پکیج 48 در 1 آچار سوکت Reliaband

آچار سوکت Reliaband

آچار سوکت چیست؟

آچار سوکت برای باز کردن و بستن سوکت ها طراحی شده است. ساز و کار آن این است که دهانه آچار روی سوکت محکم می شود و هر بار که در جهت عقربه های ساعت آن را بپرخانید، سوکت محکم می شود. و وقتی در خلاف جهت بچرخانید، دهانه آچار آزاد می شود. سوکت ها سایزهای متنوعی دارند. برای همین لازم است شما آچار سوکت هایی با سایز مناسب داشته باشید تا بتوانید یک سوکت را باز و بسته کنید. اما بهترین کار این است که از آچار سوکت های قابل تنظیم استفاده کنید که دهانه آن کوچک و بزرگ می شود و می تواند روی سوکت ها با سایزهای مختلف محکم شود.

ویژگی های یک آچار سوکت خوب

یکی از مهم ترین ویژگی های یک آچار سوکت خوب، قابلیت تنظیم آن است. اگر زیاد پیش می آید که نیاز به باز و بسته کردن سوکت داشته باشید، بهتر است یک آچار سوکت قابل تنظیم تهیه کنید که بتواند طیف گسترده ای از سوکت ها را ساپورت کند. یکی دیگر از فاکتورهای اساسی در انتخاب آچار، دوام و کیفیت آن است. آچارها و ابزار کارهای سنگیی انجام می دهند و نیروی زیادی متحمل می شوند. در نتیجه آچار باید دوام خوبی داشته باشد تا بتواند این فشار را تحمل کند. برای مثال دهانه سوکت باید ضد لغزش باشد. دسته نیز معمولا فشار زیادی تحمل می کند. و باید دوام و کارایی کافی را داشته باشد. آچارها باید ضد زنگ و ضد خوردگی باشند تا در مدت زیادی آسیب نبینند.

ارگونومی دسته

مبحث مهم دیگری که در خصوص انواع آچارهای چرخشی مانند آچار فرانسه و آچار سوکت قابل توجه است این است که دسته باید ارگونومی خوبی داشته باشد تا فشار به بازو و ستون فقرات را به حداقل برساند. ساختار دسته می تواند نیرویی که به آچار وارد می کنید را طوری هدایت کند که برای انجام کار نیروی کمتری لازم داشته باشید.

در همین روند در صورتی که تصمیم به خرید یک آچار سوکت گرفته اید، ما به شما آچار سوکت چند منظوره جهانی Reliaband را پیشنهاد می کنیم.

این آچار کاربردهای زیادی دارد و طیف گسترده ای از سایزبندی سوکت ها را در بر می گیرد. این آچار 48 در 1 می باشد. یعنی همزمان کار 48 آچار سوکت را انجام می دهد. درواقع رایج ترین سوکت ها با استاندارد (SAE) و اندازه (MM) برای آچار سوکت Reliaband در نظر گرفته شده است. از این آچار در کارهای مختلف مانند تعمیر اتومبیل و موتور سیکلت و یا دوچرخه، انواع کارهای فنی، کارهای ساختمانی و غیره می توانید استفاده کنید.

ارگونومی ایده آل آچار سوکت Reliaband

این آچار در زاویه 45 ذرجه بیشترین نیرو را به سوکت وارد می کند. طراحی آچار به گونه ای است که شما برای انجام کار نیاز به وارد کردن فشار و نیروی کمتری دارید و در نهایت فشار کمتری هم به ستوت فقرات تان وارد می شود. به علاوه روی دسته یک بافت ضد لغزش اضافه شده است که از سر خوردن دست شما جلوگیری می کند. در نتیجه حتی وقتی دست تان عرق کند یا چرب باشد، می توانید با آچار کار کنید و خطر سر خوردن و افتادن آچار وجود ندارد.

یکی دیگر از  مزیت های این آچار ابعاد کوچک و جمع و جور و وزن سبک آن است. این آچار تنها 24 سانتی متر طول دارد و وزن آن هم تنها نیم کیلوگرم است که برای یک آچار وزن ایده آلی است.

کار با این آچار در حین سادگی لذت بخش است. آچار  همزمان بسیاری از نیازهای شما را برطرف می کند و شما نیازی به آچار سوکت های دیگر ندارید.

این آچار برای سوکت ها با ابعاد 8mm (5/16 “)، 10mm (3/8”)، 11mm (7/16 “) ، 13 میلی متر (1/2 “) کارایی دارد.  همچنین هم برای سوکت های 12 نقطه و هم برای سوکت های شش نقطه ایده آل است.

عملکرد ساده

کافی است آچار را روی سوکت مورد نظر قرار داده و آن را تنظیم کنید. برای باز کردن سوکت هم می توانید آچار را با زاویه 360 درجه بچرخانید. و دیگر لازم نیست با حرکات رفت و برگشتی سوکت را باز کنید. این گزینه باعث می شود که سرعت عمل بالایی حین کار با آچار داشته باشید

 

خرید آچار سوکت Reliabandآچار سوکت Reliaband

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024