19 گجت جالب که احتمالا آنها را نمی‌شناسید

گجت

با وجود بسیاری از تولیدات و گجت‌های متنوعی که روزانه وارد بازار می‌شوند، عجیب نیست که تا به حال نام این ۱۹ گجت را نشنیده باشید. ما تصمیم گرفته‌ایم برای شما لیستی به روز از ۱۹ گجت آمریکایی مختلف _ که بسیاری از آن‌ها توسط مردم انتخاب شده‌اند _ فراهم کنیم. شما می‌توانید این گجت‌ها را به لیست وسایل دلخواهتان اضافه کنید و یا آن‌ها را به کسانی که برای شما عزیز هستند هدیه دهید.

فهرست مطالب

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری راجع به هر محصول و نحوه خرید آن داشته باشید کافی است برروی لینک‌های موجود در هر قسمت کلیک کنید. این محصولات خارق‌العاده سرگرم شدنتان را تضمین کرده و شما و دوستانتان را تحت تاثیر قرار می‌دهند. پس امتحانشان کنید !

۱. گجت Dronex Pro،پهپادهای بدون سرنشین با کمترین هزینه

آیا همیشه به پهبادهای بدون سرنشین علاقه‌مند بوده‌اید اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟

این یک آشنایی مختصر و کامل با دنیای پهپادهاست.

برخلاف آن دسته از پهپادهای بدون سرنشینی که بزرگ و گران بوده و برای حمل آن‌ها نیاز به کوله پشتی دارید، این دسته از پهپادها کوچک و هم‌سایز گوشی هوشمندتان است و کمترین هزینه را به همراه دارد. ابتدا باطری آن را شارژ و اپلیکیشن مختص آن را بر روی گوشی خود نصب کنید، در کمتر از ۱۰ ثانیه وسیله‌ی شما آماده‌ی پرواز است. به راحتی جهت پرواز پهپاد را با موبایل هوشمند خود کنترل کنید. با گرفتن عکس‌ها و فیلم‌های شگفت انگیز از زاویه‌های غیرقابل دسترس دوستان خود را هیجان زده کنید.

بدون توجه به برچسب‌های بزرگ قیمت سایر دستگاه‌ها، تبدیل به یک متخصص پهپاد بدون سرنشین شوید!

 

گجت

۲. گجت Muama، در کسری از ثانیه به ۴۰ زبان مسلط شوید!

مسلما صحبت‌کردن به چندزبان مختلف یک امتیاز مثبت هم در حرفه‌ی کاری و هم در زندگی شخصی شما محسوب می‌شود. دیگر وقت خود را در کلاس‌ها و دوره‌های مختلف زبان هدر ندهید، بلکه راه‌حلی وجود دارد که قید کلاس‌های زبان را بزنید و در عرض چندثانیه، چند زبانه شوید.

گجت

گجت Muama یک دستگاه جیبی است که شما را قادر می‌سازد تقریبا با همه‌ی افراد با زبان‌های مختلف در سراسر کره خاکی هم‌صحبت شوید، بدون اینکه حتی یک کلمه از آن زبان را بلد باشید.

بدون هدر دادن وقت و هزینه خود در کلاس‌ها و دوره‌های زبان، می توانید تنها با فشار دادن یک دکمه، خیلی سریع به ۴۰ زبان زنده دنیا مسلط شوید.

گجت Muama در هنگام نیاز بدون درنگ کار می‌کند و ارتباطی سریع و دقیق بین دو فرد ایجاد می‌کند، تنها کاری که باید انجام دهید این است که زبان مقصد خود را انتخاب کرده و شروع به صحبت‌کردن کنید، Muama در عرض چندثانیه تمامی صحبت‌های شما را ترجمه می‌کند همچنین این امکان را به شما می‌دهد که تمامی مشکلات و موانعی را که قبلا در یادگیری زبان داشتید و سبب ناامیدی شما نسبت به مهارت‌هایتان می‌شدند، فراموش کنید.

مشاهده و خرید

۳. سردوش Lonic Spa، هزاران نفر در حال تعویض سردوش خود با این سری جدید از سردوش‌ها هستند.

یک سردوش خارق‌العاده‌ی جدید که توسط دو مهندس پرشور طراحی شده‌است، این گجت که در حال شکستن رکورد فروش در سرتاسر جهان است. هم‌اکنون ایالات متحده آمریکا را با طوفانی عظیم درگیر کرده است که هزاران نفر به جنبش “دوش بهتر” ملحق شده‌اند.

علت محبوبیت آن چیست؟

گجت

به لطف وجود سنگ‌های معدنی طبیعی در دسته‌ی آن، این گجت مانع ورود بسیاری از رسوبات آهکی، کلر و سایر ناخالصی‌ها به آب می‌شود.

این سنگ‌ها از موادی چون تورمالین، ژرمانیم و خاک رس تشکیل شده‌اند که بطور طبیعی ناخالصی‌های موجود در آب را تصفیه می‌کنند.

به این ترتیب به بهبود کیفیت پوست و مو کمک می‌کند، همچنین از تحریکات پوستی و پوست صورت که ناشی از سنگ آهک است، جلوگیری می‌کند. بخصوص برای افرادی که دارای پوست و یا موهای خشک هستند.

اما فقط این نیست. سردوش Lonic Spa مصرف آب را کاهش می‌دهد.

این سردوش مجهز به ۱۰۰ حفره‌ی کوچک است درنتیجه می‌تواند سبب کاهش ۶۰ درصدی مصرف آب شود. با جلوگیری از هدر رفتن آب، رقم قبض آب شما را نیز کاهش می‌دهد. .من با همسر و دو فرزندم زندگی می‌کنم که هرکدام از ما یکبار در روز دوش میگیریم، این سردوش سبب شده است هزینه‌ای که به ازای یک ماه مصرف آب پرداخت می‌کردیم را هم اکنون دوماه یکبار پرداخت کنیم.

مشاهده و خرید

 

۴. گجت AirCool، گجت مدرن خنک کننده‌ی هواگجت

با گرم‌ و گرم‌تر شدن هوای تابستان، جای تعجب نیست که این کولر مدرن همه‌ی نظرها را به سمت خود جلب کند. این گجت یک نسخه کوچک از کولرهای استاندارد است که کابوس شما در مورد چگونگی نصب کولرهای مختلف را از بین می‌برد. فقط کافی است مخزن داخلی آن را پر از آب کنید، سپس آن را به یک درگاه USB نظیر پاور بانک و یا پریز برق وصل کنید و بگذارید این گجت جادویی کار کند.

پس از روشن شدن، می توانید هر قسمت از خانه را که می‌خواهید در عرض چند دقیقه خنک کنید. دیگر با روزهایی که بابت کولرهای قدیمی مبالغ هنگفت پرداخت می‌کردید که نیاز به لوله‌کشی و نصب‌های پیچیده داشتند، خداحافظی کنید.

مشاهده و خرید

 

۵. گجت ClearView، راه‌حل درجه یک برای رانندگی در شب

آیا می‌دانستید که بخش عمده‌ای از تصادفات ماشین ها به‌هنگام شب و درست قبل از طلوع آفتاب اتفاق می‌افتد؟

علت بسیاری از این تصادفات تابش نورهای خیره‌کننده لامپ‌ها و چراغ‌ها در شب و مشکلات بینایی است که بسیاری از افراد آن را در شب تجربه می‌کنند.All Eyez on Me - Coub - GIFs with sound

شاید به همین علت است که عینک‌های مخصوص رانندگی توسط کامیون‌بار به فروش می‌رسند.

گجت Clear view قول می‌دهد که تابش نور‌های خیره‌کننده در شب به هنگام رانندگی و همچنین خستگی چشم‌ها را کاهش دهد، و به طور چشم‌گیری بینایی شما به هنگام شب، در هوای برفی و بارانی را بهبود بخشد.

به شما این امکان را می‌دهد که رنگ‌ها را با کیفیت بالا و شفاف ببینید، این عینک‌ها با دوام و سبک وزن و کاملا مجهز به لنزهای قطبی هستند.

برخلاف انواع دیگر، این نوع عینک در زوایای مختلف از چشم شما محافظت می‌کند و شما به آسانی می‌توانید آن را از بالا برروی عینک طبی خود قراردهید. این عینک‌های همه کاره ایمن، چه در حال رانندگی، خواندن و یا دیدن بازی گلف باشید به شما تجربه‌ی یک بینش کاملا جدید را می‌دهند.

مشاهده و خرید

۶. گجت Health watch، نسل بعدی ساعت‌های هوشمندگجت

گجت HealthWatch به گونه‌ای توقف ناپذیر طراحی شده‌است که هیچ وقت دست رد به سینه شما نمی‌زند، نظر به اینکه تمامی ساعت‌های هوشمند قرار نیست گجتی شکننده باشند و یا باطری آنها طول عمر کوتاه داشته باشد.

این نوع ساعت در واقع نشان می‌دهد که چگونه یک ساعت هوشمند به نظر می رسد و احساس می کند. باور کنید که این مایل‌ها فراتر از یک رقابت است.

این گجت شیک و راحت است و به آسانی می توان آن را در اختیار داشت. دارای عمر باتری ۳۳ ماهه است و ظرفیتی مشابه به سایر ساعت‌های هوشمند دارد.

گجت HealthWatch همیشه و همه وقت در اختیار شماست.

مشاهده و خرید

 

۷‌. گجت T-Watch، ساعتی نظامی که همه در آمریکا درباره‌ی آن صحبت می‌کنند

اصلا جای تعجب نیست که امروزه ساعت های هوشمند بسیار مشهور هستند اینطور به نظر می‌رسد که همه خواهان داشتن یکی از این ساعت ها هستند، فقط مشکل بزرگی وجود دارد: ساعت های هوشمند محافظت نشده هستند و به آسانی آسیب می‌بینند و زمانی که شما این ساعت را بر روی مچ خود می‌بندید باید بدانید که هیچ چیز از آن‌ها محافظت نمی‌کند و همانند موبایلتان نیستند که کیف پول ضد آبی ایمنی آن‌ها را تضمین کند.

در طول مراحلی از زندگی که از ساعت‌های هوشمند استفاده می‌کنید باید به موارد زیر توجه کنید:

ضربه، خراش و یا ترک برداشتن، و یا خرد شدن آن‌ها.

این بدان معناست که اگر این ساعت‌ها آسیب ببیند هزینه‌ی زیادی برای تعمیر و یا تعویض آن‌ها با یک ساعت سالم باید بپردازید.

به لطف فناوری جدید تکنولوژی نظامی، نوعی از ساعت‌های هوشمند ارائه می‌شوند که بسیار قدرتمند هستند(تقریباً ضدآب) و در عین حال بسیار شیک. ساعت حرفه ای T-Watch برای مبارزه ها و جنگ های امروزه آماده شده است. آیا خواهان مشاغل جسمی و بدنی هستید؟ و یا خواستار تمرینات سخت و ورزش های طاقت فرسا در فضای باز هستید؟

مشکلی نیست این ساعت هوشمند می تواند بدون هیچگونه آسیب دیدن و یا خراش، به راحتی دوام بیاورد و به علاوه این گجت ضد گرد و غبار و ضد آب است.

ساعتی که در مقابل شرایط و موقعیت های سخت بدون هیچ مشکلی می تواند مقاومت کند.

مشاهده و خرید

 

۸. گجت Mosquitron، صددرصد نانو، گیرنده و کشنده‌ پشه‌ها

گجت

جای تعجب نیست که این گجت ضد پشه فروش گسترده ای داشته است. هر ساله تعداد بسیاری از باکتری‌ها، بیماری‌ها و ویروس‌های کشنده و خطرناک توسط پشه‌ها منتشر می‌شوند، زمان آن رسیده است که به طور کامل خودتان را از شر این قاتلان پرنده محافظت کنید. این گجت برای جذب آفات تا حد ممکن نزدیک، از چراغ‌های هوشمند و بی خطر UV استفاده می‌کند، سپس یک خلأ قدرتمند آن‌ها را در محفظه‌ای به دام انداخته و در آنجا آن‌ها را خشک و از بین می‌برد.

مشاهده و خرید

 

۹. موبایل Xone، گجتی هوشمند با کیفیت عالی و قیمت مناسب

موبایل‌های هوشمند زیادی با تمامی ویژگی‌های خاص وجود دارند که می‌توانند تمامی نیازهای شما را در این زمینه برطرف کنند. اما گران هستند و راهی وجود ندارد که از پس هزینه آنها بر آیید. همچنین برعکس موبایل‌هایی با قیمت‌های پایین وجود دارند اما هیچ چیز هیجان انگیزی برای شما ندارد.گجت

چه می‌شد اگر یک گوشی هوشمند وجود داشته باشد که هر دو گزینه (قیمت مناسب و کارایی بالا) را با هم داشته باشد؟

موبایل Xone تحولی نوین در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند است که در واقع ترکیبی از کیفیت برتر و قیمت مناسب را ارائه می‌دهد و مهم نیست که ترجیحات شما چیست، مصرف شخصی، کار، مطالعه، یا فقط سرگرمی بلکه این گجت دارای مزایایی است که می توانید از آن لذت ببرید.

باز کردن قفل از طریق صورت و اثر انگشت سطح امنیتی بیشتری را ارائه می‌دهد، دارای حافظه عالی ۱۲۸ گیگابایتی است، دارای پردازنده چهار هسته ای است که عملکرد ۱.۳ گیگاهرتزی را تضمین می‌کند.

به وسیله این گجت به راحتی می‌توانید خاطرات خود را با دوربین دوتایی/عقبی ۱۶ مگاپیکسلی ضبط کنید.

مطمئن باشید که با وجود باتری ۳۳۵۰mAh همیشه در دسترس خواهید بود. خریدن موبایل هوشمندی که از پس هزینه آن بر آیید، بدان معنا نیست که برخی دیگر از امکانات جدید را از دست داده باشید. موبایل Xone سرانجام به این دلیل اینجاست که یک تجربه جدید برای شما و متناسب با میزان بودجه شما باشد.

 

۱۰. وای فای Ultraboost، اتصالی بهتر برای خانه‌‌ شما

آیا متنفرید از اینکه سرعت اینترنت ضعیفی داشته باشید؟ و یا در بعضی از قسمت‌های خانه‌ی شما اتصال اینترنت قطع شود؟گجت

هیچ چیز بدتر از این نیست که ویدیوهای شما مرتباً در حالت بافر باشند(عدم موفقیت بارگذاری داده‌ها) و در مدام در انتظار بارگذاری وب سایت های خود باشید. تماس با پشتیبانی‌های اینترنتی هیچ کمکی به شما نخواهد کرد، زیرا که همیشه می‌خواهند شما هزینه بیشتری برای به روز رسانی سرویس  گران‌قیمت خود بپردازید که با انجام این کار نیز اوضاع بهتر نمی‌شود. با وجود وای فای Ultraboost اطمینان داشته باشید که حتی بدون توجه به فاصله‌ی شما از مودم، وای فای Ultraboost کل خانه را پوشش می‌دهد. این گجت نه تنها سبب افزایش قدرت سیگنال در سرتاسر خانه می شود بلکه سرعت اینترنت را نیز بهبود می بخشد. دیگر هرگز مشکل وقفه‌های ویدیویی و یا از بین رفتن سیگنال اینترنت خود را تجربه نخواهد کرد. Wifi Ultraboost وسیله ای که وجود آن در هر خانه‌ای واجب و ضروری است.

مشاهده و خرید

 

۱۱. فناوری Peeps Carbon، انقلابی در پاک کننده‌های عینک‌ها

محصول نسبتاً جدیدی است که طوفانی به پا می‌کند و به سرعت در میان افراد عینکی در حال رواج است.

پاک کننده عینک Peeps به طور ویژه‌ای برای تمیز کردن انواع مختلف عینک‌ها، مانند عینک‌های معمولی، آفتابی، مطالعه و نظایر آن طراحی شده‌است.

گجت Peeps از کربنی نامرئی و منحصر به فرد استفاده می‌کند که به آسانی و با اطمینان‌خاطر عینک شما را از شر لکه‌های چربی اثر انگشت گرفته تا گرد و غبار و چربی های صورت خلاص می‌کند.گجت

گجت Peeps مورد اعتمادترین و با سابقه‌ترین فناوری تمیز کننده لنز‌ها در جهان است.

در حقیقت کارایی این فناوری به معنای واقعی کلمه فراتر از این جهان هم می رود، زیرا که Peeps تنها پاک کننده‌ی عینکی است که در ایستگاه فضایی، توسط ناسا برای پاک کردن لنزها مورد استفاده قرار می‌گیرد. وسیله ای جمع و جور است که به راحتی می‌توان از آن استفاده کرد و هیچ وقت منقضی نمی‌شود. این فناوری توانایی این را دارد که لنزهای شما را بیش از ۵۰۰ مرتبه تمیز کند. سایز مناسب این پاک کننده عینک این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید هر کجا می‌روید آن را با خود ببرید. اندازه این گجت حدوداً ۱*۱*۴ اینچ است که در ۷ رنگ متفاوت در دسترس است. این پاک کننده‌ها در سرتاسر جهان حمل و نقل می شوند.

مشاهده و خرید

 

۱۲. گجت Key Smart، جاکلیدی های آینده

آیا شما هم یکی از آن جا کلیدی های پر سر و صدا، جا گیر و بزرگ دارید؟

اگر این طور است، مطمئنا مایلید که نگاهی به جاکلیدی هوشمند Key smart بیندازید، که امکان داشتن همه کلیدها، نظیر سوئیچ ماشین و سایر کلیدها را در یک گجتدستگاه مناسب، یک جا به شما می‌دهد. این گجت امکان دسترسی راحت به کلیدهای شما را فراهم می‌کند. یک دلیل وجود دارد که این گجت بیش از ۲ میلیون فروش داشته است، آن هم این است که این گجت امکانی را برای شما فراهم می‌کند که تمامی کلیدهای خود را در کمتر از ۶۰ ثانیه بدون توجه به اندازه و شکل آنها پیدا کنید با استفاده از آن شما به راحتی می توانید کلید مورد نظر خود را بدون شنیدن صدای آزاردهنده آن‌ها بیابید. از همه مهم‌تر وزن سبک ۳/. گرم این گجت است، که از یک بسته آدامس هم کوچک‌تر است و شما به آسانی می‌توانید آن را هر کجا که می خواهید، در شلوار جین، کیف پول و… بگذارید و با خود ببرید. اما بهترین مزیت این جا کلیدی این است که نه تنها کلیدهای شما را نگه می دارد بلکه شما می‌توانید از آن برای نگه داشتن سایر لوازم جانبی مورد نیازتان برای راحت زیستن استفاده کنید. لوازمی مانند USBهای ۱۶ گیگابایتی بند انگشتی، دربازکن بطری، چراغ نانو و حتی یک جا خودکاری.

مشاهده و خرید

 

۱۳. گجت iTrack، از ضرر و زیان جلوگیری کنید و ایمنی خودروی خود را تضمین کنید

آیا دائماً نگران خودروی خود که در گوشه و کنار پارک کرده‌اید، هستید؟

آیا هنوز بر این باورید که قفل چرخ‌های قدیمی و از مدافتاده که در سال ۱۹۹۶ تولید شدند می‌توانند مانع سرقت ماشین شما در سال ۲۰۱۹ شوند؟گجت

سری ردیاب‌های جی پی اس iTrack داخل جایگاه تشخیص اتومبیل شماست و در عرض چند ثانیه در زمانی مفید قابلیت این را دارد که با اطلاعات ردیاب به روز رسانی شود.

با استفاده از این وسیله ساده می‌توانید در عرض چند دقیقه برای پیدا کردن یک وسیله نقلیه دزدیده شده اقدام کنید و مانع از ضرر هزاران دلاری خود شوید. از خودتان، خانواده و دوستان خود به وسیله گجتی محافظت کنید که در حال تغییر دادن طرز تفکر مردم نسبت به امنیت اتومبیل است.

مشاهده و خرید

 

۱۴. گجت SonicX Pro، راه حلی ساده برای مشکلات دهان و دندان‌های شما

گجت

متخصصان بهداشت دهان و دندان می‌گویند که مسواک زدن نادرست بسیار متداول‌تر از آن چیزی است که مردم فکر می‌کنند، در نتیجه سلامت دندان‌ها آنطور که باید رعایت نمی‌شود. مسواک زدن نادرست سبب باقی‌ماندن غذاها و باکترهایی می‌شود که مسبب بوی بد دهان و دندان‌های زرد هستند و سرانجام این روند اشتباه سبب پوسیدگی لثه، پوسیدگی دندان و لبخندی ناپسند می‌شود که ترجیح می‌دهید کسی آن را نبیند حتی خودتان! سری بعد که دندان‌های خود را با یک مسواک معمولی و استاندارد شستید، از خودتان این سوال را بپرسید، که چرا من در حال استفاده از چیزی هستم که سه هزارسال قبل ازمیلاد از آن استفاده می‌کردند؟

وقت یک تکان حسابی است! برای داشتن دهانی پاکیزه، لبخندی درخشان، هزینه دندانپزشکی کمتر و…. همین حالا گجت SonicX Pro را تهیه کنید، زیرا تنها راه‌حل برای اکثر مشکلات دهان و دندان‌های شماست.

 

۱۵. گجت امنیتی Video DoorBell، خانه و خانواده خود را در هر زمان ایمن نگه دارید.

چه می‌شد اگر می‌توانستید آرامش و امنیت خانه خود را در بالاترین سطح امنیتی حفظ کنید، حتی اگر بسیار از خانه دور باشید؟گجت

این امر اکنون با وجود این گجت به‌روز و نوآورانه که دستگاه‌های قدیمی را به سمت بازنشستگی سوق می‌دهد از همیشه آسان‌تر و راحت‌تر شده‌است. گجت Video DoorBell گجتی ساده با فناوری پیشرفته است که این امکان را به شما می‌دهد بدون ترک کردن رختخواب خود کسانی را که پشت در خانه شما هستند ببینید. این وسیله کوچک نامحسوس یک زنگ در به حساب می‌آید که دارای دوربین ویدیویی HD و توانایی برقراری ارتباط دو نفره به طور همزمان است، در نتیجه اگر در خانه هم نباشید امنیت ملک شما را تضمین می‌کند. استفاده از این گجت نه تنها امکان تماشای فیلمی زنده از افراد پشت در را به شما می‌دهد بلکه بعنوان یک دوربین امنیتی نیز برای کمک به شناسایی مزاحمان احتمالی عمل می‌کند. اگر فردی در اطراف خانه شما در حال پرسه‌ زدن باشد، این گجت یک پیغام هشدار از طریق تلفن همراه به شما ارسال می‌کند و این اجازه را به شما می‌دهد که سریعاً اقدام کنید و احتمال سرقت را کاهش دهید. نصب آن فقط چند دقیقه زمان می‌برد که با پرداخت فقط یک بار هزینه، ایمنی شما را از ۸ تا ۱۲ ماه تضمین می‌کند.

تمام کاری که شما باید انجام دهید نصب برنامه آن و اتصال آن به Video DoorBell و لذت بردن از سطوح بالای امنیتی است. این گجت در حال حاضر با قیمت کمتر از ۱۰۰ یورو در دسترس است که این قطعاً کمترین قیمتی است که می‌توانید بابت آرامش درونی خود بپردازید.

مشاهده و خرید

 

۱۶. گجت Snow، با کمتر از ۹ دقیقه در روز لبخندی میلیون دلاری داشته باشید

کمتر از ۹ دقیقه در روز وقت بگذارید تا بدون مراجعه به دندانپزشک صاحب یک لبخند میلیون دلاری شوید.

ناممکن به نظر می‌رسد؟

این در صورتی است که با نام گجت snow آشنا نیستید. این فناوری سفید کننده دندان‌ها در حال تغییر روش‌های مراقبتی دهان و دندان است که یکی از پر بازدیدترین موضوعات در گوگل و محبوب‌ترین راهکارها برای سفیدکردن دندان‌ها در منزل به حساب می‌آید، که توسط متخصصان جهانی و افراد مشهور توصیه می‌شود. دمی لی(Demi Leigh) دختر شایسته سال ۲۰۱۷ می گوید: ” شما تنها یک شانس برای اولین تاثیرگذاری دارید، به لطف snow ، لبخند من بسیار مورد تمجید قرارمی‌گیرد.گجت

در حالی که اکثر سیستم‌های روشنایی فعال، از اشعه‌های مضر فرابنفش و یا چراغ‌های ساده تقلبی استفاده می‌کنند. اما گجت snow مجهز به فناوری LED و فناوری عکس سرم فعال شده است. که نتایج حرفه‌ای را تضمین می‌کند که هر کسی به راحتی می‌تواند در خانه این نتایج را به دست آورد.

فرمول بی نظیر snow عمیق‌ترین لکه‌ها  که ناشی از سال‌ها سیگار کشیدن، نوشیدن قهوه، چایی یا شراب است را سفید می‌کند، بدون اینکه ذره‌ای سبب حساسیت شود و یا عوارض جانبی دیگری به دنبال داشته باشد. Snow این کار را  به خوبی یک مطب دندانپزشکی انجام می‌دهد و اما بهترین مزیت آن این است که به طور کلی این وسیله برای افراد متوسط جامعه بسیار مقرون‌به صرفه است، دارای گارانتی ۱۰۰% است و سود‌هایی را از هر فروش به کودکانی که توانایی مالی لازم برای هزینه‌های خدمات دندانپزشکی را ندارند، اهدا می کند.

به نقل از راب گرونکوفسکی (Rob Gronkowski) ستاره NFL: ” Snow برای دندان های شما و برای کل جهان مفید است”

دیگر منتظر چه هستید؟!

مشاهده و خرید

 

۱۷. گجت EchoBeat، نسل جدیدی از هدفون‌های بی‌سیم هدفون‌ها،دقت کنید!

دقیقا خارج از دره سیلیکون (ناحیه‌ای که به مرکز نوآوری و پایگاه فعالیت‌ها و فناوری‌های پیشرفته معروف است).

این هدفون‌ها که جدیدترین نسل هدفون های بی‌سیم هستند EchoBeat نامیده می‌شوند، که به وسیله‌ی تغییر دادن مفهوم “کیفیت برتر” در حال ایجاد تغییر و تحول در بازار هدفون‌ها هستند که سبب غافلگیر شدن عاشقان عرصه موسیقی خواهند شد.گجت

گجت EchoBeat در صدر هدفون‌های مقرون به صرفه قرار می‌گیرد که نه تنها بهترین تجربه صوتی را ارائه می دهد، بلکه آزادی عملی را فراهم می‌کند که هر آنچه که می‌خواهید انجام دهید طراحی ارگونیک آنها تضمین می‌کند که گوشی های هدفون در گوش‌های شما باقی بمانند، حتی اگر در حال دویدن، کوهنوردی، دوچرخه سواری، و یا کمپ زدن باشید.

در رابطه با کارکردن با فناوری بلوتوث آن، EchoBeat گجتی ایده‌آل برای گوش دادن به موسیقی، برقراری و یا دریافت تماس های تلفنی است که هم با موبایل اندروید و هم ios سازگاری دارد.

دارای باطری ۸ ساعته استثنایی است. EchoBeat در طیف وسیعی از رنگ‌ها موجود است، به این معنی که هر کس می‌تواند هدفون متناسب با سلیقه‌ و بودجه‌ی خود پیدا کند و از سطوح بالای کیفیت صدای آن لذت ببرد.

مشاهده و خرید

 

۱۸. گجت ماساژور Neck Massager، درد گردن را بوسیله‌ی این فناوری پیشرفته تسکین دهید

برخی از رایج ترین مشکلات سلامتی که امروزه با آنها روبه رو هستیم، درد گردن و کمر است. علت این مسئله هم ظهور و پیدایش ناگهانی بسیاری از بازی‌ها و گجت‌های هوشمند است که گجتسبب شدند محو آنها شویم و از موارد دیگری نظیر سلامتی خود غافل شویم. استفاده از وسایلی همچون گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، تبلت‌های کتابخوان، یا لپ تاپ‌ها باعث می شوند که کمر و گردن ما در حالتی نامتعارف و غیرمعمول قرار گیرد، در نتیجه فشار زیادی به ماهیچه‌ها وارد شده و منجر به سفت شدن مفاصل گردن و در نهایت خستگی و کوفتگی می شود. اکنون راه‌حلی وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد که از شر دردهای طاقت فرسای گردن راحت شوید. این وسیله را NeckMassager می نامیم. این وسیله‌ی کوچک با استفاده از روش‌هایی مانند گرمای مادون قرمز، روش ماساژ درمانی از طریق تحریک با فرکانس الکتریکی، فراوا درمانی(استفاده از امواج صوتی برای درمان)، نواحی درد را هدف قرار می دهد و سبب تسکین درد گردن، خستگی شانه، کاهش گرفتگی بدن و حتی سبب بهبود کیفیت خواب و گردش خون بهتر نیز می شود. گجت NeckMassager بسیار سبک وزن بوده و به راحتی قابل حمل است. بدان معنا که می توانید آن را هر کجا که می خواهید با خود ببرید و در مواقع لزوم از آن برای کاهش درد خود بهره ببرید.

مشاهده و خرید

 

۱۹. گجت XWatch، این ساعت هوشمند قدرتمند شیوه‌ای است برای بهتر زیستن و تندرستی شما

تصور کنید شخصی همیشه از شما مراقبت می‌کند. این رفیق به شما کمک می‌کند که سلامتی خود را کنترل کنید.گجت لیست قرار‌ها و کارهایی که باید انجام دهید را به شما یادآوری می‌کند. صبح‌ها شما را از خواب بیدار می‌کند و به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندامتان کمک می‌کند. انجام این کارها توسط مربی شخصی یا هیچ شخص دیگری امکان پذیر نیست. اما با XWatch می‌تواند به واقعیت تبدیل شود. این ساعت هوشمند جدید دارای امکانات و مشخصه‌های لازم برای تنظیم و بررسی زندگی شماست. این گجت یک تقویم است و توانایی نظارت بر ویتامین‌های شما را در هر زمانی دارد و حتی می‌تواند وضعیت قلب شما را بررسی کند. XWatch اینجاست تا دنیای شما را تغییر دهد و در نهایت صداقت زندگی را برای شما آسان‌تر کند. این ساعت هوشمند افکار و اهداف شما را عملی می‌کند. دیگر نگران بررسی دائم فعالیت‌های خود و یا چک کردن مداوم برنامه ها و یادداشت‌های روزانه خود نباشید. XWatch اینجاست تا به شما کمک کند.

به هنگام استفاده از آن متوجه بی‌نظیر بودن آن خواهید شد.

مشاهده و خرید

منبع: top25.nexttech.com

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024