سایبرماندی چه روزی است؟ تجربه خرید از سایبرماندی آمازون در ایران

سایبرماندی چه روزی است؟

وقتی حرف از روزهای تخفیف ویژه در سال می آید، احتمالا ذهن همه ما به سمت بلک فرایدی می رود، اما اگر تخفیف های این روز را از دست داده اید و یا دوست دارید باز هم از خریدهایی با تخفیف استثنایی لذت ببرید، سایبرماندی پیش رویتان را فراموش نکنید! برای خرید از آمازون در روز سایبرماندی کافیست به وبسایت مالتینا سر بزنید.  اگر اطلاعات شما درباره این روز کم است، با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید.

 

سایبرماندی چه روزی است؟

روز Cyber Monday اولین دوشنبه بعد از جشن شکرگزاری است که در بسیاری از کشورهای اروپایی، آمریکایی و آسیایی برگزار می شود. نکته جالب و قابل توجه آن که سایبرماندی مخصوص فروشگاه های آنلاین است و شما می توانید بدون دردسر ایستادن در صف های طولانی، از تخفیف های ویژه محصولات در این روز بهره مند شوید.

 

سایبرماندی از گذشته تا کنون

دوشنبه های تخفیفی برای اولین بار در سال 2055 و در فروشگاه آنلاین shop.org  و توسط صاحبان این سایت به نام های الن دویس و اسکات سیلورمن، به کار برده شد. هدف اصلی به وجود آمدن این روز ترغیب و تشویق افراد برای روی آوردن به خریدهای اینترنتی بود، زیرا در آن زمان افراد هنوز با خریدهای اینترنتی آشنا نبوده و به آن اعتماد چندانی نداشتند.

الن و دیویس متوجه این مساله شدند که میزان خریدهای اینترنتی در اولین روز کاری بعد از جشن شکرگزاری، بیش از هر زمان دیگر است. کارمندان در تایم کاری خود سعی می کنند خریدهای جا مانده و مورد نیاز خود را اینترنتی سفارش داده و زودترآن را تحویل بگیرند. از این رو این دو برای فروشگاه خود در این روز تخفیف های ویژه در نظر گرفتند.

سایبرماندی از آن زمان به یک رویداد مهم برای فروشگاه های آنلاین تبدیل شده است. هرچند این روز ابتدا تنها در آمریکا برگزار می شد، اما بعد از چند سال در دیگر کشورهای جهان نیز مورد استقبال قرار گرفت. رشد میزان خرید در سایبرماندی هر ساله میزان 5 تا 22 درصدی دارد. میزان تخفیف ها در این روز بسیار بالا است به طوری که در سال 2016 تخفیف های این روز به 3450میلیارد دلار رسید!

بیشتر بخوانید: صفر تا صد بلک فرایدی با امکان خرید از آمازون در ایران (جمعه سیاه)

سایبرماندی و بلک فرایدی چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند؟

به زبان ساده می توان گفت که این روزها هر دو روزهای پر از تخفیفی هستند که شما می توانید کالاهای مورد نظر خود را با قیمتی بسیار کم تر از مقدار واقعی خریداری کنید. اما آیا این دو روز با یکدیگر تفاوت هایی نیز دارند؟

بله مهم ترین و بارزترین این تفاوت ها در نحوه برگزاری تخفیف های این دو روز است. همان طور که می دانید تخفیف های بلک فرایدی تا چند سال پیش تنها به صورت حضوری برگزار شده و چند سالی است ویروس کرونا باعث شده این رویداد به صورت آنلاین برگزار شود. اما همان طور که در بالا نیز اشاره شد، سایبرماندی از همان ابتدا رویداد تخفیف برای سایت ها و فروشگاه های آنلاین بوده است.

تفاوت مهم دیگر در محصولاتی است که در این روز بیشترین تخفیف را می خورند. اگر با بلک فرایدی آشنا باشید می دانید که در این روز بیشترین تخفیف ها مربوط به تجهیزات دیجیتال و محصولات ساخت آمازون و تعدادی از برندهای لوازم خانگی است. در سایبرماندی تمرکز بیشتر بر دنیای مد است. در این روز بسیاری از برندهای مطرح در زمینه پوشاک، کیف و کفش، عینک و دنیای مد بسیاری از محصولات خود را با تخفیف های باور نکردنی به فروش می رسانند.

در سال 2017 محبوب ترین محصولاتی که در سایبرماندی با تخفیف های ویژه به فروش رسید شامل عینک واقعیت مجازی پلی استیشن، ایرپاد اپل، تبلت های سامسونگ، آیپد، ایکس باکس، نینتندو سوئیچ و غیره بوده است. بنابراین اگر به دنبال خرید هر کدام از این محصولات گران قیمت هستید، خرید در سایبرماندی را از دست ندهید، چرا که ممکن است بتوانید وسیله مورد نظرتان را با قیمتی تا حتی یک سوم قیمت و کم تر نیز تهیه کنید.

تخفیف ها با سایبرماندی ادامه دارند

سایبرماندی در چه کشورها و چه فروشگاه هایی برگزار می شود؟

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، سایبرماندی ابتدا تنها مخصوص کشورهای آمریکایی بود اما تنها بعد از چند سال و با توجه به استقبال قابل توجه افراد، در دیگر کشورها نیز برگزار شد. در حال حاضر این رویداد در کشورهایی مانند آمریکا، انگلیس، استرالیا، شیلی، مکزیک، رومانی، پرتغال، هلند و غیره برگزار می شود.

طبیعی است که بزرگ ترین فروشگاه های آنلاین جهان نیز از این رویداد مهم جهانی غافل نبوده اند. در این روز فروشگاه های بزرگی مانند امازون، والمارت، ایبی و سایت های دیگر بسیاری از محصولات خود را با تخفیف های بسیار عالی و قابل توجه ارائه می کنند.

 

خرید در سایبرماندی آمازون با مالتینا

برای آن که از تخفیف های ویژه Cyber Monday جا نمانید، مالتینا به شما کمک می کند. مالتینا واسطه خرید قانونی شما از آمازون آمریکا بوده و با داشتن سریع ترین و مطمئن ترین دروازه های ارتباطی به شما این امکان را می دهد که محصولات مورد نظرتان را از آمریکا خریداری کرده و چند هفته بعد درب منزل تحویل بگیرید.

در روزهایی مانند جمعه سیاه و سایبرماندی نیز می توانید همزمان با تمامی کاربران از سراسر جهان، شما نیز خریدهایی با تخفیف های باور نکردنی داشته باشید. کافی است در این روز وارد سایت مالتینا شوید تا تمامی کالاها به همراه تخفیف هایشان را ببینید. مانند یک خرید اینترنتی ساده، هزینه محصول مورد نظرتان را پرداخت کرده و منتظر بمانید تا آن را تحویل بگیرید.

نکته قابل ذکر آن که در این روزهای خاص، مالتینا علاوه بر تخفیف های خود آمازون، تخفیف های دیگری را برای برخی از محصولات در نظر می گیرد، تا شما بتوانید یک خرید استثنایی داشته باشید.  بنابراین سایبرماندی مالتینا را فراموش نکنید!