کرم دور چشم | موثرترین کرم های دور چشم

اگر خیلی جوان نباشید، احتمالا وضعیت پوست اطراف چشم شما نسبت به زمان کودکیتان شادابی کمتری دارد و دارای چین و چروک است. اما این گناه شما نیست که زندگی سخت است، آلودگی هوا شایع شده و محل‌های کاری زمانی را به چرت زدن شما اختصاص نمی‌دهند. برای همین است که باید به کرم‌های دور چشم روی بیاوریم. اینجا یک راز کوچک وجود دارد: بسیاری از کرم‌های دور چشم کار خاصی انجام نمی‌دهند و مثل کرم‌های صورت معمولی عمل می‌کنند. به همین جهت برای اینکه به شما کمک کنیم تا از میان این همه کرم دست به انتخاب درست بزنید، بهترین کرم‌های دور چشم را جمع‌آوری کرده‌ایم.

فهرست مطالب

ما به شما خواهیم گفت که نقطه‌ی قوت هر یک از این کرم‌ها چیست و چطور به شما کمک می‌کند تا از شر خطوط ظریف، چین و چروک‌ها، پف زیر چشم و … خلاص شوید. کرم مورد علاقه‌ی خود را پیدا کنید و پس از تهیه‌ به مصرف آن بپردازید.

بهترین انتخاب برای پف پوست دور چشم

کرم دور چشم Coffee Bean caffeine

شاید عجیب به نظر برسد اما زمانی که می‌گوییم کافئین یکی از بهترین موادی است که می‌تواند در کرم دور چشم وجود داشته باشد، حرف ما را باور کنید. به محض اینکه پوست را با کافئین ماساژ دهید، پوست سفت و محکم می‌شود. کافئین به لطف این خاصیت خود، برای افرادی که با پف دور چشم و خطوط ظریف دست و پنجه نرم می‌کند یک انتخاب رویایی است.

کرم دور چشم
کرم دور چشم Coffee Bean caffeine

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کرم و قیمت آن می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

بهترین انتخاب برای خشکی پوست

کرم ژله‌ای دور چشم Hydro Boost

برای چشم‌هایی که در هوای سرد و خشک در قسمت تحتانی خود با چروک مواجه می‌شوند، از یک فرمول هیالورونیک استفاده کنید. این کرم ژله‌ای که به سرعت جذب پوست می‌شود (در حققیت این کرم بلافاصله جذب پوست می‌شود) از این نوع فرمول بهره برده است. این کرم از اسیدهای چرب به منظور مرطوب کردن پوست و جلوگیری از، کاهش آب پوست استفاده می‌کند. به علاوه، میزان بالای هیالورونیک اسید مثل یک اسفنج با جذب آب از داخل هوا و فرستادن آن به داخل پوست سبب از بین رفتن خطوط ظریف می‌شود.

بیشتر بخوانید: تقویت ابرو و رشد سریع آن | معرفی ویتامین و روغن تقویت کننده ابرو+ روش های خانگی]

کرم
کرم ژله‌ای دور چشم Hydro Boost

با مراجعه به لینک زیر میتوانید آخرین قیمت این محصول اورجینال را مشاهده کرده و در صورت تمایل سفارش دهید.

بهترین انتخاب ضد پیری

کرم دور چشم Retinol Correxion Sensitive

اگر برای مقابله با پیری از کرم دور چشم استفاده می‌کنید، باید از فرمول حاوی رتینول بهره ببرید. این فرمول مخصوص RoC که مربوط به پوست‌های حساس است دارای چنین فرمولی است و برای اینکه کمتر اذیت شوید به هنگام خواب به آرامی جذب پوستتان می‌شود. شما یک شبه نتیجه را مشاهده نخواهید کرد اما در طول چند ماه مشاهده می‌کنید که خطوط کوچک پوستی و چروک‌ها به طرز چشمگیری کاهش می‌یابند. همچنین از شدت چروک‌های عمیق‌تر نیز کاسته می‌شود.

کرم ضد پف
کرم دور چشم Retinol Correxion Sensitive

اگر می خواهید از قیمت اورجینال این محصول و شرایط تحویل آن مطلع شوید پیشنهاد میکنیم سری به لینک زیر بزنید.

بهترین فرمول

بالم احیا کننده‌ی کامل پوست دور چشم

این بالم چشم غلیظ، که به هیج وجه چسبناک نیست، بهترین ترکیب غنی برای صاف کردن پلک‌ها است. این بالم موادی همچون کافئین ضد پف، چای سبز آرامبخش، آلوئه ورا و ویتامین سی که روشن کننده است و خطوط را نیز کمتر می‌کند را دارا است.

کرم دور چشم
بالم احیا کننده‌ی کامل پوست دور چشم

بهترین انتخاب برای تولید کلاژن

بالم چشم Lumiere Rich Bio-Restotrative

بله این انتخاب کمی گران است اما این گرانی دلیل دارد. این بالم نه تنها در فرمول خود دارای هیالورونیک اسید ضد چروک و آنتی‌اکسیدان‌های سفت کننده‌ی پوست است بلکه دارای مخلوطی از عوامل رشد سلول‌های پوستی نیز است. طبق مطالعات اخیر، این عوامل می‌توانند تنها پس از 6 هفته تولید کلاژن را بهبود ببخشند، نواحی تیره‌ی دور چشم را کاهش دهند و سبب کمرنگ شدن خطوط ظریف شوند.

کرم چشم
بالم چشم Lumiere Rich Bio-Restotrative

بیشتر بخوانید: بررسی دلایل ایجاد چین و چروک پوست و معرفی ماساژ ضد چین و چروک

بهترین انتخاب برای چشم‌های حساس

ژل Hydration Sensation Eyedration

این ژل چشم ملایم که از نظر چشم پزشکی مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته شده است، بهترین انتخابی است که صبح هنگام می‌توان از آن مصرف کرد. این ژل با یک توپ غلتکی جالب بر روی چشم اعمال می‌شود و به چشم‌ها شادابی می‌بخشد.

کرم پوست چشم
ژل Hydration Sensation Eyedration

بهترین فرمول 3 در 1

کرم دور چشم ultimate

این کرم همه‌کاره‌ی Olay تمام مواد روشن کننده و آبرسان کرم دور چشم قبلی این برند را در خود دارد و بسیار موثر است. در طول بلند مدت، این کرم پف چشم را از بین می‌برد و پوست آن را سفت می‌کند. همچنین به محض استفاده از این کرم، به جهت فرمولاسیون این کرم که خود را با رنگ پوست تطبیق می‌دهد، چشم‌هایی درخشان خواهید داشت.

کرم برای دور چشم
کرم دور چشم ultimate

اگر می خواهید از قیمت این محصول اورجینال و شرایط تحویل آن درب منزلتان مطلع شوید سری به لینک زیر بزنید.

بهترین کرم اصلاح رنگ

کرم دور چشم Banana bright

این کرم علاوه بر داشتن اجزای معمول دوست‌دار پوست همچون کلاژن، ویتامین سی و پپتید دارای یک ویژگی فوق‌العاده دیگر نیز هست. این کرم دارای رنگدانه‌های اصلاح کننده است که از پودر موز بدست آمده‌اند. این ترکیب نه تنها نواحی تیره را روشن می‌کند، بلکه بخش زیر چشم را نیز نرم می‌کند تا آماده‌ی جذب کانسیلر شود. اگرچه پس از استفاده از این کرم دیگر نیاز چندانی به کانسیلر نخواهید داشت.

کرم پوست نازک چشم
کرم دور چشم Banana bright

بهترین کرم سفت کننده

کرم دور چشم ضد پف و سفت کننده‌ی چای سیاه

این کرم را به عنوان یک کافئین قوی در نظر بگیرید. قدرت احیا و شادابی چای سیاه با آنتی‌اکسیدان‌های موجود در آن همچون عصاره‌‌ی میوه نانی و تمشک سیاه چند برابر می‌شود. این کرم به عنوان یک ضد پف سریع و یا یک مقاومت کننده در برابر چروک‌های شدید به خوبی نقش خود را ایفا می‌کند.

کرم سفت کننده پوست چشم
کرم دور چشم ضد پف و سفت کننده‌ی چای سیاه

اگر می خواهید از قیمت، حجم و دیگر مشخصات این محصول اطلاع کسب کنید از طریق لینک زیر سری به مالتینا بزنید.

پرفروش‌ترین

کرم دور چشم c-tango multivitamin

این کرم سرشار از پپتید، ویتامین سی و عصاره‌ی خیار است. این کرم ژله‌ای لوکس به راحتی جذب پوست زیر چشم شما می‌شود (حتی حساس‌ترین پوست‌ها) و پوست را کشیده، سفت و روشن می‌کند.

کرم مولتی ویتامین چشم
کرم دور چشم c-tango multivitamin

برای اطلاع از قیمت و مشخصات جزئی تر این محصول از طریق لینک زیر به صفحه ی محصول در مالتینا بروید.

انتخاب لاکچری

کرم دور چشم ultimate revival

بله، پرداختن چیز حدود 180 دلار برای یک کرم دور چشم کمی زیاد است اما این کرم واقعا ارزش این هزینه را دارد. در ازای این هزینه این کرم با فرمول پیترا، نیاسینامید و غنی از ویتامین B3 ، خواص شاداب کننده، سفت کننده، روشن کننده و سازگار کننده‌‌ای به پوست شما می‌بخشد.

کرم لاکچری چشم
کرم دور چشم ultimate revival

برای پیدا کرن اطلاعاتی مثل قیمت، اندازه و وزن این محصول سری به صفحه ی این محصول در مالتینا بزنید.

بیشتر بخوانید: کرم دور چشم کلینیک موثرترین کرم جوان سازی و ضدپیری در دنیا ساخت آمریکا

بهترین فرمول رتینول

کرم دور چشم Youth Dose Eye Treatment

رتینول موجود در این محلول جوانسازی Kiehl خطوط ظریف را محو می‌کند و سبب سفتی پوست می‌شود. به علاوه، این فرمول دارای مقدار اندکی از رنگ است و در نتیجه بهترین انتخاب به هنگام صبح و پیش از بیرون رفتن از منزل به حساب می‌آید.

کرم دور چشم جدید
کرم دور چشم Youth Dose Eye Treatment

با مراجعه به لینک زیر میتوانید آخرین قیمت این محصول اورجینال را مشاهده کرده و در صورت تمایل سفارش دهید.

بهترین انتخاب برای آسیب‌های ناشی از آلودگی

کرم دور چشم Age-defying antioxidant

اگر به دنبال کسب نتایج علمی هستید، این کرم درمانی دور چشم دارای تمام آمارهای صحیح است. بیوپل بر این باور است که اکثر نشانه‌های پیری به سبب رادیکال‌های آزاد مضر در محیط بوجود می‌آیند. برای همین هدف اصلی این کرم محافظت از پوست است. چای قرمز و ویتامین ای و سی پوست را روشن می‌کنند و گلیکولیک اسید نیز با لطافت سبب باز شدن پوست می‌شود تا اطمینان حاصل شود که تمام اجزای کرم به خوبی به داخل پوست نفوذ کرده‌اند.

کرم‌های دور چشم
کرم دور چشم Age-defying antioxidant

بهترین سرم ساده

محلول کافئین 5 درصد + EGGG

علاوه بر محصولات حاوی کافئین خط تولید The Ordinary که بسیار محبوب‌اند، این سرم نیز تا حد زیادی حاوی کافئین و چای سبز است تا بتواند سبب روشن شدن پوست و حتی درخشش خسته‌ترین چشم‌ها شود.

محلول دور چشم
محلول کافئین 5 درصد + EGGG

انرژی‌زاترین انتخاب

کرم دور چشم ginzing refreshing

این فرمول برتر Origin با داشتن جنسه که به سبب خواص انرژی‌زا و روشن کننده‌ی خود معروف است، از پزشکی شرقی الهام گرفته است. این یک انتخاب موثر برای چشم‌هایی است که در قسمت تحتانی دارای پف هستند.

کرم انرژی زا دور چشم
کرم دور چشم ginzing refreshing

برای پیدا کرن اطلاعاتی مثل قیمت، اندازه و وزن این محصول پرطرفدار سری به صفحه ی این محصول در مالتینا بزنید.

کاربردی‌ترین انتخاب

کردم دور چشم بالم درخشان کننده‌ی پروبیوتیک و خنک کننده و روشن کننده‌ی پوست

اگر به دنبال این هستید که  ساختاری متفاوت با کرم‌های غلیظ مصرف کنید، بالم غنی از اکسیدان Tula باعث خنکی پوست می‌شود و در رفع پف و ایجاد انرژی فوق‌العاده عمل می‌کند. برای اینکه حس تازگی کنید و شاداب به نظر برسید، پیش یا پس از آرایش از این بالم در زیر چشم خود استفاده کنید.

کرم و سرم دور چشم

با مراجعه به لینک زیر می توانید از آخرین قیمت این محصول اورجینال اطلاع پیدا کنید.

بهترین ترکیب

کرم دور چشم Haldi eyes brightening turmeric

این کرم کره‌ای که از طب آیورودایی الهام گرفته است دارای تمام اجزای طبیعی همچون زردچوبه‌ی ضد التهاب و عصاره‌ی آرامبخش گل مروارید است تا بتواند چشمان خسته را حیات دوباره ببخشد. نکته‌ی مثبت این کرم این است که به عنوان زیر ساخت برای کانسیلر قرار می‌گیرد.

کرم دور چشم زردچوبه
کرم دور چشم Haldi eyes brightening turmeric

با مراجعه به لینک زیر میتوانید آخرین قیمت این محصول اورجینال را مشاهده کرده و در صورت تمایل سفارش دهید.

بهترین انتخاب برای پوست‌های نرم

کرم دور چشم the silk peony melting

با استفاده از محصولاتی که در ترکیب خود اجزای طبیعی و فیبرهای درخشان کننده دارند، پوست بسیار نرم و صاف خواهد شد. کرم tatcha دارای پروتئین ابریشم است که مثل یک سپر محافظ و سبک عمل می‌کند و سبب براق و روشن شدن پوست شما می‌شود و از صورت شما محافظت می‌کند. این کرم باعث می‌شود که احساس خیلی خوبی نسبت به پوست خود داشته باشید.

کرم دور چشم برتر
کرم دور چشم the silk peony melting

اورجینال این محصول را در مالتینا هموراه با قیمت و جزئیات میتوانید پیدا کنید کافیست از لینک زیر استفاده کنید.

منابع:

marieclaire

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024