10 برند لوازم برقی خانگی معروف در آمریکا که در اکثر کشورها موجود نیستند

برندهای لوازم خانگی معروف در آمریکا

محصولات لوازم خانگی متنوعی برای راحتی زندگی بشر طراحی و تولید شده است. شرکت های مختلف با برندهای متنفاوتی از سراسر جهان تولیدات خود را به بازار عرضه می کنند. آنها همه چیز را در نظر می‌گیرند و با نیاز سنجی دقیق نسبت به آسان کردن کارهای انسان شروع به ساخت لوازم خانگی باکیفیت می نمایند. البته برخی از کشورها مانند آمریکا در این حوزه پیشرفت های شگرفی نموده‌اند و میزان رضایتمندی مصرف کنندگان در حد قابل قبولی است. برندهای لوازم خانگی معروف در آمریکا می تواند به عنوان یک راهنما برای انتخاب محصولات مناسب به شمار رود. مالتینا بلاگ را همراهی کنید تا اطلاعات خوبی در اختیارتان قرار گیرد.

چرا به برندهای لوازم خانگی معروف علاقه داریم؟

چرا به برندهای لوازم خانگی معروف علاقه داریم؟
لوازم خانگی معروف

خوشبختانه به لطف انفجار اطلاعات در عصر حاضر، افراد با دید بازتری سراغ انتخاب محصول مورد نیاز خود می روند. در وهله اول همیشه دنبال لوازم خانگی هستیم که طول عمر بالایی داشته و از لحاظ کیفیت وضعیت خوبی دارند. متاسفانه در شرایط حاضر با توجه به قیمت بالای محصولات، هزینه‌های جانبی تعمیرات و تعویض قطعات فشار سنگینی را به شما وارد خواهد کرد. بنابراین انتخاب برند مرغوب به چالشی دردسرآفرین در خانه تبدیل شده، به خصوص برای زوج‌هایی که تازه قصد خرید جهیزیه دارند. فراتر از زیبایی محصول باید به کارایی آن توجه کنید، پارامتری که گاه از سوی خریداران با بی توجهی روبرو می شود.

با اینکه لوازم خانگی مختلفی وجود دارند اما برندهای آمریکایی با توجه به طول عمر و کیفیت قطعات جایگاه ویژه‌ای میان مصرف کنندگان دارند. حتی با افزایش قیمت این محصولات از محبوبیت آنها کاسته نشده و سطح تقاضای محصولات بالاست.

برندهای لوازم خانگی معروف در آمریکا

اگر شما از طرفداران برندهای آمریکایی در لوازم خانگی می‌باشید، لیستی که در ادامه برایتان آماده کرده ایم بسیار مفید خواهد بود.  احتمالا نام برخی از برندهای موجود را تابحال نشنیده‌اید که به خاطر مشکلات عدیده در وارد شدن آن به داخل کشور است. با این وجود هنوز هم گوشی‌های محبوب شرکت اپل Apple به وفور یافت می‌شود، اما برندهای  لوازم خانگی معروف در آمریکا از منظری دیگر جذابیت ویژه‌ای دارند. مشکلات زیادی که بر سر راه خرید محصولات با کیفیت بین المللی وجود دارد، اغلب ما را از این کار منصرف می‌کند. این موقعیت تا سال‌های اخیر وجود داشت اما امروز شما به راحتی قادر به خرید از آمازون هستید که تمام برندهای جهانی در این بازار حضور دارند.

در ادامه به معرفی برندهای  لوازم خانگی معروف در آمریکا خواهیم پرداخت و توضیحاتی در مورد آن بیان می‌کنیم.

1- لوازم خانگی Whirlpool

برندهای لوازم خانگی معروف در آمریکا
Whirlpool

Whirlpool معروف‌ترین برند لوازم خانگی آمریکایی است. برند ویرپول معمولا توسط طرفدارانش این چنین توصیف می شود: قابل اعتماد، کارایی مناسب، ارزش خرید بالا، خوش ساخت و کلاسیک.

بیش از یک قرن تجربه در تولید لوازم خانگی خلاصه تمام گفته‌های ما از برند محبوب Whirlpool است. ویرپول که به صورت ویرلپول هم نوشته می شود، یکی از برندهای لوازم خانگی معروف در آمریکا است. این شرکت مشهور یکی از قدیمی‌ترین برندهای فعال در حوزه لوازم خانگی بوده که برای اولین بار فعالیت خود را با تولید ماشین لباسشویی در ابتدای قرن بیستم آغاز کرد. این شرکت درآمدی حدود 21 میلیارد و بیش از 92 هزار کارمند دارد و بزرگترین شرکت حال حاضر لوازم خانگی است. آنها توانستند در سال 2006 از شرکت سوئدی الکترولوکس جلو بزنند و عنوان بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی جهان را کسب کنند. محصولات شرکت ویرپول تحت نام برندهای متنوعی همچونMaytag, JennAir, Amana, Gladiator, GarageWorks, Inglis, Estate Brastemp, Bauknecht, Ignis, Indesit و Consul به بازار عرضه می‌شود.

برای مشاهده و خرید محصولات ویرپول به عنوان یکی از برندهای لوازم خانگی معروف در آمریکا روی لینک کلیک کنید.

2- برند KitchenAidبرند لوازم خانگی آمریکایی

دومین نام خوش‌آوازه از لیست برندهای لوازم خانگی معروف در آمریکا که توانسته رضایتمندی بالایی ثبت کند. جالب‌ترین نکته‌ای که می‌توان با آن به زیبایی هرچه تمام شروع کرد، ایده‌های یک خانم! بله درست متوجه شده‌اید، ژوزفین کاکرین توانست دنیای آشپزخانه را متحول کند. او اختراعی را ثبت کرد که ما امروزه آن را با نام ماشین ظرفشویی می‌شناسیم. اولین مشتری ماشین ظرفشویی‌های خانم کاکرین رستوران های بزرگ بودند و کم کم این دستگاه فراگیر شد. کیچن اید یکی از تولیدکنندگان و برندهای معروف لوازم خانگی در آمریکا می‌باشد که محصولات خود را به سراسر دنیا صادر می‌کند. کیفیت بی‌نظیر، طراحی بسیار زیبا و کارایی بالا از ویژگی‌های محصولات این شرکت محبوب می‌باشد.

از سایر محصولات کیچن اید می‌توان به مخلوط کن، آبمیوه گیری، کتری برقی، ظروف پخت و پز، قهوه ساز، خردکن، غذاساز، توستر و غیره اشاره کرد. لوازم ‌خانگی کیچن اید جزو محصولاتی هستند که هر شخصی با یک ‌بار امتحان کردن شیفته‌ی آن می‌شود و این محصولات را به دیگران نیز معرفی می‌نماید.

برای مشاهده و خرید محصولات ویرپول به عنوان یکی از برندهای لوازم خانگی معروف در آمریکا روی لینک کلیک کنید.

3- لوازم خانگی Maytag

Maytag سومین برند مشهوری است که قصد معرفی آن را داریم. زرفداران برند معمولا لوازم خانگی این برند را با ویژگی‌هایی مانند کیفیت خوب، طراحی زیبا، قابل اطمینان و خوش ساخت بودن می‌شناسند. برند مایتگ جزو برندهای معروف محصولات آشپزخانه بوده که عملکرد خوبی از خود نشان داده است. این برند نیز ساخت آمریکا می‌باشد و محبوبیت بالایی در سراسر دنیا دارد.

این شرکت نیز اولین بار با محصولات خود در زمینه لباسشویی پا به بازار گذاشت و بعد از تلاش‌های بسیار به جایگاه کنونی رسید. فردریک مایتگ تاجر معروفی بود که کارهای مربوط به راه اندازی  توسعه این برند لوازم خانگی معروف در آمریکا را بر عهده داشت. اتخاذ تصمیم‌های مناسب و برنامه‌های صحیح باعث سودآوری شرکت مایتگ در بدو سال‌های آغازین شروع به کارش شد. این مزیت به کمک مایتگ آمد تا به سرعت بیشتری برای تبدیل شدن به یک برند بین المللی دست پیدا کند.

برای مشاهده و خرید محصولات ویرپول به عنوان یکی از برندهای لوازم خانگی معروف در آمریکا روی لینک کلیک کنید.

4- برند لوازم خانگی Kenmore

چهارمین شرکت از لیست برندهای لوازم خانگی معروف در آمریکا جز Kenmore کنمور نیست. معمولا مشتریان محصولات این شرکت را با ویژگی‌هایی مانند قابل اعتماد، طراحی مناسب، کیفیت خوب، ارزش خرید بالا و طول عمر بالا می‌شناسند.

در حال حاضر از هر 3 آمریکایی، یک نفر از محصولات این برند خوشنام در خانه استفاده می‌نماید. Kenmore توانسته قابلیت‌های مشتری پسندی را به تولیدات خود اضافه کند و میزان فروش را بالا ببرد. در حال حاضر عمده لوازم خانگی کنمور در فروشگاه‌های بزرگی مانند آمازون به فروش می‌رسد. سال 1913 میلادی اولین محصول کنمور ساخته شد که یک چرخ خیاطی بود. کم کم فعالیت‌های این شرکت گسترش پیدا کرد و حدود چهارده سال بعد از این اتفاق، نخستین ماشین لباسشویی تحت برند Kenmore به بازار آمد. کم کم سایر محصولات مانند یخچال و فریزر، تهویه هوا و غیره که پیش از این با نام Coldspot به بازار آمده بودند، با برند کنمور جایگزین شدند.

برای مشاهده و خرید محصولات ویرپول به عنوان یکی از برندهای لوازم خانگی معروف در آمریکا روی لینک کلیک کنید.

5- برند آمریکایی Frigidaire

برندهای لوازم خانگی معروف در آمریکا
Frigidaire

Frigidaire پنجمین برند محبوب لیست ما به حساب می‌آید. آنچه که طی نظرسنجی میان مشتریان بدست آمده، لوازم خانگی فریجیدر ویژگی‌هایی نظیر قابل اعتماد بودن، طراحی زیبا، ارزش خرید و مدرن دارند.

فریجیدر جزو محبوب‌ترین برندهای لوازم خانگی معروف در آمریکا است که کار خود را با تولید یخچال‌های خانگی آغاز نمود. باید اضافه کنیم که این برند متعلق به جنرال موتورز بود و به تدریج از بدنه این شرکت جدا شد. در حال حاضر محصولات متنوع این شرکت از قبیل یخچال فریزر و ساید بای ساید، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در سراسر جهان ارائه می‌شود. خوشبختانه خریداران لوازم خانگی برند فریجیدر از کیفیت و کارایی محصولات این شرکت رضایتمندی بالایی دارد. جالب اینکه بدانید این برند تا اواسط 1900 در زمینه تبرید بسیار شناخته شده بود به گونه‌ای که افراد هر نوع یخچالی را فارغ از مارک تجاری، Frigidaire می‌نامیدند. این شرکت آمریکایی خود را در بسیاری از موارد جزو اولین‌ها می داند!

برای مشاهده و خرید محصولات ویرپول به عنوان یکی از برندهای لوازم خانگی معروف در آمریکا روی لینک کلیک کنید.

6- لوازم خانگی Dyson

ششمین برند لیست ما دایسون Dyson نام دارد که کیفیت فوق‌العاده‌ای از خود نشان داده است. شرکت دایسون توانسته هنر و مهندسی را به خوبی تلفیق کند و از این راه سودهای میلیاردی بدست آورد، با توجه به اینکه ظرفیت خوبی در این زمینه وجود داشت. جیمز دایسون یکی از مشهورترین طراحان لوازم خانکی در عصر حاضر بوده که به لطف طراحی‌های نوآورانه به شهرت فراوانی رسیده است.

دایسون برای اولین بار با تولید جاروبرقی‌های زیبا فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر یکی از برندهای لوازم خانگی معروف در آمریکا و سراسر جهان به شمار می‌رود. محصولات این برند به 70 کشور جهان صادر می‌گردد که در نوع خود جالب است. جاروبرقی بدون کیسه از سری محصولات ویژه این شرکت می‌باشد که محبوبیت زیادی در میان تولیدات دایسون دارد. سشوار سوپرسونیک جزو آخرین محصولات این شرکت به حساب می‌آید که 57 میلیون دلار صرف تحقیق و توسعه این وسیله شده است.

این مسئله اهمیت مصرف کننده را برای این شرکت نشان می‌دهد، همانطور که از صحبت‌های جیمز دایسون مشهود است: ” سشوارها عموما سنگین هستند و سر و صدای زیادی ایجاد می کنند. حتی باد گرم تولیدی آنها نیز به مو آسیب می رسانند. از این رو من از کارشناسان کمپانی خود درخواست نمودم تا اول دانش کافی در مورد مو کسب کرده و سپس خشک کننده ی موی سری را توسعه دهند که شایسته برند ما باشد.”

از معروف ترین محصولات برند دایسون جاروبرقی دایسون مدل +Dyson V7 Animal Pro می باشد که طرفداران زیادی پیدا کرده.

برای مشاهده و خرید محصولات دایسون به عنوان یکی از برندهای لوازم خانگی معروف در آمریکا روی لینک کلیک کنید.

7- برند معروف Bosch

لوازم خانگی معروف
Bosch

حتما نام این برند را زیاد شنیده‌اید، زیرا از سال‌های دور در بازار ایران وجود داشته است. محصولات شرکت بوش خلاقانه، باکیفیت، کاربردی و پیشرفته هستند. بوش سابقه طولانی در تولید لوازم خانگی دارد، چیزی بیش از یک قرن فعالیت!

ما با یکی از برندهای لوازم خانگی معروف روبرو هستیم که علم مهندسی را به خوبی در محصولات خود به نمایش گذاشته است. امروزه بوش به یک برند بین المملی چند ملیتی تبدیل گشته که فعالیت اصلی تولید لوازم خانگی و تجهیزات مهندسی می‌باشد. جالب اینکه بدانید در تولید قطعات خودرو هم پیشگام است و محصولات باکیفیتی در زمینه شمع خودرو، سیستم‌های انژکتوری و ترمز در جهان دارد. آنها در قرن اخیر اتفاقات گوناگونی را تجربه کرده‌اند و توانسته‌اند بعد از هر شکست دوباره به جرگه مدعیان برگردند. در حاضر بوش جزو برندهای مشهور لوازم خانگی در سراسر جهان به شمار می‌رود.

برای مشاهده و خرید محصولات ویرپول به عنوان یکی از برندهای لوازم خانگی معروف در آمریکا روی لینک کلیک کنید.

8- برند نام آشنای Westinghouse

Westinghouse شرکت محبوبی بوده که مصرف کننده‌های ایرانی آشنایی کمتری با آن دارند اما جزو برندهای مشهور در جهان است. این شرکت آمریکایی هم داستان عجیبی در واگذاری بخش‌های مختلف خود دارد. این شرکت توسط کارآفرین موفق آمریکایی به نام جورج وستینگهاوس راه اندازی شد و اولین حوزه کاری آنها صنعت ریلی بود. او در 22 سالگی بدون هیچگونه تحصیلات آکادمیکی یک ترمز بادی برای قطار طراحی کرد که باعث شهرت وی شد.

داستان جالب‌تر می‌شود اگر اسامی دو دانمشند مطرح به نام‎های نوماس ادیسون و نیکولا تسلا را هم به آن اضافه کنیم. در آن زمان ادیسون روی جریان برق مستقیم کار می‌کرد اما تسلا به عنوان یکی از همکاران وستینگهاوس در مورد جریان متناوب ایده پردازی می‌نمود. کم کم دامنه فعالیت وستینگهاوس گسترش پیدا کرد و به تولید لوازم برقی روی آورد و امروزه یکی از برندهای لوازم خانگی معروف در آمریکا به حساب می‌آید. از انرژی اتمی گرفته تا سیستم‌های الکترونیکی دفاعی دامنه فعالیت‌های این شرکت گسترده شده که بسیار جالب است.

برای مشاهده و خرید محصولات ویرپول به عنوان یکی از برندهای لوازم خانگی معروف در آمریکا روی لینک کلیک کنید.

9- لوازم خانگی آمریکایی Magic Chef

لوازم خانگی محبوب
Magic Chef

Magic Chef نهمین شرکت از لیست برندهای لوازم خانگی معروف در آمریکا می‌باشد. معمولا محصولات مجیک شف توسط کاربران اینگونه توصیف می‌شوند؛ گران قیمت و لوکس، طول عمر بالا، امکانات فراوان و دوستدار خانواده. این شرکت تولید محصولات لوازم خانه با کیفیت بسیار بالا را هدف خود عنوان نموده است. مجیک شف با استفاده از خلاقیت و نوآوری، آزمایشگاه‌های مدرن و منحصر به فرد و تکیه بر دانش روز در جهت برطرف کردن نیازهای مصرف کننده گام بر می‌دارد. همین اهداف بوده که از مجیک شف یک برند بین المللی و در سطح جهانی ساخته است.

مجیک شف توسط یک مهاجر آلمانی به نام جان رینگن در ایالات متحده کارش را شروع کرد و اجاق گاز مشهوری را به بازار عرضه نمود. به تدریج تجارت او رونق گرفت و فعالیت‌های این برند معروف را در سایر حوزه‌های لوازم خانگی گسترش داد. آنها دست به طراحی اجاقی زدند که می‌توانست غذا را سریع آماده کند و اولین بار اصطلاحی به نام Quick Meal را ایجاد نمودند.

برای مشاهده و خرید محصولات ویرپول به عنوان یکی از برندهای لوازم خانگی معروف در آمریکا روی لینک کلیک کنید.

10- برند لوازم برقی آشپزخانه Ninja

نینجا یا به لاتین Ninja آخرین مورد از لیست بهترین‌های لوازم خانگی است. لوازم برقی آشپزخانه نینجا یکی از بهترین و پرقدرترین برندهای تولید کننده محصولات برقی آشپزخانه است. شرکت نینجا از مشهورترین برندهای موجود در بازار بوده که با نام شارک نینجا هم شناخته می‌شود. آنها مشهور به تولید لوازم برقی کوچک و هوشمند آشپزخانه متناسب با سبک امروزی زندگی انسان هستند. نینجا شارک محصولات خود را کاملا خلاقانه تولید کرده و از این حیث تفاوت عمده‌ای با سایر برندهای حاضر دارد. به گونه‌ای که حتی می‌توان این شرکت را پیشرو در این زمینه خواند.

شارک نینجا از دو عنوان مجزا ترکیب شده است: شارک یا همان کوسه که روی محصولاتی مانند جاروبرقی و دستگاه‌های مشابه تمرکز دارد. نام نینجا نیز لوازم آشپزخانه مانند مخلوط کن، سرخ کن، قهوه ساز و سایر را پشتیبانی می‌کند. این محصولات همه زیر نظر متخصصین و با جدیدترین فناوری تولید می‌شود و خیال مشتریان را راحت می‌کند. یکی از برترین محصولات این برند هواپز نینجا می باشد زیرا بدون روغن در چندین برنامه غذایی پخت و پز انجام می دهد.

برای مشاهده و خرید محصولات ویرپول به عنوان یکی از برندهای لوازم خانگی معروف در آمریکا روی لینک کلیک کنید.

امیدواریم که مطلب برندهای لوازم خانگی معروف در آمریکا توانسته باشد به شما اطلاعات مفیدی را انتقال دهد. وبلاگ مالتینا از موضوعات متنوعی در دسته بندی‌های مختلف تشکیل شده که خواندن آنها خالی از لطف نیست. اگر به مباحث فناوری علاقه دارید، توصیه می‌کنیم که سری به بخش علم و تکنولوژی بزنید. در پایان خواهشمندیم که سوالات و پیشنهادات خود را در مورد مطلب بالا با ما درمیان بگذارید تا در اسرع وقت پاسخ را دریافت کنید.

منبع:

today.yougov

مطالب پیشنهادی:

مزیت های اصلی خانه هوشمند و معرفی ۴ گجت پرفروش دنیا برای هوشمندسازی خانه

بهترین تجهیزات جذاب خانه های هوشمند در سال ۲۰۲۰

تجهیزات امنیتی هوشمند | دوربین‌ها و قفل‌های هوشمند خانگی