستید انجام بازی Hearthstone را از دست ندهید.

دانلود بازی Hearthstone 

تریلر بازی Hearthstone

۲. بازی Really Bad Chess

Smiley face

اگر به بازی فکری شطرنج علاقه دارید ولی از فرم همیشگی آن خسته شده‌اید، بازی Really Bad Chess همان چیزی است که به دنبالش باید باشید. در این بازی شما می‌توانید با چند مهره تصادفی یا با چندین مهره از یک جنس بازی را شروع کنید. البته باید گفت که این بازی شامل یک نسخه غیر رایگان نیز است که به شما امکان بازی با سایر بازیکنان را در سرتاسر جهان می‌دهد اما اگر علاقه‌ای به بازی آنلاین ندارید می‌توانید به بازی با هوش مصنوعی اکتفا کنید.

دانلود بازی Really Bad Chess

تریلر بازی Really Bad Chess

۳. بازی Shadowgun Legends

Smiley face

اگر دوست دارید که تجربه بازی‌های اول شخص را در گوشی موبایل خود داشته باشید، بازی Shadowgun Legends این امکان را برای شما فراهم کرده است. در این بازی بازیکنان باید بشریت را از دست بیگانگان نجات دهند. با داشتن امکانات فراوانی نظیر شخصی‌سازی‌های متنوع، بازی به شما المان‌های نقش آفرینی را نیز عرضه می‌کند که آن را تبدیل به یکی از دوست داشتنی‌ترین بازی‌های رایگان در iOS می‌کند. به علاوه، می‌توانید در بازی در حالت‌های مختلف دو نفره و نبرد با سایر بازیکنان اوقات خوشی را برای خود رقم بزنید.

دانلود بازی Shadowgun Legends

تریلر بازی Shadowgun Legends

۴. بازی Asphalt 9: Legends

Smiley face

سری بازی‌های آسفالت یکی از پردانلود‌ترین بازی‌های مسابقه‌ای و رانندگی چه در سیستم عامل اندروید و چه در سیستم عامل iOS است. این بازی به واسطه داشتن گرافیک قابل قبول، کنترل راحت و سیستم جایزه جذاب، بازیکنان زیادی را به خود جذب کرده است. حال آخرین نسخه در این سری با نام Asphalt 9: Legends بار دیگر تمامی ویژگی‌های محبوب سری‌های پیشین را برای بازیکنان به ارمغان آورده است. اگر از طرفداران بازی‌های رانندگی هستید، تجربه این بازی را از دست ندهید.

دانلود بازی Asphalt 9: Legends

تریلر بازی Asphalt 9: Legends

۵. بازی Fortnite

Smiley face

به تازگی سبک بتل رویال در بین بازیکنان رونق پیدا کرده و این سبک معروفیت خود را مدیون بازی فورتنایت است. این بازی با المان‌های مختلف ساختمان سازی و اکشن توانسته بازیکنان زیادی را به خود جذب کند. رنگ‌های دلنشین، گرافیک دلپذیر و جامعه بازیکنان زیاد از جمله مزایای این بازی محبوب هستند. اگر به بازی‌های آنلاین و رقابت با بازیکنان دیگر علاقه دارید حتماً باید بازی Fortnite را امتحان کنید.

دانلود بازی Fortnite

تریلر بازی Fortnite

۶. بازی Guns of Boom

Smiley face

پیش از اینکه بازی‌های سبک بتل رویال مانند Fortnite و PUBG رونق پیدا کنند بازی Guns of Boom یکی از پرمخاطب‌ترین بازی‌های چند نفره شوتر اول شخص در مارکت اپل بود. گیم پلی بازی تا حدی شبیه به بازی Team Fortress ۲ است اما برای گوشی‌های موبایل بهینه شده است. کنترل بازی بسیار راحت بوده که به طور قطع تجربه‌ای لذت بخش را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

دانلود بازی Guns of Boom

تریلر بازی Guns of Boom

۷. بازی Crossy Road

Smiley face

اگر بازی کلاسیک و قدیمی عبور قورباغه از جاده را به خاطر می‌آورید باید گفت که بازی Crossy Road تا حدی شبیه به آن است. این بازی نیز به اندازه بازی اصلی سخت بوده و همواره برای آن آپدیت عرضه می‌شود. در آپدیت‌های عرضه شده کاراکترهای جدید و عکس‌های پس زمینه جدیدی به آن اضافه شده که جذابیت بازی را دوچندان می‌کند. بازی Crossy Road برای زمان‌هایی است که می‌‌خواهید کمی هیجان به روزتان اضافه کنید می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

دانلود بازی Crossy Road

تریلر بازی Crossy Road

۸. بازی New Star Soccer Manager

Smiley face

در نسخه جدید بازی New Star Soccer شما می‌توانید در نقش یک مربی فوتبال ظاهر شده و تیمتان را برای موفقیت هدایت کنید. به عنوان یک مربی، تمامی تصمیمات را شما خواهید گرفت و هر تصمیم شما نتیجه‌ای را در برخواهد داشت که می‌تواند شما را به یک قهرمان یا یک بازنده تبدیل کند. در این بازی آیتم‌های سرگرم کننده مختلفی وجود دارد که می‌تواند شما را ساعت‌ها درگیر خود کند.

دانلود بازی New Star Soccer Manager

تریلر بازی New Star Soccer Manager

۹. بازی Clash Royale

Smiley face

بازی کلش رویال در حال حاضر به یکی از بازی‌های پرمخاطب گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است. بازی‌ها تنها سه دقیقه طول می‌کشند و شما باید قلعه حریف را با استفاده از واحد‌های مختلفی که در اختیار دارید از بین ببرید. نحوه توسعه بازی به صورتی است که شما همواره به دنبال ارتقا یا آزاد کردن واحدی درون بازی هستید و از اینرو هیچ وقت احساس نمی‌کنید که وقت خود را درون بازی تلف کرده‌اید.

دانلود بازی Clash Royale

تریلر بازی Clash Royale

۱۰. بازی Marvel Contest of Champions

Smiley face

با وجود اینکه بازی‌های موجود در سبک بازی‌های ماجراجویی و اکشن در مارکت اپل کم نیستند اما باید گفت که بازی Marvel Contest of Champions عنوانی قابل ستایش است. در این بازی می‌توانید در آن واحد حس یک ابرقهرمان یا یک شرور را داشته باشید. این بازی همواره در حال اپدیت شدن است و به واسطه گیم پلی روان و ساده آن همه افراد می‌توانند به راحتی آن را بازی کرده و از آن لذت ببرند. اگر به دنبال بازی با تم مارول می‌گردید شک نکنید که این بازی همان چیزی است که به دنبالش هستید.

دانلود بازی Marvel Contest of Champions

تریلر بازی Marvel Contest of Champions

این مطلب با جلو رفتن در سال ۲۰۱۹ به روز خواهد شد. تا آنزمان شما به ما بگویید چه بازی‌های جالب و رایگان دیگری می‌ شناسید؟