معرفی 7 اکسسوری گیمینگ حرفه‌ای برای افزایش لذت و هیجان بازی‌های ویدیویی

گیمینگ
گیمینگ حرفه‌ای

بازی‌های رایانه‌ای یا اندرویدی یکی از بهترین ابزارها برای سرگرمی، تفریح و پرکردن اوقات فراغت برای اغلب افراد در زندگی روزمره هستند و اکثرمان در تلفن هوشمند خود، یک یا چند بازی نصب شده داریم و یا با استفاده از کنسول بازی، به تفریح و رفع خستگی می‌پردازیم. بازی و تجهیزات گیمینگ طرفداران ویژه‌ای از گروه‌های سنی مختلف دارند که تفریح اصلی آن‌ها، بازی کردن گیم‌های متنوع و جذاب و لذت بردن از آن‌ها است.

سالهاست که سازندگان بازی‌ها در سراسر دنیا دست به طراحی و تولید اکسسوری و تجهیزات گیمینگ زده‌اند. برخی از این اکسسوری‌ها برای دوام بیشتر نسبت به تجهیزات معمولی ساخته شده‌اند، برخی دیگر برای اضافه کردن قابلیت‌های جذاب و پیشرفته و افزایش لذت و هیجان بازی‌ها.

در ادامه این مطلب از وبلاگ مالتینا، به معرفی و بررسی 7 اکسسوری گیمینگ حرفه‌ای می‌پردازیم که می‌توانند لذت و هیجان شما را هنگام بازی کردن گیم مورد علاقه‌تان چند برابر کرده و سرعت عملکرد و تسلط‌تان را چندین برابر، بالاتر ببرند.

گیمینگ
گیمینگ حرفه‌ای

۱. هدست گیمینگ بی‌سیم SteelSeries Arctis 7 Headset

ویژگی‌ها: دارای بدنه فولادی مقاوم و سبک، سربند قابل تنظیم، اتصال بی‌سیم، میکروفون جمع شونده، قابلیت حذف صدای پس زمینه، قابلیت شارژ با یک کابل مینی USB،  دارای باتری با طول عمر 24 ساعته،

SteelSeries Artics 7 یکی از بهترین هدست‌های گیمینگ دنیا بوده و می‌تواند در طول بازی با گیم مورد‌ علاقه‌تان، مواردی مانند انفجارها، شلیک گلوله‌ها و هر چیز دیگری در محیط بازی را به واقعیت تبدیل کند، در عین حال، این هدست به شما امکان برقراری ارتباط با سایر افراد حاضر در بازی‌‌‌‌‌های چند نفره را از طریق میکروفون می‌دهد. این هدست قابلیت اتصال بی‌سیم 2.4 گیگاهرتزی را دارد و از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار است.

 SteelSeries Artics 7 با پشتیبانی از تکنولوژی DTS، که یک کدک صوتی طراحی شده توسط دالبی است، صدای استریو را برای شبیه سازی صدای فراگیر ترکیب می‌کند و کیفیت و وضوح صدای بی‌نظیری را برای کاربر فراهم می‌کند. پخش صداهای خیلی بلند باعث کاهش کیفیت صدای هدست نشده و با استفاده از آن قادر به شنیدن صداهای بسیار کم نیز خواهید بود. با استفاده از این هدست گیمینگ فوق‌العاده، قطعا تجربه بسیار لذت بخش و هیجان‌انگیزی از باز با گیم‌ها خواهید داشت.

خرید هدست گیمینگ بی‌سیم SteelSeries Arctis 7 

گیمینگ
خرید هدست گیمینگ SteelSeries Arctis 7

۲. موس گیمینگ Logitech G502 Hero Mouse

ویژگی‌ها: دارای سنسور لیزری Hero با دقت بسیار زیاد، دکمه‌های قابل برنامه ریزی ، قابلیت نوردپردازی با تکنولوژی RGB، زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه، طول عمر بالای ۵۰ میلیون کلیک

موس گیمینگ Logitech G502، دقت بسیار بالا و ساختاری ارگونومیک و کاملا راحتی دارد که باعث بلا بردن سرعت عملکرد و افزایش تسلط هنگام بازی می‌شود. این موس گیمینگ، دارای قابلیت شخصی سازی و تنظیم کاربرد دکمه‌های ماوس برای بازی‌های مختلف به صورت کاملا اختصاصی و جداگانه است که تجربه بی‌نظیری را از بازی با گیم‌های مختلف برای فرد گیمر به وجود می‌آورد.

یکی از مزیت‌های اصلی این موس گیمینگ داشتن نرم افزار اختصاصی لاجیتک G HUB است که با استفاده و نصب این نرم ‌افزار، کاربر قادر به تنظیم دقت ماوس، کلید‌های کاربردی، رنگ و افکت لوگوی برند لاجیتک روی ماوس و… است.

خرید

موس گیمینگ Logitech G502 Hero Mouse

گیمینگ
موس گیمینگ Logitech

۳. کیبورد گیمینگ SteelSeries Apex Pro Keyboard

ویژگی‌ها: قابل تنظیم در دو زاویه‌ی 7 و 10 درجه، صفحه نمایش OLED ، نورپردازی پس زمینه RGB، دارای سوئیچ‌های مغناطیسی، دارای استراحتگاه مچ دست با قابلیت جداسازی

طراحی ظاهری کیبورد گیمینگ SteelSeries Apex Pro و  کلیدهای کم عمق و نور پس زمینه RGB این کیبورد در 8 طیف رنگ مختلف، زیبایی و جذابیت خاصی را پدید آورده است و از ساختاری محکم و با دوام برخوردار است.

این کیبورد گیمینگ با داشتن سوئیچ‌های مغناطیسی راحت و قابل تنظیم، این امکان را برای گیمر فراهم می‌کند که تا با یک نگاه، تنظیمات و اطلاعات موجود را به راحتی مشاهده و اعمال کند. همچنین کیبورد SteelSeries Apex Pro می‌تواند فشرده شدن کلیدها بطور همزمان را (Anti-Ghosting) برای بیست کلید پرکاربرد در اغلب گیم‌ها را تشخیص دهد. این کیبورد با اینکه قیمت بالایی دارد ولی قطعا مزایا و قابلیت‌های آن در مقابل این قیمت، معقول بوده و کاربری بسیار قدرتمند و عالی برای علاقه‌مندان به بازی‌های ویدئویی دارد.

خرید موس گیمینگ Logitech G502 Hero 

گیمینگ
کیبورد گیمینگ  SteelSeries

۴. دسته بازی Xbox Elite Wireless Controller Series 2

ویژگی‌ها: دکمه‌های قابل تنظیم، قابلیت اتصال بی‌سیم، امکان نگهداری شارژ ۴۰ ساعته، جک صوتی ۳٫۵ میلی متری

با این که استفاده از ماوس و کیبورد برای بازی‌ با گیم‌های مختلف کاربرد پیش فرض دارد، اما استفاده از یک کنترلر یا دسته بازی می‌تواند باعث افزایش سرعت و تسلط کاربر در طول بازی شود. دسته بازی Xbox Elite Wireless Controller Series 2 که توسط کمپانی ماکروسافت طراحی و تولید شده و دارای ویژگی‌های پیشرفته و کاربری قدرتمندتری نسبت به نسخه‌های قبلی است.

این دسته بازی، دارای قابلیت تنظیم و شخصی سازی دکمه‌ها را از طریق دارای نرم‌افزار اختصاصی داشته و باتری آن با نگهداری شارژ در مدت زمان طولانی و نزدیک به 40 ساعت را دارد. این دسته بازی امکان اتصال از طریق وایرلس، بلوتوث و کابل USBType C  راد دارد و با رایانه شخصی شما نیز سازگار است.

خرید دسته بازی Xbox Elite Wireless Controller Series 2

گیمینگ
خرید دسته بازی Xbox Elite

۵. اسپیکر گیمینگ Razer Nommo Chroma Speakers

ویژگی‌ها: قابلیت تنظیم میزان بیس و شدت صدا، دارای جک 3.5 میلی‌متری صدا، فرکانس پاسخگویی در محدوده 50 هرتز تا 20 کیلو هرتز، سازگاری با سیستم عامل‌های Windows  و (Mac OS X 10.9 (or higher

بلندگوهای Razer Nommo Chroma، علاوه بر طراحی زیبا و منحصر بفرد‌، کیفیت و وضوح صدای عالی را ارائه می‌دهند لذت گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم و همچنین بازی با گیم‌های مختلف را  را برای کاربران چند برابر می‌کنند.

این اسپیکرهای برند ریزر مجهز به LED در زیر پایه‌ی اسپیکر‌ها بوده و‌ امکان کنترل رنگ LED‌ها برای کاربران وجود دارد.  همچنین دو درایور‌ 3 اینچی از جنس فیبر شیشه‌ای برای برای ارائه صدای فوق شفاف و قدرتمند در این اسپیکرها، تعبیه شده است.

خرید اسپیکر گیمینگ Razer Nommo Chroma 

گیمینگ
اسپیکر گیمینگ Razer

 در مالتینا بیشتر بخوانید: Razer | چگونه برند ریزر بهترین تولید کننده تجهیزات گیمینگ شد؟

۶. هدست واقیعت مجازی  Oculus Rift S

ویژگی‌ها: نمایشگر OLED، زاویه دید 110 درجه و سنسور مکان‌یابی 360 درجه، وضوح تصویر 1200 × 2160، گرافیک بسیار عالی، دارای سرعت بازسازی تصویر بالای 90 هرتز

 هدست واقعیت مجازی Oculus Rift S شما را با دنیای کاملاً جدیدی از بازی‌های رایانه‌ای آشنا می‌کند Oculus در چند سال گذشته، نام خود را به عنوان رقیب برتر در زمینه طراحی و تولید محصولات واقعیت مجازی (VR) ثبت و تجربه‌ی قرار گرفتن در یک دنیای مجازی را برای کاربران گیرا و جذاب‌تر کرده است.

حسگرهای قدرتمند هدست Oculus Rift S قادر به تشخیص کوچک‌ترین حرکت‌های سر و دست کاربر بوده و تصویری که روی نمایشگر داخل هدست به نمایش دَرمی‌آید، متناسب با این حرکت‌ها، متغییر است که ناشی از گرافیک عالی و قدرت تطبیق پذیری بالای این هدست است.

این هدست مجازی کاربری بسیار آسانی داشته و قابلیت اتصال از طریق پورت‌های DVI ،HDMI و USB را دارد.

خرید هدست واقیعت مجازی  Oculus Rift S

گیمینگ
هدست گیمینگ Oculus Rift S

۷. نمایشگر قدرتمند ASUS ROG Swift PG279Q

ویژگی‌ها: صفحه نمایش 24 اینچی، وضوح 2560×1440، پشتیبانی از G-Sync و Free Sync و ممانعت از چند تکه شدن تصویر، سرعت تجدید و تازه سازی 165 هرتز، دارای پایه نگهدارنده ارگونومیک با قابلیت تنظیم ارتفاع، شیب، و زاویه، دارای خنک‌کننده‌ی فعال و قدرتمند

اگر به دنبال نمایشگر با وضوح عالی و سرعت تجدید و بازسازی هستید، مانیتور ایسوس با مدل ASUS ROG Swift PG279Q یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شماست. طراحی ظاهری و ساختاری قدرتمند این نمایشگر، آن را به یکی از بهترین نمایشگرهاهای پیشنهادی و مورد استفاده گیمرهای حرفه‌ای تبدیل کرده است.

این نمایشگر دارای وضوح بالا و رنج روشنایی بسیار خوبی برخوردار است و جزئیات و فضای دیداری بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین سرعت تازه سازی بالا و پردازنده گرافیکی قدرتمند این نمایشگر، موجب ارائه تصاویر محیط بازی‌ها، بصورت شفاف، روان، سریع و بدون لگ می‌شود و قابلیت اتصال از طریق Display Port 1.2 ،HDMI 1.4، دو پورت USB 3.0 را دارد.

خرید نمایشگر ASUS ROG Swift PG279Q

گیمینگ

نمایشگر ASUS ROG Swift PG279Q

سخن پایانی

در هنگام بازی با گیم‌های مختلف، تک تک ثانیه‌ها ارزشمند بوده و سرعت عمل و تسلط بالا، یکی از برگِ برنده‌های اصلی هر کاربری است. قطعا استفاده از اکسسوری‌ها و تجهیزات گیمینگ در ضمن بالا بردن لذت و هیجان بازی، باعث افزایش راحتی، تسلط و سرعت عملکرد کاربر می‌شوند.

 شما می‌توانید برای مشاهده‌ سایر محصولات و تجهیزات گیمینگ حرفه‌ای در فروشگاه مالتینا، سری لینک زیر بزنید و تجهیزات گیمینگ اصل و با کیفیت را از انواع برندهای معتبر را مشاهده و خریداری نمایید.

گیمینگ
خرید تجهیزات گیمینگ

تمامی محصولات این فروشگاه با تضمین کیفیت و اصالت به فروش می‌رسند. همچنین در مالتینا می‌توانید به راحتی از آمازون آمریکا (بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین دنیا) خرید خود را از هر جای ایران و با کلیه کارت‌های عضو شبکه شتاب بانکی، انجام داده و بدون نیاز به کردیت کارت و موارد مربوط به ارسال از آمریکا، کالای سفارشی را ظرف ۲-۳ هفته، درب منزل خود تحویل بگیرید.

در نهایت، اگر تجربه یا دیدگاه مفیدی در زمیته اکسسوری‌ها و تجهیزات گیمینگ و دنیای گیم‌ها دارید، خواهشمندیم در بخش نظرات این مطلب، با ما و خوانندگان وبلاگ مالتینا به اشتراک بگذارید.

منابع: forbes.com، rollingstone.com

در مالتینا بیشتر بخوانید:

معرفی انواع بردگیم و ۱۰ بردگیم برتر دنیا که طرفداران جهانی دارند

بهترین بازی‌های استراتژیک ۲۰۱۹ از نظر گیمرهای سخت گیر کدام اند؟

معرفی ۱۰ [لپتاپ گیمینگ] که فقط مخصوص حرفه ای ها ساخته شده!

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024