اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی یکی از ابزارهای مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی است. تا انتهای این مقاله با ما باشید تا به سوال‌هایتان در خصوص اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی رایگان، بهترین اپلیکیشن زبان انگلیسی برای فارسی زبانان و بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی برای کامپیوتر پاسخ داده شود.

اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی رایگان

با کمتر شدن فاصله جوامع مختلف در سراسر دنیا و ایجاد یک دهکده جهانی، نقش یک زبان مشترک برای فهم و درک بهتر مسائل و ارتباط با افراد و تجارب دیگر از نقاط مختلف جهان بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

از سوی دیگر پیشرفت روزافزون تکنولوژی و نفوذ آن در تمامی حوزه‌ها ازجمله یادگیری و آموزش یک امر انکارناپذیر است. در اینجاست که سایت و یا اپلیکیشن آموزش زبان نقش ویژه‌تری می‌یابد.

زبان جز لاینفک زندگی در جوامع امروزی است که خواه‌ناخواه با آن در ارتباط خواهید بود، و با بالا بردن توانایی خود در این زمینه امکان دسترسی بهتر در زمینه‌های مختلف و موقعیت‌های مختلف در سطح جهانی را خواهید داشت.

اما مشکل یادگیری زبان از یک سو و مشکل پیدا کردن منابع مورد اطمینان با سطح و کیفیت آموزش بالا در دنیای دیجیتالی و در بین طیف‌های بسیار عظیم تبلیغات آموزشگاه‌ها، سایت‌ها و اپلیکیشن های آموزش زبان مختلف از سوی دیگر، کار را برای علاقه‌مندان به یادگیری زبان مشکل کرده است.

 

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

نرم افزار آموزش زبان انگلیسی

یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین راه‌ها برای آموزش دیدن در زمینه زبان‌های مختلف بالأخص زبان انگلیسی، استفاده از اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی و سایت‌های متخصص در این زمینه است.

این سایت‌ها با ایجاد کیفیتی فوق‌العاده بالا و با صرف هزینه کمتر قادر هستند شما را برای رسیدن به هدفتان کمک کنند.

همچنین این نرم افزار ها و سایت‌ها می‌توانند با توجه به سطح زبان شما، علاقه‌مندی شما و توانایی‌های فردی شما بهترین راه‌ها با کمترین صرف زمان و هزینه را برای رسیدن به نتیجه دلخواه شما، فراهم سازند.

سؤالی که بسیاری از مخاطبان در ابتدای مسیر خود به آن برخورد می‌کنند این است که بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی برای برای آیفون یا اندورید چیست؟

سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی در زمینه آموزش زبان وجود دارند که نه تنها در بخش آموزش به شما کمک می کنند، بلکه به عنوان مشاوری دائمی برای رسیدن به سطح مورد نظرتان تا انتهای مسیر در کنارتان خواهند بود.

اما طیف وسیع این گونه پلتفرم‌ها برای آموزش زبان انگلیسی باعث شده تا انتخاب بهترین اپلیکیشن آموزش زبان با مشکلات زیادی همراه باشد.

ما در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بهترین اپلیکیشن ها و سایت های آموزش زبان  بپردازیم که خدمات آموزش زبان را، فرای این که در کجای این کره زمین قرار دارید یا به چه زبانی صحبت می‌کنید، با بالاترین کیفیت در اختیارتان قرار می‌دهند.

۱.اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی Busuu

اپلیکیشن آموزش زبان busuu

 

این اپلیکیشن با توجه به نیاز شما برای یادگیری زبان و زبان مورد نظر شما، مسیری را مشخص می‌کند.

این برنامه زبان‌های مختلفی همچون انگلیسی، روسی، اسپانیایی، فرانسوی، ترکی، برزیلی، آلمانی، ایتالیایی و بسیاری از زبان‌های دیگر را آموزش می‌دهد، بنابراین محدودیتی ازلحاظ انتخاب زبان نخواهید داشت.

اپلیکیشن Busuu با ایجاد برنامه‌ای مدون، دایره واژگان شما را افزایش داده و با ایجاد سازوکارهایی مهندسی سازی شده سطح کیفیت این لغات را افزایش می‌دهد.

این برنامه علاوه بر دایره لغات، قدرت نوشتن و خواندن کاربر را با توجه به سطح و روند کاربر جلو می‌برد، و در هر درس نکاتی جدید را آموزش می‌دهد. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید با صرف زمانی کوتاه در طول روز، زبان‌های مختلف را در سطح مورد نظرتان فراگیرید.

همچنین در این پلتفرم شما دارای یک صفحه شخصی هستید که، می‌توانید آموخته‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. این برنامه به شما کمک می‌کند تا با ایجاد اهداف زمان‌بندی‌شده در راه رسیدن به هدف خود گام بردارید.

این اپلیکیشن برای هر دو سیستم IOS و Android به صورت رایگان قابل دانلود است.

دانلود رایگان نرم افزار آموزش زبان انگلیسی برای موبایل

لینک دانلود نسخه اندروید
لینک دانلود نسخه ios

 

۲.اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی Babbel

آموزش زبان

این اپلیکیشن که دارای سایت نیز هست، می تواند آموزش هایی باکیفیت بالا و تاثیرگذار در زبان های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی و فرانسوی در اختیار شما قرار دهد.

این نرم افزار قابلیت استفاده به صورت آفلاین و آنلاین را برای دروس مختلف خود فراهم ساخته است.

این اپلیکیشن در حوزه چهار مهارت صحبت کردن، شنیدن، نوشتن و خواندن با ایجاد روندی بسته به توانایی شما، آموزش هایی را در سطوح مختلف انجام می دهد.اما تمرکز اصلی این سایت بر روی قدرت صحبت کردن شماست.

خیلی از افراد با توجه به نداشتن یک شریک برای تمرین صحبت کردن دچار مشکلات زیادی می شوند. این اپلیکیشن با ایجاد سازوکاری مبتنی بر سیستم اسپیکینگ این ویژگی بالقوه را برای مخاطبان خود ایجاد کرده است.

بسیاری از خدمات این نرم افزار به صورت رایگان ارائه شده است و شما می توانید از هر سایت استانداردی این اپلیکیشن را در سیستم های IOS و Android بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. برای راحتی شما لینک دانلود این نرم افزار در ادامه قرار داده شده است.

لینک دانلود نسخه اندروید
لینک دانلود نسخه ios

 

۳.سایت و اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی Open Culture

اپلیکیشن آموزش زبان open culture

این سایت که یکی از قوی‌ترین سایت‌های آموزش زبان است، آموزش ۴۸ زبان مختلف را از سطح مبتدی تا سطح حرفه‌ای به صورت کاملاً رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

منابع آموزشی این سایت، رسانه‌های آزاد آموزشی و فرهنگی و ادبی هستند که، با جمع‌آوری دوره‌ها و منابع رایگان باکیفیت اقدام به پخش این منابع به صورت دسته بندی شده و پلکانی می‌کنند. به این شکل آن‌ها سعی در ایجاد جامعه‌ای از علاقه‌مندان به آموزش زبان کرده‌اند.

این سایت علاوه بر آموزش زبان، دوره‌های رایگانی را با استفاده از یک کالکشن ۱۰۰۰ دوره‌ای که همگی به صورت رایگان بر روی سایت قرار گرفته، به کاربران خود تقدیم کرده است.

یکی از بزرگترین نقاط قوت این سایت، ایجاد آشنایی با فرهنگ های مختلف با استفاده از آموزش زبان به مخاطبان خود است.

Open Culture

 

۴.اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی Qlango

 

آموزش زبان

این اپلیکیشن با ایجاد بستری بسیار گسترده، سعی در آموزش زبان‌هایی همچون انگلیسی، اسپانیایی، روسی، ایتالیایی، آلمانی و فرانسوی کرده است، و با عملکردی در سطح بالا و گرفتن جوایز متعدد از سایت‌های معتبر کیفی به یکی از قوی‌ترین منابع آموزش زبان بدل شده است.

نحوه عملکرد این اپلیکیشن و سازوکار آن را می توان، آموزشی بر پایه ترجمه متون از سبک های مختلف دانست. این اپلیکیشن با استفاده از متونی از منابع و دسته بندی ها مختلف سعی در ایجاد فرهنگی همگرا از لحاظ فکری و آموزشی دارد.

این اپلیکیشن با گرفتن تست‌های اولیه از شما و دسته‌بندی سطح دانش زبانی شما قادر خواهد بود تا، آموزش زبان مورد نظرتان را از پایه‌ای‌ترین حالت‌های آموزشی تا حرفه‌ای‌ترین مراحل به بهترین شکل ممکن، انجام دهد.

در این نرم‌افزار شما با گذراندن دوره‌های مختلف و آزمون های دوره ای آنلاین رایگان، سطح دانش زبانی خود را تا حد ایده آلی افزایش می‌دهید. این اپلیکیشن همچنین با استفاده از ایجاد ارتباط بین مخاطبین خود برای بالا بردن حس همکاری و ارتباط با بقیه زبان آموزان سعی در ایجاد پلتفرمی مبتنی بر ایجاد شبکه‌ای اجتماعی متشکل از سطوح مختلف زبان خواهد کرد.

این اپلیکیشن تمامی خدمات خود را به صورت رایگان به کاربران خود ارائه می‌دهد. همچنین این نکته شایان‌ذکر است که اپلیکیشن Qlango قابلیت نصب در هر دو سیستم IOS و Android را به صورت رایگان دارد.

لینک دانلود نسخه اندروید
لینک دانلود نسخه ios

 

۵.اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی Duolingo

اپلیکیشن آموزش زبان duolingo

به جرات می توان گفت که اپلیکیشن Duolingo محبوب ترین و مشهورترین پلتفرم آموزش زبان در سراسر جهان است.

این اپلیکیشن قادر است زبان های مختلف را به صورت کاملا حرفه ای از سطوح پایین تا سطوح بالا، با توجه به زمان کاربران خود به آنها آموزش دهد.

این اپلیکیشن با این سؤال که شما چه مقدار در روز وقت برای آموزش دارید و ایجاد یک برنامه مدون با توجه به آن، شروع به آموزش زبان شما به صورت کاملاً کاربردی و به دور از هرگونه حاشیه می‌کند.

در این اپلیکیشن کاربران در هر درس با فراگیری ۷ کلمه و تکرار آن در جملات و حالات مختلف با استفاده از صدا و تصویر و حل تمرینات متنوع با توجه به این دروس و همچنین امتحان نهایی برای هر درس، قادر خواهند بود تا وارد مرحله‌های بعدی آموزش خود شوند.

یکی از مهم‌ترین مشکلات زبان آموزان، مشکل فراموشی واژگان در صورت استفاده کمتر و یا کاربرد کمتر در زندگی روزمره آن‌ها است. این معضل بزرگ نیز به دست طراحان پلتفرم Duolingo حل شده است.

این اپلیکیشن به همین جهت با ایجاد سامانه‌ای با پشتیبانی هوش مصنوعی اقدام به آموزش با سبک‌های خاص و هوشمندانه برای هر شخص می‌کند و با استفاده از سؤال‌های متنوع سعی در ایجاد بستری ثابت از کلمات در ذهن کاربران خود را دارد.

پلتفرم Duolingo به کاربران خود این نوید را می‌دهد تا با آموزش روزی تنها ۲۰ دقیقه، در طول سه ماه قادر خواهند بود تا زبان مورد نظر خود را تا سطح کاملاً قابل قبولی بدون نیاز به شخص یا منبع دیگری فراگیرند.

همچنین باید این نکته را به یاد داشت که این پلتفرم قابلیت‌های متنوعی اعم از کنترل دروس و نحوه تدریس و همچنین سرعت روند یادگیری و برگشت به دروس گذشته را نیز خواهد داشت.

این اپلیکیشن به صورت آفلاین و آنلاین قابل دسترسی است. همچنین باید این نکته را خاطرنشان کرد که اپلیکیشن Duolingo در هر دو سیستم IOS و Android قابل نصب است.

لینک دانلود نسخه اندروید
لینک دانلود نسخه ios

 

۶.پلتفرم آموزش زبان انگلیسی Rosetta Stone

آموزش زبان

این سیستم کمک‌آموزشی که به صورت نرم‌افزار کامپیوتری، اپلیکیشن و سایت قابل دسترسی است، یکی از معروف‌ترین پلتفرم‌های آموزش زبان در سطح بین‌المللی می‌باشد.

این پلتفرم برخلاف مدل‌های مشابه دیگر آموزشی، از سیستم آموزش زبان با استفاده زبان مورد نظر شما عمل می‌کند این روش از آموزش بدین صورت است که شما برای فراگیری زبان انگلیسی با خود زبان انگلیسی و لغات ساده به صورت تصویری آشنا خواهید شد. سپس با استفاده از آن‌ها در قالب جمله‌های ساده و پیشرفت دادن این لغت در زمینه‌های مختلف گرامری، نوشتاری و گفتاری، رسیدن به سطحی کاملاً مطلوب را به کاربران خود نوید می‌دهد.

این پلتفرم با استفاده از یک سطح سنجی آنلاین توسط نرم افزار، شما را در مسیر رسیدن به هدف خود که فراگیری زبان است، همراهی می‌کند. همچنین نکته شایان‌ذکر در مورد Rosetta Stone پشتیبانی آموزشی از تمامی زبان های محبوب همچون انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، چینی و ایتالیایی است.

پلتفرم Rosetta Stone به طرق مختلف رایگان برای شما قابل دسترس است، ولی با پرداخت اشتراک ماهیانه و یا سالیانه می‌توانید از قسمت‌های پیشرفته این پلتفرم نیز استفاده نمایید.

لینک دانلود نسخه اندروید
لینک دانلود نسخه ios

 

۷.اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی Memrise

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

یکی از منحصربه‌فردترین شیوه‌های آموزشی در سطح جهان بلاشک متعلق به اپلیکیشن Memrise می‌باشد. این اپلیکیشن که قدرت خود را بر روی افزایش دایره لغات و قسمت‌های گفتاری زبان متمرکز کرده، سعی کرده تا با ایجاد روش‌های متنوع و خلاقانه واژگان را ملکه ذهن کاربران خود سازد.

اما نکته‌ای که این اپلیکیشن را بسیار متفاوت می‌سازد، آموزش دیدن توسط کاربران دیگر این پلتفرم است. این روش بدین صورت انجام می‌گیرد که، شما می‌توانید متدهای کاربران مختلف سایت را برای آموزش بهتر ببینید و یاد بگیرید و حتی متدهای شخصی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

همچنین شما می‌توانید با دسترسی نامحدود به تمام آثار ادبی کوتاه و بلند به زبان مورد علاقه‌تان دسترسی کامل داشته باشید.

این اپلیکیشن با گستردگی بسیار زیاد در طیف زیادی از زبان‌های آموزشی به عنوان یک اپلیکیشن آموزش زبان محبوب مشغول به فعالیت است. همچنین رایگان بودن این اپلیکیشن یکی دیگر از دلایل محبوبیت و گسترش سریع آن می‌باشد.

در حال حاضر این اپلیکیشن در قالب IOS و Android قابل نصب بر روی گوشی‌های کاربران است.

لینک دانلود نسخه اندروید
لینک دانلود نسخه ios

آموزش زبان

شما از چه اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای خود استفاده می کنید؟

آموزش ۰ تا ۱۰۰ زبان انگلیسی با سایت ها و اپلیکیشن های معتبر