معرفی جذاب ترین عطر و ادکلن های زنانه

عطر

اگر اهل ادبیات باشید حتما نام تی‌.اس.الیوت(T.S Eliot) را شنیده‌اید. تی‌.اس.الیوت در کتاب سرزمین بی‌حاصل خود می‌گوید: «بهار ظالم‌ترینِ فصل‌هاست؛ سرشار از خاطرات و امیال». یکی از اصلی‌ترین شاخصه‌های بهار، بوها و رایحه‌هایی است که در خاطرمان ماندگار می‌شوند. بوهایی که خاطرات رنگارنگی می‌سازند و فراموش کردن آنها و احساساتی که به همراه می‌آورند گاهی بسیار سخت می‌شود. شاید به خاطر همین احساسات غلیظ و عواطف شدید بهار است که الیوت، آن را ظالم‌ترین فصل سال می‌داند. فصلی که خاطرات شیرین و تلخش را نمی‌توان فراموش کرد و با غرق کردن هر کس در دنیای خاطره‌ها با روان آدمی بازی می‌کند. عطرهای بهاری به ویژه انواع عطر زنانه به شدت متنوع و نشاط‌ آور هستند: رایحه ترنج، زعفران، وانیل، لیموی تازه، بنفشه و… .

بهترین عطر زنانه از نظر شما چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ بهترین برندها و عطرهای این فصل را چقدر می‌شناسید؟

 

بررسی بهترین عطرهای زنانه

عطر زنانه - عطر بهاری

کسانی که با قوانین مد و فشن آشنایی دارند به خوبی می‌دانند که هر فصلی، رایحه و عطر مخصوص به خود را می‌طلبد. اگر در بهار و تابستان هم همان عطری را استفاده کنید که در فصل پاییز و زمستان داشتید، حس و حال متفاوتی را تجربه خواهید کرد. چرا؟ علت این است که در فصل پاییز و زمستان نیاز به عطری دارید که بوی گرم و تندی داشته باشد. گرما و تندی عطر زنانه در فصول سرد باعث می‌شود تا از رایحه عطر لذت بیشتری ببرید.

اما اگر همان عطر زنانه تند و گرم را در فصول گرم‌تر سال استفاده کنید میان گرمای هوا و تندی عطر، اصطکاک ایجاد می‌شود و رایحه خوشایندی به مشامتان نخواهد رسید. برای فصل بهار باید به سراغ رایحه‌های خنک و شادابی بروید که مثل خود بهار، حال و هوای‌تان را تر و تازه می‌کنند. در ادامه از ۱۰ عطر زنانه بهاری مناسب برای این فصل برای‌تان گفته‌ایم:

۱. عطر شنل ۱۹۵۷ (Chanel De 1957):

عطر زنانه - بهاری

ترکیب مُشک، ترنج،بهار نارنج و گل زنبق باعث خلق رایحه‌ای اصیل و کلاسیک می‌شود. همان طور که از نام این عطر زنانه هم مشخص است، بوی شنل ، حال و هوای دهه ۵۰ میلادی را تداعی می‌کند. یعنی دورانی که مد و فشن در حال شکوفایی بیشتر بود و استفاده از عطر یکی از مهم‌ترین نکاتی بود که هر بانوی شیک و به روزی باید به آن توجه می‌کرد. به طور کلی، شنل ۱۹۵۷، بویی رسمی و کلاسیک دارد و شاید به عنوان یک دختر جوان جذب آن نشوید اما به عنوان یک خانم در دهه ۴۰ زندگی خود از آن لذت خواهید برد. اگر از طرفداران برند شنل هستید، ملاحظه لینک زیر برایتان خالی از لطف نخواهد بود:

خرید عطر شنل

۲. فلاور بای کنزو (Flower by Kenzo)

عطر فلاور بای کنزو یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین برندهای دنیاست که سالیانِ سال در فهرست بهترین عطرهای زنانه، جایگاه خود را حفظ کرده است. اگر دوست دارید که در فصل بهار، بوی عطرتان تلفیقی جادویی از خوش‌بوترین مواد ممکن باشد حتما به خرید فلاور بای کنزول فکر کنید. این عطر از بهار نارنج، مشک سفید، زنجبیل و لوبیای تونکا( نگران نباشید، این لوبیا کاملا معطر است!) ساخته می‌شود و حال و هوایی شاد و جوانانه به شما اضافه خواهد کرد. کنزو گزینه بسیار مناسبی برای هدیه دادن به فردی است که دوستش دارید. چون اغلب خانم‌های خوش‌سلیقه از بوی آن لذت می‌برند و احتمال اینکه کسی این رایحه را نپسندد بسیار اندک است. برای خرید این محصول دکمه زیر را فشار دهید:

خرید عطر زنانه کنزو

۳. کلوئی نومِید (Chloe Nomade):

عطر زنانه - بهار

کلوئی هم از آن نام‌های معتبری است که عطربازان و دوست‌داران دنیای مد و فشن با آن آشنا هستند. کلوئی نومید، ترکیبی است از بلوط، لیچی یا سرخالو و نوعی زنبق. عطرهایی برای بهار مناسبند که رایحه‌ای از میوه‌ها و گل‌های فصل را با خود به همراه داشته باشند. در این عطر هم بوی گل به خوبی در ترکیب با میوه‌ها قرار گرفته است. نباید از کلوئی نومید انتظار یک بوی کلاسیک و رسمی داشته باشید.

رایحه‌ای که از این عطر زنانه به مشامتان خواهد رسید، رایحه‌ای پرشور و نشاط است که خانم‌های فعال و پرجنب و جوش می‌پسندند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید واژه نومید که در عنوان این عطر استفاده شده در لغت به معنای کولی یا خانه‌ به دوش است. کسی که این عطر را استفاده می‌کند هم باید شخصیتی رها و آزاد داشته باشد و مانند یک کولی، خود را در مرزبندی‌های کلیشه‌ای و محدودیت‌ها اسیر نکند.

خرید عطر

۴. فلوریس بِسپوک (Floris Bespoke):

عطر زنانه - عطر بهاره

فلوریس بِسپوک یک عطر زنانه انگلیسی است. وقتی پای انگلیسی‌ها به دنیای عطر و ادکلن باز می‌شود می‌توان به سادگی، رگه‌هایی از تجمل سلطنتی را در آن پیدا کرد. این عطر بسیار خاص و ویژه است. مشابه این رایحه را به راحتی در میان برندهای دیگر پیدا نخواهید کرد. عطرهای برند فلوریس، حدود ۳۰۰ سال قدمت دارند و از دستور ساخت آنها به دقت نگهداری می‌شود تا برای نسل‌های بعد هم به یادگار باقی بمانند. اگر می‌خواهید، عطری به شدت خاص و ویژه داشته باشید که بوی آن یادآور ترکیب دانه‌های برف با شکوفه‌های درخت سیب است، فلوریس بسپوک را خریداری کنید. مطمئن باشید در یک کلام، بسپوک از آن عطرهایی است که همه نامش را از شما سؤال خواهند کرد. برای خرید از برند فلوریس به لینک زیر وارد شوید:

خرید عطر

۵. گوچی بلوم گوچی دی‌‌فیوری (Gucci Bloom Gocce Di Fiori):

عطر زنانه - عطر بهاری

گوچی بلوم مدل گوچی دی‌فیوری از گل مریم و غنچه‌های یاس درست می‌شود. یاس و مریم از آن رایحه‌های بهشتی و به شدت دل‌انگیز هستند و در صدر بهترین بوهای جهان قرار می‌گیرند. حال تصور کنید که ترکیب این دو عطر جادویی و به شدت خوش به چه نتیجه‌ای ختم خواهد شد. تِم و رگه بوهایی که در ساخت گوچی‌دی‌فیوری وجود دارد، بسیار شاد و نشاط‌ آور است. این عطر زنانه هم بویی جوانانه و شاداب دارد. اگر طرفدار بهار، شادابی و حرکت آن هستید به احتمال بسیار زیاد از استشمام این عطر لذت فراوانی خواهید برد. برای خرید این عطر کلیک بفرمایید:

خرید عطر

۶. ورساچه برایت کریستال (Versace ‘Bright Crystal’ Perfume):

عطر زنانه - بهاری

سال‌هاست که برند ورساچه در دنیای مُد حضور دارد و موفق و معتبر به مسیرش ادامه می‌دهد. یکی از بهترین محصولات این برند خوش‌نام، عطر ورساچه مدل برایت کریستال یا کریستال درخشان است. درب شیشه‌ این عطر هم طوری طراحی شده که با نامش در هماهنگی باشد و به نقطه قوتی در طراحی این محصول بدل شده است. دوستداران بوهای خاص که از استشمام رایحه‌ای تلفیق از عطر گل نیلوفر، گل صدتومانیو گل مگنولیا لذت می‌برند باید به سراغ خرید ورساچه کریستالی بروند. برای خرید عطر ورساچه وارد لینک زیر شوید:

خرید عطر

۷. شنل کوکو مادمازل (Chanel ‘Coco Mademoiselle’ Perfume):

عطر زنانه - شنل

کوکو مادمازل شنل در بهار سال ۲۰۰۱ میلادی به بازار آمد. در ساخت این عطر بهاری از نارنج، پرتقال، برگ گل رز، وانیل، مُشک و نعنای هندی استفاده شده است. هر یک از مواد سازنده کوکو مادمازل به تنهایی می‌تواند بهتری رایحه جهان نام بگیرد. حال فرض کنید، ترکیب و تلفیقی از این بوها چه نتیجه شگفت‌انگیزی به همراه خواهند داشت. اگر از چنین رایحه‌ای لذت می‌برید، خرید آن از این لینک به شما توصیه می‌شود:

خرید عطر

۸. فلاور بامب بای ویکتور و رالف (Flowerbomb Fragrance by ViktorRolf):

عطر زنانه - فلاوربامب

نعنای هندی، گل یاس، گل رز و ارکیده در کنار هم توانسته‌اند یکی از بهترین رایحه‌های بهاریِ عطر زنانه را تولید کنند. عطری از نارنج هم در نُت‌های این عطر به مشام می‌رسد که بسیار خوشایند است. اگر دوست دارید که در بهار، عطری بهاری استفاده کنید یا برای یکی از عزیزانتان، هدیه‌ای مناسب و شیک بخرید حتما فلاور بامب را به فهرست گزینه‌های خود اضافه بفرمایید. خرید عطر از این لینک امکان‌پذیر است:

خرید عطر

۹. شنل شَنس (Chanel ‘Chance’ )

عطر زنانه - شنل

اگر اهل عطر و ادکلن باشید و به عبارت خودمانی، عطرباز باشید حتما نام عطر شَنس شنل را شنیده‌اید. شنس عطری پرنشاط، ترو تازه و سبک دارد. خرید چنین عطری برای روزهای بهاری، انتخابی درجه یک خواهد بود. بوی میوه و گل موجود در این محصول، آن را به یکی از پرطرفدارترین عطرهای بهاری بدل کرده است. در ساخت شنس از فلفل، گل یاس و نعنای هندی بهره برده‌اند. خرید عطر از:

خرید عطر

۱۰. تیِری موگلِر انجل (Thierry Mugler’s Angel)

عطر زنانه - عطر بهاری

اگر خاص‌پسند باشید، انتخاب تیری موگلر از میان گزینه‌های دیگر اصلا کار سختی نیست. نُت‌های به کار گرفته شده در این عطر بسیار متنوع و متفاوت از محصولات دیگر بازار است: وانیل، عسل، کارامل قهوه‌ای و نارنج. عجیب نیست؟ چنین ترکیبی معمولا برای ساخت عطرها استفاده نمی‌شود اما تلفیق این بوهای خوشایند در تیری موگلر به نتیجه‌ای فوق‌العاده رسیده است. تیری موگلر مردانه هم در بازار وجود دارد. برای خرید از این برند به لینک زیر وارد شوید:

خرید عطر

خرید عطر زنانه:

نباید فراموش کرد که علاقه‌مندی به رنگ‌ها، بوها، مدل‌های لباس و… تا حد زیادی سلیقه‌ای است. اما وقتی با مدل‌ها و برندهای معروف عطر و… آشنا باشید، در هنگام خرید گیج و سردرگم نخواهید شد و می‌توانید از اطلاعاتی که به دست آورده‌اید برای انتخاب بهتر و مناسب‌تر الهام بگیرید. اگر بدانید که هر مدل و برندی چه محصولاتی به بازار عرضه کرده‌است، تصمیم‌گیری برایتان ساده‌تر خواهد شد. برای خرید عطر زنانه به عنوان هدیه یا برای خودتان هم نگاهی به فهرستی که عنوان شد، داشته باشید. قطعا این فهرست در تصمیم‌گیری به کمکتان خواهد آمد. شناخت برندها و انواع رایحه‌ها، دیدتان را در خرید بازتر و دقیق‌تر خواهد کرد. چه چیزی از این بهتر؟ قبول دارید؟

منبع: independent.co.uk

 

 

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024