با نینتندو لبو تجربه‌ای منحصر به فرد از کنسول سوییچ بیشتر آشنا شوید!

نینتندو لبو

نینتندو (Nintendo) شرکت چندملیتی تولیدکننده بازی‌های رایانه‌ای است، که در سال ۱۸۸۹ در شهر کیوتو، ژاپن تأسیس شد. در آن زمان نینتندو کارت‌های بازی موسوم به هانافودا تولید می‌کرد. این شرکت مدتی به سرویس کرایه اتومبیل و اجاره منزل روی آورد اما در نهایت فعالیت خود را روی بازی‌های کامپیوتری منحصر کرد. بازی‌های ماریو، پوکمون و افسانه زلدا از معروف‌ترین بازی‌های شرکت نینتندو هستند. اکنون حدود ۱۲۶ سال از عمر شرکت نینتندو می‌گذرد و در این سال‌ها طرفداران زیادی در دنیا دارد که هیچ وقت بازی‌های این شرکت را از یاد نمی‌برند. نینتندو از معروفترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های بازی‌های کامپیوتری به‌شمار می‌آید و گفته می‌شود، سومین شرکت ارزشمند ژاپن می‌باشد. ارزش این شرکت ۸۵ میلیارد دلار آمریکا برآورد شده‌است. در واقع قدیمی‌ترین شرکت بازی‌سازی می‌باشد. چیزی که نینتندو را معروف کرد شخصیت دوست داشتنی سوپر ماریو بود. در ادامه با معرفی کیتی جانبی برای کنسول نینتندو سوییچ این شرکت همراه وبلاگ مالتینا باشید.

نینتندو لبو چیست؟

نینتندو

Nintendo Labo بخشی به نام گاراژ را در دسترس شما قرار می‌دهد که می‌توانید تغییرات دلخواه‌تان را روی وسایل ساخته شده اعمال کنید. برای مثال در یکی از بازی‌ها، شما یک ربات به شکل کوله پشتی می‌سازید که از طریق دستگیره‌هایی که دارد، می‌توانید به اشیاء داخل محیط مشت زده و آن‌ها را نابود کنید (در این بازی شخصیت اصلی هم یک ربات است). حال اگر عینک مقوایی را که روی سرتان قرار دارد جلوی چشمان‌تان قرار دهید، دوربین بازی از حالت اولیه سوم شخص، به حالت اول شخص تغییر پیدا می‌کند. به‌عبارتی اینکه چگونه بازی کرده یا از Toy-Conها استفاده کنید و آن‌ها را بسازید، به‌خودتان بستگی دارد و هرموقع که خواستید، می‌توانید به حالت اولیه‌اش برگردانید. همچنین می‌توانید نحوه عمل کردن جوی‌کان‌ها در بازی‌ها را نیز شخصی سازی کنید.

کیت واقعیت مجازی (VR) نینتدو لبو

نینتندو

این پکیج ویژه و جذاب که Nintendo Labo: VR Kit نام دارد در دو نسخه عرضه می‌شود. نسخه ابتدایی این پکیج شامل بسته نرم‌افزاری، عینک واقعیت مجازی و 5 قالب مقوایی جذاب برای این کیت می‌شود ؛ البته یک نسخه ارزان‌تر با اسم starter kit هم وجود دارد که شامل عینک واقعیت مجازی، بسته نرم افزاری و یک قالب مقوایی می‌شود. البته با خرید نسخه استارتر چیز زیادی را از دست نمی‌دهید و می‌توانید در صورت نیاز کیت‌های مقوایی دیگر را به شکل جداگانه تهیه کنید.

کنار این cardboard ابزارهای دیگری برای بازی های مختلف وجود دارد. جالب است بدانید که این ابزارهای تماما مقوایی هستند و به صورت سنتی و ساده پیاده سازی شدند. کافی است این ابزارها را به cardboard متصل کنید تا بتوانید بازی های مختلف را انجام دهید. اگرچه نینتندو Labo VR Kit ممکن است در ابتدا به عنوان یک تجربه بازی ساده VR تبلیغ شود، اما تجربه نشان می دهد که نینتندو تعهد بسیار عمیقتری نسبت به کاربران خود داشته و دارد. ۶۴ بازی VR Plaza به تنهایی باعث می شود این تجربه ارزش بررسی را داشته باشد، اما توانایی تغییر موجودیت بازی ها با ابزارهای بسیار ساده می تواند قدرت بیشتر این بازی را برساند.

جمع بندی

نینتندو

 

تا اینجای کار پکیج Labo نشان داده که میتوان جذابیت زیادی را در عین سادگی به ارمغان آورد, البته باید در نظر داشته باشید که همه بازی‌های کنسول سوئیچ با این عینک واقعیت مجازی کلاسیک و ابتدایی قابل اجرا نیستند و نینتندو برای این کیت بازی‌های ویژه‌ای را طراحی کرده است.

نینتندو پس از عرضه کنسول Wii U با شکست تجاری سنگینی روبرو شد و این موضوع شرایط بحرانی را برای این شرکت رقم زد. در نهایت نینتندو با عرضه کنسول سوئیچ موفقیت ‌شد این بحران را پشت سر بگذارد و به نوعی سوئیچ ناجی برند قدیمی نینتندو به شمار می‌رود. پس از مدتی نینتندو تصمیم گرفت تا در راستای افزایش فروش کنسول سوئیچ از لوازم جانبی‌های جالب Labo که شامل کیت‌های مقوایی می‌شود رونمایی کند.

هرکدام از کیت‌های Labo بازی‌های خاص خود را دارند و ضمن اینکه میتوانید تمامی کیت های این محصول جذاب را به صورت مستقیم از شرکت آمازون توسط مالتینا خریداری نمایید و با استفاده از آن‌ها بازی‌های جدیدی را تجربه کنید. برای مشاهده سایر مطالب نیز می‌توانید به بخش بازی و سرگرمی سر بزنید.

منبع : wired

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024