برند آنه کلین را چقدر می شناسید؟

Anne Klein returns to New York Fashion Week with Fall 2020 collection.

آنه کلین طراح لباس و بازرگان آمریکایی زن، بنیان‌گذار شرکت و برند آنه کلین بود. شرکتی که لباس‌های زنانه برای زنان جوان با سایز کوچک یا لاغر اندام تولید می‌کند. بیشتر لباس‌ها به صورت زیبا، ساده و چشمگیر هستند و طرح‌های فرفری و عجیب غریب در آن کمتر دیده خواهد شد.  در دهه 1950، طرح‌های او به صورت پیراهن تنگ و چسبان، لباس‌های شب ساتنی و براق، دامن‌های صاف و راحت و ژاکت‌هایی با کمر تنگ و لباس‌های چین‌دار بود.

آنه کلین و آغاز فعالیت‌هایش

فعالیت طراحی آنه کلین از سال 1937 هنگامی که به او بورسیه تحصیلی برای حضور در مدرسه مد ترافاژن اعطا کردند، آغاز شد. در سال 1940، آنه کلین کم کم به عنوان طراح شناخته شد. او ابتدا برای موریس رنتر در شرکت موریس رنتر که طرح‌های آماده و تک سایز را برای زنان و مردان می‌ساخت، طراحی می‌کرد. در سال 1944، آنه کلین به بونی کشین و کلر مک کاردل پیوست. گروه زنانه سه نفره‌ای که پایه و اساس به وجود آمدن لباس‌های ورزشی آمریکایی بودند. در سال 1948 با تولید کننده لباس، بن کلین ازدواج کرد که با یکدیگر برند Junior Sophisticates را راه‌اندازی کردند.

در سال 1954، آنه کلین برنده جایزه مادمازل مِریت شد و پس از آن نیز جوایز متعدد دیگری را از آن خود کرد و همین امر باعث شد تا شهرت بین المللی پیدا کند.  در سال 1960 از همسر خود بن کلین طلاق گرفت و بنابراین ارتباط او با Junior Sophisticates قطع شد. در سال 1963، او با شوهر دوم خود، متیو روبینشتین ازدواج کرد. آن‌ها در همان سال شرکت آنه کلین و همچنین استودیوی آن کلین را تاسیس و افتتاح کردند. برای مشاهده انواع اکسسوری؛ ساعت و کیف های برند آنه کلین اصل در مالتینا کلیک کنید.

آنه کلین و فعالیت های او

جایزه لرد تیلور رز افتخار بزرگ او

در سال 1964 جایزه لرد تیلور رز، جایزه‌ای که برای اولین بار به آلبرت انیشتین اهدا شده بود، به وی اعطا شد. در سال 1967، او کمربندی را که برای دامن مینی ژوپ (دامن کوتاه) طراحی کرده بود ثبت اختراع کرد. در سال 1968، او  برند تجاری و شرکت آنه کلین را به عنوان مدیر و مالک مشترک با همسرش راه‌اندازی کرد. این لیبل با همکاری سرمایه گذار گونتر اوپنهایم، صنعتگر مد افتتاح شد.

برند آنه کلین و افتخاراتش

در سال 1969 جایزه مد نیمان مارکوس را اهدا کرد، آنه کلین اولین طراحی بود که برای دومین بار این جایزه را از آن خود می‌کرد. در سال 1970، کلین اولین بوتیک خود را در فروشگاه ” Anne Klein Corner” در خیابان ساکس پنجم، نیویورک افتتاح کرد و در همان سال، او برنده جایزه Coty” شد.

 در سال 1973، او تنها زنی بود که برای شرکت در یک نمایش مد متشکل از پنج طراح آمریکایی و پنج طراح فرانسوی دعوت شده بود. ظرف مدت ده سال طرح‌های وی در بیش از 750 فروشگاه بزرگ و بوتیک‌ها‌ در ایالات متحده آمریکا به فروش رسید.

و متاسفانه آنه کلین در 19 مارس 1974، در سن 50 سالگی بر اثر سرطان پستان در گذشت.

آنه کلین و جوایزش

محصولات گوناگون برند آنه کلین

 ساعت مردانه و زنانه

برجسته ترین و معروفترین محصولات برند آنه کلین ساعت های این برند هستند. این ساعت ها در عین زیبایی و برازنده بودن قیمت مناسبی نیز دارند. مطمئنا داشتن ساعت برای بانوان و نیز آقایان در کنار سایر اکسسوری‌ها مانند انواع کیف، کلاه و دستکش و غیره مهم است.

ساعت‌های برند آنه کلین زیبا، متنوع و دارای قیمت مناسب هستند و می‌توان آن‌ها را با هر پارچه و هر سبک لباسی مطابقت داد.

قیمت تمامی ساعت‌های برند آنه کلین تقریبا زیر 200 دلار است. ساعت‌هایی که بر روی صفحه‌ آن‌ها الماس کاری شده در فروشگاه‌هایی مانند بلومینگ دیلز، میسیز و نورداستورم به قیمت‌های بالاتری فروخته خواهند شد.

مزایای ساعت‌های آنه کلین

کیفیت ساخت ساعت‌های برند آنه کلین قابل قبول است، زیرا در ساخت آن‌ها از فولاد ضد زنگ و سرامیک و کریستال معدنی برای محافظت صفحه ساعت استفاده شده است. بنابراین، به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارد. مقاومت آن‌ها در برابر آب متوسط ​​است و برای غواصی مناسب نیستند.

مشخصات و ظاهر ساعت‌ها

 یکی از جذاب‌ترین و سرشناس‌ترین ساعت این برند، ساعت الماس نشان است. خط تولید این برند بیش از دویست مدل مختلف ساعت زنانه ارائه می‌دهد.

 ساعت‌‌ها در مدل‌ها و رنگ‌های مختلفی از ساعت‌های روزمره و معمولی، تا ساعت‌های مناسب برای لباس کار و مدل‌هایی ظریف که برخی از آن‌ها با کریستا‌ل‌های سواروسکی تزئین شده‌اند وجود دارند. تعدادی از آن‌ها دارای ویژگی‌های کرونوگرافی بوده و تمام نمایشگرها آنالوگ هستند. در حال حاضر هیچ مدلی با نمایشگر دیجیتالی در خط تولید وجود ندارد.

آنه کلین و ساعت هایش

مراقبت و نگهداری

از آنجا که این ساعت‌ها از حرکات کوارتز کاملاً دقیقی برخوردار هستند، به غیر از تعویض باتری هر چند سال یکبار، نیازی به مراقبت خاصی ندارد. شما باید آن‌ها را در یک مکان خشک و خنک نگهداری کرده و از دمای بالا، مواد شیمیایی و آب شور دور نگه دارید. اگر ساعت شما در داخل آب شور افتاد آن را با آب معمولی شستشو دهید و خوب خشک کنید.

گارانتی

این مارک ضمانت مادام العمر دارد و بنابراین تضمین می‌کند که می‌توانید از ساعت مچی خود به مدت طولانی استفاده کنید.

قیمت

این ساعت‌ها کاملا مقرون به صرفه هستند. قیمت‌ها از کمتر از 100 دلار تا 400 دلار و بالاتر می‌رسد. برخی از ساعت‌های این برند که قیمت‌های بالاتر ی دارند با الماس‌های اصلی طراحی شده‌اند.

آنه کلین و مزایای ساعت‌هایش

لباس برند آنه کلین

 برند آنه کلین غالبا لباس‌های آزاد و راحتی را برای هر سبک، هر مکان و مراسم ارائه می‌دهد. مجموعه کلین لباس‌های جدیدی را طراحی کرده و می‌کند که مطمئنا مورد علاقه شما خواهد بود. با لباس‌های برند آنه کلین در مجالس، مهمانی‌ها، خانه و هر کجا که هستید زیبا به نظر آمده و احساس اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت.

از لباس‌ها و پیراهن‌های یقه هفت گرفته تا میدی و لباس‌های چسبان و موارد دیگر در رنگ‌های شیک و طرح‌های ساده و حتی پیچیده که هرگز از مد نمی‌افتند تولید می‌شود. قیمت لباس‌های برند آنه کلین بسته به نوع و سایزشان متفاوت است.

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب لباس مجلسی متناسب با مهمانی، سن و شخصیت

کیف برند آنه کلین

کیف مناسب، استایل شما را کامل کرده و به شما کمک می‌کند تا منظم‌تر دیده شوید. در برند آنه کلین انواع مختلفی از کیف‌ها در طرح‌ها، سایزها و رنگ‌های گوناگون وجود دارد که با توجه به نیازتان می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

انواع کیف‌های برند آنه کلین عبارت هستند از:

  • کوله‌پشتی
  • ساک دستی
  • کیف دستی
  • کیف بند دار یا بدون بند
  • ساک ورزشی
  • کیف کمری
  • سامسونت
  • کیف پول
  • و غیره

این کیف‌ها مجهز به انواع مختلفی از بست‌ها هستند یا در ساخت آن‌ها از دکمه و زیپ استفاده شده یا انواع قفل (چرخشی-مغناطیسی)، بست قلاب و حلقه، سگک و  بند دارند.

آنه کلین و تولید کیف

شما می‌توانید کیف‌هایی در طرح‌های گوناگون از قبیل پروانه‌ای، شطرنجی، انواع طرح‌های هندسی، تصاویر حیوانات، انیمیشن، گل‌دار، پولکی، راه راه و مدل‌های بسیار دیگر خریداری کنید. همچنین می‌توانید کیف‌های رنگی در رنگ‌های سفید، بژ، سیاه، قهوه‌ای، طلایی، نقره‌ای، صورتی، قرمز، سبز، آبی، خاکستری، بنفش را انتخاب کنید.

یکسری از کیف‌های برند آنه کلین ضد آب یا ضد لک هستند. برخی دیگر از اکسسوری‌های این برند مانند کیف پول یا آینه گواهینامه اصالت یا برچسب سازگار با محیط زیست دارند.

جواهرات برند آنه کلین

 برند آنه کلین جواهراتی از جنس طلا، رز گُلد، نقره، مروارید، نگین، الماس، سنگ و سایر مواد مانند چرم و کریستال را ارائه می‌دهد.

این جواهرات شامل گردنبندهای بلند و کوتاه، انواع گوشواره در سایزهای مختلف و دستبند هستند.

کفش برند آنه کلین

 یک جفت کفش مناسب می‌تواند ظاهر لباس را از خوب به عالی ارتقا دهد. کفش‌های برند آنه کلین انواع گوناگی دارد مانند:

  • کفش‌های پاشنه‌دار
  • کفش‌های تخت
  • لژدار
  • صندل

(کفش‌های پاشنه‌دار در نوع پاشنه بلند و پاشنه کوتاه هستند.)

تمامی کفش‌ها در سایزها و رنگ‌های گوناگون وجود دارند. از رنگ‌های متالیک و خنثی گرفته تا رنگ‌های روشن و شاد.

روسری‌ برند آنه کلین

 روسری‌ها دارای طرح‌‌های خاص و گل‌دار هستند و در انواع رنگ‌ها به بازار عرضه می‌شوند

روسری های برند آنه کلین

کلاه و دستکش برند آنه کلین

 انواع مختلفی از کلاه و دستکش در جنس‌ها، رنگ‌ها، طرح‌ها و استایل‌های گوناگون مانند:کلاه کپ، کلاه زمستانی، مجلسی و… دستکش چرم، دستکش بافتنی در برند آنه کلین موجود است.

بیشتر بخوانید: ۱۰ برند ایرانی در صنعت کفش را بشناسیم

سوالات رایج در رابطه با برند آنه کلین

آیا آنه کلین برند محبوب و معروفی است؟

برند آنه کلین صد و یازدهمین برند برتر لباس و صد و سومین برند محبوب کفش است.

آیا آنه کلین با کلوین کلین ارتباطی دارد؟

کلوین کلین و آنه کلین  هیچ ارتباط و  یا  نسبت خویشاوندی با یکدیگر ندارند. خواهران و برادران کلوین کلین؛ الکسیس کلین و باری کلین هستند. اما آنه کلین طراحی و برند مستقلی دارد.

محل تولید ساعت‌های برند آنه کلین کجا است؟

ساعت‌های برند آنه کلین در ایالات متحده ساخته خواهند شد و شرکتی خارجی به نام Sutton Time آن‌ها را تولید می‌کند.

محل تولید ساعت های برند آنه کلین

در چه مکان‌هایی می‌توان ساعت‌های برند آنه کلین را خریداری کرد؟

شما می توانید این برند را در تعدادی از فروشگاه‌های سطح بالا و یا فروشگاه‌های آنلاین نظیر آمازون خریداری کنید.

خرید محصولات برند آنه کلین 

شما در مورد این برند چه نظری دارید؟

آنه کلین (Anne Klein) در سال 1968 با مشارکت گورو گانتن اوپرهایم در نیویورک تاسیس شد. در سال 1971 کلین با شخصی به نام تومیو تاکی ژاپنی تصمیم گرفتند تا تولیداتی مشترک در آمریکا و شرق دور داشته باشند و از طریق آن بتوانند بازار اروپا را قبضه کنند. البته این ایده هرگز عملی نشد.

اما در سال 1973 تاکی 25% سهام کلین را خریداری کرد و یک سال بعد، کلین درگذشت و میراثش به همسر دومش رابینسون رگاردین رسید. پس از مرگ آنه، اوپرهایم سهام خود را فروخت و تاکی بخش کثیری از سهام وی را خریداری کرد.

برند آنه کلین و تولیداتش

پس از آن بود که رقابت شدیدی بین آن‌ها بر سر ریاست مجموعه شکل گرفت اما تا ده سال پس از آن همچنان برد با تاکی بود، زیرا بیشترین سهام را در اختیار داشت. پس از مرگ تاکی، رابینسون تمام سهام وی را خریداری و مدیریت مجموعه را به دست گرفت.

در زمان مدیریت رابینسون، برند آنه کلین یکی از موفق‌ترین برندهای امریکایی بود و روز به روز تعداد مشتریان و همچنین خطوط تولید آن افزایش می‌یافت‌.

یکی از موفق‌ترین محصولات آنه کلین ساعت و زیورآلات هستند که امروزه یکی از خطوط اصلی این کمپانی است. انواع ساعت مچی زنانه آنه کلین به همراه دستبندهای جواهر نشان و همچنین ساعت مچی مردانه آنه کلین با طراحی‌هایی متفاوت و جذاب از بیشترین اجناس برند‌ آنه کلین محسوب می‌شوند. آیا تا به حال از برند آنه کلین خرید کرده‌اید؟ نظر شما در مورد کیفیت محصولاتش چیست؟

منابع:

bloomsburyfashioncentral

lyst

belk

macys

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024