لیست بهترین گزینه های وب کم برای کلاس آنلاین یا کنفرانس

آیا به دنبال ست وب کم خوب وب کم برای کلاس آنلاین و کنفرانس‌های کاری هستید؟ قطعا گزینه‌های زیادی در بازار وجود دارند که هر کدام می‌توانند مزایا و کمبودهای خاص خودشان را داشته باشند. کافی است کمی تحقیق کنید تا آنچه که بهترین گزینه برای شما است را پیدا کنید. در این مقاله از مالتینا بلاگ تصمیم داریم بهترین گزینه های وب کم برای کلاس آنلاین و تماس های تصویری را به شما معرفی کنیم. در ادامه با مالتینا بلاگ همراه باشید.

امروزه مردم بیشتر از هر زمان دیگری به تماس‌های ویدئویی و ارتباط برقرار کردن به صورت آنلاین رو آورده اند و قطعا به تجهیزات باکیفیت و کامل نیاز دارند. درحالی که بسیاری از لپ‌تاب‌ها خودشان وب کم دارند، اما باز هم عده ای ترجیح می‌دهند که یک ست وب کم باکیفیت‌تر به صورت جداگانه خریداری کنند.

داشتن یک ست وب کم خوب و باکیفیت هم ترتیبی می‌دهد که صدا و تصویر را بهتر دریافت کنید و تماس تصویری بهتری داشته باشید. اگر ست وب کم برای کلاس آنلاین می خواهید یا برای کنفرانس‌های کاری به یک وب کم نیاز دارید، قطعا دوربینی که بتواند بدون تاخیر و لگ و با نشان دادن بهتر جزئیات، صدا و تصویر را منتقل کند، گزینه بهترین خواهد بود.

قبل از شروع این لیست باید بدانید که بهترین گزینه برای هر فرد می‌تواند متغیر باشد. کسی که در یک اتاق کنفرانس با نور کم کار می‌کند، باید یک وب کم با قابلیت پشتیبانی از نور کم داشته باشد. درحالی که فردی که در یک اتاق کنفرانس بزرگ کار می کند، ترجیح می‌دهد. یک وب کم با زاویه دید بزرگ‌تر داشته باشد.

اگرچه وب کم‌هایی با حالت USB برای تعداد زیادی از کاربران در اولیت هستند، اما شاید برخی از افراد به دنبال وب کم‌هایی باشند که از فن آوری اتصال بلوتوثی یا وای فای پشتیبانی کند. بنابراین جدا از رتبه بندی که ما در نظر می‌گیریم، همه چیز به خواسته و نیاز خود شما بستگی دارد.

بهترین گزینه ها برای خرید وب کم برای کلاس آنلاین و ویدئوکال

یکی از بهترین ‌ها: Logitech C920S

  • حالت اتصال: بلوتوث
  • پلت فرم سخت افزاری: رایانه، لپ تاب
  • وزن: 5.8 اونس
  • ابعاد: 1.2 در 1.2 در 3.7 در 3.1 اینچ
  • رنگ: مشکی

Logitech C920S یکی از بهترین وب کم های موجود در بازار است و اصلیترین شاخصه آن نرخ 30 فریم در ثانیه است. با این دوربین می‌توانید فیلم‌ها را با کیفیت HD کامل یعنی 1080p ببینید. اگرچه امروز بیشتر پلیرها از کیفیت 1080p پشتیبانی می‌کنند، اما تعداد کمی دوربین وجود دارد که این فریم ریت را ساپورت کند. با این اوصاف و به واسطه لنزهای شیشه ای موجود در پکیج، شما همواره می‌توانید تصاویر را واضح و شفاف ببینید.

این دوربین که توسط Logitech تولید شده است، همه تست‌های وضوح، عملکرد در نور کم و دقت را به خوبی پشت سر گذاشته است. همچنین با هر سیستم عامل سازگاری دارد. قابلیت تنظیم نور اتوماتیک حتی در بدترین شرایط نوری هم باعث می‌شود که بهترین تصویر را در کنفرانس‌های ویدئویی خود داشته باشید. لاجیتک ادعا دارد که این وب کم برای کاربران حرفه‌ای، سازمان‌های کوچک و استریمرها طراحی شده است تا بتوانند تمام نیازهای خود را به کمک آن برطرف کنند.

در کنفرانس‌های ویدئویی همان قدر که تصویر مهم است، کیفیت صدا هم اهمیت دارد. وب کم Logitech C920S به یک جفت میکروفون مجهز شده است که در دو طرف دوربین سوار شده‌اند و صدا را به صورت استریو و طبیعی ضبط می‌کنند و باعث می‌شوند که افرادی که طرف دیگر دوربین هستند، صدا را واقع گرایانه تر دریافت کنند به طوری که گویا شما در کنار آن ها هستید.

یکی دیگر از شاخصه‌های وب کم Logitech C920S بدنه محکم آن است. به علاوه دوربین یک شاتر محافظت از حریم خصوصی دارد. این شاتر حریم خصوصی به شما این امکان را می‌دهد که دیتا را کنترل کرده و تصمیم بگیرید که قصد دارید کدام بخش از آن‌ها مخفی بمانند. بنابراین شاتر تنظیمات روشن و خاموش شدن دستگاه را انجام می‌دهد. شاتر از لنز در زمان استفاده از آن محافظت می‌کند.

Logitech C920S به خاطر خروجی نهایی که این دوربین برای کاربران خود دارد و همچنین قیمت مقرون به صرفه‌ی آن، به یک گزینه عالی برای بیشتر افراد تبدیل شده است.

ویژگی‌های مثبت:

شاتر حریم شخصی از لنز دوربین مخافظت می‌کند

تنظیمات دلخواه

ویژگی عملکرد در نور کم

کارکرد 1080p با نرخ 30 فریم در ثانیه

 

نکات منفی

صدای خفه و ضعیف

مشکلات تکراری با ویندوز 10

 

وب کم Logitech C920S

 

 

وب کم Q2F-00013

  • پلتفرم سخت افزاری: لپ تاپ، سه پایه
  • وزن: 4.5 اونس
  • حالت اتصال: USB
  • ابعاد: 2.4 در 1.8 در 4.5 اینچ
  • رنگ مشکی

Q2F-00013 یکی از باکیفیت ترین و بهترین محصولات جدید مایکروسافت است. این ست می‌تواند تمام نیازهای شما را تامین کند و یک تجربه تماس تصویری عالی با کیفیت HD را برای‌تان رقم بزند.بQ2F-00013 وضوح تصویر خوبی دارد. مایکروسافت با در نظر گرفتن تمام ویژگی‌های با کیفیت بالا، این دستگاه را برای اسکایپ تولید کرده است. ویژگی فوکوس خودکار وب کم یک تصویر واضح و شفاف به شما می‌دهد که بین چهار اینچ تا بی نهایت بسط داده می‌شود. Logitech C920S با سنسورهای 1080p یک تصویر باکیفیت ارائه می‌دهد. اگرچه کیفیت 780p هم برای فیلم‌های وب کم کافی است اما زمانی که صحبت از تنظیمات نور و تصویربرداری در نور کم می‌شود، این وب کم حرفی برای گفتن دارد و در این مبحث از محصولات مشابه بازار یک سر و گردن بالاتر است. بنابراین اگر معمولا در یک اتاق کم نور از وب کم استفاده می‌کنید، Q2F-00013 گزینه خوبی برای شما است.

اگر به دنبال یک وب کم خوب برای کلاس آنلاین هستید و اتاق تان نور خوبی ندارد، ما وب کم Q2F-00013 را پیشنهاد می کنیم چرا که بدون نور خوب باز هم می‌تواند تصاویر واضح و باکیفیتی را ارائه دهد.

این دوربین همچنین به دو جهت می‌چرخد و یک نمای کلی 360 درجه به شما می‌دهد. لنز انگل واید وب کم هم می‌تواند یک فضای بزرگ را پوشش دهد. تکنولوژی true color رنگ ها را واقعی تر نشان می دهد. این ست به ویژگی ردیاب چهره هم مجهز شده است.

Q2F-00013 گذشته از کیفیت تصویر، کیفیت صدای خوبی هم دارد. همراه با میکروفون با پهنای باند بیشتر صدای طبیعی و شفاف‌تری ایجاد می‌شود و شما همواره احساس می‌کنید که در یک اتاق و در کنار فرد تماس گیرنده حضور دارید. می‌توانید وب کم را روی لپ تاب یا PC سوار کنید یا آن را روی سه پایه قرار دهید. وب کم گزینه خوبی برای تماس‌های ویدئویی در اسکایپ است.

نکات مثبت

چرخش 360 درجه دوربین

لنز 5 قسمتی (Petals ) برای تصحیح نور

فیلم‌های شارپ

نگه داشتن سایز 8 مگابایت برای عکس

فناوری true color

نکات منفی

برای کار کردن به نرم افزارهای اضافه نیاز دارید

پخش فیلم با کیفیت 720p

 

 

 

یک وب کم خوب برای اتاق‌های کنفرانس بزرگ: Logitech C922x Pro

  • حالت اتصال: USB
  • پلت فرم سخت افزاری: رایانه شخصی
  • وزن: 5.8 اونس
  • ابعاد: 1.7 در 3.7 در 2.8 اینچ
  • رنگ مشکی

وب کم Logitech C922x Pro مخصوص برنامه‌‌هایی مانند توییچ و یوتیوب طراحی شده است اما فقط به همین موارد محدود نمی‌شود و شما می‌توانید از آن برای تماس تلفنی هم استفاده کنید.

این وب کم یکی از بهترین تولیدات Logitech است که کیفیت صدا و تصویر خوبی دارد. شما می‌توانید با این دوربین فیلم‌های باکیفیت 1080p HD را با سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط و پخش کنید درحالی که فریم ریت برای 720p به 60 فریم در ثانیه هم می‌رسد و آن را به معنای واقعی به یک محصول باکیفیت تبدیل می‌کند.

دو میکروفون داخلی بهترین کیفیت صدا را با حذف نویز ایجاد می‌کند. این ست با دوربین عالی و صدای باکیفیت به همراه عملکرد حذف نویز بهترین وب کم برای کلاس های آنلاین یا اتاق‌های کنفرانس بزرگ و پر سر و صدا است.

قابلیت فوکوس خودکار این دوربین هم با شرایط نوری تنظیم می‌شود و نور را به صورت خودکار تصحیح می‌کند. یکی از بهترین ویژگی‌های این وب کم که به خاطر آن محبوب شده است، ویژگی تغییر پس زمینه است. با استفاده از این ویژگی بدون اینکه مجبور باشید جای‌تان را عوض کنید، می‌توانید پس زمینه را تغییر دهید. این قابلیت به خصوص در مسافرت یا مهمانی‌ها کاربرد دارد. مثلا زمانی که در مسافرت هستید و جای مناسبی ندارید، می‌توانید به کمک این شاخصه بک گراند را عوض کنید. حتی در حین تماس هم اگر بک گراند واقعی تان را دوست نداشتید، میتوانید از این آپشن استفاده کنید. این ویژگی با تمام سیستم عامل‌های ویندوز 7 و بالاتر سازگار است.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهیج این ست ارائه اکانت رایگان برنامه  XSplit است. این برنامه به شما امکان می‌دهد که با جنبه‌های مختلف لایو استریم که شامل صدا، نور، پوشش متن، گرافیک و غیره است، هماهنگ شوید. با خرید این دوربین یک اکانت رایگان 6 ماهه استفاده از این برنامه در اختیار شما قرار می‌گیرد.

نکات مثبت

وضوح 720p با سرعت 60 فریم بر ثانیه

حذف نویز

قابلیت فشرده سازی فیلم

مطابقت با اغلب شرایط نوری

نکات منفی

مجوز استفاده رایگان از برنامه XSplit بعد از شش ماه کنسل می‌شود

نصب آپدیت به صورت دستی انجام می‌شود

 

وب کم برای کلاس آنلاین
Logitech C922x Pro

وب کم مقرون به صرفه: Logitech C270

  • پلت فرم سخت افزاری: رایانه شخصی، لپ تاب
  • وزن: 6.4 اونس
  • ابعاد: 9.8 در 4.9 در 6.5 اینچ
  • رنگ مشکی

خب رسیدیم به وب کم مورد علاقه خودمان. از آنجا که نسبت تصویر این وب کم 9:16 است، بهترین مدل برای یک اتاق کنفرانس بزرگ یا کنفرانس‌های تیمی است.

وب کم Logitech C270 یک گزینه عالی برای ضبط فیلم‌ها با وضوح بالا با نسبت 9:16 است. همچنین با توجه به فریم ریت بالاتر این ست می‌توانید مهارت‌هایی مانند رقص، بازی، آشپزی یا هر مورد دیگری را بدون لگ به صورت آنلاین به نمایش بگذارید یا از آن برای ضبط و آموزش مهارت‌های خودتان استفاده کنید. این وب کم فیلم‌ها را با کیفیت HD ضبط می‌کند. همچنین می‌توانید هر چیزی را بدون تاخیر و به سادگی با آن به اشتراک بگذارید. میکروفون داخلی آن هم برای کاهش نویز و صدای پس زمینه عالی عمل می‌کند. به این ترتیب اگر می‌خواهید در محیط‌ های شلوغ فیلم ضبط کنید، این دوربین گزینه بهتری است. همچنین می‌تواند بهترین وب کم برای کلاس آنلاین باشد. چرا که صداهای مزاحم اطراف را کمتر انتقال داده و کمک می‌کند که با آرامش بیشتر به کارتان بپردازید.

این دوربین دارای فناوری Logitech Fluid Crystal است که تصاویر را شفاف‌تر و بدون هیچ گونه تاخیر و با وضوح بالا و جزئیات کامل نمایش می‌دهد. تصحیح تنظیمات نور اتوماتیک و پیکربندی فوکوس منطقه ای به داشتن بهترین خروجی کمک میکند و رنگ‌ها را زنده‌تر و پویاتر نشان می‌دهد.

با این وب کم می‌توانید عکس‌هایی با کیفیت 3 مگاپیکسل را تنها با یک کلیک ثبت کنید. این ست طراحی انعطاف پذیری دارد و می‌توانید از آن در روی لپ تاب یا LED استفاده کنید. این ست با سیستم عامل‌های مختلف سازگاری دارد.

پس از خرید آن اشتراک نرم افزار Logitech Vid HD  و دو سال گارانتی هم به شما داده می‌شود. به همراه وب کم یک کابل 5 فوتی هم دریافت می‌کنید که به اندازه کافی بلند است و می توانید آن را به سادگی با خودتان جا به جا کنید. دوربین HD روی سیستم عامل قدیمی ویندوز XP SP2 هم خروجی خوبی دارد. با پورت USB 2.0 می‌توانید دوربین را وصل کرده و از آن استفاده کنید.

نکات مثبت

قابلیت حذف نویز

تصاویر 3 مگاپیکسلی اسنپ شات

طراحی جهانی برای نصب روی صفحات LED و لپ تاب

کابل بلند پنج فوتی

ضبط تصاویر HD

نکات منفی

حداکثر خروجی HD 720P که در مقایسه با کیفیت‌های 1080P و 4k HD

بدون چراغ قوه داخلی

وب کم با چرخش 120 درجه: Genius F100

.ب کم برای کلاس آنلاین
Logitech C270

 

 

بهترین وب کم با چرخش 12 درجه: Genius F100

  • پلت فرم سخت افزاری: رایانه شخصی، لپ تاپ
  • وزن: 3.2 اونس
  • ابعاد: 1.9 در 1.9 در 5.9 اینچ
  • رنگ مشکی

لنز انگل واید 120 درجه‌ای Genius WideCam F100 این دوربین را به یکی از بهترین وب کم های موجود در بازار تبدیل کرده است که به کاربران این امکان را می‌دهد دامنه ضبط گسترده‌تری برای عکس‌ها و فیلم‌ها داشته باشند. علاوه بر این لنز ها می‌توانند تا 360 درجه  بچرخند تا زاویه‌ها و گزینه‌های موقعیت یابی بهتری ارائه دهند و این وب کم را به یکی از انعطاف پذیرترین دوربین‌های لیست تبدل کنند. این وب کم با قابلیت ضبط HD تا 1080p را دارد که نکته قابل توجهی است.

سنسور 12 مگاپیکسلی دوربین به شما این امکان را می‌دهد که حتی در زمان گفتگوی زنده و کنفرانس‌های ویدئویی، خروجی 1080p داشته باشید. لنز انگل واید 120 درجه و چرخش 360 درجه با فوکوس دستی این شانس را ایجاد می‌کند که خروجی باکیفیت‌تر و بهتری داشته باشید.

این ست همچنین یک میکروفون استریو داخلی برای کیفیت بهتر و صدای واضح‌تر هم دارد و همراه با ArcSoft Webcam Companion 4 ارائه می‌شود که به کاربر اجازه می‌دهد که محتوا بهتر را ضبط و ارائه دهد. با این برنامه تنها با یک کلیک می‌توانید محتوا را ادیت کنید.

این وب کم به همراه یک کابل 5 فوتی به فروش می‌رسد تا بتوانید در مواقع لزوم آن را با خودتان جا به جا کنید. ترکیب لنزهای شیشه‌ای تصاویر با کیفیت و بلوری ایجاد می‌کند. تهیه ویدئو با کیفیت 30FPS هیچ خللی در جریان ویدئو ایجاد نمی کند و شما می‌توانید یک ویدئوکال باکیفیت داشته باشید.

انگل واید 120 درجه نیز خللی در کیفیت خروجی نهایی دوربین ایجاد نمی‌کند. این دوربین یکی از مقرون به صرفه‌ترین دوربین‌های موجود در بازار است.

ترکیب صوتی و تصویری این ست بسیار عالی است و امکان شخصی سازی سایر جنبه‌ها دست شما را در ضبط و ویدئوکال باز میگذارد. همه این موارد این وب کم را به یک گزینه خوب برای اتاق کنفرانس تبدیل کرده است. همچنین می‌توانید آن را به عنوان وب کم برای کلاس آنلاین انتخاب کنید.

نکات مثبت

انگل واید 120 درجه

چرخش 360 درجه دوربین

سنسور 12 مگاپیکسلی برای عکس

فریم 30FPS

خروجی 1080P HD

نکات منفی

برای عملکرد بهتر این وب کم به شدت به توصیه‌های سیستم نیاز دارید

میکروفون فیلتر نویز پس زمینه ندارد.

 

وب کم برای کلاس آنلاین
Genius F100

وب کم متناسب با نور کم: Razer Kiyo

 

  • پلت فرم سخت افزاری: رایانه شخصی، لپ تاب، ایکس باکس
  • وزن: 10.6 اونس
  • ابعاد: 3.7 در 5.1 در 1.1 اینچ
  • رنگ مشکی

وب کم Razer Kiyo برای پخش صوتی و تصویری با کیفیت بالا 60 فریم در ثانیه و کیفیت 720P طراحی شده است. همچنین از خروجی 1080P در 30FPS پشتیبانی می‌کند که آن را به یک پخش کننده با کیفیت دوگانه تبدیل کرده است. بارزترین ویژگی این وب کم نور داخلی آن است. یک رینگ لایت 5.600K در اطراف دوربین قرار گرفته است تا بدون نیاز به تنظیمات اضافه نور خارق العاده‌ای ارائه می‌دهد.

بیشتر گیمرهایی که روی سیستم عامل‌هایی مانند توییچ فعالیت می‌کنند، از Razer Kiyo استفاده می‌کنند. اما موردی که باعث شد ما این وب کم را به لیست خودمان اضافه کنیم، ساختار نور داخلی 5600K است که می‌تواند در زمان خرابی و قطعی برق به شما کمک کند و ترتیبی بدهد که بتوانید به ضبط ویدئو ادامه دهید.

قاب چرخشی دوربین بدون نیاز به کنترل نرم افزار، تغییرات سطح روشنایی را کنترل می‌کند. برای فضاهای تاریک و ضبط در شب با یک سری تنظیمات ساده می‌توانید به سطح نور ایده‌آل برسید. این شرکت چندین محصول دیگر برای گیم تولید کرده است و این دوربین را هم به نوعی مخصوص گیمرها طراحی کرده است. به این ترتیب انتظار می رود که این ست روی پخش زنده و استریم تمرکز بهتری داشته و با سیستم‌عامل‌های پخش زنده و استریم سازگاری تر باشد.

اگرچه این دوربین مخصوص فیدهای زنده است، اما همچنان تصاویر و فیلم‌های باکیفیت بالا را برای استفاده‌های دیگر می تواند ضبط کند. برای کنفرانس های ویدئویی و مکالمه و همچنین عکس گرفتن، مناسب است. با وجود میکروفون داخلی در این وب کم، ممکن است شما به یک میکروفون دیگر برای ضبط بهتر و باکیفیت‌تر صدا نیاز داشته باشید. ویژگی فوکوس خودکار باعث میشود بدون اینکه مجبور باشید دوربین را جا به جا کنید، به سادگی ضبط را انجام دهید.

این وب کم را می‌توانید روی هر لپ تاپ یا PC سوار کنید و آن را با سیستم‌عامل‌های مختلف ست کنید. اتصال سریع با هر دستگاهی به کمک پورت USB از شاخصه‌های این ست است. همچنین می‌توان این دوربین را روی تلویزیون یا ایکس باکس سوار کرد اما در این صورت ویژگیهای تعاملی کمتر می شود.

نکات مثبت

دارای ساختار داخلی Daylight 5600k

سطح روشنایی قابل تنظیم

دارای دو کیفیت استریم 720P / 1080P

نرخ‌های بزرگ 30 و 60 فریم در ثانیه

مخصوص لایو استریم

نکات منفی

برای داشتن صدای باکیفیت باید میکروفون جداگانه تهیه کنید.

از نظر وزن کمی سنگین تر از دوربین‌های دیگر است.

 

 

 

وب کم برای کلاس آنلاین
Razer Kiyo

وب کم با چرخش 360 درجه: Ausdom AW620 Pro

  • مدل: AW620
  • پلت فرم سخت افزاری: رایانه شخصی، لپ تاپ
  • وزن: 4 اونس
  • ابعاد: 4.7 در 4.5 در 2.3 اینچ
  • رنگ مشکی

وب کم Ausdom AW620 Pro برای پلاگ اند پلی در هر سیستم عاملی از جمله ویندوز 7، کروم، مک، اندروید V.5 یا بالاتر از آن آماده است. این دوربین با برنامه‌هایی مانند یوتیوب، اسکایپ، فیس تایم و سایر برنامه‌های سوشیال مدیا کار می‌کند. طراحی انعطاف پذیر آن هم این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید وب کم را روی هر دستگاهی که می‌خواهید نصب کنید.

در صورت نیاز، کاربران می‌توانند از سه پایه هم برای نصب وب کم استفاده کنند دوربین با پشتیبانی از USB با انواع سیستم‌ها سازگار بوده و ویژگی‌های کاربردی متنوعی دارد. اگر صدای پس زمینه شما را اذیت کند، فیلتراسیون صدای پس زمینه به بهبود کیفیت صدا کمک می‌کند.

با این دوربین می‌توانید عکس های واضح و شفافی بگیرید که تمام جزئیات را به خوبی نشان می‌دهد. این دوربین خروجی 1080P و نرخ فریم 30FPS دارد. برای استریم و مکالمه ایده‌آل است. همچنین اگر به دنبال یک وب کم برای کلاس آنلاین هستید، می‌توانید روی این مدل حساب کنید. اما دوربین شامل یک لنز فیش آی (fisheye) است. به این ترتیب می‌تواند روی قسمت مرکزی فوکوس کند.

لنزهای این دوربین باعث می‌شود که برای ویدئوکال، ضبط فیلم و عکاسی مناسب باشد. همچنین دارای تنظیمات خودکار نور و روشنایی است که به تولید نتایج بهتر کمک می‌کند بدون اینکه روی ترکیب رنگ تاثیری بگذارد. به غیر از انتخاب زاویه، یک گزینه فوکوس دستی هم وجود دارد که کارایی و عملکرد وب کم را بهبود می دهد. این محصول با کابل استاندارد پنج فوتی و دوازده ماه گارانتی ارائه می‌شود.

همچنین یک نشانگر نور LED برای عملکرد بهتر دوربین دارد. تنها محدودیتی که این مدل دارد، سازگاری با نرم افزار AMCAP است که عملکردهای دوربین را تا اندازه زیادی کاهش داده است.

نکات مثبت

چرخش 360 درجه

نرخ 1080P HD و 30FPS
نشانگر LED
سبک و سازگار
پشتیبانی از تمام سیستم عامل های بزرگ

نکات منفی

نور یا فلاش داخلی ندارد.

هیچ گزینه ای برای تمرکز خودکار ندارد

وب کم برای کلاس آنلاین
Ausdom AW620 Pro

بهترین وب کم اولترا اچ دی: Logitech BRIO

  • پلت فرم سخت افزاری: PC، لپ تاپ
  • وزن: 11.8 اونس
  • ابعاد: 1 در 1 در 4 اینچ
  • رنگ مشکی

این دوربین یکی از پیشرفته‌ترین دوربینهاست. وب کم Logitech BRIO این امکان را دارد که خروجی استثنایی 4K HDR با 30 فریم در ثانیه ، 1080P با 30 فریم در ثانیه و حتی 60 فریم در ثانیه را با کیفیت تصویر کمی پایین تر تولید کند. همچنین با بزرگنمایی 5 برابر برای ضبط چزئیات و ارائه عکسهای مسحور کننده هم مناسب است.

این وب کم برای افزایش عملکرد بهتر مجهز به ویژگی‌هایی مانند HDR و نور مناسب با تنظیمات خودکار است. این موارد تا اندازه قابل توجهی از هر گونه تحریف و خیرگی در کیفیت تصویر جلوگیری می‌کند. نمای قابل تنظیم برای تغییر زاویه‌ها در رنج 65، 70 یا 90 درجه طراحی شده است. دوربین دارای سنسورهای نوری و مادون قرمز برای نرم افزارهای تشخیص چهره و سازگاری‌های امنیتی است.

این وب کم با هر سایت و اپلیکیشنی سازگار است. بهترین عملکرد دوربین این است که کاربر می‌تواند تنظیمات دوربین را کاملا شخصی سازی کند. یک ویژگی جالب در این دوربین حذف پس زمینه‌ها است که بیشتر شبیه به جلوه صفحه سبز است. برای اطمینان از ضبط صدای باکیفیت این ست به همراهی یک میکروفون دوگانه طراحی شده است.

همچنین قابلیت حذف نویز یک صدای شفاف و باکیفیت ایجاد می کند. طراحی انعطاف پذیری که دارد، باعث شده است که این دوربین برای کنفرانس‌های ویدئویی و کارهای اداری به غیر از استریم ایده‌آل باشد. این دوربین را می‌توانید به سادگی روی سه پایه نصب کنید یا اینکه از آن در کنار هر نوع لپ تاب یا دستگاه PC استفاده کنید.

اگر می‌خواهید کیفیت فیلم‌های شما بهتر باشد، این وب کم Ultra HD شرکت Logitech می‌تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد. علاوه بر این 2 میکروفون چند طرفه هم باکیفیت بالا به بهبود صدای فیلم کمک می‌کند.

نکات مثبت

خروجی 4K 30FPS

HDR و RightLight 3 برای تصحیح خودکار رنگ و نور

به همراه دو میکروفون همه کاره با قابلیت حذف صدا

سه تنظیم مختلف زاویه برای مشاهده

بزرگنمایی 5 برابر

نکات منفی

برای حذف پس زمینه به یک نرم افزار کمکی نیاز دارید

نرم افزار خود این وب کم جذابیت چندانی ندارد

وب کم Full HD 1080p: وب کم Dericam

وب کم برای کلاس آنلاین
Logitech BRIO

وب کم فول HD و 1080P:Dericam W2-Black

  • پلت فرم: رایانه شخصی ، لپ تاپ
    وزن: 4.8 اونس
  • ابعاد: 2.8 در 1.9 در 1.3 اینچ
  • رنگ: مشکی

این وب کم چیزی نیست که ما به عنوان یک وب کم همه کاره روی آن حساب کنیم. اما برای یک کارمند جهت ویدئوکال‌ها و تماس های روزانه مناسب است. این ست یک وب کم چند منظوره است که برای استریم، کنفرانس و چت‌های ویدئویی در اسکایپ کاربرد دارد. وزن وب کم Dericam کم است و به راحتی می‌توانید آن را هر جا که دوست داشته باشید، با خودتان ببرید. کارمندان ما سال‌هاست که از این وب کم استفاده می کنند و از کیفیت آن راضی هستند. برای اتاق کنفرانس هم می توانید روی آن حساب کنید.

وب کم Dericam دارای یک دوربین 2 مگاپیکسلی است که لنزهای شیشه‌ای خروجی‌های باکیفیت  1920 × 1080 یا  1080p تولید می کند. همچنین دارای نرخ 30 فریم در ثانیه برای خروجی لایو باکیفیت‌تر است.

این دوربین با وضوح بالایی که دارد، می‌تواند تصاویر شفاف و باکیفیتی را از فاصله 26 فوتی ثبت کند و با زاویه دید 75 درجه تصاویر خوبی ارائه می‌دهد و برای استریم و تماس‌های کنفرانسی و گروهی ایده‌آل است. تعداد زیادی از افراد در یک گروه مشکلی در استفاده از این دوربین ندارند.

دوربین برای پشتیبانی HD  با USB 2.0 یا بالاتر مناسب است. این شامل تنظیمات خودکار نور مانند سایر دوربین‌های استاندارد برای نتایج بهتر است. حتی در نورهای کم و سایه هم می‌توانید از آن استفاده کنید. میکروفون‌ها دارای قابلیت لغو نویز بوده و می‌توانند خروجی صوتی و تصویری یکپارچه و باکیفیتی را ارائه بدهند. با این ست دیگر هیچ مزاحمتی به خاطر نویزها و صداهای پس زمینه احساس نمی‌کنید. این ست با یک کابل USB به طول شش فوت و گیره‌های قابل تنظیم که می‌توانند تا 90 درجه خم شوند این سازگاری را دارند که با هر دستگاهی ست شوند.

این دوربین با  USB 2.0 یا بالاتر سازگاری دارد. حتی می‌تواند به طور جداگانه با همه کنسول‌های بازی مانند PS4 کار کند. با ویندوز 7، اندروید 4 و همه سیستم‌ عامل‌های دیگر که بعد از آن طراحی شده‌اند هم کار می‌کند. درحالی که دوربین برای فیدهای مداوم عالی است، اما برای ضبط به نرم افزارهای جداگانه نیاز دارید. این ست با یک گارانتی 12 ماهه ارائه می‌شود.

نکات مثبت

پلاگ اند پلی ساده

فریم ریت 1080P و 30FPS

زاویه دید 75 درجه

سازگار با کنسول‌های بازی مانند PS4

چرخش انعطاف پذیر و کلیپ‌های قابل تنظیم

نکات منفی

میکروفون‌ها تنها در یک فاصله نزدیک قابل استفاده هستند.

برای ضبط به نرم افزارهای جداگانه نیاز دارید.

وب کم برای کلاس آنلاین
Dericam Webcam

 

 

وب کم با اتصال وای فای یا بلوتوث: Mevo Plus

  • مدل MV2-01A-BL
  • پلت فرم سخت افزاری: PC، لپ تاب و موبایل
  • وزن: 5 اونس
  • ابعاد: 2 در 2 در 2.5 اینچ
  • رنگ مشکی

Mevo Plus یک وب کم استثنایی در بازار است. این ست کوچک با سرویس‌های اتصال وای فای و بلوتوث به منبع تغذیه متصل می‌شود. این وب کم می‌تواند به راحتی به تلفن‌ و سایر دستگاه‌های شما متصل شود. انتقال داده با سرعت بالا به بهبود عملکرد دوربین کمک زیادی می‌کند.

این ست با آپشن‌های eal-time editing و fantastic استریمینگ خروجی خارق العاده‌ای ارائه می‌دهد. همچنین اندازه جمع و جور و کامپکتی داشته و می‌توانید به سادگی آن را هر جا که دوست دارید، با خودتان ببرید. دوربین آن با یک گوشی هوشمند بسیار عالی کار می‌کند و شما می توانید یک لمس ساده از نوک انگشتان‌تان تصاویر و فیلم‌ها را کات کنید، ادیت کنید و بزرگنمایی انجام دهید. لنز تمام شیشه Mevo قادر است خروجی  4K HD با ظرفیت 12 MP تولید کند.

دامنه دید آن 150 درجه بوده و آن را به یک دوربین دور برد تبدیل می‌کند. این ست برای اجتماعات و مهمانی‌های گروهی ایده‌آل است. همچنین بی سیم است و نیازی به هیچ کابل و سیمی ندارد.

هر چیزی که می‌خواهید استریم کنید، با Mevo Plus ساده‌تر می‌شود. این ست تا 720P HD برای فیدهای فیس بوک تولید می‌کند. اگر به دنبال عملکرد خارق العاده هستید، Mevo Plus می‌تواند گزینه خوبی باشد. این دوربین همچنین با یک میکروفون داخلی ارائه می‌شود که صدا را با بیشترین وضوح ضبط می‌کند. اگر می‌خواهید دوربین بهترین عملکرد خود را داشته باشد، باید یک تقویت کننده اضافه هم برای آن خریداری کنید.

تکات مثبت

اتصال وای فای و بلوتوث

دوربین 12 مگاپیکسلی و خروجی 4K HD

اندازه کامپکت و جمع و جور 2.5 اینچی

اتصال ساده به تلفن

ویرایش ایده‌آل

نکات منفی

طول عمر باتری تنها 1 ساعت است.

برای عملکرد بهتر به یک تقویت کننده نیاز دارید که باید جداگانه خریداری کنید.

وب کم برای کلاس آنلاین

بهترین دوربین برای تولید محتوا: Logitech StreamCam

  • وضوح تصویر: 1080p
  • دارای فوکوس خودکار و نوردهی هوشمند
  • دارای ردیابی صورت با قابلیت AI و فرمت 9:16
  • دارای تثبیت کننده تصویر الکترونیکی داخلی
  • اتصال USB Type-C

این مدل هم یکی از بهترین گزینه‌ها موجود در بازار است. Logitech StreamCam نه تنها برای کنفرانس ویدئویی یا ویدئوکال با دوستان‌تان در کنار شماست که حتی برای استریم هم می‌توانید از آن استفاده کنید. در صورتی که از نرم افزار لاجیتک استفاده کنید، وب کم مزایای بیشتری هم خواهد داشت. ویدئوهای 1080p را با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط می‌کند. این وب کم با قابلیت تشخیص چهره با تکیه بر فناوری هوش مصنوعی، قادر است فوکوس و اکسپوژر  دقیق داشته باشید. از دیگر شاخصه های این وب کم طراحی تاچ و نوردهی هوشمند است. این وب کم برای کلاس آنلاین مناسب است و برای تماس ویدئویی برای ضبط فیلم و عکاسی کارایی دارد همچنین برای تولید محتوا می توانید از آن استفاده کنید. این وب کم روی PC و لپ تاپ نصب می‌شود. همچنین می‌توانید آن را روی سه پایه قرار دهید و از USB Type-C برای انتقال سریع‌تر داده‌ها استفاده کنید.

نکات مثبت:

نوردهی هوشمند

فوکوس خودکار

ردیابی چهره

پشتیبانی از USB-C

وب کم برای کلاس آنلاین
Logitech StreamCam

 

وب کم ارزان و ایده‌آل برای اسکایپ: Microsoft LifeCam HD-3000

  • وضوح تصویر: 720p
  • با قابلیت اصلاح رنگ و حذف نویز

Microsoft LifeCam Studio یکی از بهترین وب کم‌های موجود است. این ست با هدف نمایش کاربران حرفه‌ای با نمایشگرهای بزرگ، از پیکربندی آشنایی با ضبط 1080p و تماس ویندویی 720p برخوردار است. این ست چرخش 360 درجه داشته و می‌توان آن را روی سه پایه با فوکوس خودکار نصب کرد. میکروفون باند پهن به ضبط صدای شفاف و باکیفیت کمک می‌کند. سیستم TrueColor مایکروسافت، نور را به صورت پویا تغییر داده و تنظیم می‌کند تا همیشه بهترین تصویر را داشته باشید. این ست برای کنفرانس‌ها و تماس‌های کاری ایده‌آل است.

 

وب کم برای کلاس آنلاین
Microsoft LifeCam HD-3000

Creative Labs Senz3D

  • وضوح تصویر: 1080p
  • با قابلیت حذف نویز، تصحیح نور، سازگاری Windows Cortana و Hello ، ردیابی چهره

Creative ممکن است اولین شرکتی نباشد که برای خرید بهترین وب کم به آن فکر کنید اما Creative Senz3D می‌تواند نظر شما را عوض کند. این وب کم ویژگی‌های زیادی دارد که شامل اسکنر 3D پیشرفته و فناوری ردیابی چهره است. این ست عملکرد خوبی برای بازی‌ها عملکرد AR دارد. این وب کم ارزان نیست اما قابلیت‌های زیادی دارد که باعث می‌شوند از خریدتان راضی باشید.

 

وب کم برای کلاس آنلاین
Creative Labs Senz3

وبکم Logitech C930e

  • وضوح تصویر: 1080p
  • با قابلیت های پردازش روی صفحه
  • لنز Zeiss و لنز انگل واید

C930e ادعا می‌کند که پیشرفته‌ترین وب کم HD Logitech است. بنابراین جای تعجب ندارد که یکی از گران‌ترین محصولات Logitech باشد. با این حال برخلاف وب کم‌های سنتی که کاملا به کامپیوتر متکی بوده‌اند، این ست اینکدینگ ویدئو را خود به تنهایی انجام می‌دهد. به این ترتیب فیلم‌ها کیفیت بهتری دارند. میدان دید گسترده و 90 درجه این ست هم آن را برای کنفرانس‌های ویدئویی و تماس‌های کاری مناسب کرده است. همچنین برای ویدئوکال با اسکایپ در ویندوز و مک مناسب است.

Logitech C930e

جمع بندی 

هنگام جستجو برای خرید بهترین وب کم ، باید چندین فاکتور اصلی از جمله وضوح ، نرخ فریم و قیمت را در نظر بگیرید. اگر تمام کاری که با وبکم انجام می دهید چند تماس ویدیویی روزانه است ، یک دوربین 720p که با سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط می کند ، این کار را به خوبی برای شما انجام می دهد. دوربین های مبتدی مثل  Microsoft Lifecam HD-3000 برای این موارد استفاده ایده آل هستند.

اگر از وب کم خود برای ایجاد محتوا در پلتفرم هایی مثل YouTube و Facebook Gaming استفاده می کنید ، هدف شما باید تهیه یک وب کم با کیفیت 1080p باشد. بسیاری از وب کم های با کیفیت 1080p مانند Logitech C920 و Razer Kiyo با سرعت 30 فریم در ثانیه عکس می گیرند. اما اگر بیشترین کیفیت را برای پخش استریم و فیلم ها می خواهید ، باید به سراغ دوربینی بروید که توانایی تحمل 1080p با سرعت 60 فریم بر ثانیه را داشته باشد ، مانند Logitech StreamCam.

همچنین لازم است ویژگی های خاصی را که یک وب کم دارد در نظر بگیرید. Razer Kiyo دارای یک رینگ داخلی است و این ویژگی این وبکم را برای افرادی که در اتاق های کم نور ضبط می کنند و دارای نور جداگانه مناسب نیستند ، ایده آل می کند و یا دوربین های Logitech دارای نرم افزاری قوی و اختصاصی برای سفارشی کردن عکس های شما هستند و همینطور StreamCam می تواند در دو حالت افقی و عمودی عکسبرداری کند ، که این قابلیت برای زمانی که میخواهید تصویر را روی گوشی های موبایل ببنید بسیار کاربردی هست.

در پایان اگر به دنبال وب کم خاصی هستید که در این مقاله آن را پیدا نکردید مطمئن باشید با مراجعه به لینک زیر و در فروشگاه مالتینا می توانید آن را پیدا کنید و اطلاعات کاملی از آن بدست آورید. همچنین اگر قصد خرید مطمئن وب کم از آمازون آمریکا را داشتید می توانید سفارش خودتان را ثبت کنید تا آن را درب منزلتان تحویل بگیرید.

 

همچنین ببینید :

10 برنامه برای تماس تصویری گروهی و برگزاری کلاس آنلاین

 وبکم تخصصی برای گیم و استریم ویدئو که ارزش خرید بالایی دارند

بل از خرید میکروفون حتما اول این مقاله را بخوانید

تجهیزات لازم برای ساخت ویدیو در خانه + راهنمای قدم به قدم

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024