ایرتگ اپل:قیمت، ویژگی‌ها و هر آنچه نیاز دارید بدانید

ایرتگ اپل: قیمت، ویژگی‌ها و هر آنچه نیاز دارید بدانید

 

احتمالا شما هم این تجربه را داشته اید که یک وسیله رو گم کنید و جست و جوی های شما برای پیدا کردن ان بی نتیجه مانده باشد. حال فرض کنید گوشی همراهتان را گم کرده اید؛ در این حالت چه می کنید؟ مطمئنا راحت ترین راه زنگ زدن به گوشی است. حال اگر این امکان بود که برای دسته کلید و کیف و سایر وسایلمان هم امکان زنگ زدن بود چطور ؟ این ایده ی اولیه ی تولید ایر تگ اپل بوده است.

اپل که همواره در عرضه نوآوری های تکنولوژیک پیشتاز بوده؛ در تاریخ 20 آوریل 2021، ایرتگ را معرفی کرد. یک وسیله جانبی کوچک که به زیبایی طراحی شده و به کمک آن می‌توان مواردی که بیشترین اهمیت را دارند با برنامه Find My اپل پیدا کرد. ایرتگ می تواند به وسایل مهمی مانند کیف دستی و کلید متصل شود تا این امکان به وجود بیاید که بتوانید از طریق Find My اپل آنها را ردیابی کنید. بنابراین کاربرد ایرتگ اپل این است که اگر زمانی چیزی را گم کردید، می‌توانید برنامه را باز کنید و محل دقیق وسیله گمشده خود را مشاهده کنید. 

مشخصات ایرتگ اپل

ایرتگ شامل همان تراشه U1 است که در مدل‌های آیفون 11 و آیفون 12 یافت می‌شود. این تراشه‌ها با هم کار می‌کنند تا تخمین دقیق‌تری از محل قرارگیری کالای شما ارائه دهند. دارندگان ایرتگ با آیفون 11 یا آیفون 12 دارای پوشش AR از برنامه Find My خود هستند که به آنها در جهت‌دهی کمک می‌کند. به گفته اپل، این فناوری که به آن جست‌و‌جوی دقیق می‌گویند، به اطلاعات دوربین، ARKit ، شتاب سنج و ژیروسکوپ مجهز است. دارندگان ایرتگ بدون آیفون 11 یا آیفون 12 می‌توانند ایرتگ‌های خود را از طریق بلوتوث به تلفن‌های خود متصل کنند. اگرچه دیگر به ابزار جست‌وجوی دقیق دسترسی نخواهند داشت. 

طراحی سبک و زیبا

هر ایرتگ، گرد، کوچک و سبک است، از یک فولاد ضد زنگ صیقلی برخوردار است و در برابر آب و گردوغبار مقاوم است. 2 بلندگوی داخلی در ایرتگ وجود دارند که مکان یابی را آسان‌تر می‌کنند. همچنین پوشش قابل تعویض ایرتگ، کار تعویض باتری را برای کاربران آسان می‌کند. ایرتگ همان تجربه جادویی ایرپاد را دارد، فقط کافی است ایرتگ را به آیفون نزدیک کنید تا به آن متصل شود. کاربران می‌توانند ایرتگ را به یک وسیله مشخص اختصاص دهند. و برای آن یک نام پیش فرض مانند کلید، یا ژاکت یا یک نام دلخواه انتخاب کنند. 

شخصی‌سازی آسان

مشتریان می‌توانند هنگام خرید ایرتگ خود از سایت اپل یا برنامه اپ استور، آن را با حکاکی‌های رایگان، از جمله متن و انتخاب 31 شکلک، شخصی سازی کنند. کاربران به راحتی می‌توانند ایرتگ خود را به تنهایی درون کیف یا جیب قرار دهند، یا از طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی ایرتگ که توسط اپل طراحی شده‌اند، استفاده کنند. از جمله این لوازم جانبی، حلقه پلی اورتان است که سبک و بادوام می‌باشد، حلقه چرم و حلقه کلید چرمی که دارای چرم اروپایی خاص برنز است. محفظه هر کدام از این لوازم جانبی به طور ایمن در اطراف ایرتگ قرار می‌گیرد و در حالی که به راحتی به وسایل کاربر متصل می‌شود، ایرتگ را بیشتر شخصی سازی می‌کند. 

تجربه یافتن آسان با ایرتگ اپل

هنگامی که ایرتگ راه اندازی شد، در برگه جدید موارد در برنامه Find My نمایش داده می‌شود، جایی که کاربران می‌توانند مکان فعلی یا آخرین مکان شناخته شده وسیله خود را روی نقشه مشاهده کنند. اگر کاربری وسیله خود را گم کند و در محدوده بلوتوث باشد، می‌تواند از برنامه Find My برای پخش صدا از ایرتگ برای یافتن آن استفاده کند. همچنین کاربران می‌توانند از سیری بخواهند که وسیله ی آن ها را پیدا کند. در این صورت، اگر ایرتگ در نزدیکی آن وسیله باشد صدایی پخش می‌کند. 

اگر ایرتگ از صاحب خود جدا شده و از محدوده بلوتوث خارج شده باشد، شبکه Find My می‌تواند به یافتن آن کمک کند. شبکه Find My در حال نزدیک شدن به یک میلیارد کاربر دستگاه اپل است و می‌تواند سیگنال‌های بلوتوث را از ایرتگ گمشده تشخیص داده و مکان آن را به صاحبش اطلاع دهد. همه این کارها در پس زمینه، به صورت ناشناس و خصوصی انجام می‌شود.

ایرتگ اپل: قیمت، ویژگی‌ها و هر آنچه نیاز دارید بدانید

از دیگر موارد کاربرد ایرتگ اپل،کاربران می‌توانند ایرتگ را در حالت گمشده قرار دهند و هنگامی که در محدوده مکان آن باشند یا توسط شبکه گسترده Find My پیدا شده باشد، به آنها اطلاع داده شود. اگر ایرتگ گمشده‌ای توسط شخصی پیدا شود، می‌تواند با استفاده از آیفون یا هر دستگاه دارای قابلیت NFC بر روی آن ضربه زده و به وب سایتی منتقل شود که شماره تماس مالک آن را نشان دهد، البته در صورتی که این اطلاعات را فراهم کرده باشد. 

همچنین، ایرتگ شامل پشتیبانی از قابلیت‌های دسترسی داخلی در iOS است. برای مثال یافتن دقیق با استفاده از صدا، می‌تواند کاربرانی که نابینا یا کم بینا هستند را با جهت‌دهی مانند «ایرتگ در فاصله 9 فوتی سمت چپ شما قرار دارد» هدایت کند.

حریم خصوصی و امنیت داخلی

ایرتگ از ابتدا به گونه‌ای طراحی شده است تا داده‌های مکانی را خصوصی و ایمن نگه دارد. هیچ داده موقعیت مکانی یا سابقه مکانی به طور فیزیکی در ایرتگ ذخیره نمی‌شود. ارتباط با شبکه Find My از ابتدا تا انتها رمزگذاری شده است به گونه‌ای که فقط صاحب دستگاه به داده‌های موقعیت مکانی آن دسترسی دارد و هیچ کس، از جمله اپل، از هویت یا مکان هر دستگاهی که در یافتن آن کمک کرده است، اطلاع ندارد.

همچنین دیگر کاربرد ایرتگ اپل،  مجموعه‌ای از ویژگی‌های پیشگیرانه در طراحی آن است که جلوی ردیابی ناخواسته را می‌گیرد. شناسه‌های سیگنال بلوتوث منتقل شده توسط ایرتگ برای جلوگیری از ردیابی ناخواسته مکان، مرتباً می چرخند. دستگاه‌های iOS همچنین می‌توانند ایرتگی را که همراه با مالک خود نیست تشخیص دهند و اگر به مرور زمان ایرتگ ناشناخته‌ای با آنها از مکانی به مکان دیگر سفر کند، به کاربر اطلاع می‌دهند. حتی اگر کاربران دستگاه iOS نداشته باشند، ایرتگی که برای مدت طولانی‌تری از مالک خود جدا شده است،  برای جلب توجه آنها به خود صدایی پخش می‌کند. 

اگر کاربری ایرتگ ناشناخته‌ای را پیدا کند، می‌تواند با دستگاه iPhone یا گوشی موبایل دارای NFC خود، بر روی آن ضربه زده و دستورالعمل‌هایی را برای غیرفعال کردن ایرتگ ناشناخته دنبال کند.

 

ایرتگ اپل و برند Hermès

اپل و برند هرمس، AirTag Hermès را معرفی کرده‌اند که مجموعه‌ای زیبا از لوازم جانبی چرم دست ساز از جمله دسته کیف، حلقه کلید، برچسب سفر و برچسب چمدان می‌باشد. لوازم جانبی هرمس همراه با ایرتگ حکاکی شده سفارشی بر اساس امضای نمادین Clou de Selle این برند فروخته می‌شوند.

ایرتگ اپل: قیمت، ویژگی‌ها و هر آنچه نیاز دارید بدانید

برنامه Find My Network Accessory

محصولات و لوازم اکسسوری دیگر   نیز می‌توانند با برنامه جدید Find My Network Accessory، پشتیبانی را برای یافتن آن اضافه کنند. از طریق این برنامه، تولید کنندگان محصول و برنامه، با استفاده از شبکه Find My، می‌توانند توانایی یافتن را به طور مستقیم درون محصولاتشان با حریم خصوصی مطمئن ایجاد کنند و از این طریق به مشتریان اجازه دهند تا از برنامه Find My برای یافتن دیگر وسایل مهم زندگی خود استفاده کنند.

ایرتگ اپل متعهد به محیط زیست

امروزه، اپل برای فعالیت‌های جهانی خود، از کربن دیگر استفاده نمی‌کند و تا سال 2030 قصد دارد تاثیر مثبتی را بر اقلیم، در کل تجارت، از جمله تولید زنجیره‌های تامین و تمام چرخه‌های عمر محصول داشته باشد. این به آن معنی است که هر دستگاه اپل فروخته شده، از مرحله جمع آوری مواد، تولید قطعات، مونتاژ، حمل و نقل، استفاده مشتری، شارژ، تا مرحله بازیافت و بازیابی مواد 100 درصد بدون استفاده از کربن است. ایرتگ از قلع 100 درصد بازیافتی در لحیم‌کاری صفحه اصلی استفاده می‌کند، فاقد مواد مضر و دارای مصرف انرژی بالایی است. همچنین از الیاف چوب بازیافتی در بسته‌بندی محصولات خود استفاده می‌کند.

خرید ایرتگ اپل از مالتینا

اگر با خواندن این مقاله به این نتیجه رسیده اید که این محصول دقبقا همان چیزیست که به دنبال آن بوده اید خبر خوب برای شما این است که می توانید آن را به واسطه ی مالتینا از بزرگترین فروشگاه جهان یعنی آمازون سفارش دهید و درب منزلتان تحویل بگیرید. برای مشاهده و سفارش این تکنولوژی کاربردی به لینک زیر مراجعه کنید.

مشاهده و خرید

 

لینک منابع: apple.com ، nbcnews.com

 

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024