با کیت کامپیوتر کانو، کدنویسی را به کودکان خود بیاموزید

کیت کامپیوتر کانو

این روزها کار کردن با اپلیکیشن ها و برنامه های مختلف، بازی های کامپیوتری و مطالعه در وب سایت ها و در کل استفاده از کامپیوتر و گوشی، بخش جدانشدنی زندگی خیلی از ما شده است. با رشد روز به روز دنیای تکنولوژی نیاز به آشنایی با ساختار این دنیا و معماری آن بیشتر حس می شود. معماری این جهان پر از شگفتی دانش کدنویسی یا برنامه نویسی است. شما با کنار هم چیدن کدهای مختلف می توانید خالق تکه جدیدی از این دنیای خارق العاده باشید و برای این کار به کیت کامپیوتر کانو که با هدف آموزش آسان کدنویسی به کودکان و نوجوانان وارد بازار شده است، نیاز خواهید داشت.

کیت کامپیوتر کانو

کیت کامپیوتر کانو با هدف یادگیری آسان تر کدنویسی طراحی شد

دانش کدنویسی و زیرشاخه های آن از مشاغل محبوب و جذاب این روزها هستند چرا که هم بازار کار خوبی دارند و هم آینده از آن این گونه مشاغل است. همین امر باعث شده است که خیلی ها دوست داشته باشند این دانش را یاد بگیرند. از طرفی خیلی از خانواده ها هم دوست دارند فرزندان شان با این مهارت آشنا شوند.

کانو ادامه ایده ساخت رسپبری پای است. منتها کمی ساده تر و قابل فهم تر. و مهم نیست که شما حرفه ای باشید یا مبتدی، با کانو حتما به شما خوش می گذرد.

با کیت کامپیوتر کانو یادگیری کدنویسی دیگر سخت نیست بلکه به یک تجربه فراموش نشدنی تبدیل خواهد شد. این کیت درواقع یک کامپیوتر سورس باز است که به بچه ها و بزرگسالان کمک می کند با مهارت های کدنویسی آشنا شوند. کانو با طرح چالش های جدید شما را وادار می کند با کدها بازی کنید و راه حلی برای مسئله پیش رو پیدا کنید.

کیت کامپیوتر کانو یک بازی لگو است که تکه های پازل آن در اصل کدها هستند. شما با بیش از 100 چالش قدم به قدم کدنویسی را یاد می گیرید. با این کامپیوتر می توانید خودتان موسیقی بسازید، بازی طراحی کنید و نحوه کار کامپیوتر را از نزدیک ببینید. با کانو حتی می توانید تمام کارهای روتین مانند وب گردی یا استفاده از اپلیکیشن های مختلف را انجام دهید.

بعد از خرید کیت، کافی است جعبه را باز کنید و تمام قطعات و دکمه ها را خودتان بر اساس دفترچه به هم متصل کنید تا یک کامپیوتر واقعی را بسازید. بعد از به هم وصل کردن این کیت تازه داستان شروع می شود. شما 100 چالش و معما جالب پیش رو دارید که با حل آن ها هر بار یک قدم به یادگیری بهتر کدنویسی نزدیک تر می شوید.

این کیت بر پایه گونه ای از سیستم عامل لینوکس دِبیان کار می کند. نرم افزار کدنویسی آن نیز کانو بلاکس (Kano Blocks) است.

با کانو زبان پایتون را می آموزید. می توانید بازی هایی مثل snake را انجام دهید و یا حتی قواعد آن را عوض کنید. شما می توانید با google song maker آهنگ بسازید و با Tux paint نقاشی بکشید. با برنامه Scratch انیمیشن بسازید و با واتس اپ و Gmail پیام ارسال کنید.

کیت لمسی کانو

کانو بعد از حل هر چالش و به شما پاداش می دهد. لازم نیست هیچ چیزی را از صفر بسازید. گاهی حتی می توانید کدها را به هم بزنید و تغییراتی ایجاد کنید. مثلا می توانید رنگ ها را عوض کنید یا داده ها را هک کنید.

این کیت کامپیوتر فقط به خود شما خلاصه نمی شود. شما می توانید به انجمن خلاق کانو بپیوندید و سازه هایتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

این کیت از طرف بیش از 2000 مدرسه و باشگاه کدنویسی تایید شده است. و هر کس می تواند از آن استفاده کند و لذت ببرد. البته سن پیشنهاد ۶ الی ۱۴ سال است.

برای خرید کیت برنامه نویسی کانو ورژن ۲۰۱۸ روی دکمه زیر کلیک کنید:

خرید

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024