معرفی برترین نسخه‌های کالکتور ادیشن بازی‌های ویدئویی

نسخه کالکتور ادیشن بازی ها

در سال 2018 بازی‌های فوق العاده و جذابی نظیر God of War و اسپایدرمن منتشر شده‌اند که توانستند رکوردهای بی‌نظیری را به نام خود در تاریخ بازی‌های ویدئویی به ثبت برسانند. در کنار رقابت برای طراحی و توسعه بهترین و جذاب‌ترین بازی‌ برای کاربران، شرکت‌های توسعه دهنده در طراحی و تولید بسته‌های مخصوص کلکسیونی بازی‌ها که به کالکتور ادیشن (Collector’s Edition) معروف هستند نیز رقابت داشته و هر ساله شاهد طراحی‌های خیره‌ کننده‌تری از این نسخه‌ها برای جلب نظر کلکسیون‌دارها هستیم. در این مقاله همراه وبلاگ مالتینا باشید تا شما را با برترین نسخه‌های مخصوص کلکسیون‌دارها در سال 2018 آشنا کنیم.

بهترین کالکتور ادیشن بازی های ویدیویی

1-God of War

نسخه کالکتور ادیشن god of war

 

همانطور که عنوان شد در سال 2018 شاهد عرضه بازی‌های جذابی بودیم و بدون شک بازی خدای جنگ یکی از محبوب‌ترین بازی‌هایی است که به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شده است. نسخه چهارم این بازی در سال 2018 توانست به عنوان برترین بازی سال در مراسم The Game Awards 2018 دست پیدا کند و فروش این بازی تاکنون بیش از ده میلیون نسخه عنوان شده است.

نسخه کالکتور ادیشن بازی God of War شامل مجسمه‌ای از «کریتوس» با شمایل جدید و پسرش «آتریوس» هستیم که آماده قتل عامل دشمنان هستند. در کنار این مجسمه، مانند همه نسخه‌های مخصوص کلکسیونی بازی‌ها این نسخه شامل استیل بوک یا کاور فلزی بازی، نقشه‌ای پارچه‌ای، دو مجسمه حکاکی شده و یک برگه طراحی هنری بازی با چاپ سنگی است. این نسخه به قدری زیبا است که هر عاشق سری بازی‌های خدای جنگ را متقاعد می‌کند تا آن را تهیه کند. می‌توانید این نسخه باارزش را به صورت مستقیم از آمازون توسط مالتینا خریداری کنید.

خرید از آمازون

2-Red Dead Redemption 2

نسخه کالکتور ادیشن red dead 2

نسخه دوم بازی Red Dead Redemption نیز که توسعه آن هشت سال به طول انجامید نیز در سال 2018 یکی دیگر از بازی‌های خارق العاده‌ای بود که توسط شرکت راک استار برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شد. این بازی در زمان عرضه توانست همانند نسخه پیشین نظر مخاطبین و طرفداران را به خود جلب کند و مدت‌ها در صدر پرفروش‌ترین بازی‌های ویدئویی سال 2018 قرار گیرد.

نسخه کاکتور ادیشن بازی Red Dead Redemption 2 با نام Collector’s box عرضه شده است که در آن جعبه‌ای فلزی با الهام از گروه ون در لینچ طراحی شده و آیتم‌های مختلفی نظیر دستمال گردن، پازل، کاتالوگ، نقشه و کارت‌های تزئینی از کاراکترهای بازی در آن به چشم می‌خورد. در صورت تمایل می‌توانید این بسته ارزشمند را به صورت مستقیم از وبسایت آمازون توسط مالتینا خریداری کنید.

خرید از آمازون

3-Spider-Man

نسخه کالکتور ادیشن اسپایدرمن

بازی اسپایدرمن شاید از جمله بازی‌هایی باشد که کسی فکر نمی‌کرد که تا این حد در بازارهای بین المللی موفق عمل کند. این بازی در بریتانیا توانست بیش از 3 میلیون نسخه فروش داشته باشد و تا مدت‌ها در صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌ها در بریتانیا قرار داشت. این بازی نیز یکی دیگر از انحصاری‌های پلی استیشن 4 در سال 2018 محسوب می‌شود.

نسخه کالکتور ادیشن این بازی نیز همانند بازی جذاب طراحی شده است. در این نسخه مجسمه‌ای از اسپایدرمن، استیل بوک و کتابی هنری قرار داده شده است. در کنار این آیتم‌های فیزیکی، توسعه دهندگان جوایزی دیجیتالی نیز قرار داده‌اند. از جمله این‌ها می‌توان به سیزن پس بازی و دسترسی به بسته‌های تکمیلی (DLC) بازی اشاره کرد. می‌توانید این نسخه مخصوص کلکسیونی را به صورت مستقیم از آمازون توسط مالتینا خریداری کنید.

خرید از آمازون

4-Assassin’s Creed Odyssey

نسخه کالکتور ادیشن اساسین کرید ادیسه

جدیدترین نسخه از سری بازی‌های اساسین کرید، ادیسه در دوران یونان باستان ساخته شده است. بازی Assassin’s Creed Odyssey شاید نتوانست همانند نسخه‌های قبلی چندان نظر منتقدین و مخاطبین را به خود جلب کند اما شرکت یوبی سافت برای جلب نظر بازیکنان وفادار خود نسخه‌های مختلف کلکسیونی را از این بازی منتشر کرد.

به صورت کلی دو نسخه کالکتور ادیشن به نام‌های Spartan و Pantheon از بازی منتشر شده است. این دو نسخه شباهت‌های بسیاری با یکدیگر داشته و تنها تفاوت آن‌ها در مجسمه تولید شده برای آن‌ها است. در نسخه اسپارتان یک مجسمه وجود دارد اما در نسخه پانتئون علاوه بر مجسمه اسپارتان یک مجسمه دیگر به آن اضافه شده است. البته نسخه‌های دیگری مانند Medusa یا Kassandra نیز برای بازی عرضه شده‌اند، اما به کامل بودن نسخه‌های کلکسیونی این بازی نیستند. می‌توانید نسخه‌های کلکسیونی بازی اساسین کرید ادیسه را به صورت مستقیم از آمازون توسط مالتینا خریداری کنید.

خرید از آمازون

5-Fallout 76

نسخه کالکتور ادیشن fallout 76

بسیاری از طرفداران سری بازی‌های Fallout در سال 2018 بی‌صبرانه منتظر عرضه جدیدترین نسخه این بازی‌ یعنی Fallout 76 بودند اما بازی اصلا نتوانست نظر مخاطبین و منتقدین را به خود جلب کند و موجب شد تا بسیاری این اثر را یک اثر شتاب زده تلقی کنند. هرچند شرکت بتسدا در ادامه آپدیت‌هایی برای بازی ارائه داد تا بتواند بازیکنان را تا حدی راضی نگه دارد.

با وجود ناموفق بودن بازی Fallout 76 اما باید گفت که نسخه کالکتور ادیشن بازی جذاب است. این نسخه که با عنوان Power Armor عرضه شده شامل یک کلاه T-51 است و نکته قابل توجه در این نسخه امکان پوشیدن این کلاه است. این کلاه دارای LED و تغییر دهنده صدا نیز است که می‌تواند به جذاب‌تر شدن آن کمک شایانی کند. در کنار این کلاه یک کیف پارچه‌ای برای حمل، نقشه بازی، استیل بوک و مجسمه‌هایی کوچک از بازی عرضه شده است. می‌توانید این نسخه باارزش را به صورت مستقیم از آمازون توسط مالتینا خریداری کنید.

خرید از آمازون

6-Soulcalibur VI

نسخه کالکتور ادیشن soulcalibur vi

شاید بازی Soulcalibur VI چندان برای کاربران ایرانی شناخته شده نباشد اما این بازی که در ژانر مبارزه‌ای توسعه پیدا کرده در سرتاسر جهان طرفداران بسیاری دارد. در این بازی، کاربران می‌توانند از بین کاراکترهای مختلف، کاراکتر مورد نظرشان را انتخاب کرده به رقابت با دوستانشان بپردازند.

نسخه کالکتور ادیشن این بازی نیز از جمله نسخه‌های کلکسیونی باارزش در سال 2018 است که به طور قطع هر کلکسیون‌داری نباید از آن را از دست دهد. این نسخه شامل یک مجسمه 12 اینچی شخصیت «Sophitia»، کتاب مجموعه طراحی‌های بازی، کاور فلزی و آلبوم موسیقی بازی است. در کنار این مجموعه، سیزن پس بازی و دسترسی به سه کاراکتر اضافی و دو زره مخصوص نیز به کاربران ارائه شده است. می‌توانید این مجموعه را به صورت مستقیم از آمازون توسط مالتینا خریداری کنید.

خرید از آمازون

7-Horizon Zero Dawn

نسخه کالکتور ادیشن zero horizon dawn

بازی Horizon Zero Dawn یکی دیگر از بازی‌های انحصاری سونی برای پلی استیشن 4 است که توانست با عرضه در سال 2018 نظر بسیاری را به خود جلب کند. داستان بازی در رابطه با دختری شکارچی به نام «Aloy» است که در دنیایی با حکمرانی ربات‌ها زندگی می‌کند و به دنبال پیدا کردن رازی در رابطه با گذشته‌اش است. زمانی که بازی عرضه شد نسخه کلکسیونی بازی چندان مورد استقبال قرار نگرفت اما پس از اینکه بازی توانست نظر مخاطبین را در کنار نظر منتقدین جلب کند تقاضا برای این نسخه نیز افزایش پیدا کرد.

در نسخه کالکتور ادیشن بازی Horizon Zero Dawn، یک مجسمه 9 اینچی از شخصیت اصلی بازی، کتاب طراحی‌های هنری بازی، کاور فلزی و پک‌هایی از لباس‌های موجود در بازی قرار داده شده است. البته در کنار این موارد، تمی اختصاصی نیز برای پس زمینه کنسول پلی استیشن 4 نیز به صورت دیجیتالی برای کاربران ارائه شده است. می‌توانید این نسخه را به صورت مستقیم از وبسایت آمازون توسط مالتینا خریداری کنید.

خرید از آمازون

8-Darksiders III

نسخه کالکتور ادیشن darksiders 3

سری بازی‌های دارک سایدرز نیز از جمله بازی‌های محبوبی است که در ژانر هک اند اسلش توسعه یافته است. داستان نسخه سوم بازی موازی با نسخه دوم و پیش از نسخه اول رخ می‌دهد، جایی که «فیوری» یکی از چهار اسب سوار آخرالزمان برای پیدا کردن هفت گناه مرگبار فراخوانده می‌شود.

نسخه کالکتور ادیشن بازی Darksiders III با نام Apocalypse Edition آیتم‌های زیادی برای عرضه به طرفداران خود دارد. در این مجموعه علاوه بر مجسمه فیوری سه مجسمه دیگر از کاراکترهای بازی در کنار موسیقی متن، کتاب طراحی‌های هنری، کاور فلزی بازی، پوستر و آیتم‌های جذاب دیگر قرار داده شده است. می‌توانید این مجموعه با ارزش را از وبسایت آمازون توسط مالتینا به صورت مستقیم خریداری کنید.

خرید از آمازون

با شروع سال 2019 منتظر معرفی نسخه کالکتور ادیشن بازی‌های این سال در مقالات بعدی باشید. از نظر شما کدام یک از بازی‌های فوق برترین نسخه کلکسیونی بازی‌ها را دارد؟ برای مطالعه سایر مطالب می‌توانید به بخش بازی و سرگرمی مراجعه کنید.

منبع: twinfinite.net