پرایم دی آمازون چیست؟ | همه چیز درباره prime day و غوغای تخفیفات!

پرایم دی آمازون
تخفیف پرایم دی

پرایم دی چه روزی است و چه کسانی می توانند از آن استفاده کنند؟

همه ما بدون شک بارها و بارها نام سایت آمازون، یکی از بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی جهان را شنیده ایم. آمازون در حال حاضر بیش از 12 میلیون کالای متنوع در برندهای مختلف و معتبر دارد. شما می توانید با خرید از آمازون وسایل آشپزخانه، لوازم تحریر، لوازم آرایشی بهداشتی، وسایل فنی و هر وسیله دیگر و مورد نظرتان را تهیه کنید.

آمازون پرایم یک سرویس فروش در آمازون است که اعضای آن از تخفیفات ویژه و شگفت انگیزی برخوردار می‌شوند. این اتفاق برای نخستین بار در سال 2015 میلادی، در 20امین سالگرد تولد آمازون؛ برای مدت 24 ساعت برگزار شد.

آمازون پرایم یک سرویس فروش در آمازون است که اعضای آن از تخفیفات ویژه و شگفت انگیزی برخوردار می‌شوند.

از سال 2015 آمازون برای جذب مشتری اقدام به راه اندازی سرویس پرایم دی آمازون کرد. در این سرویس کاربران با عضویت و پرداخت حق عضویت ماهانه 11 دلار عضو پرایم دی شده و می توانند از امکانات ویژه ی مخصوص اعضا استفاده کنند. مهم ترین مزیت پرایم دی آمازون، تخفیفات ویژه آمازون در دو روز مخصوص است که کالاهای خود را با قیمت بسیار مناسب و خدمات ویژه ای مانند ارسال رایگان به مشتریان ارائه می دهد.

از سال 2015 تا به امسال خرید از آمازون در روز پرایم دی به شدت مورد استقبال قرار گرفته است. کالاهای مختلف از سراسر جهان در سایت سفارش داده شده و جعبه های آمازون از آمریکا به کشورهای مختلف جهان از جمله فرانسه، آلمان، هند، ایتالیا، ژاپن، کانادا، بریتانیا، بلژیک، چین، سنگاپور، استرالیا، هلند و غیره ارسال می شود.

محبوبیت این سرویس و تخفیفات این روز باعث شده که تا کنون بیش از 100 میلیون نفر، عضو این سرویس شده تا از تخفیف های ویژه این روزهای پرایم دی آمازون بهره مند شوند.  آمازون با این رویداد، 48 ساعت شگفت انگیز برای مشتریان و کاربران خود ایجاد کرده و آن‌ها را به یک سبد تخفیفی بزرگ دعوت می‌کند.

آمازون برای کاربران وفادار و همیشگی خود یک سرویس اشتراکی به نام آمازون پرایم در نظر گرفته است. کاربران با عضویت در این سرویس باید سالیانه حق عضویت را پرداخت کرده و در ازای آن از مزایای ویژه ای که آمازون در اختیار آن ها قرار می دهد، استفاده می کنند. از این مزایا می توان به تخفیف های ویژه، حمل و نقل رایگان، جوایز و غیره اشاره کرد.
آمازون تخفیف های ویژه خود را تنها محدود به کاربران عضو سرویس نکرده است و برای آن که کاربران او از سراسر جهان بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را با تخفیف و قیمت مناسب خریداری کنند، علاوه بر جمعه سیاه، دو روز در سال را به پرایم دی اختصاص داده است. در این روز تمامی کاربران از سراسر جهان، می توانند از تخفیف های ویژه محصولات بهره مند شده و کالاهای مورد نظرشان را با قیمت مناسب خریداری کنند.

 

آمازون پرایم در چه کشورهایی برگزار می‌شود؟

پرایم دی

اگر گریزی به سال‌های قبل بزنیم؛ در سال 2018 کشورهایی از جمله ایالات متحده آمریکا، کانادا، بریتانیا، اسپانیا، مکزیک، ژاپن، ایتالیا، هندوستان، آلمان، فرانسه، چین، بلژیک، استرالیا، سنگاپور، هلند، لوگزامبورگ و … پرایم دی آمازون را تجربه کردند. اما امسال این سرویس ویژه در امارات متحده عربی و ترکیه نیز برقرار خواهد بود. جالب است بدانید که تعداد مشترکان Prime در سال گذشته عدد 100 میلیون نفر در جهان را پشت سر گذاشته است.

بیشترین آمار فروش پرایم دی سال گذشته در ایالات متحده به Instant Pot، تست دی ان ای 23andMe و فیلتر تصفیه آب خانگی LifeStraw اختصاص یافت.

 

چه محصولاتی در پرایم دی بیشترین تخفیف را دارند؟

در پاسخ به این سوال باید ابتدا به شما بگوییم که آمازون علاوه بر آن که به عنوان یک درگاه خرید و فروش بین کاربران و فروشندگان عمل می کند، سال ها است خود نیز اقدام به طراحی و ساخت محصولات مختلفی مانند کاغذهای دیجیتال، کتاب خوان های کیندل، کاغذهای دیجیتال و غیره کرده است. در پرایم دی آمازون تمرکز خود را بیش از محصولات دیگر، بر روی کالاهای خود گذاشته و تخفیف های ویژه ای برای آن ها در نظر می گیرد. علاوه بر این محصولات معمولا کالاهای زیر نیز در پرایم دی از تخفیف های قابل توجهی برخوردار خواهند شد:
تبلت ها و لپ تاپ ها از برندهای معتبر
تلویزیون ها
تلفن های همراه به خصوص برند آیفون
عینک و اکسسورهای از برندهای معتبر جهانی
کیف و کفش های کاکلشن های گوچی، زارا، هرمس، شنل
و…

 

چگونه از پرایم دی آمازون خرید کنیم؟

اگر با سایت آمازون آشنایی داشته باشید می دانید که امکان خرید از آمازون برای کاربران ایرانی وجود ندارد. برای خرید این سایت می توانید وارد سایت یا اپلیکیشن مالتینا شده کالای مورد نظرتان را خریداری کرده تا مالتینا به شکلی کاملا قانونی واسطه خرید شما از آمازون شود. شما می توانید هزینه ی کالا را با کارت های بانکی و یا ارز دیجیتال پرداخت کرده و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، خرید از پرایم دی آمازون نیازمند ثبت نام در این سایت و پرداخت حق عضویت است. اما آیا کاربران ایرانی نیز می توانند از تخفیف های ویژه این روز بهره مند شوند؟ در پاسخ به شما باید بگوئیم که مالتینا خرید از آمازون در پرایم دی بدون نیاز به ثبت نام و پرداخت حق عضویت را نیز برای شما ممکن کرده است.

اگر به خرید کالاهای اصل و اورجینال حاضر در جعبه بزرگ تجارت جهانی، علاقه‌مند هستید؛ فرصت بزرگ در این دو روز را از دست نداده و محصولات مورد نیاز خود را در پرایم دی مالتینا جستجو و با قیمت‌های رویایی، خریداری نمایید. فرشته آرزوها با بال‌های طلایی خود، چوب معجزه‌گر را بالا برده و سحر و جادو دو روز برقرار خواهد بود. فرصت را از دست ندهید!

اگر دوست دارید خریدی متفاوت و با کیفیت و البته با قیمت بسیار مناسب داشته باشید، پرایم دی آمازون و مالتینا را به خاطر بسپارید و با دنبال کردن تلگرام و اینستاگرام مالتینا مطمئن شوید که از تخفیف ها جا نمیمانید.

نگاهی به آمازون پرایم دی سال های گذشته

آمازون پرایم دی 2020 و کرونا

در سال 2020 به دلیل شیوع کرونا پرایم دی در پاییز اتفاق افتاد و هم چنین در سال 2021 یک ماه زودتر در ماه ژوئن برگزار شد. در ویدئو زیر همه انچه باید در مورد پرایم دی بدانید آمده است.

 

✅ شما میتوانید پرایم دی آمازون را مثل هرسال با مالتینا تجربه کنید؛ همچنین امسال پرایم دی آمازون ترکیه و آمازون امارات را خواهیم داشت که می توانید تجزبه ای متفاوت از خرید را تجربه کنید. زمان برگزاری prime day ترکیه و امارات از طریق شبکه های اجتماعی ما  اعلام خواهد شد.

آمازون پرایم دی 2019

درسال 2019 آمازون پرایم در اوج شکوه و با گستردگی کالایی بزرگ، برگزار شد و شاهد بزرگترین رویداد فروش آنلاین جهانی در نیمه ماه جولای بود. باید دید کدام کالاها در سرزمین‌های مختلف، رکورد فروش امسال را به خود اختصاص داده اند؟.نظرسنجی‌های صورت گرفته حاکی از آن هستند که نزدیک به 44 درصد از افراد به دنبال خرید محصولات خانه هوشمند در این رویداد هستند. همچنین 42 در پی خرید تلویزیون یا دستگاه پخش 4K بوده و 38 درصد دیگر نیز به جستجوی کامپیوتر و تجهیزات جانبی آن در پرایم دی 2019 برخاسته‌اند. اقبال زیادی در بخش محصولات مادر و کودک وجود ندارد و به نظر می‌رسد که بیشترین گرایش به بازار وسایل هوشمند و تکنولوژیک باشد.

شما از طریق وب سایت مالتینا، به عنوان رابط رسمی فروش محصولات آمازون در ایران، می‌توانید از تخفیفات ویژه این روز بزرگ، بهره مند شوید.