زن امروزی همیشه  در حال فعالیت است و به نظر می‌رسد در حالی که با کفش‌های پاشنه بلند خود طوری راه می‌رود که مردان هرگز تصورش را هم نمی‌کنند که حتی بتوانند نیم دقیقه راه بروند، به تمام مسئولیت‌های خانه و کاری خود می‌رسد. از مدیریت مسئولیت‌های خانه، عجله برای رسیدن به اداره، رسیدگی به امور خانواده و صد کار دیگر که باعث می‌شود او برای کارهای خودش وقت نداشته باشد. در این شرایط نصب داشتن اپلیکیشن مخصوص بانوان روی گوشی هوشمند می‌تواند در بسیاری از امور کمک‌کننده باشد.

برنامه‌های مختلفی وجود دارد که می‌تواند به زنان کمک کند زندگی برای آن‌ها کمی آسان و مرتب شوند. بنابراین، ما در اینجا ۷ برنامه را برای شما لیست می‌کنیم که هر زنی باید در تلفن خود داشته باشد.

اپلیکیشن مخصوص بانوان

۱- اپلیکیشن مخصوص بانوان مادرشو

بانوانی که قصد بارداری داشته و برای آن برنامه‌ریزی می‌کنند، اپلیکیشن مخصوص بانوان مادرشو را یک اپلیکیشن بسیار کاربردی و جذاب خواهند دانست. این باعث می‌شود که کاربران بتوانند زمان‌بندی تخمک گذاری ماهیانه، بهترین زمان برای اقدام به بارداری، وضعیت سلامتی بدن، مراقبت‌ها و آمادگی‌های پیش از بارداری و همین طور مراقبت‌های در طول بارداری و غیره را از طریق برنامه مادرشو دنبال کنند.

اپلیکیشن مادرشو

 

۲- اپلیکیشن Clue

سبک زندگی ما آن قدر استرس‌آور گشته که متعادل نگه داشتن هورمون‌ها تقریباً غیرممکن شده است. این ما را به برنامه Clue هدایت می‌کند که کاملاً برای پیگیری چرخه قاعدگی طراحی شده است. این برنامه توسط مجله معتبر زنان و زایمان رتبه ۱ را کسب کرده است. اپلیکیشن Clue، چرخه تخمک‌گذاری شما را ردیابی می‌کند و یادآور تقویم را برای چرخه بعدی ایجاد می‌کند. به کمک این برنامه زمان شروع قاعدگی، دوران تخمک‌گذاری و سایر موارد مربوط به آن‌ها را به خوبی در اختیار خواهید داشت و دیگر نیازی نیست خود چیزی را به خاطر بسپارید یا برای محاسبه آن مردد باشید.

اپلیکیشن Clue

۳- اپلیکیشن مخصوص بانوان Wunderlist

پرزحمت‌ترین کار تهیه لیست کارها است و Wunderlist یکی از برنامه‌هایی است که به شما کمک می‌کند این کار خسته کننده را با حداکثر سهولت انجام دهید. همراه با تلفن خود، می‌توانید برنامه را در کامپیوتر یا تبلت خود همگام‌سازی کنید و از هرجای دیگر به آن دسترسی داشته باشید. علاوه بر این می‌توانید لیست را به راحتی با خانواده یا دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین به شما امکان می‌دهد عکس و اسناد را نیز به آن ضمیمه کنید. بنابراین نه تنها به شما در تهیه یک لیست مواد غذایی کمک می‌کند، بلکه در مورد پروژه‌های مهم نیز کارآمد خواهد بود.

اپلیکیشن مخصوص بانوان Wunderlist

۴- اپلیکیشن ۷minute workout

اپلیکیشن ۷minute workout  یک برنامه کاملاً اثبات شده علمی برای کمک به کاهش وزن و بهبود عملکرد قلب و عروق است. برای همه کسانی که برنامه شلوغی در ساعات روزانه خود دارند، این برنامه توصیه می‌شود. اگر نمی‌توانید ساعات زیادی را برای ورزش بگذارید نگران نباشید، فقط این تمرینات سریع را در هر زمان و هر مکان انجام دهید و خود را از خطرات سلامتی نجات دهید. تمرینات در این برنامه طوری طراحی شده‌اند که با حداقل سرمایه‌گذاری در زمان، حداکثر نتیجه را می‌دهند.

اپلیکیشن 7minute workout

۵. اپلیکیشن مخصوص بانوان Walnut

این برنامه برای مدیریت مالی کیف پول شما، عالی عمل می‌کند. کافی است که آن را نصب کنید تا همیشه یک حسابدار همراه واقعی داشته باشید. به وسیله اپلیکیشن Walnut می‌توانید به راحتی تمام هزینه‌های خود را مدیریت کرده و احیانا در حساب و کتاب بودجه و مخارج تا پایان ماه کسری نداشته باشید.

اپلیکیشن مخصوص بانوان Walnut

۶. اپلیکیشن اسنپ رز

با توجه به نیاز به استفاده از تاکسی‌های اینترنتی و رفت و آمدهایی که هر روز بانوان در مناطق مختلف شهر دارند، اپلیکیشن اسنپ رز برای بانوان طراحی شده است و شما می‌توانید با اطمینان خاطر از این بخش از اسنپ، درخواست سرویس با راننده خانم داشته باشید. به این وسیله امنیت سفر تامین شده و بانوانی که نگرانی بابت رفت و آمد با سرویس اسنپ با راننده آقا دارند، می‌توانند از اپلیکیشن اسنپ رز استفاده کرده و اطمینان خاطر بیشتری را تجربه کنند.

اپلیکیشن اسنپ رز

۷. اپلیکیشن مخصوص بانوان Nykaa

تمام بانوان عاشق زیبایی و سلامت پوست و موی خود هستند. برنامه Nykaa به بانوان کمک می‌کند تا رمز و راز زیبایی پوست و موی خود را در اختیار داشته و این نکات و اصول را به کار بگیرند. با همراه داشتن برنامه جذاب Nykaa همیشه می‌دانید مشکلات پوستی خود را چطور بهبود بخشیده و آن‌ها را به شکلی اصولی برطرف سازید.

اپلیکیشن مخصوص بانوان Nykaa

همین طور بخوانید: بلیچینگ پوست چیست و چه تاثیرات مثبت و منفی ای دارد؟

کلام آخر

این برنامه‌ها را به تمام زنان و دختران نزدیک خود پیشنهاد دهید تا با دانلود و نصب هر یک از آن‌ها روی گوشی هوشمند خود، امکانات به مراتب موثرتری را در هر شرایطی همراه داشته باشند. شما چه اپلیکیشن‌های دیگری می‌شناسید که برای بانوان ضروری باشند؟