اگر دنبال بامزه‌ترین حیوان دنیا می‌گردید، دیگر به جستجوی‌تان پایان دهید؛ زیرا ما آن را پیدا کرده‌ایم! اجازه بدهید شما را با کوکآ «Quokka» آشنا کنیم. حیوانی که با گونه‌های برجسته و لبخند دلفریبش مانند سگ خوشحالی که اسباب‌بازی مورد علاقه‌اش را گرفته باشد، همواره شاد و راضی به نظر می‌رسد. ظاهرا هیچ چیزی روحیه خوب این حیوان استرالیایی را که حتی با یک برگ تازه و خوشمزه هم هیجان‌زده می‌شود، نمی‌تواند خراب کند. اگر لقب پادشاه حیوانات را برازنده شیر بدانیم، بی‌شک لقب حیوان خندان هم کاملا برازنده‌ی کوکآ این موجود دوست‌داشتنی است.

کوکآ شادترین حیوان در جهان

حیوان کوکآ تنها جنس از خانواده Setonix و از رده درازپایان است که در طبیعت استرالیا زندگی می‌کند. جثه‌ی این گیاهخوار شبگرد، به اندازه‌ی یک گربه خانگی است و همانند کانگورو، از نوزاد خود درون کیسه شکمی‌اش نگهداری می‌کند.

در استرالیا نگهداری از کوکآ به عنوان حیوان خانگی ممنوع بوده و حتی دست زدن و غذا دادن به آنها نیز جریمه دارد، اما این موضوع باعث نشده که عکاسان و علاقمندان دنیای وحش، از سلفی گرفتن و عکاسی از لبخند معصومانه این موجود جالب غافل شوند.

با ما همراه باشید و از دیدن تصاویر برگزیده‌ی خوش‌ اخلاق‌ترین حیوان دنیا لذت ببرید. مطمئنیم به انتهای این مطلب نرسیده، عاشقش خواهید شد!

تصاویر خوشحال‌ترین حیوان دنیا؛ کوکآ

لبخند کوکآ

لبخند کوکآ

 

حیوان کوکآ فیگور می‌گیرد

حیوانی که برایتان فیگور می‌گیرد!

 

کوکآ از نزدیک شدن به محیط انسان‌ها نمی‌ترسد!

کوکآ از نزدیک شدن به محیط انسان‌ها نمی‌ترسد!

کوکآ سلفی گرفتن را دوست دارد

هیچ حیوانی را نمی‌توانید پیدا کنید که به اندازه کوکآ از سلفی گرفتن خوشش بیاید و اجازه بدهد با او عکس بگیرید. اگر یک روزی راهتان به جنگل‌های استرالیا افتاد و ابزار لازم برای عکاسی همراهتان بود، شاید بتوانید عکس‌های سلفی خوبی با این موجود دوست‌داشتنی بگیرید.

یک مطلب مفید: نکات مهم در آموزش عکاسی و ۳ ابزاری که در این راه به شما کمک می‌کنند

سلفی گرفتن با کوکآ

بگو سیب!

 

سلفی گرفتن با کوکآ

همیشه آماده برای سلفی!

 

کوکآ شما را به خنده وا می‌دارد

او شما را به خنده وا می‌دارد

 

کوکآ گیاهخوار شبگرد استرالیایی

چطور می‌توان عاشق این موجود زیبای خندان نشد؟

 

حیوان کوکآ مانند کانگورو از کیسه‌تنان است

جای گرم و نرمی برای بچه کوکآی خوش خنده!

 

اینم عکس دسته‌جمعی با مادر و بچه کوکآ

اینم عکس دسته‌جمعی با مادر و بچه کوکآ

 

دوست بامحبت شما؛ کوکآ

دوست بامحبت شما

و در پایان:

امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید. به نظرتان کوکآ با این صورت مهربان و خندان، قابل تحسین‌ترین حیوان دنیا نیست؟! شاید شما حیوان دیگری را بشناسید که بتواند با آن رقابت کند! خوشحال می‌شویم در پایین همین صفحه، نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: brightside

 

مطلب پیشنهادی: اگر سگ دارید حتما این مقاله را بخوانید