کانسیلر شگفت انگیز لورا مرسیر Laura Mercier با پوشش عالی و یکنواخت

کانسیلر

آرایش کردن و لوازم آرایش از جمله خط چشم، مداد لب، رژ لب، کانسیلر و …. از دوست داشتنی‌ترین‌ها برای خانم‌ها هستند. سالیانه در سراسر جهان این صنعت پرسود فعالیت زیادی دارد. لوازم آرایش‌های متنوع با معیارهای محافظتی پوست تولید می‌شوند تا بتوانند مشتریان بیشتری را به خود جذب کنند.

آرایش زیبا و دانش آرایش کردن، همیشه می‌تواند حتی آرایش معمولی شما را بسیار حرفه‌ای و زیبا نشان دهد. با شنیدن کلمه آرایش، تنها به یاد آرایش چشم و لب و ابرو می‌افتیم؛ اما نباید از اصل قضیه غافل شد و آن زیرسازی‌ها و گریم و پوشاندن نواقص و عیب‌های پوست و آناتومی صورت است.

ایجاد یک پوست صاف و یکدست و مخملی، می‌تواند 70 درصد آرایش شما را شامل شود و زیبایی خاصی به شما ببخشد.

پیش از این تنها استفاده از کرم پودر و پنکیک برای آرایش و گریم پوست مطرح بود، اما چند سالی‌ست که لوازم آرایشی دیگری نیز پا به عرصه گذاشته‌اند و می‌توان گفت که طرفداران بسیاری نیز دارند. این ابزار جدید پرایمر و کانسیلر هستند. در ابتدا پرایمر روی پوست استفاده شده تا منافذ آن را پوشانده و سپس بر روی آن کانسیلر برای گریم و یکدست نمودن استفاده می‌گردد. سپس بر روی آن می‌توان از انواع کرم پودرها استفاده نمود و در نهایت پودرهای فیکس کننده و یا مات کننده به ویژه برای افراد با پوست‌های چرب کاربرد دارد.

اما شاید جای سوال باشد که کانسیلر چیست و چه کاربردی دارد؟ در ادامه به طور کامل توضیحاتی را برای شما ارائه داده‌ایم.

کانسیلر

کانسیلر چیست و چه کاربردی دارد؟

کانسیلر در واقع یک نوع پوشاننده پوست است که می‌تواند نواقص پوست را به خوبی پنهان نماید. کانسیلرها یک نوع از زیر مجموعه‌های کرم پودرها به شمار می‌روند. به همین دلیل در انتخاب این ابزار آرایشی حرفه‌ای مناسب پوست خود باید دقت کافی داشته باشید تا گریم حرفه‌ای و همگون با رنگ و نوع پوست شما انجام شود.

کانسیلر می‌تواند برای پوشش جوش‌ها و لک‌های صورت عالی باشد. پیش از این در چنین مواردی معمولا از کرم پودر استفاده می‌شد، اما پوششی که ایجاد می‌کرد چندان جالب نبود؛ زیرا جوش‌ها از زیر کرم پودر و پنکیک نمایان بودند. با کانسیلر و انتخاب رنگ‌های صحیح آن، می‌توانید با خیالی آسوده پوستی زیبا را برای آرایش اصلی آماده نمایید.

کاربرد دیگر کانسیلر این است که می‌تواند مانند یک عمل جراحی زیبایی به شما کمک نماید. می‌توانید با انتخاب طیف رنگ‌های مختلف صورت خود را با آن شکل و فرم دهید؛ به طور مثال صورت را کشیده و لاغر نمایید. بینی را باریک کنید و اگر پیشانی پهن و بلندی دارید، نیز کانسیلر می‌تواند به شما کمک نماید تا به حالت دلخواه خود برسید. به این کار اصطلاحا کانتورینگ گفته می‌شود.

کانسیلر

معرفی فرم های مختلف کانسیلر

با توجه به نوع استفاده و نیازی که داریم و اینکه جنس پوست ما چگونه است، می‌توانیم انواع مختلف کانسیلرها را انتخاب نماییم.

کرمی

پوشش دهی بیشتری دارد و می‌تواند رطوبت پوست را حفظ کرده و از خشک شدن و پوسته پوسته شدن صورت شما جلوگیری نماید. همچنین دوام و ماندگاری این نوع بیشتر بوده و برای پوست‌های خشک مناسب است.

مایع

این نوع از کانسیلر بیشتر مشابه با کرم پودرهای مایع می‌باشد و نیاز است به خوبی بر روی سطح پوست پخش شود. برای این کار می‌توانید از انگشتان دست، اسفنج و یا براش‌های مختلف استفاده نمایید. سعی کنید پخش کردن کانسیلر روی پوست را به خوبی انجام دهید تا قسمتی از آن تیره‌تر از سایر قسمت‌های پوست نشود. کانسیلرهای مایع نیز برای پوست‌های خشک مناسب هستند.

کانسیلر

 

پودری

این نوع کانسیلر همان طور که مشخص است پوشش دهی کمتری دارد، اما برای افرادی که دارای پوست‌های چرب هستند و استفاده از کانسیلر کرمی باعث احساس سنگینی بر روی پوست آنان می‌شود، بهترین انتخاب است. برای برخی از نواحی پوست می‌توانید نوع پودری با نوع کرمی و یا مایع آن را ترکیب نمایید، تا پوشش دهی بیشتری ایجاد شود.

استیکی

این نوع کانسیلر بسیار محبوب بوده و در کیف لوازم آرایش هر خانمی می‌توان آن را پیدا کرد؛ زیرا حجم آن به نسبت نوع‌های دیگر پایین‌تر بوده در نتیجه به سادگی می‌توان آن را همیشه همراه داشت. مدل استیکی می‌تواند به صورت قلم مو و یا فرچه‌ای باشد و یا حتی مانند رژ لب به صورت پیچی مورد استفاده قرار گیرد. این نوع بیشتر برای پوشاندن برخی نواحی از صورت کاربرد دارد؛ به طور مثال تنها جوش‌ها و یا شاید تنها زیر چشم و اطراف آن نیازمند استفاده از کانسیلر استیکی باشند.

مدادی

کانسیلر مدادی به دلیل کم حجم بودن و استفاده ساده که نیازی به اسفنج و غیره ندارد، مورد استقبال قرار گرفت. میزان پوشش دهی بالاتر و مشابه نوع مایع، می‌تواند این محصول را در جایگاهی خاص قرار دهید. خصوصا پوشش دهی آن در تابستان و در مناطق گرمسیر و رطوبتی عالی است. کانسیلرهای مدادی برای پوست چرب و آکنه‌دار مناسب هستند.

کانسیلر

انتخاب رنگ کانسیلر

کانسیلرها جدای رنگ‌های معمول که به رنگ پوست هستند، از روشن و کرم استخوانی تا برنزه عرضه می‌شوند. البته تعدادی از رنگ‌های دیگر نیز یافت می‌شود که کاربردهای بسیار تخصصی برای گریم دارند.

کانسیلر زرد

این مدل برای هر نوع پوستی مناسب است و به دلیل دارا بودن رنگ زرد، می‌تواند جای لکه‌ها و جوش‌ها را به خوبی پوشش دهد. این کانسیلر خصوصا برای افرادی که دچار تیرگی و سیاهی زیر و اطراف چشم هستند و یا گودی زیر چشم دارند، بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

کانسیلر سبز

برای افرادی که تناژ قرمزی پوست آنان زیاد است ،خصوصا افرادی که دارای گونه‌های قرمز رنگی هستند، مناسب به نظر می‌رسد. اگر جای زخم و یا جوش‌های بزرگی دارید و یا اینکه دارای خال‌های قرمز رنگ هستید، این نوع کانسیلر می‌تواند بهترین رنگ برای پوشاندن آن‌ها باشد. اما باید دقت داشته باشید که رنگ سبز به دلیل مکمل بودن برای رنگ قرمز جای زخم و یا جوش کارایی دارد. با این حساب تنها باید بر روی جوش و یا زخم استفاده شود و پخش کردن آن روی کل سطح پوست، به راحتی تناژ سبزی را نمایان خواهد ساخت.

کانسیلر

کانسیلر نارنجی

این رنگ تنها برای افرادی که رنگ پوست آنان تیره است و یا در اصطلاح سبزه هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. کانسیلر نارنجی برای پوشاندن تیرگی‌های پوست‌های برنزه و یا جای جوش و زخم به کار می‌رود. اگر در پوست خود کبودی دارید، می‌توانید با استفاده از این کانسیلر، آن را بپوشانید.

کانسیلر بنفش

برای پوست‌هایی که بیشتر رنگ زرد و یا گندمی دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. تورم و کبودی پوست‌های زرد را می‌توان با کانسیلر بنفش به خوبی پوشش داد.

چگونه باید از کانسیلر استفاده کنیم؟

اگر قصد شما کانتورینگ است، باید برای گوشه‌های پیشانی و خط گونه و فک و همچنین دو طرف بینی خود رنگی تیره‌تر را انتخاب نمایید و به خوبی آن را با اسفنج و یا براش محو نمایید. خواهید دید به سرعت بینی و صورت شما فرم می‌گیرد. سپس روی بینی و پیشانی را هایلات کرده و  از رنگ‌های روشن‌تر کانسیلر استفاده کنید. به علاوه برای زیر چشم‌ها نیز از رنگ‌های روشن کانسیلر استفاده می‌کنیم.

کانسیلر لورا مرسیر Laura Mercier با پوشش عالی و یکنواخت

یکی از بهترین کانسیلرهای مناسب پوست‌های مختلف، کانسیلر لورا مرسیر Laura Mercier است. برند Laura Mercier از بهترین برندهای لوازم آرایشی بوده و حافظ سلامت پوست است. این کانسیلر پوششی عالی داشته و کاملا سطح پوست شما را یکنواخت و یکدست می‌سازد. به علاوه این کانسیلر از مواد طبیعی ساخته شده و برای پوست صورت شما مضر نخواهد بود.

کانسیلر لورا مرسیر Laura Mercier