چهار آموزش تصویری ماساژ صورت با استفاده از رولرهای لیفت کننده

آیا قصد دارید یاد بگیرید که چگونه از ابزارهای نوآورانه‌ی مراقبت از پوست استفاده کنید؟ امروز ما می‌خواهیم در این مطلب شما را با یکی از جدیدترین محصولات و روش‌های مراقبت از پوست آشنا کنیم. آن هم چیزی نیست جز ماساژ صورت با محصولات مختلف به منظور لیفت صورت و پوست.

 در ادامه قرار است راجع به گواشا و رولر یا غلتک صورت توضیحاتی به شما ارائه دهیم تا بتوانید با استفاده از این اطلاعات، انتخاب و خرید مطمئنی داشته باشید.

رولر یا غلتک برای لیفت صورت

استفاده از غلتک مخصوص برای ماساژ صورت، به پوست شما شادابی می‌دهد و برای لیفت صورت و پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. در عین حال سنگ‌هایی مانند “جید”، “رز کوارتز” و”آمیتیست” با خاصیت متافیزیکی متفاوت در ساخت غلتک‌های صورت استفاده می‌شوند که هر کدام مزایای مختلفی برای پوست شما دارند. در ادامه، نحوه‌ی صحیح استفاده از غلتک یا رولر صورت توضیح داده شده ‌است:

مراحل استفاده از غلتک یا رولر صورت

1- پوست خود را آماده کنید. برای این کار از سرم، روغن، مرطوب کننده یا ماسک مورد علاقه‌ی خود برای روان کردن سطح پوست استفاده کنید.

2- ماساژ صورت را از وسط چانه شروع کنید. سپس به سمت خارج و بالا به طرف گونه‎ها ماساژ دهید. پس از آن از مرکز به سمت زیر چانه رفته و ماساژ را به سمت استخوان ترقوه و از آن جا به سمت خارج در نواحی طرفی گردن انجام دهید.

3- از مرکز گردن خود شروع کنید، به سمت بالا و بیرون ماساژ صورت خود را انجام دهید. این حرکت را روی هر قسمت از صورت خود ادامه دهید.

نحوه‌ی صحیح ماساژ هر قسمت از صورت با رولر یا غلتک

ماساژ صورت و معرفی ابزارهاچشم‌ها

 برای ماساژ صورت در این ناحیه، سر کوچک غلتک را 3 بار به آرامی دور کاسه‌ی چشم حرکت دهید. از لبه‌ی داخلی چشم آن جا که بینی با ابرو برخورد می‌کند شروع کرده و به سمت بیرون حرکت کنید. غلتک را اطراف چشم در زیر و بالای آن به سمت مجرای اشکی به آرامی بچرخانید. سپس غلتک را به صورت عمودی در گوشه‌ی داخلی چشم قرار داده و آرام حرکت دهید.

پیشانی

 از وسط پیشانی شروع کرده و به سمت چپ یا راست حرکت کنید. سپس از خط مو شروع کنید و غلتک را به آرامی به سمت گوش‌ حرکت دهید. این حرکت را 3 تا 6 بار در هر طرف تکرار کنید.

بینی، لب‌ها و چانه

سر بزرگ‌تر غلتک را، از بینی به سمت گوش حرکت دهید. سپس این کار را با لب بالا، لب پایین و چانه نیز انجام دهید. در قسمت چانه، غلتک را در راستای خط فک پایین به سمت لاله گوش بچرخانید. این حرکات را در سمت دیگر صورت نیز اجرا کنید.

خط فک و گردن

 از وسط چانه شروع کنید. سپس به سمت خارج و بالا به طرف گونه‎ها ماساژ دهید. پس از آن از مرکز به سمت زیر چانه رفته و ماساژ را به سمت استخوان ترقوه و از آن جا به سمت خارج در نواحی طرفی گردن انجام دهید.

خرید رولر صورت

گواشا برای لیفت صورت

استفاده از گواشا، یک روش درمانی باستانی ا‌ست که امروزه نیز می‌تواند یک راه موثر در مراقبت از پوست به حساب بیاید. گواشا به منظور لیفت صورت، ماساژ صورت به طور ملایم و زاویه‌سازی آن و همچنین تقویت و شاداب کردن پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه‌ی مطلب، نحوه‌ی استفاده‌ی صحیح از گواشا را برای شما توضیح خواهیم داد.

نحوه‌ی استفاده‌ی صحیح از گواشا برای ماساژ صورت و لیفت 

ماساژ صورت با گواشا1- پوست خود را آماده کنید. برای این کار از سرم، روغن، مرطوب‌ کننده یا ماسک مورد علاقه‌ی خود برای روان کردن سطح پوست استفاده کنید.

2- بعد از آماده‌سازی پوست، به آرامی شروع به ماساژ صورت و گردن خود با حرکات رو به بالا و بیرون کنید. برای این کار از گردن شروع کنید و گواشا را در امتداد چانه، گونه‌ها و خیلی آرام در اطراف ناحیه‌ی چشم حرکت دهید. از انتهای کوچک‌تر گواشا برای دسترسی به قسمت‌های ظریف‌تر صورت مانند ناحیه‌ی اطراف چشم استفاده کنید.

3- ماساژ را تکرار کنید. هر حرکت را سه بار روی هر قسمت از صورت خود انجام دهید و روزانه پنج الی ده دقیقه از این ابزار برای لیفت صورت و رسیدن به پوستی بی‌عیب و درخشان استفاده کنید.

4- همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، حرکات در اطراف چشم باید به صورت ملایم و به طرف گوشه خارجی چشم باشند.

حرکت در پیشانی در امتداد ابرو و همچنین به طرف خط رویش مو انجام می‌شود. حرکت در قسمت چانه، گونه‌ها و فک به طرف بالا و خارج و در گردن به سمت بالا است .

خرید گواشا

 

بیشتر بخوانید: فواید ماساژ، ۵ عارضه که با ماساژ درمانی می‌توان درمان کرد

اسکالپتور(زاویه‌ساز) صورت برای لیفت و زاویه‌دار کردن آن

ماساژ صورت با استفاده از اسکالپتور، باعث می‌شود تا هر انحنایی که در صورت شما وجود دارد، برجسته‌تر و زیباتر به نظر برسد. این وسیله همچنین به شاداب و درخشان کردن پوست صورت شما کمک می‌کند. در ادامه، نحوه‌ی استفاده‌ی صحیح از اسکالپتور صورت را برای شما توضیح خواهیم داد تا خودتان بتوانید ماساژ و لیفت صورت خود را با استفاده از این وسیله در خانه انجام دهید.

نحوه‌ی استفاده‌ی صحیح از اسکالپتور برای ماساژ و زاویه‌دار کردن صورت

ماساژ صورت با اسکالپتور1- پوست خود را آماده کنید. برای این کار از سرم، روغن، مرطوب‌ کننده یا ماسک مورد علاقه‌ی خود برای روان کردن سطح پوست استفاده کنید.

2- بعد از آماده‌سازی پوست، به آرامی شروع به ماساژ صورت و گردن خود با حرکات رو به بالا و بیرون کنید. برای این کار از گردن شروع کنید و اسکالپتور را در امتداد چانه، گونه‌ها و خیلی آرام در اطراف ناحیه‌ی چشم حرکت دهید.

3- ماساژ را تکرار کنید. هر حرکت را سه بار روی هر قسمت از صورت خود انجام دهید و روزانه پنج الی ده دقیقه از این ابزار برای لیفت صورت و رسیدن به پوستی بی‌عیب و درخشان استفاده کنید.

4- همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، حرکت در قسمت پیشانی در امتداد ابرو و همچنین به طرف خط رویش مو انجام می‌شود.

 برای ماساژ گونه‌ها، باید ماساژ را از انتهای گونه نزدیک به بینی شروع کرده و با حرکتی به سمت بالا و خارج، اسکالپتور را به سمت شقیقه هدایت کنید. این کار به زاویه‌دار کردن گونه‌ی شما کمک می‌کند. برای ماساژ ناحیه‌ی گردن، اسکالپتور را با فشاری ملایم از پایین به سمت زیر چانه حرکت دهید. ماساژ ناحیه‌ی خط فک باید با فشار کمی بیشتر انجام گیرد. برای ماساژ این ناحیه اسکالپتور را با فشار بیشتر از چانه با حرکتی به طرف خارج و بالا به سمت گوش هدایت کنید.

 

 

خرید اسکالپتور صورت

غلتک تابشی برای ماساژ صورت و لیفت، تعویق پیری پوست

غلتک تابشی وسیله‌ای مخصوص لیفت صورت، جوان‌سازی و به تاخیر انداختن فرآیند پیری پوست است که این کار را به وسیله‌ی صفحه‌ی خورشیدی که در داخل آن تعبیه شده است، انجام می‌دهد.

در ادامه دستورالعمل استفاده‌ی صحیح از این وسیله را برای شما توضیح خواهیم داد تا بتوانید به درست‌ترین روش ممکن، در منزل خود از این وسیله استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: بررسی دلایل ایجاد چین و چروک پوست و معرفی ماساژ ضد چین و چروک

نحوه‌ی استفاده‌ی صحیح از غلتک تابشی

ماساژ صورت با غلتک تابشی1- پوست خود را آماده کنید. برای این کار از سرم، روغن، مرطوب‌ کننده یا ماسک مورد علاقه‌ی خود برای روان کردن سطح پوست استفاده کنید.

2- بعد از آماده‌سازی پوست، به آرامی شروع به ماساژ صورت و گردن خود با حرکات رو به بالا و بیرون کنید. برای این کار از گردن شروع کنید و اسکالپتور را در امتداد چانه، گونه‌ها و خیلی آرام در اطراف ناحیه‌ی چشم حرکت دهید.

3- ماساژ را تکرار کنید. هر حرکت را سه بار روی هر قسمت از صورت خود انجام دهید و روزانه پنج الی ده دقیقه از این ابزار برای لیفت صورت و رسیدن به پوستی بی‌عیب و درخشان استفاده کنید.

4- همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، برای ماساژ قسمت پیشانی، باید غلتک را از مرکز پیشانی به طرف خارج و خط رویش مو به صورت افقی حرکت دهید.

توجه داشته باشید که حرکت در اطراف چشم‌ها کاملا ملایم و به طرف گوشه‌ی خارجی آن انجام گیرد.

برای ماساژ گونه‌ها، باید ماساژ را از انتهای گونه نزدیک به بینی شروع کرده و با حرکتی به سمت بالا و خارج، غلتک تابشی را به سمت شقیقه بچرخانید. ماساژ قسمت فک پایینی باید از چانه شروع و با حرکت به طرف خارج و بالا، به سمت گوش انجام شود.

برای ماساژ صورت در سایر نواحی، غلتک را از خط رویش موها به طرف پایین در اطراف صورت خود حرکت دهید و این کار را برای طرف مقابل صورت نیز انجام دهید.

ماساژ ناحیه‌ی گردن باید با فشاری ملایم تا متوسط انجام گیرد. برای این کار غلتک را از پایین به صورت عمودی به طرف چانه حرکت دهید. همچنین غلتک را از عقب گردن به سمت جلو در ناحیه‌ی زیر چانه نیز بچرخانید.

 

خرید غلتک تابشی ماساژور پوست YOUTHLAB

نظر شما چیست؟

در این مطلب تلاش کردیم تا شما را با ابزار و روش‌هایی که اخیرا برای ماساژ صورت مورد استفاده قرار می‌گیرند آشنا کنیم تا بتوانید با استفاده از آن‌ها، به ماساژ و لیفت صورت و همچنین جوان‌سازی و شاداب کردن پوست خود بپردازید. آیا تا به‌حال از ابزارهایی که در این مطلب معرفی کردیم استفاده کرده‌اید؟ منتظر نظرات شما هستیم و ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید.

 

منبع:

skingymco

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024